Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Helaas beide vorige topics gesloten zonder dat ik antwoord gekregen heb....laatste poging dan maar nogmaals....

Iemand een tip hoe je je email inbox (lotus notes 6.5) synchroniseert? Vanalles geprobeerd..helaas. Volgens Nokia zelf kan het niet...

Ondanks een aangesloten headset (meegleverd) werkt de radio niet..ontvang niet een zender..iemand een suggestie?

Thnks
Noorman

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:34

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:46:
Helaas beide vorige topics gesloten zonder dat ik antwoord gekregen heb....laatste poging dan maar nogmaals....
Je geeft je eigen antwoord toch ook al:
Volgens Nokia zelf kan het niet...
Ondanks een aangesloten headset (meegleverd) werkt de radio niet..ontvang niet een zender..iemand een suggestie?
Terug gaan naar de winkel :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Als ik een topic sluit heeft dat een reden en het is niet gebruikelijk om dan maar weer even een nieuw topic te maken.

In de sluitpost van je vorige topic stond dat je je probleem al in het algemene topic gezet had en dubbelpost zijn niet zo gewenst op GoT.
Er is inmiddels een nieuw deeltje van het algemene topic; haal daar eventueel je probleem nog een keer aan.

Lees ook nog eens de Algemene gedragsregels door!

Dit topic is gesloten.