Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:48:
[...]

Geen last van!
Ik heb altijd al mijn mobieltjes in mijn broekzak gehad.
Zwaar of niet.
Zelfs de Nokia 7650 wat de eerste (grote clunky) echte smartphone was van Nokia. :)
Ook geen last van (en ook inderdaad niet bij de 7650 en de 6630 die ik hiervoor heb gehad), heb hem altijd in mijn broekzak. Hoef je met een iPod niet te proberen, dat ding is bijna onbruikbaar zonder hoesje.

N91 bevalt trouwens prima, inclusief Route 66.
Blijf alleen mijn iPod als Mp3 speler toch veel handiger vinden, dus gebruik de muziekfunctie eigenlijk nooit, de 4GB harddisk is voor navigatiekaarten, apps, portable harddisk nog steeds erg handy.
Maar kan nu wel via de Gear4 BluEye die ik net heb gekocht via mijn iPod mijn telefoon bedienen... erg handy, muziek van de iPod pauzeert automatisch als ik gebeld heb en geen gedoe meer met twee headphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Metalrush, waar heb je die cover gevonden? Ik ben eigenlijk ook op zoek naar zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infernix
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 15:50
Ik heb de N91 nu al een maandje of 8 en kan iedereen afraden dit ding te kopen.

Het grootste probleem zit 'm in de mini harddisk. Ik heb heel vaak dat ik ineens geen mp3s meer kan afspelen en er doodleuk komt te staan dat 'ie de disk niet kan lezen. Vervolgens zet ik de phone aan en uit en dan werkt t weer.

Met Route66 moet ik geregeld bluetooth aan en uit zetten omdat de phone de connectie verliest met de GPS.

Tijdens Route66 muziek afspelen schiet niet op; op willekeurige momenten springt de muziek op pauze, en moet ik op play drukken voordat 'ie weer doorspeelt.

Route66 + muziek + sms + contactenlijst = out of memory. MSN + Opera = out of memory. Themes moet je uberhaupt maar vergeten want die vertragen de boel enorm, ook als je ze rechtstreeks in 't geheugen installeert i.p.v. op de schijf.

Af en toe komt 't voor dat ik een bericht krijg en de phone crasht; na reboot is er ook geen bericht meer. Daarnaast crasht 'ie ook wel eens wanneer ik gebeld wordt, of wanneer 's morgens het alarm afgaat (die's het fijnst, echt... :()

Voor zover ik 't zie is de accesstime van dat diskje en de instabiliteit ervan een teken aan de wand om nooit data storage met bewegende delen in een phone te proppen. Misschien dat 't met nieuwe diskjes beter wordt, maar dit is echt bagger. Een dikke afrader dus.

*Edit:* oh ja, firmware v1.10.030 (05-05-06), al sinds september ofzo. Geen nieuwe versie volgens Nokia servicepunt, Nokia software updater doet ook niets. :|

[ Voor 5% gewijzigd door infernix op 03-03-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infernix schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:38:

....

*Edit:* oh ja, firmware v1.10.030 (05-05-06), al sinds september ofzo. Geen nieuwe versie volgens Nokia servicepunt, Nokia software updater doet ook niets. :|
Miskien zal een update een groot deel van je problemen verhelpen.
maar er is egt wel een nieuwere versie ik heb mijnes nog nooit geupdate en ik heb zelf versie 2.00.052 niet de nieuwste maar wel nieuwer dan die van jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infernix schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:38:

Het grootste probleem zit 'm in de mini harddisk. Ik heb heel vaak dat ik ineens geen mp3s meer kan afspelen en er doodleuk komt te staan dat 'ie de disk niet kan lezen. Vervolgens zet ik de phone aan en uit en dan werkt t weer.
al die dingen heb ik geen last van, werkt prima, af en toe loopt ie vast, maar dan 10 sec later werkt ie weer gewoon....

dus weet niet wat jij met jouw toestel doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb um ook een paar maanden, nog niet echt problemen mee gehad afgezien dat die niet echt lekker in elkaar zit maar daar ben ik nu wel aan gewend. HDD doet het ook prima alleen bij lange nummers langer als 7, 8 minuten gaan op pauze op volgens mij een willekeurige tijd, dan druk ik op play en dan een minuutje later gaat die weer op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Dat pauze probleem heb ik ook.
Vooral bij nummers die niet alleen lang zijn maar ook tevens een force bitrate hebben.
De Nokia N91 is ok, maar vind het niet een van de beste Nokia's die ik ooit heb gehad qua de smartphone range.
Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken zodra de Nokia N95 uitkomt (wat mijn phone gaat worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Miskien zal een update een groot deel van je problemen verhelpen.
maar er is egt wel een nieuwere versie ik heb mijnes nog nooit geupdate en ik heb zelf versie 2.00.052 niet de nieuwste maar wel nieuwer dan die van jou..
Heb ook firmware V1.10.030 en ook bij mij zegt de Nokia firmware update software dat geen nieuwere versie beschikbaar is.
Kan het eraan liggen dat ik een Vodafone branded N91 heb en er geen nieuwe firmware versie met Vodafone meuk is?

Gelukkig heb ik alleen geen last van de genoemde problemen, gebruik N91 zonder problemen in combo met Route 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog ong. anderhalf jaar met deze maar hij begint nu al veel kuren te vertonen zoals het pauze probleem maar ook de symbian toets doet het niet helemaal 100% meer. En de jackplug is een beetje naar ze klote, als ik me oordopjes beweeg bij de plug doet me rechter oordopje het niet. Hoop dat het hier bij blijft en me abbo afmaken totdat die helemaal naar de tering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb sinds vandaag ook mijn N91 O+

Heb er precies 2,5 uur van kunnen genieten....hij doet niks meer nu. Ik heb hem uitgeschakeld, accu er uit gehaald, helemaal meuk weer terug er in en toen deed ie niets meer.

Staat uit en blijft uit wat ik ook doe. Heb al gecontroleerd of de keyboard-lock switch aan stond, maar dat wat niet het geval. Ook aanzetten met het slidepad omlaag (toetsenblok uit) werkt niet.

Accu er uit, sim er uit, alleen lader er aan en geen accu, niets helpt. :/

Vaagjes, hij staat uit en reageert helemaal nergens op. Met de accu er in en dan op de lader doet ie ook helemaal niets. Geen oplaad icoontje ofzo helemaal niets.

/me ;(

Iemand die nog tips heeft, anders kan ik morgen met GSMPlaza gaan bellen.

Zou het kunnen dat ik hem met keyboard-lock switch op lock uitgezet heb en dat ie nu niet meer aan wil? Zou men daar bij Nokia niet aan gedacht hebben?

/edit

Ook 3 + * + groene toets icm powerknop indrukken werkt niet en dat wordt als oplossing gegeven voor een N91 die niet wil booten.

[ Voor 23% gewijzigd door max op 13-03-2007 22:19 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Mijn broertje heeft ook een N91 (van Vodafone dus ook met hun software) maar hij heeft dikke problemen met zijn geheugen. Hij krijgt echt heel vaak
memory full, Close some applications and try again
Uitzetten en opnieuw aanzetten heeft maar heel kort effect want binnen de kortste keren is het probleem weer terug. Blijkbaar ergens een geheugenlek(je) of zo. Hij zit er serieus over te denken om het toestel terug te brengen (hij heeft hem nog geen half jaar)

Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben of misschien wel een oplossing weten?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
@Cantona je hebt mail ;)

R66 opent voor n mili sec dan sluit hij ineens af.
Ik hoorde dat ik via de site mn firmware moet updaten, maar ik heb nu versie 2.10 is die niet ' nieuw' genoeg???

[ Voor 77% gewijzigd door shazada op 17-03-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Stimpy001 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:30:
Mijn broertje heeft ook een N91 (van Vodafone dus ook met hun software) maar hij heeft dikke problemen met zijn geheugen. Hij krijgt echt heel vaak
[...]

Uitzetten en opnieuw aanzetten heeft maar heel kort effect want binnen de kortste keren is het probleem weer terug. Blijkbaar ergens een geheugenlek(je) of zo. Hij zit er serieus over te denken om het toestel terug te brengen (hij heeft hem nog geen half jaar)

Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben of misschien wel een oplossing weten?
De browser gebruikt redelijk veel geheugen als er plaatjes in de webpagina staan, maar door alles op de HD te saven ipv in phonememory heb ik dit probleem niet tot nauwelijks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn oude firmware kon ik alles installeren. In januari dacht ik zo slim te zijn mijn firmware te updaten naar een nieuwere versie, nu kan ik de programma's die ik eerst wel kon installeren niet meer installeren. Hoe is dit mogelijk?
V1.10.030
05-05-06
RM-43
N91 (02.01)
Na update op 28 januari 2007
V2.10.013
15-09-06
RM-43
N91 (02.01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik heb nu een tijdje de N91, maar ben nog steeds erg tevreden over het apparaat. Heb ook sinds kort Route66 gekocht en het werkt vrij goed, alleen bij de laatste 2 navigaties gaat ineens de BT verbinding met mijn GPS weg en werkt navigeren dus niet meer. Is hier een oplossing voor :?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinhaagmans schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:05:
Beste Route66 gebruikers,
Ik ben onlangs bezig met het installeren van Route66 en had hem werkend. Maar nu is mijn probleem bij het opstarten: resource error resource files are missing.
Ik heb een firmware update gedaan en eerst volledig de harde schijf geformateerd zodat alle overige probeersels volledeig zijn verwijdert.
Ik heb dezelfde foutcode: Resource error resource files are mising.
Please reinstall the application.

Ik heb het als volgt geinstalleerd:
Telefoon aangesloten met massa opslag.
In de map others heb ik de map system geplaats.
Vervolgens heb ik in de submap maps alle kaarten geplaatst.
Vervolgens koppel ik de telefoon los en gebeurt er niks.
Er komt geen icootje.
Vervolgens een update opghaald van route 66 en dan wordt er keurig een icoontje geplaats.
Na het aanklikken krijg ik de bovenstaande foutcode.
In dit forum heb ik gelezen dat je dan de telefoon moet resetten door *#7370#
maar dit helpt helaas niet.

Heeft iemand een oplossing?

Ps. Mijn firm versie is V 2.10.013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:48:
[...]

Ik heb dezelfde foutcode: Resource error resource files are mising.
Please reinstall the application.

Ik heb het als volgt geinstalleerd:
Telefoon aangesloten met massa opslag.
In de map others heb ik de map system geplaats.
Vervolgens heb ik in de submap maps alle kaarten geplaatst.
Vervolgens koppel ik de telefoon los en gebeurt er niks.
Er komt geen icootje.
Vervolgens een update opghaald van route 66 en dan wordt er keurig een icoontje geplaats.
Na het aanklikken krijg ik de bovenstaande foutcode.
In dit forum heb ik gelezen dat je dan de telefoon moet resetten door *#7370#
maar dit helpt helaas niet.

Heeft iemand een oplossing?

Ps. Mijn firm versie is V 2.10.013
Ik las in een ander forum dat je iets met een sis bestand moet doen.

Hopelijk kan iemand me helpen, vele hebben hetzelfde probleem maar de oplossing kan ik niet vinden en toch hebben een hoop route 66 draaiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu route 66 niet in de map others geinstalleerd maar rechtstreeks in F:\system.
Nu vraagt die om een activatie code maar ik heb een versie zonder die code. Ik ben nu wel iets verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route 66 werkt inmiddels. Weet iemand hoe je internet op je vaste schijf zet zodat niet elke keer het geheugen vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je N91 kan synchroniseren met outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nokia PC-Suite misschien?

Heb je de handleiding al wel eens is gelezen? Heb je de bijgeleverde CD al eens is geïnstalleerd?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:54:
Met mijn oude firmware kon ik alles installeren. In januari dacht ik zo slim te zijn mijn firmware te updaten naar een nieuwere versie, nu kan ik de programma's die ik eerst wel kon installeren niet meer installeren. Hoe is dit mogelijk?
V1.10.030
05-05-06
RM-43
N91 (02.01)
Na update op 28 januari 2007
V2.10.013
15-09-06
RM-43
N91 (02.01)
Dit klinkt naar een duidelijk gevalletje van beveiliging er niet af gehaald. Ik heb de mijne gekregen met FW-versie 2.10.013 en ik had al ergens iets gelezen over een beveiliging en dat je anders niks kon installeren ofzo. Dus ik denk dat ik hem er direct vanaf gehaald hebt.

Ga in het menu naar Extra>Toep.beheer>Opties>Instellingen en dan Software-installatie op Alles zetten i.p.v. Alleen ondertek., that should do the trick. Als dat niet helpt heb je een probleempje denk ik. Succes

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abo bij Orange en e-mail bij zonnet.
Nu heb ik de e-mail ingesteld en krijg ik te zien: packet gegevens niet beschikbaar.
Volgens mij heeft dat te maken dat ik geen Orange World abo heb (data).
Kan je je e-mail ook met wifi ophalen?
Of is er wat anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:22:
Ik heb een abo bij Orange en e-mail bij zonnet.
Nu heb ik de e-mail ingesteld en krijg ik te zien: packet gegevens niet beschikbaar.
Volgens mij heeft dat te maken dat ik geen Orange World abo heb (data).
Ja, want daarmee kun je op internet
Kan je je e-mail ook met wifi ophalen?
Ja, zonder problemen

UPDATE VOOR ROUTE66 / GPS problemen
Ik heb de support desk van Route66 gebeld en daar mijn probleem voorgelegd (GPS waarvan spontaan de BT connectie wordt verbroken). Volgens Route66 ligt dit aan de "Positiebepaling"-software op de N91. Deze gebruikt nml zo nu en dan de GPS verbinding (als die er is) om te bepalen waar de N91 zich bevindt. In de instellingen van deze software kun je instellen dat er geen gebruik wordt gemaakt van BT GPS en dan werkt Route66 wel goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door WHiZZi op 13-04-2007 09:22 ]

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkadon
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hey.
Ik heb de n91 ook, Ik vind het een zeer goede telefoon. Voor de mensen die problemen hebben zou ik de nieuwste firmware aanraden. Bij mij is de telefoon zeeeer snel geworden naar de update. En me accu ging nog langer mee ook. Het eenigste probleem heb is dat de telefoon erg kraakt als ik bel alsof er een los contact zit, heeft iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

darkadon schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:13:
Hey.
Ik heb de n91 ook, Ik vind het een zeer goede telefoon. Voor de mensen die problemen hebben zou ik de nieuwste firmware aanraden. Bij mij is de telefoon zeeeer snel geworden naar de update. En me accu ging nog langer mee ook. Het eenigste probleem heb is dat de telefoon erg kraakt als ik bel alsof er een los contact zit, heeft iemand dit probleem ook?
Ik heb het ook af en toe.
Volgens mij zit het hem in het schuifje wat ik af en toe door mijn wang beweeg.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hoi. Ja dat gekraak heb ik ook af en toe. En dan is het meestal dat diegene die ik bel mij niet meer kan horen en soms daarna wel waar. Net of dat schuifje er idd iets mee te maken heeft. Wel vaag. En dan nog iets, weet iemand hoe ik de multimedia key terug kan zetten? eerder kon ik gewoon op die knop drukken en dan springt ie naar de Music Player. Nu werkt dat ding ineens niet meer. Paar dagen geleden deed ie het gewoon nog. Als ik er nu op druk tijdens een nummer afspelen zegt ie: Item no longer available. Restoring default Multimedia Key setting. Heel vaag iets. En de knop doet verder wel want als ik hem 2 seconden lang indruk springt ie naar de Radio. Wat wel normaal is. Maar waarom als ik gewoon 1x snel de knop indruk er niks meer gebeurd vind ik vaag... een manier om dit snel en probleemloos te verhelpen?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Ik zou een hard reset kunnen geven maar weet iemand dan toevallig ook of dit de interne HD wist of alleen het phone geheugen? zou niet zo slim zijn om de HD meteen te formatteren, is nergens voor nodig...

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Volgens mij ben je dan alles kwijt ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik wil 'n bluetooth headset aanschaffen, maar ik vraag me af of de N91 2 BT-connecties tegelijkertijd aankan.

Ik ga 'm namelijk in de auto gebruiken en wil dan ook 'n BT GPS-muis aankoppelen om te navigeren. Is dat bij iemand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu beide topics doorgelezen, en heb toch serieuze interesse voor de telefoon. Ook reviews op internet nagelezen enzovoort. Daarin kwam met name de klacht dat hij groot is naar voren.
Nu heb ik dus een vraagje;

Ik heb nu een MDA compact, ook een vrij fors ding, maar ik vind het formaat prima. Afmetingen zijn 135 x 98 x 18 mm (ongeveer). Mijn vraag is; valt de N91 dan kleiner uit? Dan kan ik het minpunt van de grootte wegstrepen :)

En nog een tweede vraagje; ik wil de mp3 functie intensief gebruiken. Is hij daar goed geschikt voor?

En de laatste vraag :p; kan je gewoon bellen en door het menu scrollen zonder het toetsenbordje uit te schuiven? Ik sms namelijk nooit, dus dit zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:12:
Ik heb nu beide topics doorgelezen, en heb toch serieuze interesse voor de telefoon. Ook reviews op internet nagelezen enzovoort. Daarin kwam met name de klacht dat hij groot is naar voren.
Nu heb ik dus een vraagje;

Ik heb nu een MDA compact, ook een vrij fors ding, maar ik vind het formaat prima. Afmetingen zijn 135 x 98 x 18 mm (ongeveer). Mijn vraag is; valt de N91 dan kleiner uit? Dan kan ik het minpunt van de grootte wegstrepen :)

En nog een tweede vraagje; ik wil de mp3 functie intensief gebruiken. Is hij daar goed geschikt voor?

En de laatste vraag :p; kan je gewoon bellen en door het menu scrollen zonder het toetsenbordje uit te schuiven? Ik sms namelijk nooit, dus dit zou mooi zijn
Ja mp3 speler is echt geweldig vooral de batterij gaat lang mee niet normaal, ik kan de hele dag op werk luisteren (7u sochtends tot 4u half vijf (met oordopjes)) zonder oordopjes gaat de batterij gewoon normaal leeg zoals op elke andere telefoon.

Ja je kunt gewoon bellen en door het menu scrollen zonder het toetsenbordje uit te schuiven.

Ik ben vast te laat met de reactie maarja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar keer TT6 geprobeerd te installeren. Dit gaat allemaal goed. Als ik TT6 opstart vraagt hij allerlei instellingen (tijdweergave, miles/km, stem). Dit gaat ook nog goed, maar als ik dan verder wil gaan dan sluit TT6 zichzelf af. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik dacht misschien aan het onvoldoende geheugen (aangezien mijn N91 dit ook regelmatig aangeeft), maar ik heb ook gelezen (http://www.forumvallei.nl/showthread.php?p=5820) dat de scherm resolutie te laag zou zijn voor TT6. Weet iemand hier meer van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

TT6 werkt niet, waarom is me niet helemaal duidelijk. Er gaan verhalen dat TT niet overweg kan met 't feit dat de N91 'n harde schijf bezit en niet met geheugenkaartjes werkt.

Route66 werkt daarentegen wel, ik heb er veel plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!
Dat is wel jammer, want ik had liever tomtom. Maar dan gaan we wel voor route66 als die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:36:
Ik moet nog ong. anderhalf jaar met deze maar hij begint nu al veel kuren te vertonen zoals het pauze probleem maar ook de symbian toets doet het niet helemaal 100% meer. En de jackplug is een beetje naar ze klote, als ik me oordopjes beweeg bij de plug doet me rechter oordopje het niet. Hoop dat het hier bij blijft en me abbo afmaken totdat die helemaal naar de tering is.
Ik had toch gelijk, na ongeveer 4 maanden dat ik dit gezegd heb is hij kapot. Ik werd al gek van die menu knop maar volgens mij was dit mn eigen schuld omdat ik hem daarop heb laten vallen. Maar nu is die uitgevallen, een knipperend scherm en gaat niet meer aan. Na 9 maanden is die dus echt kapot, hopelijk doet nokia niet moeilijk met garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:19:
[...]

Ik had toch gelijk, na ongeveer 4 maanden dat ik dit gezegd heb is hij kapot. Ik werd al gek van die menu knop maar volgens mij was dit mn eigen schuld omdat ik hem daarop heb laten vallen. Maar nu is die uitgevallen, een knipperend scherm en gaat niet meer aan. Na 9 maanden is die dus echt kapot, hopelijk doet nokia niet moeilijk met garantie :)
je krijgt geen garantie als je hem zelf hebt laten vallen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Dan heb je hem wel serieus heftig laten vallen :/
Die van mij is ook al 2x op de grond gekletterd... en wij hebben een siergrind vloer... hij doet het nog steeds uitstekend _/-\o_

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de nieuwe n91 8gb firmware ook toe te passen op de n91?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-08 07:58
mijn N91 geeft aan plaats simkaart. ik krijg via pc-suite geen toegang tot mijn contactpersonen en telefoonnummers. via massaopslag kan ik bijna overal bij maar wie weet waar je contactpersonen staan als je in massaopslag zit ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Kopen en verkopen is V&A voor, niet het forum.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:36

Shrien

frequent snoozer

Ik heb een aanbod gekregen de N91 (4gb) te kopen voor 175 euro.
Ik heb nu een Sony Ericsson w810i en begin deze een beetje zat te worden en vind zijn Walkman functie niet echt werken met die standaard headset.

Is het een aanrader om dan voor de N91 te gaan ?

Waar ik nog wel over twijfel is het smsen met het ding.. gaat dit een beetje soepel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:43:
[...]

je krijgt geen garantie als je hem zelf hebt laten vallen he
Ik heb um dus een tijdje geleden terug gebracht naar de belcompany waar ik hem heb gekocht. Daar zeiden ze dat ik 18 moest zijn 8)7 :
'Heb je bonnetje'
'Jazeker alstublieft'
'Ik zie hier dat je geen 18 bent'
'Klopt'
'Ja als er kosten in rekening gebracht moeten worden moet je 18 zijn.'
'Maar ik heb toch nog garantie?'
'Uhm ja, ga maar naar een nokia service point, daag.'
Wat een kut winkel die belcompany, ze weten geen fuck van telefoons, kut service, koop nooit meer een mobiel daar.

Maargoed ik ging dus naar een nokia service point.
Daar werd ik netjes geholpen, er werd niet naar bonnetjes gevraagd of naar leeftijd. Na 2 weken zal ik gebeld worden als hij gemaakt was. Na 2 weken werd ik gebeld dat mijn toestel was vervangen. Ze zeiden dat hij nieuw was, maar na hem nader bekeken te hebben is het toch een oud gerepareerd toestel. (Zag er wel helemaal nieuw uit).
Maar ik ben tevreden over hoe het is gegaan, ik had slechte berichten gehoord over de service van Nokia. Maar netjes dat ik een (bijna) nieuw toestel krijg voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je je blokkeringscode vinden, dit vraagt hij namelijk als je een harde reset wilt geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:54:
Waar kun je je blokkeringscode vinden, dit vraagt hij namelijk als je een harde reset wilt geven?
In de handleiding. En als je `m zelf veranderd heb in je eigen hoofd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Even een voorzichtig opfrissertje van dit topique...
Mijn huidige N91 heeft al behoorlijk wat te lijden gehad. Ik sta dus op punt een andere te kopen (dan ook direct de 8Gb variant ;)).
Ik heb een mooi exemplaar op het oog maar deze is gelocked (provider lock).
Heeft iemand ervaring met het unlocken van de N91?
Let wel: ik vraag dus niet om linkjes/software of andere, op dit forum, niet toegelaten info maar puur naar info/ervaring van iemand die het gelukt is.
Op internet zijn er legio linkjes en 'winkeltjes' te vinden die claimen de zogenaamde BB5-toestellen te kunnen unlocken, maar ik doe zoiets graag zelf...

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.farrelly
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10-2019
Zit overal door te spitten en heb eindelijk msn software voor de N91 gevonden, maar de geldigheid van de certificaat is verstreken.

Weet iemand of je hier wat aan kan doen? Is er uberhaupt een versie die ik zonder problemen kan gebruiken.

Vind het overigens een toptelefoon. Luister heel veel muziek en dit een gewoon een parel op gebied van geluid. Te bizar.

Heb de 8gb versie bijna 3 maanden, raar dat die nu pas een beetje in Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Ik heb ook een n91, en ben daar op zich best tevreden over, maar de meeste opties gebruik ik eigenlijk niet. Anyawy .. ik heb een film (bij iemand anders) op de HD gezet, via usb, nu kom ik thuis en wil ik dt bestand weer via USB op mijn eigen comp. zetten en het lukt met geen mogelijkheid.. t is een bestand van ongeveer 800 mb, en wat ik ook probeer, massa opslag mode, pc suite.. t begint allemaal, maar na anderhalf uur zijn we nog nergens.. Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MetalRush schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:47:
Even een voorzichtig opfrissertje van dit topique...
Mijn huidige N91 heeft al behoorlijk wat te lijden gehad. Ik sta dus op punt een andere te kopen (dan ook direct de 8Gb variant ;)).
Ik heb een mooi exemplaar op het oog maar deze is gelocked (provider lock).
Heeft iemand ervaring met het unlocken van de N91?
Let wel: ik vraag dus niet om linkjes/software of andere, op dit forum, niet toegelaten info maar puur naar info/ervaring van iemand die het gelukt is.
Op internet zijn er legio linkjes en 'winkeltjes' te vinden die claimen de zogenaamde BB5-toestellen te kunnen unlocken, maar ik doe zoiets graag zelf...
De enigste manier die we hier bespreken is de manier van je netwerk bellen en na een jaar `m gratis simlockvrij kunnen laten maken...

Het bespreken van alle overige methodes zijn hier niet toegestaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn anderhalf jaar oude n91 heeft toch al een aantal kuren gehad, maar deze kan ik zo gauw niet begrijpen/oplossen.

Als ik een nieuw bericht krijg, zie ik daar niks van op mijn telefoon. Ik moet uit mezelf naar 'berichten' gaan, waar ik dan zie dat ik een nieuw bericht heb.

Eerder heb ik wel gehad dat ik geen berichten meer ontving, zonder mijn telefoon uit en aan te zetten, waarna ik dan een hele reeks binnen kreeg natuurlijk... Dit viel echter simpel op te lossen door een groot aantal berichten te verwijderen, blijkbaar vindt je telefoon het toch niet zo leuk om helemaal vol te zitten met berichten...

Ook heeft mijn menuknop maar zo ongeveer 2 maanden gewerkt, van 2 meter hoogte op stenen laten vallen is blijkbaar ook niet iets waar je telefoon van houdt...

Mijn huidige berichten probleem heb ik echter echt geen idee hoe ik dat op kan lossen, weet iemand dat, of heeft iemand (ongeveer) dezelfde problemen (gehad)?

Ik check mezelf nu natuurlijk helemaal suf, zit elke 5 minuten weer te controleren of ik iets binnen heb, erg handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Ik heb ook nog een leuk probleempje en dat geldt ook voor de berichtenmap: Het leek mij handiger om de berichten van mijn inbox te plaatsen naar de harde schijf aangezien het er nogal wat waren. Dat heb ik gister veranderd. Maar als ik nu het apparaat als massaopslag wilt gebruiken via USB2.0 kan dat niet meer (geeft hij ook netjes aan: komt omdat de berichten op de hd staan). Nu heb ik dat vandaag teruggezet maar nu mis ik dus berichten die ik heb ontvangen van gisteren tot vandaag. Ze staan nog wel op de mobiele telefoon harde schijf maar nu zou ik ze dus graag willen terugzetten naar het telefoongeheugen en het liefst de berichtjes van de harde schijf verwijderen. Weet iemand hoe dit moet?

Het rare is dat als je de map van telefoon > hd verplaatst dat hij aangeeft of ze verplaatst moeten worden. Doe je van hd > telefoon dan zegt ie helemaal niets en laat ie ze gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen week van iemand een Nokia N91 4gb gekocht. Jammer genoeg heeft deze persoon het toestel een harde reset gegeven, waardoor alle orginele content eraf is. Ik heb al wat gezocht op het internet, maar kon eigenlijk niks vinden. Weet iemand een oplossing?

Verder heb ik wat trubbels met het instellen van draadloos internet. Ik heb een KPN Internet plus bellen Thomson modem. Met meer apparatuur heb ik daar al wat problemen mee gehad. Bij mijn ouders (die een Sitecom router hebben) ging alles prima, maar met die Thomson is het aantobben. Ook daar zoek ik nog een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Ik neem van iemand een N91 4GB over. Helaas is dit een voormalig Vodafone toestel. Wel simlock vrij gemaakt nu. Maar er staat wel doodleuk vodafone op, zijn er frontjes beschikbaar? En welke schroevendraaier heb ik dan nodig? Tork 6? Is er trouwens qua knoppen nog iets anders bij een ex-vodafone toestel? En dat flashen lukt ook gewoon met een simlock vrij gemaakt vodafone toestel?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masu75
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07-2024
Is er een mogelijkheid om een animated gif als achtergrond in te stellen ? Ik kan wel een animated gif als achtergrond instellen, alleen beweegt ie dan niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem.
Heb al ongeveer een jaartje een N91
Nu heb ik al sinds het begin dat het +/- 2 minuten duurt om een sms te versturen.
Nu heb ik gelezen dat er voor de N91 een firmware upgrade is naar versie 2
ikzelf heb nog firmware versie 1.10.030

Nu als ik naar de nokia site ga en de software updater download
zegt deze dat er geen update is voor mijn telefoon. Terwijl ik overal op fora's lees dat er wel een update zou moeten zijn.

Heeft iemand voor mij een manier hoe ik alsnog mijn firmware kan upgraden van mijn n91?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Is je telefoon branded?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 14:19
Maakt zelf gebruik van deze telefoon vindt hem goed werken na 2,5 jaar zelfs nog :)

maar het enige wat me nog niet gelukt is een mp3tje onder de wekker te zetten je kan wel een mp3tje als beltoon gebruiken maar Alarm toon is me nog niet gelukt een mp3tje achter te zetten iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:26
Bikkel-Rulez schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:09:
Maakt zelf gebruik van deze telefoon vindt hem goed werken na 2,5 jaar zelfs nog :)

maar het enige wat me nog niet gelukt is een mp3tje onder de wekker te zetten je kan wel een mp3tje als beltoon gebruiken maar Alarm toon is me nog niet gelukt een mp3tje achter te zetten iemand enig idee ?
Om een mp3 als wekker in te stellen, moet de MP3 die je wilt gebruiken op het TELEFOON-geheugen staan. Ga dus naar bestandsbeheer,harde schijf, ga naar de file die je wilt, en kies dan voor verplaats naar (of kopieer naar) en kies dan telefoongeheugen, map soundclips geloof ik. Niet in een submap zetten, gewoon in soundclips. Nu de file op je telefoongeheugen staat, kun je deze zien in het rijtje van alarmbeltonen!
Pagina: 1 2 3 Laatste