Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
TD-er schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:59:
Ik was zonet even de startposts van Ervaringen Demon DSL-Express # 21 aan het bijwerken en dacht gelijk maar eens die Check-images functie te testen.
Het herkennen van de anchor met de naam "15minsreset" gaat fout en het herkennen van de hoogte van het volgene plaatje ging ook fout. De software dacht dat het 50 pixels hoog was.
De anchor-tag
Syntax: ( optionele tekst )
Attributen:
* label: naam - naam van het label (kan niet met een cijfer beginnen)
Tweede deel van je vraag weet ik niet, of je moet toevallig het plaatje hebben aangepast waarna hij een gecachede versie controlleerde?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hmm dat met die anchor-tag is dan aangepast, want dat werkte eerst wel. Die tag staat er al een aantal topics in.moto-moi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:47:
[...]
[...]
Tweede deel van je vraag weet ik niet, of je moet toevallig het plaatje hebben aangepast waarna hij een gecachede versie controlleerde?
Het plaatje is ook al tijden niet aangepast, dus geen idee waar het probleem in zou kunnen zitten.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
De restrictie op de anchor-tag is sinds 1.9.4 en heeft te maken met het feit dat name-attributen eigenlijk deprecated zijn en vervangen zullen gaan worden door id's, en die mogen niet met een cijfer beginnen.
Vwb de verkeerde hoogte: browsers willen daarmee nog wel eens de mist ingaan. Eenmaal gecached gaat het dan wel goed. Dat is iets waar wij helaas weinig aan kunnen doen...
Vwb de verkeerde hoogte: browsers willen daarmee nog wel eens de mist ingaan. Eenmaal gecached gaat het dan wel goed. Dat is iets waar wij helaas weinig aan kunnen doen...
Intentionally left blank
Oh en ik maar denken dat het een fancy AJAX-achtig script was wat serverside kijkt of de plaatjes te benaderen zijn, zodat je zeker weet dat anderen het plaatje ook kunnen zien en dat het niet iets browser-sessie-achtigs is dat anderen dat plaatje niet kunnen zien zonder in te loggen.crisp schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:06:
[...]
Nee, het is puur een clientside check.
Anyway, geen bug in onze software
Anyway, geen bug in onze software
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()