z92m

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• teun44
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-03-2021
Ik heb net een nieuwe z92 m gekocht ik vind het geluid erg goed,alleen als ik er een cd in doe dan is het geluid slecht ik heb al bij instellingen gekeken maar krijg het niet goed.Iemand een idee?

Verwijderd

Wat is een z92m? :?

Iets meer uitleg is wel gewenst
Daarnaast raad ik je aan de GoT huisregels eens te lezen over hoe je een fatsoenlijke Topic-Start maakt
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Enne, welkom op GoT :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 21:48 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor. Heb je specifieke vragen over een moederbord, dan moet je in Processors, Mobo's & Geheugen zijn, voor disken in Opslagmedia & I/O Controllers en voor TFT’s in Videoplanken & Beeldkanonnen.
Dit topic hoort hier dus niet thuis :)

Ook is de topicstart ietwat karig.
"Het geluid is slecht". Hoezo slecht, gekraak of bepaalde tonen die slecht zijn?
Ook met andere applicaties? Welke instellingen heb je bekeken?

Kijken naar de instellingen zal overigens niet zoveel effect hebben, dus verander iets aan de instellingen. Maar, vertel ons dan ook wát je precies veranderd hebt :).

Afijn, probeer eens het volume op 95% te zetten i.p.v. 100%. Bepaalde hardware zal krakerig geluid geven als je het volume op maximaal zet. Verder kun je ook eens een andere player gebruiken. Test dus Windows Media Player, Windows Media Player Classic (installeer eens Kazaa Lite Media Codec Pack of iets dergelijks), WinAMP of VLC Player.

Mocht het zo zijn dat een andere player niet goed is controleer dan eens de drivers (stuurprogramma's) die je geïnstalleerd hebt. Vergeet ook niet om te checken of de hardware (speakers en de geluidskaart/chip) niet defect zijn.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.