Is het mogelijk dat a2dp met een plug-in op de n91 zou werken?
http://www.robertwebbe.nl/A2DP.html
(doorscrollen naar voorlaatste item)
Verwijderd
Verwijderd
Zie antwoord op http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/27060344#27060344.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:43:
Is het mogelijk dat a2dp met een plug-in op de n91 zou werken?
thanks, ik hoop dat dit werkt. hoe toevallig ook he: sinds ik het postte is het niet meer voorgevallenVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:38:
Ik heb dit nu 3 keer gehad ofzo maar als ik het heb houdt ik even de stopknop ingedrukt voor 2 sec en dan werkt het weer.
Bij webshops zal hij bijna niet te vinden zijn omdat er te weinig vraag zal zijn voor het nieuwe product. Echter al je moeten gaan zoeken in winkels en vragen of ze hem daar voor je kunnen bestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:24:
Hey DaannO , Weetje of de Nokia N91 Music Edition al te koop is en waar?
ALvast BEdankt
Hij zal inderdaad wat duurder worden. Mijn N73 ME was ook wat duurder.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:57:
Zou de 8Gb trouwens een invloed hebben op de prijs van de 4Gb versie? Sta op het punt deze te kopen, maar hier in België kost ie nog 485 euro nieuw...
Verwijderd
Ik bedoel eerder of de prijs van de N91 (4Gb) nu een beetje gaat zakken...[...]
Hij zal inderdaad wat duurder worden. Mijn N73 ME was ook wat duurder.
Dat zal wel mee vallen. Dit omdat de 4gb versie eruit gaat.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:02:
[...]
Ik bedoel eerder of de prijs van de N91 (4Gb) nu een beetje gaat zakken...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij www.2call.nl is de N91 8GB al bijna een week verkrijgbaar. Ik heb mijn N73 music edition daar ook vandaan. (volgens nieuwemobiel.nl was dit import.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:50:
Hmm waar heb je hem gezien dan? Ik kan hem nog steeds nergens vinden. en overal waar ik het vraag weten ze daar niks vanaf. Wie zou me kunnen helpen met het vinden van de Nokia N91 8b versie.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Bij www.2call.nl en www.anewmobile.nl kan staat de N91 8GB op de site. Waarvan ik weet dat bij 2call leverbaar is en te vertrouwen. Bij anewmobile weet ik niet of die leverbaar is.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:05:
Wow daar is hij nog super duur met Abbo. Ken je nog meer sites
?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
je zou www.telecomvergelijker.nl kunnen proberen, via die site ben ik ook bij mijn N91 terechtgekomen (anewmobile.nl, 15 euro voor toestel i.c.m. Vodafone Bel & Multimedia TeGoed 22,50 p/m., was eind juni.)Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:05:
Wow daar is hij nog super duur met Abbo. Ken je nog meer sites
?
Geen flauw idee waar en of je dat kan zien, maar wat ik je wel kan zeggen is dat die lijst van geen kant klopt. Er staan bij mij nog nummers in die ik al in geen tijden meer geluisterd heb. Nummers die er juist sinds kort opstaan en die ik veel luister staan er ook weer niet in. Het lijken wel willekeurige nummersweet iemand mischien hoe je kan zien hoevaak je een nummer heb geluisterd aangezien je ook een populaire tracks afspeellijst hebt. Ben er wel benieuwd naar.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door chundo op 21-12-2006 17:24 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 19:22 ]
Na vanales geprobeerd te hebben heb ik een andere USB-kabel genomen en nu werkt alles perfect terwijl de orginele USB-kabel bij andere apparaten het toch doet.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:45:
Bah, net mijn N91 gekocht en muziek overzetten lukt al van geen kanten...![]()
Om de zoveel liedjes freezet ie volledig en die liedjes kan ik niet overzetten, die blijven namelijk altijd steken op hetzelfde percentage... Plus elke keer als dat gebeurt moet ik dus usb kabel uittrekken en volledig opnieuw beginnen...
Zou dat harde schijfje al beschadigd zijn ofzo?
Heb al spijt dat ik iPod weggedaan heb...
edit: anderhalf uur voor 3,5Gb, is dat normaal? (= +-1Mb/sec)
edit2: heb het nu al met WMP11, Nokia Music Manager en via massa-opslag geprobeerd... Telkens blijft ie vastlopen! Via massa-opslag krijg ik net dezelfde foutmelding als in dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1148878
Verwijderd
Verwijderd
Probeer eens een foutcontrole te doen...Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:45:
Bah, net mijn N91 gekocht en muziek overzetten lukt al van geen kanten...![]()
Om de zoveel liedjes freezet ie volledig en die liedjes kan ik niet overzetten, die blijven namelijk altijd steken op hetzelfde percentage... Plus elke keer als dat gebeurt moet ik dus usb kabel uittrekken en volledig opnieuw beginnen...
Zou dat harde schijfje al beschadigd zijn ofzo?
Heb al spijt dat ik iPod weggedaan heb...
edit: anderhalf uur voor 3,5Gb, is dat normaal? (= +-1Mb/sec)
edit2: heb het nu al met WMP11, Nokia Music Manager en via massa-opslag geprobeerd... Telkens blijft ie vastlopen! Via massa-opslag krijg ik net dezelfde foutmelding als in dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1148878
Verwijderd
Verwijderd
daarom probeer ik hem zo weinig mogelijk uit te zettenGaargod schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:02:
jep, das normaal. Toevallig had ik gister m'n oude Nokia 3330 weer ns in de hand, en aangezet ik schrok er helemaal van hoesnel die 'opgestart' was.
Verwijderd
Weinig overredingskracht nodig denk ik daarvoor, er is namelijk geen nieuwere...Darkwolf_1982 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:30:
Ik heb nu 2.10.013 van 15-09-2006.
...
Wie oh wie kan mij overtuigen om het wel of niet te installeren en wat is zowiezo momenteel de laatste firmware?
Verwijderd
Ach.... maakt niet uit.... zodra de N95 uitkomt ga ik dit topic toch verlaten daar de N91 uiteraard verkocht word!Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:36:
Weinig overredingskracht nodig denk ik daarvoor, er is namelijk geen nieuwere...![]()
Misschien met de N91 8Gb dat er terug een nieuwe komt...
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik denk dat het nogal obvious is: jij hebt de N91 nodig!WHiZZi schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:23:
Zeggen jullie, wacht op de N95 (al verwacht ik dat ik daar nog een tijd op mag wachten) of koop de N91
[ Voor 13% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 08-01-2007 15:38 ]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Living the American Dream
Nou je bent wel heel positief. Vloeiend switchen valt tegen. Als je met je tellefoon bezig ben en je luisterd muziek dan duurt het zeg een seconde of 5 dat het scherm weer normaal is als je ook nog gebeld word...Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:31:
Dit is bij mij niet te merken, ik vind juist dat de muziek software heel goed loopt en ook erg snel. Je kan snel switchen tussen applicaties en ook als je gebeld word schakelt die vloeiend over.
Echter heb ik er nu wel een probleem mee, de jack plug in me telefoon is niet helemaal 100 meer. het rechter dopje gaat storen. Dus ik ben van plan om hem terug te sturen, maar heb eigenlijk niet veel zin om hem 3 maanden kwijt te zijn. Wat kan ik het beste doen gewoon naar nokia mailen, of terug brengen naar de winkel waar ik hem heb gekocht?
Dat wordt lastig als je maar 1 SIM hebtErik_van_H schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:00:
Als de Nokia 6650 ook bleutooth heeft, dan heb je de PC suite helemaal niet nodig.
Ga naar Menu --> Extra --> Overdracht. En de rest wijst zich vanzelf.
Zo goed als geen last van!Dewaterweg schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:25:
Nou je bent wel heel positief. Vloeiend switchen valt tegen. Als je met je tellefoon bezig ben en je luisterd muziek dan duurt het zeg een seconde of 5 dat het scherm weer normaal is als je ook nog gebeld word...
www.bennis.nu
Heb je 'n linkje van waar je gelezen hebt dat TT6 via de N91 werkt?MetalRush schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:00:
Ik heb gelezen dat TT6 op de N91 aan de praat te krijgen is.
Route66 schijnt beter te werken.
Geen van beide heb ik getest, want ik heb al GPS in de auto. Wellicht nog eens in de toekomst... maar ik heb ook nog een PDA ergens liggen met GPS, dus ik heb daar niet zo een haast mee.
[...]
Noreaga
Nokia stuurd deze instellingen gratis, via hun site kan je ze aanvragen.Noreaga_no1 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:08:
Hi,
weet iemand hoe je de N91 moet instellen om MMS- berichten te ontvangen? Ik krijg nu telkens een melding dat ik moet inloggen op mijn provider-website. Mijn provider is telfort..
thnx
Sorry maar weet je dat heel zeker?chundo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:07:
Nokia stuurd deze instellingen gratis, via hun site kan je ze aanvragen.
Ik weet het ook toevallig, en per toeval heb ik ooit eens gebruik hgemaakt van deze dienstDarkwolf_1982 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:16:
Ok mooi!
Dat wist ik dus niet en daarom vroeg ik of hij het wel zeker wist!
Weer wat geleerd!
Ja dat heb ik ook geprobeerd, maar nog steeds krijg ik geen mms berichten op mn n91. Ik zal naar telfort bellen en kijken of zij mij de instellingen kunnen sturen.. Ik vind het absurt om telkens naar een internetpagina te gaan om je MMS berichten te bekijken!!WHiZZi schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:36:
uhm.. sorry?
Dat kan wel via de site van Nokia hoor..
Standaard instellingen: https://nokiags.wdsglobal.com/standard?siteLanguageId=125
Geavanceerde instellingen : https://nokiags.wdsglobal.com/advanced?siteLanguageId=125
Noreaga
Verwijderd
je hebt op elke nokia toch de instelwizard, dan kies je voor operator en alles werkt. Als mms het niet doet kan het liggen aan je gprs-verbindingNoreaga_no1 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:46:
[...]
Ja dat heb ik ook geprobeerd, maar nog steeds krijg ik geen mms berichten op mn n91. Ik zal naar telfort bellen en kijken of zij mij de instellingen kunnen sturen.. Ik vind het absurt om telkens naar een internetpagina te gaan om je MMS berichten te bekijken!!
Weet jij hoe ik dat in stel ?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:43:
[...]
je hebt op elke nokia toch de instelwizard, dan kies je voor operator en alles werkt. Als mms het niet doet kan het liggen aan je gprs-verbinding
Noreaga
Verwijderd
Verwijderd
Nou ik zou ze dus echt niet naar .RM formaat zetten als ik jou was om mee te beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:27:
Nog een vraagje...
Ik convert net een videotje naar .rm en zette hem over naar mijn telefoon, maar ik kan hem nu wel afspelen maar alleen maar audio en geen video, wat moet ik doen zodat ik ze wel af kan spelen?
Ik zou gewoon de nieuwste versie even downloaden als ik jou was. Kun je gewoon op Nokia.com downloaden en deze werkt in ieder geval.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:01:
Heb vanmiddag de N91 aangeschaft, en nu ik de PC suite wil installeren vanaf de cd-rom geeft hij de volgende error.
[afbeelding]
Weet iemand wat dit kan zijn? Heb dit bestand wel degelijk op mijn PC staan, in C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.42_x-ww_0de06acd .
De instellingen van de meeste nokia's heeft nokia zelf. Als je de instellingen al hebt van nokia, en het probleem doet zich nog voor. Dan moet je met je eigen toestel een mms bericht sturen naar iemand maakt niet uit wie en dan zal het moeten werken(In iedergeval met vodafone, laatst klantenservice voor die probleem gebeld). Hoop voor je dat het na dit wel werkt.chundo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:07:
[...]
Nokia stuurd deze instellingen gratis, via hun site kan je ze aanvragen.
Living the American Dream
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Sawk op 30-01-2007 16:22 ]
Verwijderd
Hoe doe je datVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:50:
nou bij mi zitte er al genoeg krassen op en stof dus binnekort ff bij verzekering nieuwe regelen:)
ik wil ook wel bij jouw verzekering een nieuwe regelenVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:50:
nou bij mi zitte er al genoeg krassen op en stof dus binnekort ff bij verzekering nieuwe regelen:)
Verwijderd
zal niet meevallen via verzekering: gebruikssporen vallen buiten dekkinghendrikjan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:51:
[...]
ik wil ook wel bij jouw verzekering een nieuwe regelen
Verwijderd
Pardon???WHiZZi schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:39:
Toevallig heb ik vorige maand dezelfde twijfel gehad als Ticker. Uiteindelijk heb ik de N91 gekozen puur omdat de N95 nog steeds niet officieel uit is en niemand weet hoe dit toestel zal werken (batterijduur, softwarestabiliteit). Bovendien was voor mij de 3,5mm jack aansluiting ideaal en die heeft de N95 ook niet.
Verwijderd
Dan neem ik mijn woorden terug daaroverDarkwolf_1982 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:42:
[...]
Pardon???![]()
Niet alleen dat de N95 een 3,5mm jack heeft, maar deze is ook nog eens geschikt voor TV-out met geluid met de daarbij mee geleverde kabel.
Op het moment dat je TT6 koopt, doe je van te voren al onderzoek of het uberhaupt werkt op je GSM. En TT6 werkt gewoon niet op de N91.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:38:
denk je echt dat iedereen die vragen over TT6 stelt een mogelijk niet werkend product koopt om er achter te komen dat het niet werkt. :-s Waarschijnlijk heeft iedereen die de zelfde vraag stelde als ik ook geen legale versie van TT6 voor de N91.
Vind het een kinderachtig gedoe hier.
[ Voor 40% gewijzigd door WHiZZi op 08-02-2007 00:03 ]
Zelf ben ik ook zeer tevreden over de N91.WHiZZi schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:59:
Dan neem ik mijn woorden terug daarover
Ik ben in ieder geval gewoon tevreden over de N91 en de N95 biedt voor mij weinig toegevoegde waarde (maar dat is puur persoonlijk). Bovendien vind ik de N91 ook mooier dan de N95 (wederom is dat persoonlijk)
Een collega heeft ook de N91 samen met Route66 en vind het zeer goed werken!Op het moment dat je TT6 koopt, doe je van te voren al onderzoek of het uberhaupt werkt op je GSM. En TT6 werkt gewoon niet op de N91.
Ik heb toevallig gisteren Route66 Mobile gekocht (voor 70 euro laat je zoiets niet liggen) en ik zal eventueel wel vermelden of dit wel goed werkt (al staat op de site ook aangegeven dat het werkt met de N91)
Verwijderd
Welke versie van Route66 zou dan goed moeten werken? Ik zit eigenlijk al maanden te wachten tot tomtom een werkende versie uitbrengt, maar de hoop vervaagt langzaam... Dus misschien toch maar een keer Route66 kopen...Darkwolf_1982 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:46:
[...]
Zelf ben ik ook zeer tevreden over de N91.
Maar ben gewoon een gadget freak en een performance eisser.
De telefoon is te traag (zeker met wat muziek betreft), de harddisk is te traag qua data transfers (valt best nog wel tegen vergeleken met flash geheugen) en de camera die erop zit is een van de slechtste die ik ooit heb gezien.
De CPU is trouwens ook veel te traag om video's goed op te nemen.
Je hebt continu last van frame skipping en op een gegeven moment loopt het beeld en geluid niet meer synchroon.
Als ik dan ook nog eens naar het scherm kijk van mijn collega's N73 of mijn vriendins Orange SPV C550 is die van mij best om te janken eigenlijk.
Trage harddisk / menu is te overzien.
Scherm is ook geen ramp ook al zijn er betere.
Maar een goede camera (met flits) vind ik wel een groot gemis.
[...]
Een collega heeft ook de N91 samen met Route66 en vind het zeer goed werken!
Irritatievlakken wil ik het niet direct noemen, maar de N95 biedt gewoon iets meer en iets beter. Ik heb al ruim een half jaar de N91 en ik ben er zeer tevreden mee. Gebruik ongeveer alle mogelijke functies en hij is gewoon top. Echter zitten er nadelen aan,Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:01:
[...]
Conclusie... beter op de N95 wachten, de N91 heeft te veel irritatie vlakken?
Nee absoluut niet.Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:01:
Conclusie... beter op de N95 wachten, de N91 heeft te veel irritatie vlakken?
[ Voor 13% gewijzigd door WHiZZi op 09-02-2007 09:36 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door MetalRush op 13-02-2007 16:02 . Reden: Aanvulling ]
Die magneet is zo zwak dat het geen enkele schade op je telefoon zal uitrichten! Je kan je bank pas ook over de magneet wrijven zonder dat er iets gebeurt dus laat staan je telefoon!MetalRush schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:29:
Heb je hem al een keer open gemaakt en geconstateerd wát er kapot is?
En/of hebben ze dat, nadat ie van Nokia terug kwam, niet verteld?
Hij is lastig open te krijgen, dus wees voorzichtig.
Ik heb bij mijn N91 de case al een keer vervangen (dat krijg je als je een 2nd handsje koopt) en weet dus wat een geklooi het kan zijn.
Wat ik mij dus afvraag is of de schakelaar, of de knop zelf defect is (danwel iets anders dat ermee te maken heeft...).
Wat ik mijzelf afvraag: ik heb nu een origineel Nokia heuptasje (want jullie weten allemaal dat dat ding in je broekzak niet echt geweldig is..)
Nu vind ik dat originele tasje ook niet geweldig. Hij is behoorlijk 'strak' (je moet dus moeite doen om je phone eruit te wurmen... en ja, ik heb hem al langer...) en dat klitteband vind ik persoonlijk nix.
Ben ik op internet dit ding tegengekomen:
[afbeelding]
Hier zit alleen een magneet in het 'klepje'.
Wat kan dat voor een schade i.v.m. je harde schrijf (en eventueel het schermpje) ?
Geen last van!MetalRush schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:29:
want jullie weten allemaal dat dat ding in je broekzak niet echt geweldig is..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq