lijkt mij dat ze allebij TPM hebben...........
ben 2 weken bezig geweest voor ik mijn headset aan de praat hadAnoniem: 61137 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:52:
Bluetooth-module is aangekomen en geinstalleerd. Nu wil ik verbinding maken met mijn PDA. Die verbinding komt ook even tot stand (BT-logo wordt groen), maar na twee seconden schakelt hij alweer uit. Nog maar even verder configureren, het blijft toch bluetooth.
Anoniem: 61137
Het is wat dat betreft echt een k*t protocol. Heb ook altijd ruzie om mijn GPS-ontvanger te pairen aan mijn PDA.
Ondanks goede research ben ik er nog steeds niet over uit of ik wel/niet het true life scherm moet nemen. Op internet kom ik een aantal pagina's tegen met velle kritiek op het scherm, aan de andere kant denk ik, de positieve geluiden hoor ik natuurlijk veel minder omdat mensen gewoon tevreden zijn. Zijn er hier gebruikers van het True Life scherm en kunnen zij mij kort hun ervaringen motiveren.
Witte Says
Ik heb nu sinds kort een 6400 met truelife scherm.
Ik heb wel de indruk dat het een heel mooi scherp beeld geeft,
maar aan de andere kant leidt dat tot veel reflecties in het beeld.
Ik zou benieuwd zijn of die reflecties bij een niet-truelife scherm er niet zijn.
Ik heb wel de indruk dat het een heel mooi scherp beeld geeft,
maar aan de andere kant leidt dat tot veel reflecties in het beeld.
Ik zou benieuwd zijn of die reflecties bij een niet-truelife scherm er niet zijn.
Erg veel reflectatie, Vooral als het zonnetje schijnt zie je amper wat. Dat is echt een minpuntje, maar het pluspunt is dat de kleurtjes er erg mooi doorheen komen. Maar als ik de keuze had gehad tussen een truelife of een normale (ik koos de Hi preformance en kon je enkel truelife nemen) had ik denk ik de normale genomen, aangezien de reflectatie daar stukken minder isWitteSays schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:40:
Ondanks goede research ben ik er nog steeds niet over uit of ik wel/niet het true life scherm moet nemen. Op internet kom ik een aantal pagina's tegen met velle kritiek op het scherm, aan de andere kant denk ik, de positieve geluiden hoor ik natuurlijk veel minder omdat mensen gewoon tevreden zijn. Zijn er hier gebruikers van het True Life scherm en kunnen zij mij kort hun ervaringen motiveren.
Extra voordeel hierbij is dat je je beeldscherm ook als spiegel kan gebruiken. haarscherp jezelf terugzien
Ik heb ook lopen te twijfelen. Aangezien ik vaak in wat donkere kamers zit te programmeren heb ik een scherm gekozen zonder truelife, en ben erg blij met deze keuze. Kleuren zijn prima.
ik heb ook een scherm gekozen zonder truelife, en die bevalt me hardstike goed 
zeker geen spijt dat ik een scherm heb genomen zonder truelife.
maar jou keus is persoonlijk, en je moet dus zelf bepalen of je een scherm met truelife neemt.
zeker geen spijt dat ik een scherm heb genomen zonder truelife.
maar jou keus is persoonlijk, en je moet dus zelf bepalen of je een scherm met truelife neemt.
[ Voor 25% gewijzigd door BlackRageNL op 02-03-2007 15:45 ]
Ik heb een scherm met truelife en ben er dan wel weer heel tevreden mee. Ik werk vooral binnen, waarbij ik geen groot licht aan heb, en dan komen de kleuren in truelife echt mooi tot uiting. Ik worstelde voor aanschaf van mijn 6400 met dezelfde vraag en ben dan ook even naar de mediamarkt gegaan om wel-truelife en niet-truelife schermen met elkaar te vergelijken. Weliswaar van andere merken maar dat maakt niet veel verschil.
Hoelang zit er meestal tussen de gratis verzendkosten-acties bij Dell? weet dat er toevallig vorige week 1 was.. alleen was net te laat 
Die verzendkosten zijn zo hoog... Scheelt me te veel!
Bel voor gratis verzendingskostenKiwitje schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:15:
Hoelang zit er meestal tussen de gratis verzendkosten-acties bij Dell? weet dat er toevallig vorige week 1 was.. alleen was net te laat
Dus als je een bestelling plaatst via telefoon betaal je geen verzendkosten? Dat is makkelijk...Anoniem: 53453 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:20:
Bovenaan de pagina van dell? (020 674 4873)
Anoniem: 53453
Nee, zoals al meerdere malen vermeld in dit topic, als je belt kun je bij een goed geluimde verkoper een leuke deal samen stellen, wie weet bieden ze je wel gratis verzendkosten aan. En misschien ook wel niet. Maar daar is maar 1 manier om achter te komen...
Je krijgt nu wel dubbel geheugen, Vista en een Geforce 7300 ipv een X1300/x1400. Dat zou de 89,- verzendkosten waard moeten zijn lijkt me? Ikzelf heb hem dinsdag besteld en hij wordt volgens planning volgende week woensdag uitgeleverd aldus de bevestiging vandaag. Was dus net voor de nieuwe actie, helaas.
Maar ach, Vista wil ik niet (batterij) en heb er bovendien nog 10 keys van liggen vis het MS Actionpack. De 7300 vs de X1400: geen idee. Game wel eens wat Battlefield 2 maar heb nu een Geforce 5600 dus het zal zowiezo al een vooruitgang zijn. Bovendien wil je 'Aaltense filmpjes' toch al negeren
Het dubbele geheugen, ja. Dat blijft zeker jammer. Voorlopig dus nog 2x 512 ipv 2x 1024.
Maar ach, Vista wil ik niet (batterij) en heb er bovendien nog 10 keys van liggen vis het MS Actionpack. De 7300 vs de X1400: geen idee. Game wel eens wat Battlefield 2 maar heb nu een Geforce 5600 dus het zal zowiezo al een vooruitgang zijn. Bovendien wil je 'Aaltense filmpjes' toch al negeren
Het dubbele geheugen, ja. Dat blijft zeker jammer. Voorlopig dus nog 2x 512 ipv 2x 1024.
[ Voor 6% gewijzigd door RandyNL op 02-03-2007 21:13 ]
Daar heb je een punt... 7300 ? die zie ik niet hoor.. alleen dat geheugen en een fikse korting en Vista..Randy_Aalten schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:10:
Je krijgt nu wel dubbel geheugen, Vista en een Geforce 7300 ipv een X1300/x1400. Dat zou de 89,- verzendkosten waard moeten zijn lijkt me? Ikzelf heb hem dinsdag besteld en hij wordt volgens planning volgende week woensdag uitgeleverd aldus de bevestiging vandaag. Was dus net voor de nieuwe actie, helaas.
Hier staan er toch duidelijk 2 met de 7300:Kiwitje schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:42:
[...]
Daar heb je een punt... 7300 ? die zie ik niet hoor.. alleen dat geheugen en een fikse korting en Vista..
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Ik vind het trouwens vreemd (of ligt het aan mij ?) dat je deze week niet zelf een 6400 in elkaar kan zetten met bijv. een T7200 CPU. Het zijn alleen maar aanbiedingen.
Anoniem: 120284
De Latitudes D820 en D620 hebben standaard BT, T7200 en 2 GB ram. Prijzen komen volgens mij naar beneden van de Latitudes.fulgore schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:02:
[...]
Hier staan er toch duidelijk 2 met de 7300:
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Ik vind het trouwens vreemd (of ligt het aan mij ?) dat je deze week niet zelf een 6400 in elkaar kan zetten met bijv. een T7200 CPU. Het zijn alleen maar aanbiedingen.
De Ati Mobilty Radeon X1400 is vaak net wat sneller dan de Geforce Go 7300. Scheelt niet veel. Zou mijn keuze er in ieder geval niet door laten beïnvloeden:Randy_Aalten schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:10:
De 7300 vs de X1400: geen idee. Game wel eens wat Battlefield 2 maar heb nu een Geforce 5600 dus het zal zowiezo al een vooruitgang zijn. Bovendien wil je 'Aaltense filmpjes' toch al negeren
http://www.notebookcheck....Force-Go-7300.2145.0.html
http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html
http://forum.notebookrevi...568&highlight=video+cards
[ Voor 5% gewijzigd door AttiX op 03-03-2007 01:45 ]
[kansloos]
[ Voor 93% gewijzigd door jvalk op 03-03-2007 16:29 ]
Anoniem: 209022
Je kan beter € 90,- in een systeem steken bij de lokale computerwinkel.
Ook is er bij garantiegevallen de lokale computerhandel veel dichterbij dan bij Dell
Ook is er bij garantiegevallen de lokale computerhandel veel dichterbij dan bij Dell
Dell heeft altijd wel iets in de aanbieding waardoor de prijs omlaag gaat. Dat heet marketing, waarmee je de klant probeert te lokken. Deze maand het geheugen, vorige maand de verzendkosten. Dus nu zeuren over de hoge verzendkosten is in mijn ogen behoorlijk kansloos. Als je daar niet omheen kijkt dan moet je toch echt even naar Pearle (die ook een leuke marketing truc hebben
)
Hoi Bouwe.Anoniem: 61137 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:27:
Ik heb ook lopen te twijfelen. Aangezien ik vaak in wat donkere kamers zit te programmeren heb ik een scherm gekozen zonder truelife, en ben erg blij met deze keuze. Kleuren zijn prima.
Ik heb voor een scherm gekozen met truelife 1680x1050 perfect beeld. Alleen die X1400 Ati kaart blijft voor problemen zorgen. Soms heb ik spijt dat ik toch niet voor die Asus F3ja-ap030HZ ben gegaan.
Ga binnenkort maar mijn computer voor de 3e keer opnieuw instaleren, Hoe je het draait of keerd je moet en zal automatische alle drivers moeten instaleren met al die 30/60/90 dagen trail bende er bij inbegrepen.
Misschien wordt dan mijn grafische kaart goed geïnstalleerd. Heb alle tips opgevolgt Microsoft Networks 2.0 geinstaleerd met de laatste video divers sinds dien is de foutmelding mooier geworden met het ATI logo er naast.
Krijg toch telkens de melding CLI problmen.
Je moet die bende erbij installeren???
Als jij gewoon de kale XP CD pakt die bij je levering (had) moeten zitten dan kan je XP helemaal kaal installeren en moet het gewoon werken.
Als jij gewoon de kale XP CD pakt die bij je levering (had) moeten zitten dan kan je XP helemaal kaal installeren en moet het gewoon werken.
Waarom heb je hem eerst leeggetrokken??ajpeetoom schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:09:
[...]
Hoi Bouwe.
Ik heb voor een scherm gekozen met truelife 1680x1050 perfect beeld. Alleen die X1400 Ati kaart blijft voor problemen zorgen. Soms heb ik spijt dat ik toch niet voor die Asus F3ja-ap030HZ ben gegaan.
Ga binnenkort maar mijn computer voor de 3e keer opnieuw instaleren, Hoe je het draait of keerd je moet en zal automatische alle drivers moeten instaleren met al die 30/60/90 dagen trail bende er bij inbegrepen.
Misschien wordt dan mijn grafische kaart goed geïnstalleerd. Heb alle tips opgevolgt Microsoft Networks 2.0 geinstaleerd met de laatste video divers sinds dien is de foutmelding mooier geworden met het ATI logo er naast.
Het systeem wordt er niet sneller op ofzo. Je kan net zo goed als je hem binnen hebt die trail troep eraf slopen (koste mij 20 min) en dan is hij even snel als een kaal systeem en loopt alles als een zonnetje!
X1400 kaart werkt bij mij perfect. En loopt zoals hij hoort te lopen. Kan vrij veel erop spelen. Wat mij toch verbaasd in een laptop
Als je de originele dell cd gebruikt krijg je geen zooi!ajpeetoom schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:09:
[...]
Hoi Bouwe.
En als je dit niet hebt kan je iedere windows Home op Prof cd Gebruiken (afhankelijk van wat je als cd-key hebt)
Als je dus voor een schone install gaat loopt alles prima.
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Anoniem: 52211
Microsoft Networks 2.0ajpeetoom schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:09:
Een eerste vereiste is wel dat je kunt lezen (en schrijven) hé... Het gaat om Microsoft .NET Framework. Verder kun je beter versie 1.1 installeren voor de Catalyst drivers. Vóór de Catalyst drivers dus, achteraf het framework erop zetten werkt niet zo goed.
Je kunt ook gewoon de Omega Drivers zonder CCC maar met klassiek control panel halen, ipv. de officiële Dell of Mobile Catalyst drivers, heb je geen .NET framework nodig.
Anoniem: 211130
Hehe heb de 28ste de 6400 besteld. Ben nu aan het wachten tot hij aan komt...
Wel gek dat hij nog steeds in de pre-productie staat
wordt verwacht op vrijdag de 9de
ben trouwens nieuw hier
ben trouwens nieuw hier
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 211130 op 03-03-2007 18:53 ]
welkomAnoniem: 211130 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:51:
Wel gek dat hij nog steeds in de pre-productie staatwordt verwacht op vrijdag de 9de
ben trouwens nieuw hier
Reken er op dat je hem deze week of begin volgende week al hebt
Lees ook de startpost even 3x door
Welke config heb je? en wat heb je betaald?
OK... dankje
had al alles doorgelezen. kan niet wachten tot hij er is lol, ik wilde eigenlijk een gewone goede laptop voor het geld wat ik had..
Config:
Inspiron 6400 Duo Processor T2250 1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) TFT Display
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
80GB (5,400 rpm) Hard Drive
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive
6-cell , 56 WHr Li-Ion primary battery
Intel Media Accelerator 950 Graphics Up to 256MB shared graphics memory
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card (for Core Duo Processor)
Dutch - Vista Home Basic
€ 737,05 incl. BTW en incl. verzendkosten
Config:
Inspiron 6400 Duo Processor T2250 1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) TFT Display
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
80GB (5,400 rpm) Hard Drive
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive
6-cell , 56 WHr Li-Ion primary battery
Intel Media Accelerator 950 Graphics Up to 256MB shared graphics memory
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card (for Core Duo Processor)
Dutch - Vista Home Basic
€ 737,05 incl. BTW en incl. verzendkosten
Zo eindelijk werkt mijn notebook weer normaal. XP maar weer op nieuw geinstaleerd, nu met de instalatie driver disk.
Tja zoals verwacht, een berg aan trail bende. Inderdaad na een 30 minuten heb al die bende eraf gemieterd. Divers geupdate en alle programma's nog instaleren daar ben ik nu mee bezig.
Een hoop werk, ach het houd je van de straat.
Tja zoals verwacht, een berg aan trail bende. Inderdaad na een 30 minuten heb al die bende eraf gemieterd. Divers geupdate en alle programma's nog instaleren daar ben ik nu mee bezig.
Een hoop werk, ach het houd je van de straat.
[ Voor 14% gewijzigd door LEX63 op 04-03-2007 00:38 ]
Het kan voorkomen dat niet alle onderdelen voorradig zijn en dat je dus nog steeds in de pre-productie zit. Maar de configuratie die jij hebt gepost bevat geen exotische onderdelen, dus verwacht dat het vrij rap zal gaan.Anoniem: 211130 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:51:
Nog steeds niemand die het1680x1050 scherm mist? M'n huidige Dell (8200) heeft een 1600x1200 scherm. Een stukje terug in resolutie is niet zo'n probleem, maar 1280x800 is wel heel matig

1600X1200? afwijkend scherm voormaat?Cochrane schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:12:
Nog steeds niemand die het1680x1050 scherm mist? M'n huidige Dell (8200) heeft een 1600x1200 scherm. Een stukje terug in resolutie is niet zo'n probleem, maar 1280x800 is wel heel matig
Vraag me af waneer er OLED schermen komen voor de notebooks ?
OLED staat voor Organic Light Emitting Diodes,
De meeste nieuwe mobile telefoons zoals mijn samsung hebben tegenwoordig een of twee oled schermen. Prachtig beeld en gebruikt 50/60% minder stroom dan een lcd scherm waar een soort TL buisje in zit. backlicht ook wel genoemd.
Oled wordt de toekomst. Nog langer computeren met een accu 6/8 uur in plaats van nu 4.3 uur met 9 cel accu.
Er zijn ook al enkele tv schermen maar deze techniek staat nog in de kinderschoenen.
Zie links hieronder.
http://games.blogo.nl/?comments/387/22478
http://www.telegraaf.nl/i...voor_telefoon.html?p=27,1
OLED schermen Samsung voor PC dichterbij
[ Voor 7% gewijzigd door LEX63 op 04-03-2007 14:27 ]
Anoniem: 157137
ajpeetoom, als je niets te doen hebt met je overtollige informatie, alsjeblieft niet hier neergooien. Dit is een Dell 6400 topic en laat de andere info maar voor andere topics.
Trouwens is er geen manier om je iconen in windows kleiner te maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 04-03-2007 14:06 ]
moet toch eens beter gaan lezen heeft wel dergelijk ook met de toekomstige inspiron modelen te maken.Anoniem: 157137 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:06:
ajpeetoom, als je niets te doen hebt met je overtollige informatie, alsjeblieft niet hier neergooien. Dit is een Dell 6400 topic en laat de andere info maar voor andere topics.
Wordt ik nu telkens door jan alle man gecorrigeerd om dat hij/zij denkt dat het niets met de inspiron te maken heeft?
Als of dat gezwam over het bestellen van een noboek’s zo interessant is, hele status verslagen van samenstelling, bestelling, verzending, tot ontvangst.
[ Voor 4% gewijzigd door LEX63 op 04-03-2007 14:35 ]
kerel, doe dit in een ander topic! dit is een ervaringen topic voor de inspiron 6400. Oled schermen zullen voorlopig niet bebruikt worden in een 6400, dus dat is dan ook niet relevant.ajpeetoom schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:00:
[...]
1600X1200? afwijkend scherm voormaat?
Vraag me af waneer er OLED schermen komen voor de notebooks ?
OLED staat voor Organic Light Emitting Diodes,
De meeste nieuwe mobile telefoons zoals mijn samsung hebben tegenwoordig een of twee oled schermen. Prachtig beeld en gebruikt 50/60% minder stroom dan een lcd scherm waar een soort TL buisje in zit. backlicht ook wel genoemd.
Oled wordt de toekomst. Nog langer computeren met een accu 6/8 uur in plaats van nu 4.3 uur met 9 cel accu.
Er zijn ook al enkele tv schermen maar deze techniek staat nog in de kinderschoenen.
Zie links hieronder.
http://games.blogo.nl/?comments/387/22478
http://www.telegraaf.nl/i...voor_telefoon.html?p=27,1
OLED schermen Samsung voor PC dichterbij
Als je echt goed had opgelet dan snap je dat een oled scherm niet rendabel is in een laptop. I.v.m. de max resolutie
De eerste pc schermen worden dit jaar verwacht, gemaakt door samsung dan zullen nootbook schermen ook wel snel komen zie linkRuler-Nrg schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:48:
[...]
kerel, doe dit in een ander topic! dit is een ervaringen topic voor de inspiron 6400. Oled schermen zullen voorlopig niet bebruikt worden in een 6400, dus dat is dan ook niet relevant.
Als je echt goed had opgelet dan snap je dat een oled scherm niet rendabel is in een laptop. I.v.m. de max resolutie
nieuws: Samsung werkt aan 40" OLED-panel voor ultradunne tv
[ Voor 8% gewijzigd door LEX63 op 04-03-2007 15:07 ]
Je mag het best melden als je tenminste ook maar 1 aanwijzing/link/gerucht hebt om te onderbouwen dat er concrete plannen zijn dat er zo'n scherm in een volgende inspiron zou komen.ajpeetoom schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:21:
moet toch eens beter gaan lezen heeft wel dergelijk ook met de toekomstige inspiron modelen te maken.
Wordt ik nu telkens door jan alle man gecorrigeerd om dat hij/zij denkt dat het niets met de inspiron te maken heeft?
Als of dat gezwam over het bestellen van een noboek’s zo interessant is, hele status verslagen van samenstelling, bestelling, verzending, tot ontvangst.
Nu noem je echter gewoon een heel algemene technische vernieuwing en een hele uitleg over wat dat dan wel is (linkje naar wikipedia ofzo zou meer als voldoende zijn) en dat heeft inderdaad weinig met de inspiron 6400 te maken.
Verder heb ik net ff getest, en met m'n 6400 op dit moment ga ik van 27 watt met het scherm volledig aan naar een 23 watt met scherm uit.
Dat zou betekenen dat het scherm maar iets van een 5 watt verbruikt, en dat je dus door het scherm weg te laten nog maar van 4 naar 4,5 uur zou gaan.
hoe heb je dat dan gemeten? 220 verbruikers meter of een ampere meter tussen je kabel gemonteerd?Adion schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:59:
[...]
Je mag het best melden als je tenminste ook maar 1 aanwijzing/link/gerucht hebt om te onderbouwen dat er concrete plannen zijn dat er zo'n scherm in een volgende inspiron zou komen.
Nu noem je echter gewoon een heel algemene technische vernieuwing en een hele uitleg over wat dat dan wel is (linkje naar wikipedia ofzo zou meer als voldoende zijn) en dat heeft inderdaad weinig met de inspiron 6400 te maken.
Verder heb ik net ff getest, en met m'n 6400 op dit moment ga ik van 27 watt met het scherm volledig aan naar een 23 watt met scherm uit.
Dat zou betekenen dat het scherm maar iets van een 5 watt verbruikt, en dat je dus door het scherm weg te laten nog maar van 4 naar 4,5 uur zou gaan.
Verbruiksmeter tussen stopcontact en voeding.
'k Snap niet wat je bedoelt? Met de accu los kan er enkel minder verbruikt worden (accu kan dan niet opgeladen worden). De adapter levert hoogstens 65 Watt, en daarmee moet ook de accu kunnen opgeladen worden terwijl je met de laptop werkt. ~30 Watt lijkt me niet zo heel vreemd - al hangt dit af van de specs van de 6400.Anoniem: 91634 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:49:
Was je niet vergeten om de accu los te halen
Anoniem: 91634
Maar kan in iedergeval wel invloed hebben op de stroom verbruik, voor een nauwkeurige meting kan je beste even de accu los halen.
Ik heb zojuist een ExpressCard Bluetooth Media Remote voor mn 6400 gekocht, verwacht hem eind deze week binnen.
Grappig, ik heb zoon afstandbediening standaard bij mijn Amilo 1667 gekregen, alleen werkte die met IR in plaats van Bluetooth.mr_niceguy schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:28:
Ik heb zojuist een ExpressCard Bluetooth Media Remote voor mn 6400 gekocht, verwacht hem eind deze week binnen.
[afbeelding]
Wat die gekost?
Hij kostte 31 euro + 11 euro verzendkosten vanuit de USA.ajpeetoom schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:44:
[...]
Grappig, ik heb zoon afstandbediening standaard bij mijn Amilo 1667 gekregen, alleen werkte die met IR in plaats van Bluetooth.
Wat die gekost?
Link om te bestellen? Wel makkelijk omdat ik regelmatig presentaties geef (klinkt kansloos, maar heb nu een 7m PS2 kabel en een omgebouwde muis in een klein kastje met knipjes). Lijkt dit me wel makkelijk, draden zijn zooo 1995...
Ter aanvulling; donderdag mail van Dell dat de betaling binnen was. Vrijdag even gekeken en stond in preproductie. Ik kijk zojuist weer en zie dat die zaterdag al verzonden is. Denk dat dinsdag of woensdag wel een UPC mannetje aan de deur staat...
Nu nog wachten tot T-mobile Expresskaarten heeft en dan een PIT abbo voor 19,50 flatfee per maand.
Ter aanvulling; donderdag mail van Dell dat de betaling binnen was. Vrijdag even gekeken en stond in preproductie. Ik kijk zojuist weer en zie dat die zaterdag al verzonden is. Denk dat dinsdag of woensdag wel een UPC mannetje aan de deur staat...
Nu nog wachten tot T-mobile Expresskaarten heeft en dan een PIT abbo voor 19,50 flatfee per maand.
[ Voor 9% gewijzigd door RandyNL op 05-03-2007 00:22 ]
Anoniem: 103829
Hoe draait command and conquor 3: Tiberium Wars bij jullie?
Ik heb een x1400 || 7200 core 2 duo || 2 gig ram!!
Maar draait niet al te best hier kan het wel normaal spelen, maar met settings op high of resolutie > 1100 draait het spel echt bagger!! Ligt dit aan mijn laptoppie?
Groet,
Brian
Maar draait niet al te best hier kan het wel normaal spelen, maar met settings op high of resolutie > 1100 draait het spel echt bagger!! Ligt dit aan mijn laptoppie?
Groet,
Brian
Beste mensen, ik had een vraagje over de garantie van dell.
Als je een pc/laptop bij hun koopt en thuis zelf een videokaart/moederbord in zet, hoe zit het dan met de garantie, blijft je je garantie nog behouden?
Als je een pc/laptop bij hun koopt en thuis zelf een videokaart/moederbord in zet, hoe zit het dan met de garantie, blijft je je garantie nog behouden?
Als je mobiele telefoon met bluetooth heb, kun je deze software ook misschien proberen (demo beschikbaar, full version kost US$24):Randy_Aalten schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:22:
Link om te bestellen? Wel makkelijk omdat ik regelmatig presentaties geef (klinkt kansloos, maar heb nu een 7m PS2 kabel en een omgebouwde muis in een klein kastje met knipjes). Lijkt dit me wel makkelijk, draden zijn zooo 1995...
http://www.salling.com/Clicker/windows/
Heb al meer mensen horen klagen over die ATI kaart, ik denk dat de kaart niet bij de processor past. Probeer eens in de bios de kaart hoger in te stellen.Hoeveel GB heb je trouwens nog op je hardeschijf?Anoniem: 103829 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:58:
Hoe draait command and conquor 3: Tiberium Wars bij jullie?
Groet,
Brian
Dat ligt aan je X1400 videokaartJE!Anoniem: 103829 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:58:
Ligt dit aan mijn laptoppie?
KaartJE, omdat het eigenlijk niks voorstelt om te gamen!
Wil je leuk kunnen gamen dan moet je denken aan X1600's/ X1700's en dergelijke
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De X1400 is wel goed voor te gamen hoor ^^ het stelt wel wat voorCLB schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:24:
[...]
Dat ligt aan je X1400 videokaartJE!
Normaal valt de garantie af omdat je er dan zogezegd aan gesleutelt hebt dus kan de verkoper zeggen dat het niet zijn fout was( de garantie valt dus af). Maarja het is jou pc/laptopTuzla schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:06:
Beste mensen, ik had een vraagje over de garantie van dell.
Eindelijk heb ik mijn Inspiron 6400 besteld.
Vraagje, kan ik de TV-out & digitale audio out (die zitten in elkaar volgens de startpost) gezamelijk gebruiken? Heb ik daar een convertor of kabel voor nodig.
In de startpost staat ook iets over een inkoopactie, ik heb gegoogled, maar kom steeds op dit topic terecht vandaar mijn vraag.
Ik heb een logitech X-530 setje (dus zonder spdif), heb ik nu nog een extra converter / kabel nodig?
Vraagje, kan ik de TV-out & digitale audio out (die zitten in elkaar volgens de startpost) gezamelijk gebruiken? Heb ik daar een convertor of kabel voor nodig.
In de startpost staat ook iets over een inkoopactie, ik heb gegoogled, maar kom steeds op dit topic terecht vandaar mijn vraag.
Ik heb een logitech X-530 setje (dus zonder spdif), heb ik nu nog een extra converter / kabel nodig?
Is leuk en soms handig, tja om hier nu €42,- FL 92,40 voor neer te tellen? Mijn Amilo heeft er ook een "zie afbeelding" ik gebruik hem nauwerlijks. Voordeel van bluetooth lijkt mij dat je niet naar de voorkant van de notebook hoeft te richten waar het IR oog zit.mr_niceguy schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:27:
En hier kan je hem bestellen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...em=150097795021&rd=1&rd=1

[ Voor 25% gewijzigd door LEX63 op 06-03-2007 04:05 ]
Even terug bladeren is al heel veel behandeld.PietjePuk007 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:56:
Eindelijk heb ik mijn Inspiron 6400 besteld.
Ik heb echt wel gegoogledajpeetoom schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 03:56:
Even terug bladeren is al heel veel behandeld.
Het enige wat ik lees is dat spdif via de tv-out gaat en dat je daar een "onvindbaar kabeltje" voor nodig hebt. Er is daar (ooit?) een inkoopactie voor geweest (maar via wie?).
En dat onvindbare kabeltje maakt van de tv-out een tv-out & audio-out (spdif). Maar aangezien ik die aansluiting niet op m'n setje heb zitten, heb ik nog een kabel nodig met 3 aansluitingen?
En daarom heb ik gekozen voor de Toshiba A100-727, met X1600, voor net geen € 800,=Anoniem: 211130 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:06:
[...]
De X1400 is wel goed voor te gamen hoor ^^ het stelt wel wat voor
Jammer genoeg niet meer leverbaar.
Cititzen of Ladonia
Je kunt Dell even bellen om het kabeltje te bestellen.PietjePuk007 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:18:
[...]
Ik heb echt wel gegoogled.
Het enige wat ik lees is dat spdif via de tv-out gaat en dat je daar een "onvindbaar kabeltje" voor nodig hebt. Er is daar (ooit?) een inkoopactie voor geweest (maar via wie?).
En dat onvindbare kabeltje maakt van de tv-out een tv-out & audio-out (spdif). Maar aangezien ik die aansluiting niet op m'n setje heb zitten, heb ik nog een kabel nodig met 3 aansluitingen?
http://www.it-premier.de verkoopt ze ook. Voor 18,- exclusief verzending.
De post waar ajpeetoom naar verwijst, volgens mij:
ajpeetoom in "Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 5."
Ik mag niet zo maar e-mailadressen plaatsen, die gene waar ik het kabeltje besteld heb zal vanzelf wel reageeren. Ga naar pagina 12 blader naar de tekst met foto van het kabeltje en kijk bij "Bekijk mijreact"PietjePuk007 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:18:
[...]
Ik heb echt wel gegoogled.
Meer tips kan ik je niet geven.
[ Voor 7% gewijzigd door LEX63 op 06-03-2007 18:05 ]
Thanxajpeetoom schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:58:
[...]
Ik mag niet zo maar e-mailadressen plaatsen, die gene waar ik het kabeltje besteld heb zal vanzelf wel reageeren. Ga naar pagina 12 blader naar de tekst met foto van het kabeltje en kijk bij "Bekijk mijreact"
Meer tips kan ik je niet geven.
ik heb last van meerdere toetsen combinaties bij photoshop.. Daar gebruik ik namelijk regelmatig de 3 toetsen ctrl+alt+z enzo. Maar vaak denkt photoshop dat ik de alt en ctrl daar niet bij intoets. Hij selecteert dan dus bijvoorbeeld inzoomen. Hebben meer mensen hier last van? Of weet iemand zelfs een oplossing?
volgens mij heb ik het probleem alleen in photoshop want ctrl alt del in windows werkt wel gewoon.
volgens mij heb ik het probleem alleen in photoshop want ctrl alt del in windows werkt wel gewoon.
probeer eens gewoon eens zonder altJaPa schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:17:
ik heb last van meerdere toetsen combinaties bij photoshop.. Daar gebruik ik namelijk regelmatig de 3 toetsen ctrl+alt+z enzo. Maar vaak denkt photoshop dat ik de alt en ctrl daar niet bij intoets. Hij selecteert dan dus bijvoorbeeld inzoomen. Hebben meer mensen hier last van? Of weet iemand zelfs een oplossing?
ja dat is undo (dat kan maar 1x), maar ctrl alt z is Step back en zo kun je dus meerdere stappen terug. Ik kan dus wel de shortkeys opnieuw gaan instellen, maar het zou natuurlijk fijn zijn als het gewoon werkt zoals het hoort.
mmm... je zei dat je dat probleem alleen bij photoshop had. mischien moet je daar gewoon even een hotkey (shortkey) instellen, je hoeft niet alles opnieuw te doen maar als het niet gaat zonder de instellingen die je nu hebt zou ik toch gewoon een nieuwe hotkey makenJaPa schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:03:
[...]
ja dat is undo (dat kan maar 1x), maar ctrl alt z is Step back en zo kun je dus meerdere stappen terug. Ik kan dus wel de shortkeys opnieuw gaan instellen, maar het zou natuurlijk fijn zijn als het gewoon werkt zoals het hoort.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 211130 op 07-03-2007 13:18 ]
Zit je niet stiekem Fn+Alt te duwen ipv. Ctrl+Alt? Ik kan me voorstellen dat je een veelgebruikte shortcut zodanig gewoon bent dat je vingers onbewust de positie innemen die je op een desktop toetsenbord gebruikt (en dan kom je uit op Fn ipv. Ctrl nl.)
Verder schakelt Alt ingedrukt houden de speciale functies van het touchpad uit (scrollen e.d.), maar dat zou het probleem hier niet mogen zijn.
Verder schakelt Alt ingedrukt houden de speciale functies van het touchpad uit (scrollen e.d.), maar dat zou het probleem hier niet mogen zijn.
Anoniem: 194293
Hallo,
Ik heb mijn Dell Inspirion 6400 Opnieuw geinstalleerd en nu kan ik geen DVD's meer afspelen via Windows Mediaplayer, Iemand hier ook problemen mee gehad? Ik heb al met Dell en Microsoft aan de telefoon gehangen maar die konden mij beiden niet helpen!
Ik weet niet precies wat het is maar ik kan geen roll-ups installeren van Media Center 2005.
Zodat ik dus ook geen Windows Mediaplayer 11 kan installeren, dit was voorheen wel mogelijk.
Kan iemand mij helpen?
(P.S. Voor de sonyericsson gebruikers, deze telefoons kun je met bleutooth ook als afstandsbediening gebruiken, dit werkt heel goed! -> Menu -> Entertainment-> Afstandsbediening)
Bedankt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Ik heb mijn Dell Inspirion 6400 Opnieuw geinstalleerd en nu kan ik geen DVD's meer afspelen via Windows Mediaplayer, Iemand hier ook problemen mee gehad? Ik heb al met Dell en Microsoft aan de telefoon gehangen maar die konden mij beiden niet helpen!
Ik weet niet precies wat het is maar ik kan geen roll-ups installeren van Media Center 2005.
Zodat ik dus ook geen Windows Mediaplayer 11 kan installeren, dit was voorheen wel mogelijk.
Kan iemand mij helpen?
(P.S. Voor de sonyericsson gebruikers, deze telefoons kun je met bleutooth ook als afstandsbediening gebruiken, dit werkt heel goed! -> Menu -> Entertainment-> Afstandsbediening)
Als het goed is wordt er standaard een player geïnstalleerd.Anoniem: 194293 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:51:
Hallo,
Kan iemand mij helpen?
Bij een kaal geïnstalleerde computer kan mediaplayer inderdaad geen dvd film afspelen, hier heeft hij codecs voor nodig. Dit zijn vertaal programma’s die de gecodeerde informatie decodeert zodat de computer er wat mee kan doen.
Deze programma’s zijn op duizenden sites te vinden. Tik in google codecs in en je vind best wel een site waar je ze gratis kan downloaden.
Er zijn ook codec pakketen te downloaden waar allerlei codecs in zitten.
Succes.
Ik wil op zich deze configuratie bestellen.
Maar ik wil graag een 17.Ghz processor, maar als ik die aanklikt dan zegt ie dit:
Er doet zich een compatibiliteitsprobleem voor bij uw gekozen Draadloze connectiviteit.
Hiervoor moet u Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060(1.6GHz/533MHz/1MB) selecteren als uw Processor selectie
Klopt dit?
IK hoef niet echt veel met de laptop te doen. Gewoon basis dingen en heel misschien af en toe photoshoppen maar geen zware spellen ofzo....Onderdelen
Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060(1.6GHz/533MHz/1MB)
Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
Collect & Return-service, slechts 1 jaar
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
1.024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 512)
Harde schijf van 120 GB (5.400 rpm)
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
256MB NVIDIA® GeForce™ Go 7300 TurboCache™
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
Accessoires
Maar ik wil graag een 17.Ghz processor, maar als ik die aanklikt dan zegt ie dit:
Er doet zich een compatibiliteitsprobleem voor bij uw gekozen Draadloze connectiviteit.
Hiervoor moet u Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060(1.6GHz/533MHz/1MB) selecteren als uw Processor selectie
Klopt dit?
Waarschijnlijk wel ! en als je dan verder gaat naar netwerk kaarten, kan je dan daar wel een compatible wireless adapter kiezen?Choller schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:22:
Ik wil op zich deze configuratie bestellen.
[...]
IK hoef niet echt veel met de laptop te doen. Gewoon basis dingen en heel misschien af en toe photoshoppen maar geen zware spellen ofzo....
Klopt dit?
Idd, je hebt daar 2 mogelijke optie's. Neem gewoon de andere. Je bent trouwens beter af als je dell beltWisey schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:52:
[...]
Waarschijnlijk wel ! en als je dan verder gaat naar netwerk kaarten, kan je dan daar wel een compatible wireless adapter kiezen?
Ahh ik zie het inderdaad. Bedankt 
Waarom ben je beter af als je Dell belt?
Choller schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:33:
Dus bellen, en dan kun je een veel leuker systeem samen stellen voor dezelfde prijs.Anoniem: 53453 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:47:
Nee, zoals al meerdere malen vermeld in dit topic, als je belt kun je bij een goed geluimde verkoper een leuke deal samen stellen, wie weet bieden ze je wel gratis verzendkosten aan. En misschien ook wel niet. Maar daar is maar 1 manier om achter te komen...
Helemaal mee eens, ik heb een beetje stupid gehandeld maar totaal niet verkeerd,CLB schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:24:
[...]
Dat ligt aan je X1400 videokaartJE!
mijn vorige laptop had een x700 videokaart en was een intel centrino 760 (2ghz)
edit:
tussen twee haakjes, de x1700 is in principe de opvolger van de x700 en de x1400 de opvolger van de x400 (if that one uberhaubt bestaat maar dat is de marketing strategie, dus als je minder verstand er van hebt "of gewoon doelloos af gaat op hoe hoger het getal hoe beter" kan je dus mooi op verkijken
tussen twee haakjes, de x1700 is in principe de opvolger van de x700 en de x1400 de opvolger van de x400 (if that one uberhaubt bestaat maar dat is de marketing strategie, dus als je minder verstand er van hebt "of gewoon doelloos af gaat op hoe hoger het getal hoe beter" kan je dus mooi op verkijken
deze videokaart is veel beter dan de x1400 die ik nu in de dell heb, hij is echt low budget hoor! minder pipelines en shaders.... daar baal ik echt enorm van maar daar en tegen de t7200 met 2gb ram op 667mhz maken alles goed :-) ik kan in principe alle games spelen if you want to know maar echt no way op max of medium, ik moet mooi alles op low laten staan dan gaan de games smooth (zie o.a. dark messiah en supreme commander)
[ Voor 15% gewijzigd door PsychoHellDude op 09-03-2007 19:26 ]
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
ik heb ongeveer 200 / 300 euro eraf kunnen lullen! het is ook maar net welke verkoop(ster) je aan de lijn hebt! gelukkig had ik een dameCholler schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:33:

[ Voor 14% gewijzigd door PsychoHellDude op 09-03-2007 19:27 ]
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
ik ben zo tevreden met mijn inspiron 6400 dat ik wss een desktop bij hun ga bestellen (geen zin/tijd om zelf eentje in elkaar te vlansen)
check dan wel ff of je een goede vid kaart er bij koopt ;-) hele maar dan ook een hele stille wijze hint :-)C0NSOLEFREAK schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:09:
ik ben zo tevreden met mijn inspiron 6400 dat ik wss een desktop bij hun ga bestellen (geen zin/tijd om zelf eentje in elkaar te vlansen)
Niet dat ik reclame wil maken, maar vandaag staat er op iBood wel een héél erg aantrekkelijke aanbieding voor mensen die nog met 1Gb geheugen zitten en willen upgraden naar 2Gb.
# Intern geheugen voor laptops
# 1GB DDR2 667mhz= (ddr5400)
# Model: 200-pin SODIMM
# Hoeveelheid geheugen: 1024 MB
# Data breedte: 64 Bit
# Snelheid (Mhz): 667 Mhz
# CAS Latency: CL4
# Kloksnelheid bus: 667 Mhz
# ECC: ECC
# Module configuratie: 128M x 64
# Intern geheugen technologie: DDR2-SDRAM
# Lead plating: Gold
# Input voltage: 1.8 V
Prijs: € 59,95
Ik kreeg een chagrijn die blijkbaar niks van de prijs af wilde halen hoor..PsychoHellDude schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:27:
[...]
ik heb ongeveer 200 / 300 euro eraf kunnen lullen! het is ook maar net welke verkoop(ster) je aan de lijn hebt! gelukkig had ik een dame
beetje zonde maar niet teleurgesteld je zal je lappie geweldig vinden!!! dat weet ik zeker :-)Kiwitje schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 01:06:
[...]
Ik kreeg een chagrijn die blijkbaar niks van de prijs af wilde halen hoor..Helaas! toch besteld, dan maar het hele bedrag.
Ik heb er ook een besteld als vervanging van een macbook pro, zal vooral gebruikt gaan worden als download bak. 
Door te bellen kon ik zelfde scherm resolutie krijgen als op de mac ,1440x900, dat vind ik wat lekkerder dan de 1280x800.
Sales persoon van Dell was erg vriendelijk en behulpzaam vergeleken met sales personen bij macsupport.
Ben benieuwd of systeem lekker stil is.
Door te bellen kon ik zelfde scherm resolutie krijgen als op de mac ,1440x900, dat vind ik wat lekkerder dan de 1280x800.
Sales persoon van Dell was erg vriendelijk en behulpzaam vergeleken met sales personen bij macsupport.
De notebook is van zichzelf erg stil! Je kunt daarnaast ook de processor undervolten. Dit is wel op eigen risico en er zijn zat tutorials voor te vinden. Normaal werkt de T2400 in mijn notebook op 1833Mhz en 1.3V, maar hij werkt nu op 1833Mhz en 1.0V. Hierdoor slaat de fan eigenlijk nooit aan, in ieder geval niet op de hoogste stand. Ik doe mee aan DPC, dus de processor werkt altijd op 100%. Processor wordt niet warmer dan 50 graden.dolby schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:00:
Ik heb er ook een besteld als vervanging van een macbook pro, zal vooral gebruikt gaan worden als download bak.
Off-topic: Normaal kost dit geheugen 66,-. Dus de aanbieding is niet spectaculair.Rival24 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:53:
Niet dat ik reclame wil maken, maar vandaag staat er op iBood wel een héél erg aantrekkelijke aanbieding voor mensen die nog met 1Gb geheugen zitten en willen upgraden naar 2Gb.
pricewatch: 1GB DDR PC5300 SO-DIMM CL5 (Transcend, TS128MSQ64V5J)
Mijn T2060 die in mijn 6400 zit, word 70-75 graden celsius met 100% belasting.
Nou vindt ik dit toch behoorlijk warm. Ik weet dat er ergens in de bios een functie zit dat je je fan harder kan laten draaien, maar nou ben ik bang dat ie dan een pokke herrie gaat maken (is nu lekker stil).
(ik kreeg de resultaten met TAT)
Nou vindt ik dit toch behoorlijk warm. Ik weet dat er ergens in de bios een functie zit dat je je fan harder kan laten draaien, maar nou ben ik bang dat ie dan een pokke herrie gaat maken (is nu lekker stil).
Dat is wel warm, al eens een ander tooltje gebruikt? Er is een bios versie geweest die te laat aanging...schade. Zou even je bios updaten naar de laatste versie.C0NSOLEFREAK schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:10:
Mijn T2060 die in mijn 6400 zit, word 70-75 graden celsius met 100% belasting.
Of hij geluid maakt en door je schoot heen smelt of dat hij eventueel defect raakt...ik zou het wel weten.
Ik heb hem vorige week woensdag binnen gehad met de nieuwste bios er op.stormfly schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:44:
[...]
Dat is wel warm, al eens een ander tooltje gebruikt? Er is een bios versie geweest die te laat aanging...schade. Zou even je bios updaten naar de laatste versie.
Of hij geluid maakt en door je schoot heen smelt of dat hij eventueel defect raakt...ik zou het wel weten.
Als hij ver na de 70 graden celsius komt lijkt me fan te gaan draaien en wordt hij weer koeler waarna hij weer zo warm wordt.
*gaat nu everest draaien*
70 graden?
jeetje. Als ik een spel speel wat behoort wat inneemt komt mijn T5600 niet boven de 29 graden.......
jeetje. Als ik een spel speel wat behoort wat inneemt komt mijn T5600 niet boven de 29 graden.......
Anoniem: 157137
Trouwens kun je de T5 series ook undervolten? of is dit al standaard door Intel gedaan?
Everest geeft de zelfde temps als TAT.ik heb bios versie A13 meen ik me te herinneren. Waar ik me zorgen over maak is dat hij zelfs veel heter wordt als mijn p4 (prescott).
EDIT: Als mijn systeem niks doet heeft hij een tempratuur van 40-50 graden celsius,
dus mijn systeem wordt 30/20 graden celsius warmer.
EDIT: Als mijn systeem niks doet heeft hij een tempratuur van 40-50 graden celsius,
[ Voor 28% gewijzigd door BlackRageNL op 10-03-2007 19:08 ]
Tja die van mij is met harddisk ook zo'n 48 graden dus dat is normaal.C0NSOLEFREAK schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:44:
Everest geeft de zelfde temps als TAT.ik heb bios versie A13 meen ik me te herinneren. Waar ik me zorgen over maak is dat hij zelfs veel heter wordt als mijn p4 (prescott).
Wacht maar tot het zomer wordt en temparaturen rond de 30c. Denk dat mijn Dell Wel redelijk kool zal blijven. Bij mij Amilo moet er echt een ventilator achter, anders gaat het fout.stormfly schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:14:
[...]
Tja die van mij is met harddisk ook zo'n 48 graden dus dat is normaal.
ben benieuwd hoe die van mij zich in italie redajpeetoom schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:46:
[...]
Wacht maar tot het zomer wordt en temparaturen rond de 30c. Denk dat mijn Dell Wel redelijk kool zal blijven. Bij mij Amilo moet er echt een ventilator achter, anders gaat het fout.

[ Voor 10% gewijzigd door BlackRageNL op 10-03-2007 20:24 ]
Anoniem: 120284
Mwah: ook 1 GB DDR2-667 SO-Dimm:Rival24 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:53:
[...]
[url="http://www.azerty.nl/producten/product_detail/199/10010/twinmos-ddrii-so-dimm-1024-mb-ddr2-pc5300-667-mhz.html"linkje[/url]
€ 62,02
Bekende keet, goeie service, gewoon meebestellen met de maandelijkse hap
dell levert toch wel goeie GPU's ? en mocht hij niet goed genoeg meer zijn kan ik hem toch vervangen ?PsychoHellDude schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:49:
[...]
check dan wel ff of je een goede vid kaart er bij koopt ;-) hele maar dan ook een hele stille wijze hint :-)
Ik heb gisteren ook mn ExpressCard Bluetooth Media Remote ontvangen, werkt perfect!
[ Voor 69% gewijzigd door mr_niceguy op 11-03-2007 14:05 ]
Anoniem: 197278
Ik heb mijn Inspiron nu een half jaar in gebruik, welliswaar met volle tevredenheid. Toch zijn er wat kritieke puntjes vind ik. Zo laten de rubberen nopjes aan de onderkant soms een vlek achter op sommige ondergronden wanneer de laptop warm wordt. Ook trilt de DVD speler aanzienlijk bij het opspoolen van een schijfje. Verder switcht het beeld duidelijk zichtbaar bij grafische applicaties en dergelijke. Iets wat ik toch als redelijk storend ervaar.
Wie heeft dezelfde problemen, en wat is er eventueel aan te doen?
Mijn globale specs zijn overigens: T7200 @ 667mhz, 2x1024mb @ 667mhz, 256 ATI X1400, Ultrasharp 1680x1050 en 9 cells accu.
Wie heeft dezelfde problemen, en wat is er eventueel aan te doen?
Mijn globale specs zijn overigens: T7200 @ 667mhz, 2x1024mb @ 667mhz, 256 ATI X1400, Ultrasharp 1680x1050 en 9 cells accu.
Dit topic is gesloten.