Toon posts:

Superorb goed of probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een duron 700@1000 te laten draaien met een superorb.

Maar dit moet op een ABIT KT7 mammaplank.
Ik heb verhalen gehoort dat een Gorb hier niet op past. Past de superorb wel??

Ik heb ook gehoord dat je core kan breken door bepaalde krachten door de cooler hoe is dit bij de superorb?

Enne Superorb heeft 2 fans dus ook 2 kabels
ondersteunt een KT7 dit??
Ik heb het bord namelijk nog niet dus kan het nog niet zien.

Hopelijk weet 1 van jullie de antwoorden op mijn vragen.

Greetzzz

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Bij de super orb zit ook een verloopje naar molex, dus je kunt hem ook daar op aansluiten. Dus stroom is geen probleem. Hij koelt goed, het geluid is acceptabel. En Makkelijk er op te zetten...

Verwijderd

Ik heb ook een Kt7 plus Superorb en dat gaat op zich best met monteren als je de cooler een beetje vijlt, zodat de cooler de transistoren niet raakt. De kans dat je je core molt met deze cooler is erg klein en je moet ook erg stom bezig zijn om je core wel te kraken. Gewoon een beetje rustig aan doen. De Superorb heeft inderdaad twee stekkertjes en deze kan je prima aansluiten op je coole mobo.

Verwijderd

Moet je hier perse pasta tussen doen, en/of wordt er thermal tape meegeleverd.

(Ik zoek nog steeds naar duidelijk instructies hoe een dergelijke fan op Tbird te plaatsen)

Verwijderd

D'r zit wat koelprut bij....

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:01

Nessuno

io sono nessuno

als je hier ff kijkt dan weet je hoe je hem moet plaatsen http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/109753

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
owkee nog meer tippies

Verwijderd

Ik hoor veel verschillende meningen over de Super Orb... ik wou eigenlijk de combo Asus A7v KT133a, een Dondervogel 1,2 GHz met een Super Orb halen. Wat zeggen jullie, "gewoon doen die koeler, maar let op...." of zeggen jullie "doe maar een andere koeler" ?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je hem voorzichtig plaatst gebeurt er heus niks wat je cpu molt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Je hoeft niks te vijlen, want hij past gewoon als je voorzichtig doet. En de KT7 ondersteunt 4 fans, dus dat is wel genoeg :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 februari 2001 18:22 schreef The_Witchfynder het volgende:
Ik hoor veel verschillende meningen over de Super Orb... ik wou eigenlijk de combo Asus A7v KT133a, een Dondervogel 1,2 GHz met een Super Orb halen. Wat zeggen jullie, "gewoon doen die koeler, maar let op...." of zeggen jullie "doe maar een andere koeler" ?
Het enige nadeel (net als bij andere "super" coolers) is de herrie die het ding maakt. Maar zelf heb ik de tweede fan van de Orb uitgezet. Scheelt weinig in temperatuur maar wel in lawaai. In m'n kast blaast een fan direct lucht van buiten op de Orb, dus in principe kan zelfs de hele orb uit staan. Blijft ie stressed nog onder de 55C, en da's best netjes vind ik met een fluisterstil systeem :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik zag net op de site van ThermalTake dat er twee versies zijn, de super orb en de mini super orb, die heeft een iets kleinere diameter...

Verwijderd

Ik had ergens een site gezien met goede instructies, ik zal nog even voor je zoeken...

Verwijderd

Als je 1 fan uitzet in je Super Orb, kan je dan niet beter een andere Orb halen?

en die "herrie"..hoe erg istie herrie? Is het zo van "he..geluid" of al iets als "shit..er komt een squadron bommenwerpers aan!" ? ;)

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 18:40 schreef Dualdude het volgende:
Ik zag net op de site van ThermalTake dat er twee versies zijn, de super orb en de mini super orb, die heeft een iets kleinere diameter...
Heb zelf geen Super orb maar werk er wel mee en die dingen zijn lekker efficient ... prima cooler . Heb ook nog geen core gemold (phew)
Dus thumbs up ;)

heb m'n TB 1000 vandaag voor een 1100 gewisseld en dat heeft me 133 MHz extra opgeleverd ... met nog extra overschot :)

DD

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
hoe zit het nou met die asus a7v heatkiller?

iemand plaatjes of urrels :?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Ik heb een a7v, maar heatkiller:?
Ennum, ik kon die site niet meer vinden, helaas:(

Verwijderd

super orb zijn echt super
heb er een in me kast
hoort zich aan als een fuhn (valt wel mee ik overdrijf weer eens een keer )
maar koelt wie de pest
super ding ben er helemaal trots op .....

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 19:40 schreef magical het volgende:
super orb zijn echt super
so it's not just a clever name? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik het gewoon ga doen.
dikke schijt als die proc kapot knapt.

Ik weet gewoon van nix 8-)
En kep toch garantie :P

Verwijderd

Topicstarter
maar past het nou wel of niet?

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Je hebt nu een speciale orb voor kleinere ruimtes. Je hebt kans dat je met de normale Super Orb wat condenser moet buigen.
Kijk maar even op www.thermaltake.com onder producten.
Op www.overklokken.nl zag ik een review over de super orb.
Veel plezier.

Verwijderd

ik heb wel gehoord maar weet niet zeker
dat als je een middel tower hebt tot je er met de voeding in de problemen komt
maar big towers alweer niet
klaag me hiervoor niet aan heb ik ook maar gehoord
of het zo is weet ik niet :?:?:?:?:?:?

Verwijderd

Daar kom je snel mee... 25 dagen na dato :P

Die jongen heeft er waarschijnlijk al iets van 20 dagen geleden 1 gekocht en de hele nacht zitten stressen om 'm d'r op te krijgen :)

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

bij mij werkt ie perfect i.c.m. airduct en 80mm fan --> zie specs

JayGTeam (213177)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
als je um stuk maakt ben je echt dom bezig geweest heb er net nog een gemonteerd en das echt simpel, enkel bij een kt7 moet je een stukkie wegvijlen:(

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1