Toon posts:

Nieuw Scherm €330

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben met spoed op zoek naar een nieuw 19inch TFT scherm...

Het is hoofdzakelijk bedoeld voor het Gamen.

Hij mag rond de 300 euro kosten

Ik heb nagenoeg geen verstand van al die cijfertjes en lettertjes bij de spec`s en al helemaal niet welk merk enz. :?

Daarom vraag ik jullie hulp :-) als je een scherm weet, pls ff erbij vertellen waarom die goed zou zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp, ik kom er niet uit met zoveel aanbod. :+

Grtz Roy

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:33
Samsung SyncMaster 940BF (19", 2ms g>g, D-sub/DVI-D)

Gewoon een goed scherm

Kijk maar naar de reviews erover

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Verwijderd

CRT all teh way.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
als 20" geen probleem vormt zou ik kijken naar de 203b. Geweldig beesie, of de 204b (hogere resolutie), en ik vind totaal geen ghosting op de 203b. Maar wel mooie kleuren. :Y)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor 229 heb je een iiyama ProLite E1900S 2ms TN panel scherm. Lekker snel, DVI en D-Sub aansluiting en lekker helder beeld :)

Xbox Live ID:Notna8310

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Samsung 930 of 940BF voldoen voor gamen perfect. Heb zelf de 930BF en nog nooit ghosting gezien. Zelfs als ik met 1 beweging van de muis 180 graden draait is er niets van te zien.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Die staat er dus niet voor niets. Dit zijn dingen die je makkelijk zelf uit kunt zoeken en als je nog inspiratie nodig hebt kijk dan even in [19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 22. Ga daar alleen niet zomaar deze vraag neer gooien, dat is namelijk niet de bedoeling. Zoek eerst uit wat je voor een eisen stelt en welke monitoren daar aan voldoen. Als je dan niet kunt kiezen en duidelijke eisen kunt noemen kun je daar een post achterlaten ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.