Is het mogelijk iets aan te passen in het register o.i.d. dat wanneer er op het kruisje van een specifiek programma wordt geklikt, het programma minimaliseert i.p.v. afsluit?
Nee, zo iets is niet aanwezig in het register. Misschien bestaat er een extern programma dat dit wel zou kunnen.
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
Ben wel benieuwd waarom je dit zou willen, er is namelijk toch ook een minimaliseer knop?
NB. Je topic titel is andersom...
NB. Je topic titel is andersom...
[ Voor 17% gewijzigd door Pin0 op 06-11-2006 09:09 ]
Ik klik uit gewoonte altijd op het kruisje en dat is nou net niet de bedoeling bij sommige programma's. Het gaat in mijn geval om Outlook 2003.Pin0 schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:06:
Ben wel benieuwd waarom je dit zou willen, er is namelijk toch ook een minimaliseer knop?
Als je Outlook minimaliseert gaat ie netjes naar de systray; helemaal perfect. Maar als je dan zo stom bent als ik om bijna continu op het kruisje te klikken ipv op minimaliseren gaat ie niet naar de systray en worden de mailtjes dus niet meer opgehaald.
Ik had een mooi alternatief voor een POP-mail checker die uitsluitend vanuit de systray draait; maar die beschikt niet over de spam-filter die Outlook 2003 wel gebruikt en geeft dus continu een melding weer als er spam binnenkomt. Ook weer zo irritant.
Laten we al deze vragen maar even centraal in het juiste topic houden 
[XP] Scherm minimaliseren vanuit .bat (cmd)
[XP] Scherm minimaliseren vanuit .bat (cmd)
[ Voor 39% gewijzigd door Spider.007 op 06-11-2006 09:35 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()