Ik ben gisteren avond de 7600GS tegen gekomen en na het lezen van enkele reviews en het zien van de prijs leek het mij een mooie upgrade voor mijn huidige videokaart de ATI 9700. Ik begrijp dat de 7600GS/GT niet dezelfde kaart is wat de 9700 ooit was alleen omdat het systeem komt beperkt is met upgrades denk aan AGP / RDR ram wil ik er niet teveel voor uitgeven. De proc is P4 2,8Ghz welk volgens mij nog prima mee kan.
Ik zou graag willen weten van 7600GS/GT eigenaren hoe de kaart loopt op de huidige generaties spelen. Denk aan BF2 / 2142, CS:S en mogelijk de Supreme Commander beta. Eigen input van spelen mag ook.
Ook lijkt mij een nieuwe kaart fijn voor eventueel HD films gezien het de stres op de cpu verminderd.
edit: 6800GS moest 7600GS zijn.
Ik zou graag willen weten van 7600GS/GT eigenaren hoe de kaart loopt op de huidige generaties spelen. Denk aan BF2 / 2142, CS:S en mogelijk de Supreme Commander beta. Eigen input van spelen mag ook.
Ook lijkt mij een nieuwe kaart fijn voor eventueel HD films gezien het de stres op de cpu verminderd.
edit: 6800GS moest 7600GS zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door aex351 op 05-11-2006 18:12 ]
< dit stukje webruimte is te huur >