Mijn pc ft de 7900gto

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• wilbair
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-01-2023
Mijn vorig post is verwijdert omdat ik volgens de moderator niet genoeg research had gedaan naar wat voor videokaart ik wil maar ik weet dat ik de 7900GTO wil. En mijn moederbord heeft een AGP en PCI bridge. Maar ik zal mijn vraag anders stellen. Ik wil dus weten of mijn pc de 7900gto wel een beetje aankan en dus niet en al te grote bottleneck is voor deze kaart dus of deze kaart wel goed tot zeer goed kan presteren in deze PC. miss heeft iemand een idee van 3dmark scores wat ik zou kunnen halen.

Mijn pc:
intel P4 3Ghz (HyperThread)
Pci compentabel moederbord !!
1gig memory (pc2400)
160 gig hardeschijf geen Sata + 320 externe hardeschijf
nvidea GeForce FX5600
C-wave media geluidskaart met 5.1 boxen

En mijn andere vraag is wat de belangerijkste bottleneck zal worden voor deze nieuwe kaart(cpu-mem-hardeschijf). En wat ik dan dus als eerste weer moet upgraden hierna.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

Verwijderd

Die cpu gaat gegarandeert de bottleneck vormen, het gat met de benchmarks met een core2duo e600 is heel erg groot...
ik zelf merk ook dat men p4 zwak is

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum...

- je vorige topic is dicht gegaan omdat er te weinig eigen inzet in te lezen was. Behalve de herformulering is nog steeds niets meer dan een simpele helpdeskvraag a la "dit is mijn probleem, lossen jullie het ff voor me op" te lezen hier :o
- hoewel je je vraag anders formuleert kun je met de tips hier een end komen **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? - met name door gewoon op zoek te gaan naar benchmarks in voor jou relevante zaken. Je noemt niet eens WAT je relevant vindt, dus met de beste wil kunnen we geen antwoord geven.
- Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! - als je topic op slot gedaan is en je post hetzelfde topic zonder noemenswaardige veranderingen en zonder overleg met de mod die je eerste topic sloot gaat hij per definitie ook op slot. Bij deze :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.