Toon posts:

3dkaart upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen..
Ik wil graag mijn computer een extra boost te geven door wat RAM in te prikken en een nieuwe videokaart. Ik heb besloten 1 GB ram erbij te doen maar ik ben er nog niet uit welke 3dkaart ik zou moeten halen. Ik heb even bij pricewatch gekeken en kwam op deze 2 uit:

*XFX 256MB 6800XT (128 Bit)
http://www.pcmegastore.nl....php?products_id=99959204

*Sapphire Radeon X1600 Pro 512 MB DDR2 (AGP, DVI)
http://www.cool-prices.nl...MB%20DDR2%20(AGP,%20DVI)#

Welke van de 2 zou het meeste "bangs for bucks" geven? Zoals je kunt zien moet het een AGP kaart zijn. Verder is mijn budget rond de 130 euro.
Alvast bedankt jongens. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 11:05 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het verschil in snelheid kun je gewoon opzoeken. ZOek maar es met google op 'vga charts' oid ;) Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen.

Wat misschien ook wel nuttig is om te weten is wat voor kaart je nu hebt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Palomar schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:06:
Het verschil in snelheid kun je gewoon opzoeken. ZOek maar es met google op 'vga charts' oid ;) Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen.

Wat misschien ook wel nuttig is om te weten is wat voor kaart je nu hebt.
Als je gaat googlen kun je dat beter doen op "Sapphire Radeon X1600 Review" en "XFX 256MB 6800XT Review" ofzo. "Vga charts" is nogal breed en is waarschijnlijk meer zoekwerk eer je iets zinnigs hebt dat op jou van toepassing is. Goed kunnen zoeken is al de helft van het werk ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Lees wat reviews, bekijk wat roundups zoals inderdaad de VGA Charts. Deze keuze moet je gewoon zelf kunnen maken :)

Dit topic is gesloten.