Ik heb het probleem dat als de computer in standby gaat, en weer opstart de resolutie kleiner is. want de onderste icoontjes verplaatsen op het scherm. Ik gerbuik Omega drivers 3.8.252 en resolutie 1200x800. Iemand een tip?
Verwijderd
dat heb ik soms als ik hem gewoon afsluit en weer opstart. Dat is niet altijd zo bij mij maar heel soms ineens alles heel grootvisie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:28:
Ik heb het probleem dat als de computer in standby gaat, en weer opstart de resolutie kleiner is. want de onderste icoontjes verplaatsen op het scherm. Ik gerbuik Omega drivers 3.8.252 en resolutie 1200x800. Iemand een tip?
Klopt dat heb ik soms ook als hij vanzefl het scherm uitzet omdat ik de muis te lang niet heb aangeraakt. Of als hij uit standby komt. Het scherm even dicht en weer open klappen lost het op.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:02:
[...]
dat heb ik soms als ik hem gewoon afsluit en weer opstart. Dat is niet altijd zo bij mij maar heel soms ineens alles heel groot
Wel een beetje raar idd
Zou vandaag mijn laptop krijgen (Inspiron 640m), maar zojuist stond er dit op de UPS tracking site:
En dat terwijl er de hele dag iemand thuis was. Ze zijn dus niet aan de deur geweest. Kan het zijn dat ze gewoon geen tijd meer hadden om mijn aflevering te doen en deze dus een dag uitgesteld hebben? Iemand al eerder iets dergelijks meegemaakt?THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
Vraagje:
Heeft de Dell 6400 met de 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 een DVI aansluiting ?
Heeft de Dell 6400 met de 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 een DVI aansluiting ?
NEEfulgore schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:06:
Vraagje:
Daar moet je de 9200 voor hebben met 17" scherm
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
als ik nou eens windows vista installeer kan ik dan later als ik wil terugkeren naar de windows xp die standaard in mn laptop zat (zo ja, hoe?)
Kun je mij ook een mailtje sturen naar joeprheiter[at]hotmail.com, met je vraagprijs voor deze adapter kabel.Technattic schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:27:
Iemand nog interesse in deze adapterkabel? Nieuw in verpakking en origineel van Dell. Ik heb er nog een paar over. Uitgangen voor digital audio (SPDIF), Composite TV out en S-Video out. Neem dan even contact met me op via email.
[afbeelding]
Bedankt!
Jaja dat kan wel alleen het lastige is om de bootmanager van vista te verwijderen (die laat je de keuze maken tussen XP of VISTA. Hoe je dat doet weet ik zelf (nog niet) maar www.google.nl heeft daar veel antwoorden op.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:55:
als ik nou eens windows vista installeer kan ik dan later als ik wil terugkeren naar de windows xp die standaard in mn laptop zat (zo ja, hoe?)
Verwijderd
http://www.istartedsometh...-2-for-dual-boot-with-xp/
Uninstall
After playing around with Vista for a few days, you may want to remove it from your system, and reclaim the hard drive space. Microsoft has made this step very simple as well.
-Boot your computer in to Windows XP.
-Ensure you have the Vista DVD image emulated or in the DVD drive.
-Go to “Start” and “Run”. Type in “e:\boot\bootsect.exe /nt52 ALL /force” (without quotes, and replacing e: with the drive letter of your Vista DVD).
-Restart the computer, and you will notice the boot selection menu is gone.
-Format the partition/drive where you had Vista installed.
-Remove two files (Boot.BAK & Bootsect.BAK) on your XP drive’s root folder (C:), these were backup files of your previous bootloader, now no longer useful.
-Optional: Restart to ensure it still works.
-Use your partition software to merge your partitions together.
And now you have returned your computer to its previous state, without Vista and without the new bootloader. If anyone has any issues, please post it in comments and I’ll try to resolve it.
Uninstall
After playing around with Vista for a few days, you may want to remove it from your system, and reclaim the hard drive space. Microsoft has made this step very simple as well.
-Ensure you have the Vista DVD image emulated or in the DVD drive.
-Go to “Start” and “Run”. Type in “e:\boot\bootsect.exe /nt52 ALL /force” (without quotes, and replacing e: with the drive letter of your Vista DVD).
-Restart the computer, and you will notice the boot selection menu is gone.
-Format the partition/drive where you had Vista installed.
-Remove two files (Boot.BAK & Bootsect.BAK) on your XP drive’s root folder (C:), these were backup files of your previous bootloader, now no longer useful.
-Optional: Restart to ensure it still works.
-Use your partition software to merge your partitions together.
And now you have returned your computer to its previous state, without Vista and without the new bootloader. If anyone has any issues, please post it in comments and I’ll try to resolve it.
Verwijderd
Hey bedankt he Amargedon86Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:17:
http://www.istartedsometh...-2-for-dual-boot-with-xp/
Uninstall
Die moet ik niet, is te groot. Ik wacht dan wel ff op een nieuw model. DVI of nog mooier, gelijk hdmi moet toch wel een x tot de standaard uitrusting gaan behoren ?
Toevallig dat je dit nu schrijft hier: ook ik heb vreemde ervaringen met de combinatie UPS-DELL. Gisteren verwachtte ik mijn 6400, er was de hele dag iemand thuis, maar helaas geen UPS. 's Avonds rond 20:00 belt de buurvrouw aan met de DELL doos in de hand: "er is een pakketje voor je afgeleverd, vanmiddag rond 17:00" ...Phreak schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:33:
Zou vandaag mijn laptop krijgen (Inspiron 640m), maar zojuist stond er dit op de UPS tracking site:
[...]
En dat terwijl er de hele dag iemand thuis was. Ze zijn dus niet aan de deur geweest. Kan het zijn dat ze gewoon geen tijd meer hadden om mijn aflevering te doen en deze dus een dag uitgesteld hebben? Iemand al eerder iets dergelijks meegemaakt?
Ik vind dit een erg slecht service van UPS! Dit soort "pakketjes" zomaar bij de buren afleven en ook nog zonder een briefje in de bus te doen om dat even te laten weten! (gelukkig heb ik betrouwbare buren
Pas 's avonds laat stond op de tracking site van UPS dat inderdaad was getekend was door de buurvrouw en was afgeleverd rond 10:00 ?! Een vorige ervaringen met UPS was dat het vrijwel onmiddellijk na aflevering ook op de trackingsite te zien is...
Erg vreemde gang van zaken in mijn ogen, UPS is van z'n voetstuk gevallen voor mij...
Heb je 'm inmiddels binnen Phreak?
Mijn draadloze netwerk verbinding valt en en toe spontaan weg.
Eerst gaat de intel netwerk verbinding van groen naar geel, en dan een paar seconden later is het pc'tje ook weg.
Mijn modem is een Speedtouch 580.
Iemand een idee wat hier aan te doen is?
Eerst gaat de intel netwerk verbinding van groen naar geel, en dan een paar seconden later is het pc'tje ook weg.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Verwijderd
Ik zie dat er net vandaag een nieuwe driver voor de Intel wireless kaart op de Dell site staat. 'k Zou het daar eens mee proberen (niet geschoten, altijd mis enz.).Henkie-Jan schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:24:
Yep... Maar dat zal je niet blij maken... Bestelling werd alsmaar niet afgeleverd. Gaan uitzoeken, wat bleek... Hij was op 'n totaal ander adres (ergens in Noord-Holland) ipv hier in 't zuiden afgeleverd... Spoorloos verdwenen, uiteindelijk 'n nieuwe opgestuurd gekregen... Maar ben dan ook 'n zakelijke gebruiker...Phreak schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:33:
[...]
En dat terwijl er de hele dag iemand thuis was. Ze zijn dus niet aan de deur geweest. Kan het zijn dat ze gewoon geen tijd meer hadden om mijn aflevering te doen en deze dus een dag uitgesteld hebben? Iemand al eerder iets dergelijks meegemaakt?
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Niet gewoon een te laag signaal? Je kunt dit zien bij connections en dan eigenschappen van de draadloze verbinding.Henkie-Jan schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:24:
of deed hij het na de update wel?
btw. ik heb Mijn Dell inspiron 6400 in V&A gezet, ik heb besloten definitief een apple te willen voor school.
(reacties kunnen evt. via mail)
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Check: http://support.intel.com/...ess/wlan/sb/cs-006205.htmHenkie-Jan schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:24:
Bekend probleem, en vind plaats bij nogal veel access points heb ik begrepen. (zo ook die van mij)
Dit was voor mij iig de oplossing.
Verwijderd
Vanmiddag ook een inspiron 6400 / 1,6Ghz / 512mb binnen gekregen. Alleen na het formateren en het instaleren van de diverse drivers geeft die in systeemeigenschappen weer dat de kloksnelheid 797MHz is.... Ik heb niet in de bios zitten kutten....
Somebody any idea hoe dat komt?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 17:12 ]
Je hebt een mobile processor. Deze klokt automatisch naar een lagere snelheid ivm stroomverbruik en warmte. De processor gaat op volle snelheid draaien onder belasting. Wanneer je wilt dat de processor altijd op de hoogste snelheid draait, kun je het energieprofiel op "altijd aan" zetten. Of met Notebook Hardware Control aan de slag.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:12:
Vanmiddag ook een inspiron 6400 / 1,6Ghz / 512mb binnen gekregen. Alleen na het formateren en het instaleren van de diverse drivers geeft die in systeemeigenschappen weer dat de kloksnelheid 797MHz is.... Ik heb niet in de bios zitten kutten....
Verwijderd
Heldere uitleg en klinkt logisch.. ThnxAttiX schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:26:
[...]
Je hebt een mobile processor. Deze klokt automatisch naar een lagere snelheid ivm stroomverbruik en warmte. De processor gaat op volle snelheid draaien onder belasting. Wanneer je wilt dat de processor altijd op de hoogste snelheid draait, kun je het energieprofiel op "altijd aan" zetten. Of met Notebook Hardware Control aan de slag.
Ik zou ook graag zoon kabeltje willen bestellen hoe gaat dat dan?stormfly schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:47:
[...]
Jaja dat kan wel alleen het lastige is om de bootmanager van vista te verwijderen (die laat je de keuze maken tussen XP of VISTA. Hoe je dat doet weet ik zelf (nog niet) maar www.google.nl heeft daar veel antwoorden op.
Dit is duidelijk te lezen in de rest van dit topic.ajpeetoom schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:17:
[...]
Ik zou ook graag zoon kabeltje willen bestellen hoe gaat dat dan?
Verder voor de mensen die vista RTM gerbuiken:
Op de ati site zijn prima drivers voor je VGA te vinden. De aero interface werkt prima. (en ziet er erg goed uit !)
op de site van intel zijn nieuwe drivers voor je chipset te vinden. Gebruik deze want ze lossen wat problemen op met usb apperaten.
Ook de support.dell site heeft inmidels een kopje vista gekregen. Hier zijn tot nu toe alleen de audio drivers te vinden. Maar ik verwacht dat het er binnenkort meer zullen worden.
Voor de rest word alles meteen herkend door vista. En alles draaid prima!
het enige wat niet werkt is de RICOH cardreader. Iemand enig idee hoe ik die werkend krijg?
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
De windows XP drivers van dell.nl al geprobeerd? (XP had zelf ook al geen drivers voor de cardreader)Ruler-Nrg schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:22:
[...]
Dit is duidelijk te lezen in de rest van dit topic.
Op de ati site zijn prima drivers voor je VGA te vinden. De aero interface werkt prima. (en ziet er erg goed uit !)
op de site van intel zijn nieuwe drivers voor je chipset te vinden. Gebruik deze want ze lossen wat problemen op met usb apperaten.
Ook de support.dell site heeft inmidels een kopje vista gekregen. Hier zijn tot nu toe alleen de audio drivers te vinden. Maar ik verwacht dat het er binnenkort meer zullen worden.
Voor de rest word alles meteen herkend door vista. En alles draaid prima!
het enige wat niet werkt is de RICOH cardreader. Iemand enig idee hoe ik die werkend krijg?
Helaas, was een goed idee. maar werkt niet.AirX schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:31:
[...]
De windows XP drivers van dell.nl al geprobeerd? (XP had zelf ook al geen drivers voor de cardreader)
Zijn hier mensen die ook vaak (denk aan 2 keer per dag 8uur werk) een blauw scherm krijgen met de melding. multiple_irp_complete_requests.
Deze melding had ik al bij een schoon en nieuwe systeem. Het is volgens mij ook een bekend probleem zonder oplossing volgens de dell forum's.
Zijn er mensen met een windows xp pro2 install vanaf de fabriek die geen problemen hebben met blauwe schermen? Een oplossing van dell is om de computer opnieuw te installeren maar daar voel ik weinig voor omdat het verdomd veel werk is om hem opnieuw in te richten.
Wat ik geprobeerd heb: deinstall van sonic software en bluetooth software. Iemand nog een idee?
ahum.. ik heb een dell inspiron 9400
lol verkeerde topic dus.
Deze melding had ik al bij een schoon en nieuwe systeem. Het is volgens mij ook een bekend probleem zonder oplossing volgens de dell forum's.
Zijn er mensen met een windows xp pro2 install vanaf de fabriek die geen problemen hebben met blauwe schermen? Een oplossing van dell is om de computer opnieuw te installeren maar daar voel ik weinig voor omdat het verdomd veel werk is om hem opnieuw in te richten.
Wat ik geprobeerd heb: deinstall van sonic software en bluetooth software. Iemand nog een idee?
ahum.. ik heb een dell inspiron 9400
[ Voor 4% gewijzigd door jeroendevries op 06-12-2006 10:52 ]
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Op de videokaart en het scherm na, zijn deze laptopjes hetzelfde.jeroendevries schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:30:
Zijn hier mensen die ook vaak (denk aan 2 keer per dag 8uur werk) een blauw scherm krijgen met de melding. multiple_irp_complete_requests.
ahum.. ik heb een dell inspiron 9400lol verkeerde topic dus.
Zover ik begrijp gebruik je dus nog steeds de installtie zoals die erop stond toen je hem van dell kreeg? zo ja.. probeer tog eens een herinstal. want het lijkt me een probleem met de drivers.
Ook volgends de microsoft site heeft het te maken met 3rd party drivers.
Verwijderd
Heb net de inspiron, maar ik hoor de hele tijd een hoge irritante hoge piep uit de hoek van de linkerspeaker komen en als ik op de speaker luister een brom en piep... Hebben meer mensen hier 'last' van? Enig idee waarom die piep er is?
PS.
Geluid harder zachter etc. maakt geen verschil. Volgens mij komt het ook meer uit die ventilatie gleuf. Een vriend van me heeft een Latitute en die is muisstil.....
PS.
Geluid harder zachter etc. maakt geen verschil. Volgens mij komt het ook meer uit die ventilatie gleuf. Een vriend van me heeft een Latitute en die is muisstil.....
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 16:24 ]
dat ga ik inderdaad dan maar doen... daar gaat me donderdag avondRuler-Nrg schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:13:
[...]
Op de videokaart en het scherm na, zijn deze laptopjes hetzelfde.
Zover ik begrijp gebruik je dus nog steeds de installtie zoals die erop stond toen je hem van dell kreeg? zo ja.. probeer tog eens een herinstal. want het lijkt me een probleem met de drivers.
Ook volgends de microsoft site heeft het te maken met 3rd party drivers.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
zit het gepiep links voor of achter ?Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:12:
Heb net de inspiron, maar ik hoor de hele tijd een hoge irritante hoge piep uit de hoek van de linkerspeaker komen en als ik op de speaker luister een brom en piep... Hebben meer mensen hier 'last' van? Enig idee waarom die piep er is?
PS.
je speakers zitten helemaal vooraan (links en rechts:) ) en links achter zit je ventilator. Die kan een piepend of zoemend geluid maken. Maar niet zo erg dat je je muziek er harder voor moet zetten..:P Mocht dit wil zo zijn zou ik even contact opnemen met dell..
Verwijderd
Niemand die me hier kent natuurlijk (aangezien ik me net pas heb geregistreerd), maar ik wilde toch iedereen bedanken
die op dit topic heeft gepost. Ik was al een tijd op zoek naar een laptop en heb na alles te lezen gekozen voor de inspiron 6400. Zoals aangeraden besteld via de telefoon en dat werkt idd echt super, als het goed is heb ik hem nog dit weekend in huis
Ik heb trouwens bij Dell ook nog wat navraag gedaan over de videokaart. In de XPS zit een ATI 1800, volgens hen past deze niet in de 6400 (hij zou een paar mm te groot zijn), maar is er iemand hier die weet of dit inderdaad klopt?
Helaas, een snellere kaart als de x1400 is voorlopig nog een droom voor in een 6400.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:05:
Niemand die me hier kent natuurlijk (aangezien ik me net pas heb geregistreerd), maar ik wilde toch iedereen bedankendie op dit topic heeft gepost. Ik was al een tijd op zoek naar een laptop en heb na alles te lezen gekozen voor de inspiron 6400. Zoals aangeraden besteld via de telefoon en dat werkt idd echt super, als het goed is heb ik hem nog dit weekend in huis
Ik heb trouwens bij Dell ook nog wat navraag gedaan over de videokaart. In de XPS zit een ATI 1800, volgens hen past deze niet in de 6400 (hij zou een paar mm te groot zijn), maar is er iemand hier die weet of dit inderdaad klopt?
Een plus punt is wel dat de videokaarten losse modules zijn. Mss dat er in de toekomst nog een upgrade komt..
Verwijderd
Ik heb dat ook meteen gevraagd toen ik aan het bestellen was (heb bijna een uur aan de telefoon gezeten met de verkoperRuler-Nrg schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:07:
[...]
Helaas, een snellere kaart als de x1400 is voorlopig nog een droom voor in een 6400.
Een plus punt is wel dat de videokaarten losse modules zijn. Mss dat er in de toekomst nog een upgrade komt..
ik gebruik nu de ati 6.11 mobility drivers maar wanneer ik in het catalyst center kijk naar video valt me op dat er allemaal strepen door de vlag lopen in het filmpje met de ati vlag. Dit is niet zo bij de dell video drivers . Ook in anno 1701 heb ik problemen dat plots alles op zwart gaat. Welke drivers gebruiken jullie?
marc68
Die van de startpost gebruik ik 6.11 en dat werkt echt perfect. Er zit helaas weinig tot geen verbetering in de gameplay met andere drivers.marc68 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:48:
ik gebruik nu de ati 6.1 mobility drivers maar wanneer ik in het catalyst center kijk naar vido valt me op dat er allemaal strepen door de vlag lopen in het filmpje met de ati vlag. Dit is niet zo bij de dell video drivers . Ook in anno 1701 heb ik problemen dat plots alles op zwart gaat. Welke drivers gebruiken jullie?
had ik dus ook onder XP. Ik ben ook een anno speler.. en had zware problemen onder XP o.a zwarte shermen strepen, vertragingen enz enz.. de rest van mijn spellen werkte prima onder XP trouwends.marc68 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:48:
ik gebruik nu de ati 6.11 mobility drivers maar wanneer ik in het catalyst center kijk naar video valt me op dat er allemaal strepen door de vlag lopen in het filmpje met de ati vlag. Dit is niet zo bij de dell video drivers . Ook in anno 1701 heb ik problemen dat plots alles op zwart gaat. Welke drivers gebruiken jullie?
Het rare is, Ik heb het eens op windows Vista geprobeert. en daar doet anno 1701 het prima ! hij laad veel sneller en is prima speelbaar.
Denk de Direct X 10 welke alleen in Vista zit.Ruler-Nrg schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:40:
[...]
had ik dus ook onder XP. Ik ben ook een anno speler.. en had zware problemen onder XP o.a zwarte shermen strepen, vertragingen enz enz.. de rest van mijn spellen werkte prima onder XP trouwends.
Het rare is, Ik heb het eens op windows Vista geprobeert. en daar doet anno 1701 het prima ! hij laad veel sneller en is prima speelbaar.
Met welke processor kan ik de T5600?
Pentium 4 3,2 GHz of zow?
[ Voor 3% gewijzigd door Henkie-Jan op 09-12-2006 14:39 ]
als je vergelijken bedoelde... er is eigenlijk geen vergelijking. Die pentium4 is een single core.Henkie-Jan schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:27:
Met welke processor kan ik de T5600?
de t5600 heeft als het ware 2 processoren..
de t5600 zal dus in bepaalde dingen veel sneller zijn.
grappig is wel.. dat volgends de website van het spel Vista niet word ondersteund ! haha.. ik zit al 3 weken te spelen zonder problemen. en heb niks apparts gedaan.stormfly schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:25:
[...]
Denk de Direct X 10 welke alleen in Vista zit.
Ik heb net windows Vista geinstalleerd op mijn inspiron 6400, en het bolt als een trein
Ik moest geen enkele driver installeren. Alles werkte meteen, op 1 ding na:
Als ik mijn scherm dichtklap gaat het scherm niet uit. Bij de power options heb ik ingesteld dat er niets mag gebeuren als ik mijn scherm dichtklap (ik kan kiezen uit: do nothing, sleep, hibernate, shut down). Maar ik vind nergens de mogelijkheid om mijn scherm uit te laten zetten.
Iemand die dit probleem ook heeft?
edit:
ohja, er is nu constant hdd activiteit. Dit had ik niet bij windows XP, komt dit misschien door de indexing service o.i.d.?
Als ik mijn scherm dichtklap gaat het scherm niet uit. Bij de power options heb ik ingesteld dat er niets mag gebeuren als ik mijn scherm dichtklap (ik kan kiezen uit: do nothing, sleep, hibernate, shut down). Maar ik vind nergens de mogelijkheid om mijn scherm uit te laten zetten.
edit:
ohja, er is nu constant hdd activiteit. Dit had ik niet bij windows XP, komt dit misschien door de indexing service o.i.d.?
[ Voor 12% gewijzigd door mr_star op 10-12-2006 22:32 ]
ja! is na 2 of 3 dagen over... wat hij nou presies doet kon ik ook niet achter komen. Maar bij mij was het na 3 dagen over. Ik neem wel aan dat je 1 of 2gb geheugen hebt? want anders kan het mischien je swapfile zijn.mr_star schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:30:
edit:
Ik!mr_star schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:30:
Alleen nog geen oplossing
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Nieuwe bios A11 is uit: Thermal control is verbeterd. Gelukkig want soms dacht ik "nog 5 minuten en hij smelt door de tafel" de fan gaat nu sneller aan. Dat is mijn ervaring nu ik hem er 15minuten op heb staan.
http://support.euro.dell....t=1&libid=1&fileid=190502
Verwijderd
[url]http://http://support.euro.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=nl&l=nl&s=gen&SystemID=INSPIRONI6400/E1505&os=WW1&osl=DU#[/url]
Er staan zoveel dingens die ik kan downloaden voor mn Inspiron, moet ik ze allemaal downloaden. Zijn het allemaal updates? Wie kan me helpen om te bepalen wat ik nou moet downloaden??
Er staan zoveel dingens die ik kan downloaden voor mn Inspiron, moet ik ze allemaal downloaden. Zijn het allemaal updates? Wie kan me helpen om te bepalen wat ik nou moet downloaden??
De drivers voor de RICOH cardreader worden na installatie van Vista automatisch gedownload vanaf de windows update site.Ruler-Nrg schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:22:
[...]
Dit is duidelijk te lezen in de rest van dit topic.
........
[ Voor 48% gewijzigd door ROMiJo op 11-12-2006 21:24 ]
Denk dat je dat zelf het beste kan beslissen;) Wil je je videokaart gebruiken? Wil je geluid hebben....etc etc. Ofwel de primaire onderdelen zou ik de Dell drivers voor installeren.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:25:
[url]http://http://support.euro.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=nl&l=nl&s=gen&SystemID=INSPIRONI6400/E1505&os=WW1&osl=DU#[/url]
uhm.. nee ? tenminste bij mij niet. Ik heb wel ontdekt dat de sd-card reader het doet. Maar tog heb ik nog 3 "base systemdevices" staaan waarvoor geen drivers zijn. Ik ging er van uit dat dit de cardreader was.. maar toen ik er achter kwam dat sd kaartjes het wel deden ben ik gaan twijfelen...ROMiJo schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:22:
[...]
De drivers voor de RICOH cardreader worden na installatie van Vista automatisch gedownload vanaf de windows update site.
Eerst moet je van de huidige geïnstalleerde drivers weten wat de versie nummer en datum is.stormfly schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:26:
[...]
Denk dat je dat zelf het beste kan beslissen;) Wil je je videokaart gebruiken? Wil je geluid hebben....etc etc. Ofwel de primaire onderdelen zou ik de Dell drivers voor installeren.
hiervoor zijn heel veel hulp programma’s zoals nero infotool.
Ook bij apparaatbeheer/stuurprogramma’s kun je achter de huidige geïnstalleerde driver versie komen.
Als de te downloaden versie recenter is loont het de moeite deze te instaleren.
Iemand al een goede passende SKIN gevonden voor de DELL 6400 15.4 Breedbeeld.
Heb al gezocht in dit topic, maar leverde niet het gewenste resultaat op.
(Mijn 6400 is namelijk al bekrast) Boeken incombi met readers gaat niet goed!!
Heb al gezocht in dit topic, maar leverde niet het gewenste resultaat op.
(Mijn 6400 is namelijk al bekrast) Boeken incombi met readers gaat niet goed!!
Misschien geeft deze link meer info voor je: http://dozleng.com/internetsecurity/?m=20061207Ruler-Nrg schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:41:
[...]
uhm.. nee ? tenminste bij mij niet. Ik heb wel ontdekt dat de sd-card reader het doet. Maar tog heb ik nog 3 "base systemdevices" staaan waarvoor geen drivers zijn. Ik ging er van uit dat dit de cardreader was.. maar toen ik er achter kwam dat sd kaartjes het wel deden ben ik gaan twijfelen...
helaas... dit werkt dus niet.. rare is wel dat het om dezelfde hardware gaat. mss komt het omdat ik een evaluatie copie gebruik? en daardoor geen drivers van windowsupdate kan halen?ROMiJo schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:25:
[...]
Misschien geeft deze link meer info voor je: http://dozleng.com/internetsecurity/?m=20061207
edit: na 3 weken puzzenlen heb ik de oplossing, de drivers staan inderdaat op windows-update!
maar alleen voor de 32bit versie! laat ik nou de x64 verzie hebben.. jammer.. even wachten dus nog
[ Voor 20% gewijzigd door Ruler-Nrg op 12-12-2006 12:08 ]
Iemand toevallig ook al suse 10.2 geinstalleerd? Heb hem net gedownload, thuis maar eens even naar kijken, eerst even proberen op de vaste pc.
Als ik afwijkende dingen tegenkom tov de installatie van 10.1 geef ik wel een bescheiden gilletje hier.
Als ik afwijkende dingen tegenkom tov de installatie van 10.1 geef ik wel een bescheiden gilletje hier.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
iemand al Vista draaien op een 6400 met een core2duo en waarbij Speedstep werkt?
bij mij dus niet...mijn T7200 blijft steeds op 2.0Ghz werken.
bij mij dus niet...mijn T7200 blijft steeds op 2.0Ghz werken.
Verwijderd
Ik heb voor de mijne er een gekocht bij dynabite. Ze hebben er maar 1 merk, en dan die van 15.4 inch. Past niet helemaal 100% (dus als je echt iets helemaal precies perfect passends wil hebben waar ook maar geen centimeter of 0.5 speling bij komt kijken, dan niet nemen) maar wel vrijwel perfect. Vind hem prima, 20 euro ofzo bij dynabite dus 
edit: vergeten te quoten, het gaat hier dus om de vraag van de skin een paar posts hierboven
edit: vergeten te quoten, het gaat hier dus om de vraag van de skin een paar posts hierboven
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 17:11 ]
ach ik heb dit ook, ik had het de eerste keer wel opgelost maar weet niet meer hoe, volgens mij herinstalleren van de cardreader maja helpt bij mij ook niet mja, alles bij mij werkt dus ach maakt ook niets uit, 't is alleen irritant die vraag tekens steeds als je apparaatbeheer opent.Ruler-Nrg schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:11:
[...]
helaas... dit werkt dus niet.. rare is wel dat het om dezelfde hardware gaat. mss komt het omdat ik een evaluatie copie gebruik? en daardoor geen drivers van windowsupdate kan halen?
edit: na 3 weken puzzenlen heb ik de oplossing, de drivers staan inderdaat op windows-update!
maar alleen voor de 32bit versie! laat ik nou de x64 verzie hebben.. jammer.. even wachten dus nog
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Heb idd de laatste drivers geprobeerd wat geen oplossing was.CRiSiS schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:28:
[...]
Check: http://support.intel.com/...ess/wlan/sb/cs-006205.htm
Bekend probleem, en vind plaats bij nogal veel access points heb ik begrepen. (zo ook die van mij)
Dit was voor mij iig de oplossing.
Maar hoe stel ik dat in op mijn Speedtouch 580?
Heb je veel ruimte over? Pen? Muis? Boek? Vuist?Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:09:
Ik heb voor de mijne er een gekocht bij dynabite. Ze hebben er maar 1 merk, en dan die van 15.4 inch. Past niet helemaal 100% (dus als je echt iets helemaal precies perfect passends wil hebben waar ook maar geen centimeter of 0.5 speling bij komt kijken, dan niet nemen) maar wel vrijwel perfect. Vind hem prima, 20 euro ofzo bij dynabite dus
Mijn touchpad werkte nog niet helemaal onder vista (ik kon niet scrollen). Nu heb ik de drivers van mijn touchpad voor windows XP geinstalleerd, en dat werkt perfect
. Ook gaat ineens mijn scherm wel uit als ik mijn laptop dichtklap 
Terugklokken doet mijn laptop blijkbaar ook perfect volgens mijn resource monitor.
Terugklokken doet mijn laptop blijkbaar ook perfect volgens mijn resource monitor.
Mijn speedstep komt ook niet lager dan 900 Mhz. Ik heb ook een T7200 processor. Ik gebruik XP home.
Weet iemand hoe je dit kan beinvloeden? De speedstep hoe werkt dit en tot hoe ver behoord deze de processor terug te regelen?
Mijn Amilo AMD athlon 64 3700+ notebook regeld de CPU terug naar 256 Mhz.als deze niet belast word.
Weet iemand hoe je dit kan beinvloeden? De speedstep hoe werkt dit en tot hoe ver behoord deze de processor terug te regelen?
Mijn Amilo AMD athlon 64 3700+ notebook regeld de CPU terug naar 256 Mhz.als deze niet belast word.
dat van je amd kan haast niet juist zijn.. heb je daar een screenshot van?ajpeetoom schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:33:
Mijn speedstep komt ook niet lager dan 900 Mhz. Ik heb ook een T7200 processor. Ik gebruik XP home.
Verder werkt bij mij speedstep prima. onder vista en onder XP.
Houd er rekening mee dat processoren 2 modes kennen snel (in mijn geval 2GHZ) en langzaam (spaarstand, minder hitte, langer gebruik op accu) in mijn geval 900MHz.
Werkt gewoon prima bij jou, ik had ook me vraagtekens maar je kan het simpel samen vatten hij staat of half of vol gas. Er zitten geen stappen tussen die goed zichtbaar zijn.ajpeetoom schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:33:
Notebookhardware control (let op de core 2 duo patch) laat dit goed zien.
ik heb het idee dat speedstep toch wel werkt onder vista, want als ik via cpuZ naar mijn cpu kijk dan draait hij op 1Ghz...(wat ook niet lager kan volgens mij voor de T7200)
Voor de liefhebbers:
er is weer een nieuwe BIOS gereleased.
Betere 'Thermal management'
@ onderbuurman: Anders doen we even moeilijk
[ Voor 7% gewijzigd door AirX op 13-12-2006 13:20 ]
Bedankt maar Drobie had dit al de 11e gemeldAirX schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:15:
Voor de liefhebbers:

Ik heb hem gewoon besteld, morgen komt hij binnen!Frunnik schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:23:
[...]
Heb je veel ruimte over? Pen? Muis? Boek? Vuist?
Soms, als ik de 6400 in de slaapstand zet (dichtklappen), en vervolgens weer openklap en aanzet, krijg ik een heel vreemd beeld, strepen, paarsachtig, in ieder geval niet die desktop die ik verwachtte. Het varieert; soms krijg ik het, en alleen bij de slaapstand. Als ik met de muis beweeg, verandert het beeld wel iets, maar verder gebeurt er niets....
Opnieuw opstarten is dan de enige oplossing (5 seconden power-knop indrukken), opnieuw slaapstand werkt dan niet. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Opnieuw opstarten is dan de enige oplossing (5 seconden power-knop indrukken), opnieuw slaapstand werkt dan niet. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Whoah! mooie topic :-) heb mijn laptop "acer 5514" verkocht en net een offerte (gebelt natuurlijk:)) aangevraagd!
pretlijstje, core2duo 7200, 2gb geheugen @ 667
, 120gb sata en nog meer
heb voor elkaar gekregen de transportkosten voor 35 euro te krijgen en toch nog een gratis mp3 speler geinig :-) maar die miep heeft in de offerte mail 1330 euro staan wat het zou kosten maar in de offerte zelf 1270.... beetje raar niet? direct maar een mail over gestuurd. Ben benieuwd hopelijk nog voor de kerst binnen !
oh ja... nog een vraag over die geluidskaart... daar doen ze vet vaag over ze zeggen dat het software ofzo is met die audigy bende... hoe zit dit nou??
pretlijstje, core2duo 7200, 2gb geheugen @ 667
heb voor elkaar gekregen de transportkosten voor 35 euro te krijgen en toch nog een gratis mp3 speler geinig :-) maar die miep heeft in de offerte mail 1330 euro staan wat het zou kosten maar in de offerte zelf 1270.... beetje raar niet? direct maar een mail over gestuurd. Ben benieuwd hopelijk nog voor de kerst binnen !
oh ja... nog een vraag over die geluidskaart... daar doen ze vet vaag over ze zeggen dat het software ofzo is met die audigy bende... hoe zit dit nou??
[ Voor 13% gewijzigd door PsychoHellDude op 13-12-2006 18:43 ]
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
En hallo vanuit OpenSuSE 10.2 waar alles werkt out of the box... behalve de graphics vooralsnog.
*edit*
915resolution did the trick... ágain
*edit*
915resolution did the trick... ágain
[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 13-12-2006 20:50 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb even de startpost aangepast met Vista info en de twee voorkomende fouten. Ben zelf ook nog druk aan het testen dus aanvullingen betreffende vista zijn welkom!
huh ? doet die van mij welstormfly schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:12:
Heb even de startpost aangepast met Vista info en de twee voorkomende fouten. Ben zelf ook nog druk aan het testen dus aanvullingen betreffende vista zijn welkom!
Me processor T7200 schakelt niet terug naar een lagere snelheid?
Tja dat heb ik ook en nu even geen oplossing voor, wil nog even in de energie stettings duiken.
http://downloadfinder.int...64-bit%20version&lang=eng
Udate:
Bij nader inzien..
Verder is er vanmorgen door ati een nieuwe VIsta Driver uitgebracht. Eindelijk doen mijn films het normaal.. eerst was er een enorme vertraging op full screen. Nu werkt dit normaal.
Spellen ga ik vandaag nog even testen
http://ati.amd.com/suppor...sta64/common-vista64.html
De onderste voor mensen met 32BIt. De bovenste voor 64BIT
Release nootjes:
https://a248.e.akamai.net...rs/vista8.31.100.3.2.html
[ Voor 32% gewijzigd door Ruler-Nrg op 14-12-2006 10:55 . Reden: spelfouten ? twas nog vroeg... ]
tnx voor je aanvullingen.
hoe check jij je snelheid? Gewoon bij eigenschappen van DEZE COMPUTER ? Daar kijk ik althans.bg
hoe check jij je snelheid? Gewoon bij eigenschappen van DEZE COMPUTER ? Daar kijk ik althans.bg
Neen. Ik vertrouw windows nietstormfly schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:53:
tnx voor je aanvullingen.
Nieuwe drivers van ati-amd:
Film kijken 100% beter! beeld is scherper, en eindelijk doet full-screen het!
Verder zijn deze drivers heleaas identiek aan de oude, tenminste ik kan geen verschillen ontdekken.
het word er dus met films (avi, dvd en Divx!) beter op. Voor de rest blijft het gelijk
AAAH pas op! mijn pc gaat niet meer in sleep na het installeren van deze drivers! handig...
[ Voor 7% gewijzigd door Ruler-Nrg op 14-12-2006 14:21 . Reden: DRAMA ]
Verwijderd
Als die aanbieding van 2 GB ram er is, is opeens de schermupgrade naar 1680x1050 verdacht duur...

alles in verhouding héVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:43:
Als die aanbieding van 2 GB ram er is, is opeens de schermupgrade naar 1680x1050 verdacht duur...
moet ik de factuur datum aanhouden?? dan krijg ik mn delletje pas 16 januari !!!
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Nee hij komt eerder.PsychoHellDude schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:18:
[...]
alles in verhouding hé![]()
moet ik de factuur datum aanhouden?? dan krijg ik mn delletje pas 16 januari !!!
Ik heb een T5600 en die klokt maximaal terug naar 987MHz.stormfly schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:55:
[...]
Werkt gewoon prima bij jou, ik had ook me vraagtekens maar je kan het simpel samen vatten hij staat of half of vol gas. Er zitten geen stappen tussen die goed zichtbaar zijn.
Notebookhardware control (let op de core 2 duo patch) laat dit goed zien.
Alleen bij het minste of geringste draait ie op 1,83GHz.
In de bios kan je geloof ik zien wat je processor minimaal naar terug geklokt wordt.
Bij mij staat er alleen 1GHz.
Gelukkig want mn acer 5514 is volgende week weg

Als het goed is zou je vanaf vandaag www.dellvistaupgrade.com moeten kunnen gebruiken. Ik kan bij mijn land helaas alleen USA invullen, dus ik denk dat ik nog even moet wachten...
Hmmmm er is pas groot in het nieuws geweest dat Dell alleen engelse OS ondersteund met de upgrade XP-> VISTA. Ik ben benieuwd wat jij meer weet/ of gekocht hebt dan ons?Rival24 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:34:
Als het goed is zou je vanaf vandaag www.dellvistaupgrade.com moeten kunnen gebruiken. Ik kan bij mijn land helaas alleen USA invullen, dus ik denk dat ik nog even moet wachten...
Bedankt voor de tipAirX schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:15:
Voor de liefhebbers:
Ik heb vandaag mijn service tag nummer even ingevuld op www.dellvistaupgrade.com maar code wordt helaas niet geaccepteerd. Komt denk ik omdat ik de nederlandse xp versie heb.
Verwijderd
Kunnen we met zijn allen niet gaan smeken bij Dell om ook voor de Nederlandse XP een update te geven.. wat vinden jullieMichel242186 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:30:
Ik heb vandaag mijn service tag nummer even ingevuld op www.dellvistaupgrade.com maar code wordt helaas niet geaccepteerd. Komt denk ik omdat ik de nederlandse xp versie heb.
Ook voor het downloaden accepteren ze nooit mijn servicetag.
Zo stom.
terwijl het een orgineel Dell systeem is.
Zo stom.
terwijl het een orgineel Dell systeem is.
Iemand een idee?Henkie-Jan schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:22:
[...]
Heb idd de laatste drivers geprobeerd wat geen oplossing was.
Maar hoe stel ik dat in op mijn Speedtouch 580?
De verbing is nu soms draadloos ook erg traaaaaaaaaaaaaaaag.
Na 2weken normaal gebruik is blijkbaar de accu doodgegaan, wanneer de laptop op stroom aangesloten was werktte hij maar eens de stekker eruit gehaald werd viel hij uit, de accu laadde wel normaal op.
Ik dacht direct aan een slechte accu ivm het nieuwsbericht over ontploffende accu's maar volgens het type nr zou dit een goed exemplaar moeten zijn.
Zodus heb ik Dell gebelt en wisten mij te vertellen dat de accu "overladen" was, wat ik toch maar raar vond. Ze raadde mij aan als ik de accu niet gebruiktte deze eruit te halen om het overladen te voorkomen.
Mijn acer laptop is altijd aangesloten op stroom met accu erin, deze laad nog wel goed op en kan er ook nog goed mee werken (natuurlijk na een paar jaar minderlang).
Moet ik dit advies van Dell nu opvolgen of zou het gewoon een slechte accu geweest zijn die erbij zat?
Ik dacht direct aan een slechte accu ivm het nieuwsbericht over ontploffende accu's maar volgens het type nr zou dit een goed exemplaar moeten zijn.
Zodus heb ik Dell gebelt en wisten mij te vertellen dat de accu "overladen" was, wat ik toch maar raar vond. Ze raadde mij aan als ik de accu niet gebruiktte deze eruit te halen om het overladen te voorkomen.
Mijn acer laptop is altijd aangesloten op stroom met accu erin, deze laad nog wel goed op en kan er ook nog goed mee werken (natuurlijk na een paar jaar minderlang).
Moet ik dit advies van Dell nu opvolgen of zou het gewoon een slechte accu geweest zijn die erbij zat?
Ik krijg em dan ook pasPsychoHellDude schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:18:
[...]
alles in verhouding hé![]()
Tenminste dat is de verwachting
Wat mij betreft mag ie wel wat eerder komen
Maar ja.. we zullen het moeten afwachten!
Gelul die van mij laadt snachts op, (li ion mag niet laden als hij warm is, dan slijt hij harder) maar die ligt dus 12 aan de lader. Dus onzin en gewoon een rotte accu!The_wave schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:57:
Na 2weken normaal gebruik is blijkbaar de accu doodgegaan, wanneer de laptop op stroom aangesloten was werktte hij maar eens de stekker eruit gehaald werd viel hij uit, de accu laadde wel normaal op.
Weet je nog hoe lang je garantie hebt, heb je een nieuwe gehad?
Laptop heb ik nog maar een goede 2 weken dus garantie lijkt mij geen probleem of wat bedoel je? Er is een nieuwe accu onderweg ja, dus ik ga er maar van uit dat de accu slecht was.stormfly schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:58:
[...]
Gelul die van mij laadt snachts op, (li ion mag niet laden als hij warm is, dan slijt hij harder) maar die ligt dus 12 aan de lader. Dus onzin en gewoon een rotte accu!
Verwijderd
Hallo,
Ik weet niet of er hier ook iemand last heeft van dit probleem maar ik heb sinds 3 maandan een dell 6400 laptop in mijn bezit, en meestal als er problemen zijn helpen de tweakers mij er wel uit.
(liever als de dell klantenservice)
En nu leest mijn D-drive een DVD-rw leest geen CD's meer maar DVD's
Iemand hier daar ook last van of kan iemand mij helpen,
Alvast bedankt,
David
Ik weet niet of er hier ook iemand last heeft van dit probleem maar ik heb sinds 3 maandan een dell 6400 laptop in mijn bezit, en meestal als er problemen zijn helpen de tweakers mij er wel uit.
(liever als de dell klantenservice)
En nu leest mijn D-drive een DVD-rw leest geen CD's meer maar DVD's
Iemand hier daar ook last van of kan iemand mij helpen,
Alvast bedankt,
David
is dit zo ? heb je hier een bron voor ? want dat is best een intresant iets om ook in de startpost te zetten (ik wist dat nietstormfly schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:58:
[...]
Gelul die van mij laadt snachts op, (li ion mag niet laden als hij warm is, dan slijt hij harder) maar die ligt dus 12 aan de lader. Dus onzin en gewoon een rotte accu!
Trouwens, die HD geluidskaart doet het erg goed zeg. (met koptelefoon
)
Toppie!
Heb SRS-WOW aan.
Toppie!
Heb SRS-WOW aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Henkie-Jan op 19-12-2006 21:45 ]
Via google kan je heeeeeeeeel veel vinden over het laden van Li-Ion. Ze kunnen niet tegen warmte en ze slijten altijd ;-) Dus als ze op de plank liggen slijten ze ook, maar helemaal als ze daar in de zon liggen.Ruler-Nrg schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:31:
[...]
is dit zo ? heb je hier een bron voor ? want dat is best een intresant iets om ook in de startpost te zetten (ik wist dat niet)
http://www.google.co.uk/s...q=charging+li-ion&spell=1
[ Voor 9% gewijzigd door stormfly op 19-12-2006 21:58 ]
Ik heb last van ruis als ik met mijn Creative EP-630 oordopjes luister. Dit is best wel storend. Weet iemand wat je daar aan kan doen?Henkie-Jan schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:44:
Trouwens, die HD geluidskaart doet het erg goed zeg. (met koptelefoon)
Toppie!
Heb SRS-WOW aan.
Verwijderd
hey ik ben van plan om Vista op mn 6400 te gaan installeren... alleen wie weet waar de geheime partitie met Windows XP zit.. want ik zie bij "Mijn Computer" wel een partitie genaamd " Backup (D:)" maar zit hierin de originele XP, want ik wil wel de mogelijkheid hebben om Vista te uninstallen en dan terug gaan naar de originele (OEM) Windows XP.. wie kan dit zaakje ff verhelderen
Als je geen pratities weghaalt kan je hem gewoon installeren, XP zit echt verborgen in een niet zichtbare partitie (aan het einde 3GB ofzo).Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:31:
hey ik ben van plan om Vista op mn 6400 te gaan installeren... alleen wie weet waar de geheime partitie met Windows XP zit.. want ik zie bij "Mijn Computer" wel een partitie genaamd " Backup (D:)" maar zit hierin de originele XP, want ik wil wel de mogelijkheid hebben om Vista te uninstallen en dan terug gaan naar de originele (OEM) Windows XP.. wie kan dit zaakje ff verhelderen
Daait lekker hoor vista op 6400 T7200 ;-)
Ik loop een aantal versies achter wat betreft de Quickset software. Nu kan ik nergens een changelog vinden van de nieuwe versie, kan iemand mij vertellen of het handig is om up te graden?
[ Voor 26% gewijzigd door badkuip op 20-12-2006 21:44 ]
Dit topic is gesloten.