Drobie ga je wel hard genoeg (groen tot blauw), probeer eens gewoon een snel rondje te rijden, je krijgt dan vanzelf driftpunten. Je ziet ook de multiplier oplopen, het is natuurlijk de truc die zo hoog mogelijk te krijgen (foutloos en aaneengesloten drifts).[b][message=26839057,noline]drobie schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:28
Krijg het niet voor elkaar kom gewoon niet verder omdat ik geen Drift kan maken.... 2000 punten max ofzo. Flink balen...
Als je tegen de kant botst verlies je dan score bij het driften? Of stopt het gewoon...?
Je score verlies je niet! Maar je vermenigvuldiging verdwijnt. Dus stel je hebt 1000 drift-punten en er staat x10 in beeld, dan zou je 10.000 punten krijgen. Alleen als je de muur raakt verdwijnt deze x10 (Clean section) en krijg je maar 1000 punten.Blue_Fear schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:57:
Als je tegen de kant botst verlies je dan score bij het driften? Of stopt het gewoon...?
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Verwijderd
heb net de eerste Boss verslagen. die Canyon ritten zijn klote! verder vind ik de game tot zover beter dan Most Wanted (voornamelijk omdat je nu muscle cars hebt
).
maar er is 1 ding waar ik me vreselijk aan stoor: als je een nieuwe hood binnen rijdt staat er in koeieletters op je scherm welke hood dit is en wie het controleert. hierdoor zie ik bijna niks meer van de weg en leidt dit dus regelmatig tot crashes. weet iemand of ik die 'nuttige' info ook uit kan zetten?
maar er is 1 ding waar ik me vreselijk aan stoor: als je een nieuwe hood binnen rijdt staat er in koeieletters op je scherm welke hood dit is en wie het controleert. hierdoor zie ik bijna niks meer van de weg en leidt dit dus regelmatig tot crashes. weet iemand of ik die 'nuttige' info ook uit kan zetten?
Daar moest je dan wel écht beuken, hier is een aardig tikje al genoeg..robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:09:
Voorheen bij NFSU1 en 2 verloor je al je punten.
Dus hier is driften wel een beetje makkelijker gemaakt daarmee.
Een grotere resolutie draaien, dan valt het je amper meer opVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:22:
heb net de eerste Boss verslagen. die Canyon ritten zijn klote! verder vind ik de game tot zover beter dan Most Wanted (voornamelijk omdat je nu muscle cars hebt).
[ Voor 45% gewijzigd door TheZeroorez op 13-11-2006 15:24 ]
Verwijderd
hehe, ik heb hem al op 1600x1200 draaien op een 19" crt. dat moet toch voldoende zijn zou je zeggen O_oTheZeroorez schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:23:
Een grotere resolutie draaien, dan valt het je amper meer op
ik draai op 800x600 op een 19" crt en heb nergens last van...Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:45:
[...]
hehe, ik heb hem al op 1600x1200 draaien op een 19" crt. dat moet toch voldoende zijn zou je zeggen O_o
waar ik wel last van heb, is dat het zo donker is tijden zoon canyon duel dat je zo dicht mogelijk achter hem moet blijven, of inhalen... hebben jullie daar ook last van? ik heb de helderheid al op 70% en mijn monitor ook wat omhoog geschroeft, maar dat helpt niks...
[ Voor 31% gewijzigd door kaasaanfiets op 13-11-2006 16:10 ]
Kijk eens naar gamma settings in de eigenschappen van je 3d kaart daar kun je hem aardig wat lichter maken.
Het zijn helemaal geen muscle cars... ze lijken er alleen op... echte muscle cars hebben echt niet zo'n goede handling... veel te zwaar en vaak te veel vermogen op alleen de achterwielen... die dingen zijn alleen goed op rechte stukken...Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:22:
verder vind ik de game tot zover beter dan Most Wanted (voornamelijk omdat je nu muscle cars hebt).
Maar gezien geen enkele auto in deze game een realistische handling heeft, zie ik nog wel een game verschijnen waarbij elke auto dezelfde handling heeft, en slechts de models en textures anders zijn

Zoals ik al op pagina 1 aangaf: 2 november 's avonds geinstalleerd... 3 november uitgespeeld... 4 november 's ochtends gedeinstalleerd....

U vraagt, wij antwoorden.
Daarbij zijn de muscle cars ook slechter in bochten. En het moet niet al te realistisch worden, want dan wordt het een ander genre (een slecht verkopender genre).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
weet je nog wanneer je hem precies kreeg? Dus m.a.w. welk deel van de wijk moest je veroveren om hem te unlocken?Blue_Fear schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:09:
Ik heb nu die corvette, damn dat ding gaat hard en is oncontroleerbaar. Vooral in de canyons is het moeilijk...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tier3, rode gedeelte dus, als je op de map territory's checkt kan je zien welke territory wat unlockt.
Die corvette rijd echt bizar.... kan amper normaal een bocht door komen
Die corvette rijd echt bizar.... kan amper normaal een bocht door komen
[ Voor 27% gewijzigd door Vandread op 13-11-2006 19:21 ]
Verwijderd
Je kan zien wat je unlocked als je een wijk hebt gewonnen. Moet je naar de map gaan en dan op ik dacht 1 drukken voor een overview (en de bijbehorende rewards als je iets unlocked)JohnnyV76 schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:16:
[...]
weet je nog wanneer je hem precies kreeg? Dus m.a.w. welk deel van de wijk moest je veroveren om hem te unlocken?
edit: 100% career
Verlies ik natuurlijk de eerste keer canyon tegen Darius (3 races ervoor eigenlijk best simpel) en doe ik continu ...

Anyways, 1M cash is ook best wel te halen, ik heb nu 860K en 2 auto van resp. 110K en 60K waarde ...
Verder wel jammer dat je Darius z'n auto niet kan winnen, ja kan totaal maar max. 3 pink slips halen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 21:13 ]
Aan het einde win je em, maar kan je em alleen niet in careermode gebruiken... Dat heeft niks met het aantal pinkslips te maken.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Daar ging het me juist om, dat ik m of in career kan gebruiken of iig verkopen zodat ik aan die 1M kan komen zonder me tier3 Evo te verkopen.
@#*&@^^*#
Ik heb nu in Darius z'n gebied alle Checkpoint races gedaan en gewonnen, dat lukte nog.
Dus ik hoopte dat er nog een aantal tier 2/3 auto's unlocked zouden zijn, en wat denk je? Nee dus.
Alleen een 350Z unlocked, die nog maar een paar upgrades kan krijgen... Great.. lukt het nog niet
Wordt hier echt compleet gestoord van.. Hoe kan je ooit met zo'n slome Tier 2 bak winnen van getunede tier 3 bakken
Ik heb nu in Darius z'n gebied alle Checkpoint races gedaan en gewonnen, dat lukte nog.
Dus ik hoopte dat er nog een aantal tier 2/3 auto's unlocked zouden zijn, en wat denk je? Nee dus.
Alleen een 350Z unlocked, die nog maar een paar upgrades kan krijgen... Great.. lukt het nog niet

Wordt hier echt compleet gestoord van.. Hoe kan je ooit met zo'n slome Tier 2 bak winnen van getunede tier 3 bakken
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb de meeste races daar gewonnen met de cayman S totdat ik de lambo murc unlocked had.
Ik heb ook probleem met het naar links sturen van mijn auto ingame. Als ik gewoon alleen gas geef gaat die automatisch naar links. Had een joystick erin zitten die heb ik er al uit gehaald verder heb ik niets speciaals erin zitten (boxen+ headset) dan de normale dingen. Iemand oplossing ?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik zit nu op 78% en rijd nog steeds met een nissan tier 1. Het is idd wel een stukkie moeilijker. Vooral met speedtraps is het heel moeilijk want m'n auto gaat maar 260\h. Ik heb net de race gedaan tegen de murcielago. (die gozers is echt dik snel) Hij heeft mij 3 keer ingehaald maar ik pakte m'n plek telkens weer terug in de bochten. Uiteindelijk had ik nog 196 punten. (zie screenshot). Het kan amper closer dan dat.Angeloonie schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:00:
@#*&@^^*#
[img=http://img525.imageshack.us/img525/9772/lambounlockto6.th.jpg]
Ik wacht nog ff tot ik de skyline kan kopen en dan ga ik daar in rijden. Weet iemand wanneer je die kan kopen? Ik kan nu al een 350z een carrera gt, cuda en een murcielago maar ik wil die skyline.
Als ik t niet meer haal kan ik altijd nog 1 van die nemen.
Je kan ook bij de races kijken wat je kan unlocken, dat scheelt.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
ik heb net ff mijn stuur aangesloten ( side winder force ) maar ik kan ( alweer ) mijn rem niet instellen 
Had dit dus ook al met most wanted, maar toen was er een oplossing voor, die ik nu ben vergeten. Kan iemand mij helpen.
Had dit dus ook al met most wanted, maar toen was er een oplossing voor, die ik nu ben vergeten. Kan iemand mij helpen.
Probeer een keer de calibratie in het configuratiecherm te doorlopen, dat hielp bij mij ook.
Eindelijk een deftige Tier3 Tuner wagen, de Skyline! Het begon wat moeilijk te worden met m'n Porsche ... career aan 81% en heb me zelden zo vermaakt met een race game
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Na heel eventjes met de Brera te hebben gecrossed snel overgestapt op het clio'tje, in de vorige NFS mijn lievelingetje...

Vervolgens de Lotus Elise, gaat als een mes door de bochten

Muscle! Ja, met deze 300C kom je er wel

En de game afgemaakt met een Gallardo

Muscle! Ja, met deze 300C kom je er wel
[ Voor 8% gewijzigd door djidee op 14-11-2006 00:13 ]
"Mekker, blaat"
Ik rijd nog steeds met de Chevelle SS (tier 1). Ook iets van 80% nu.feep schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:06:
[...]
Ik zit nu op 78% en rijd nog steeds met een nissan tier 1. Het is idd wel een stukkie moeilijker. Vooral met speedtraps is het heel moeilijk want m'n auto gaat maar 260\h. Ik heb net de race gedaan tegen de murcielago. (die gozers is echt dik snel) Hij heeft mij 3 keer ingehaald maar ik pakte m'n plek telkens weer terug in de bochten. Uiteindelijk had ik nog 196 punten. (zie screenshot). Het kan amper closer dan dat.
Net even alle speedtrap races gedaan en gewonnen
Zelf ook 1tje gewonnen
Gelukkig heb ik nu wel een Shelby GT500 unlocked
Jawel hoor, nog 100 minder zelfs.feep schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:06:
[...]
Ik zit nu op 78% en rijd nog steeds met een nissan tier 1. Het is idd wel een stukkie moeilijker. Vooral met speedtraps is het heel moeilijk want m'n auto gaat maar 260\h. Ik heb net de race gedaan tegen de murcielago. (die gozers is echt dik snel) Uiteindelijk had ik nog 196 punten. (zie screenshot). Het kan amper closer dan dat.
En ja de Clio is ook mijn favo uit de vorige edities, hij gaat alleen niet zo hard lijkt het in vergelijk met MW...
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Nee, das echt jammer, al zou een clio v6 bij 340 kmpu in het echt denk ik ook wel uit elkaar rammelen... Wat dat betrefd is het in deze game iets beter uitgewerktFlame17 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:33:
[...]
Jawel hoor, nog 100 minder zelfs.
En ja de Clio is ook mijn favo uit de vorige edities, hij gaat alleen niet zo hard lijkt het in vergelijk met MW...
"Mekker, blaat"
Er is altijd baas boven baas.Flame17 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:33:
[...]
Jawel hoor, nog 100 minder zelfs.
Ik reed in mw ook altijd in een clio. Ik vind het wel jammer dat hij in carbon niet echt goed is. Maar nu heb je weer een skyline die echt goed is.
Nikki is iid heel erg makkelijk met speedtraps. Zonder haar haal je echt nooit.Angeloonie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:12:
[...]
Ik rijd nog steeds met de Chevelle SS (tier 1). Ook iets van 80% nu.
Net even alle speedtrap races gedaan en gewonnen![]()
Nikki is echt een superhandige crewmember, omdat je haar kan laten winnen: zij rijd achter je, en zodra je die knop indrukt komt ze ontzettend hard voorbij gecrossed, gebruik je dat vlak bij een speedtrap = kassa in KM/H
Zelf ook 1tje gewonnenMaar die Canyon race tegen Wolf lukt echt niet met de Chevelle, de achtervolging wel, maar daarna wordt ik meteen ingehaald
Gelukkig heb ik nu wel een Shelby GT500 unlockedOok de Murcielago heb ik, en de Corvette. Ik wacht op de Skyline idd, want dat is echt de meest relaxte wagen van het spel
Ik ga vanmiddag eens kijken hoe ver ik kom met m'n nissan. Misschien win ik nog wel van darius
Ik ga gewoon proberen met 1 auto het spel uit te spelen
De circuit races zijn moeilijkste denk ik.
Kijken of het nog werkt om gewoon 1,5 rondje met <half gas te rijden, en alleen vlak voor het einde vol gas
Werkte in NFS:U en NFS:U2 erg goed
Kijken of het nog werkt om gewoon 1,5 rondje met <half gas te rijden, en alleen vlak voor het einde vol gas
Als je de nitro maar goed gebruikt zijn de speedtraps ook zonder Nikki wel te halen. Ik heb tijdens de hele career alleen maar Samson de blokker en in het begin Neville.
Flickr PSN ID= cheironnl
Heb het nu een aantal uren over xbox live gespeelt en het viel me op dat er veel mensen de boel proberen te bedonderen door hun eigen super duber maximaal getunde auto te laden en vervolgens de keuze uit de autos op tier 2 te locken. Erg laf. Speel ook meteen geen ranked meer.
Je hebt ook echt een dik voordeel als je zelf je auto helemaal tuned, er moet een optie komen om iedereen precies dezeflde auto te geven, zelf met de snelste lambo die ik kan kiezen wordt ik er helemaal uitgetrokken door andere spelers die hun auto getuned hebben
Natuurlijk wil iedereen met ze eigen auto spelen maar toch oneerlijk voor mensen zoals mij die niet 15 uur bezig willen zijn met de singleplayer.
Je hebt ook echt een dik voordeel als je zelf je auto helemaal tuned, er moet een optie komen om iedereen precies dezeflde auto te geven, zelf met de snelste lambo die ik kan kiezen wordt ik er helemaal uitgetrokken door andere spelers die hun auto getuned hebben
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Over smaak valt te twistendjidee schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:11:
Na heel eventjes met de Brera te hebben gecrossed snel overgestapt op het clio'tje, in de vorige NFS mijn lievelingetje...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Muscle! Ja, met deze 300C kom je er wel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die canyon race tegen die muscle car is echt zo easy. Met een RX-7 haal je hem zo in en dan is het zo voorbij
Iemand ook verder probs met zijn Logitech Momo? Hij is goed werkend in andere spellen maar in Carbon werkt ie niet goed. De rem blijft erop zitten...en ingame kalibreren is er niet bij.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 14-11-2006 12:24 ]
Ik zit nu op 93% en ik kan nog steeds geen skyline kopen. Weet iemand waarom dat is? Ik heb nu op elke stukje van de kaart 2 races gedaan en dan unlock je dus steeds een auto maar nog steeds de skyline niet.
Ik rijd nu nog steeds in mijn tier 1 auto en het is nog best wel te doen. Ik had het veel moeilijker verwacht. Het is alleen een beetje klote dat als er een lang recht stuk komt iedereen lang scheurt en kun je ze weer in gaan halen. Het gebeurt zelfs weleens dat ik nikki helemaal niet kan gebruiken omdat ze mij niet bij kan houden,
Kan je alleen maar een skyline rijden als je in het begin een tuner auto hebt gekozen?
Ik rijd nu nog steeds in mijn tier 1 auto en het is nog best wel te doen. Ik had het veel moeilijker verwacht. Het is alleen een beetje klote dat als er een lang recht stuk komt iedereen lang scheurt en kun je ze weer in gaan halen. Het gebeurt zelfs weleens dat ik nikki helemaal niet kan gebruiken omdat ze mij niet bij kan houden,
Kan je alleen maar een skyline rijden als je in het begin een tuner auto hebt gekozen?
Misschien unlock je hem door de challenges (of hoe heten die dingen..)? Die je gewoon in main menu vind.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 14-11-2006 15:30 ]
Iemand een idee waar je de BMW M3 kan unlocken?
I'm not as think as you stoned I am
Check je reward cardsWooK schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:38:
Iemand een idee waar je de BMW M3 kan unlocken?
Werkt niet, mijn ervaring is dat je het kunt vergeten zodra 1 of 2 auto's je hebben ingehaald. Die gaan er dan als een haas vandoor en je komt er niet meer langs. Zolang je bij de start meteen 1e bent en iedereen achter je houdt is er weinig aan de hand.Angeloonie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:58:
Ik ga gewoon proberen met 1 auto het spel uit te spelenDe circuit races zijn moeilijkste denk ik.
Kijken of het nog werkt om gewoon 1,5 rondje met <half gas te rijden, en alleen vlak voor het einde vol gasWerkte in NFS:U en NFS:U2 erg goed
Volgens mij wel, ik ben nog nooit als tuner begonnen en heb de Skyline ook nog nooit unlockt.feep schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:24:
Ik zit nu op 93% en ik kan nog steeds geen skyline kopen. Weet iemand waarom dat is? Ik heb nu op elke stukje van de kaart 2 races gedaan en dan unlock je dus steeds een auto maar nog steeds de skyline niet.![]()
[...]
De skyline moet je normaal toch hebben als je alle wijken hebt ingenomen in Darius zijn gebied.feep schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:24:
Ik zit nu op 93% en ik kan nog steeds geen skyline kopen. Weet iemand waarom dat is? Ik heb nu op elke stukje van de kaart 2 races gedaan en dan unlock je dus steeds een auto maar nog steeds de skyline niet.![]()
Ik rijd nu nog steeds in mijn tier 1 auto en het is nog best wel te doen. Ik had het veel moeilijker verwacht. Het is alleen een beetje klote dat als er een lang recht stuk komt iedereen lang scheurt en kun je ze weer in gaan halen. Het gebeurt zelfs weleens dat ik nikki helemaal niet kan gebruiken omdat ze mij niet bij kan houden,![]()
Ik ben wel met Tuner begonnen.
Het rare is dat ik de Carrera GT ook niet heb terwijl ik alle wijken heb want normaal als je 2 races wint in een wijk word er een auto unlockt.
Hier alvast mijne Skyline :
pic 1
pic 2
kon het niet vinden, in het hoofdscherm dus kom ik net achter
[ Voor 31% gewijzigd door WooK op 14-11-2006 16:22 ]
I'm not as think as you stoned I am
Iemand een oplossing ?DeluxZ schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:08:
Ik heb ook probleem met het naar links sturen van mijn auto ingame. Als ik gewoon alleen gas geef gaat die automatisch naar links. Had een joystick erin zitten die heb ik er al uit gehaald verder heb ik niets speciaals erin zitten (boxen+ headset) dan de normale dingen. Iemand oplossing ?
ik had dat probleem ook eens, maar 1 keer gehad overigens
oplossing:
spel uit, stuur eruit, stuur erin, spel aan
Opgelost
oplossing:
spel uit, stuur eruit, stuur erin, spel aan
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ja gebruik alleen een keyboard ipv stuur
woohoo
ik heb m uit. Ik ben maar verder gegaan om te kijken of ik de skyline nog zou krijgen, maar niet dus.
Ik heb m nu helemaal uit gereden in mijn mazda tier1. Ik had bij de race met darius nog 15 punten over
Dat was echt heeeeeeel erg close.

Ik heb nu wel 1.2 miljoen om uit te geven maar ik heb t toch niet meer nodig
ik heb m uit. Ik ben maar verder gegaan om te kijken of ik de skyline nog zou krijgen, maar niet dus.
Ik heb m nu helemaal uit gereden in mijn mazda tier1. Ik had bij de race met darius nog 15 punten over

[ Voor 11% gewijzigd door feep op 14-11-2006 18:40 ]
Nee, je mist de spiegeltjes!
Ici kann uw Werbung staan
Die motorkap kan een stuk beter, zie mijn post een paar pagina's terug 
Volgens mij is het trouwens zo dat je verschillende auto's en upgrades unlockt, afhankelijk van hoe je begint:
- Als je met een exotic begint unlockt je de Carrera GT als special en krijg je transmission upgrades altijd als laatst.
- Als je als tuner begint unlock je de Skyline als special en heb je de engine upgrades altijd als laatst.
- Als je met een muscle car begint heb je de Dodge Charger SRT-8 als special en unlock je de suspension upgrades als laatst.
Volgens mij is het trouwens zo dat je verschillende auto's en upgrades unlockt, afhankelijk van hoe je begint:
- Als je met een exotic begint unlockt je de Carrera GT als special en krijg je transmission upgrades altijd als laatst.
- Als je als tuner begint unlock je de Skyline als special en heb je de engine upgrades altijd als laatst.
- Als je met een muscle car begint heb je de Dodge Charger SRT-8 als special en unlock je de suspension upgrades als laatst.
Ik heb ook mijn career voltooid, maar niet mijn favoriete Plymouth Hemi Cuda. Deze heb ik moeten verkopen en heb de Lamborghini Murcielago gekocht.
De Challenge races is ook bijna afgerond, alleen nog een paar irritante. 12 minuten lang de politie ontwijken, met Honda MR2 driften, politieauto's aan gort rijden. Racen tegen de politie is gewoon niet te doen, dan ben je zo een kwartier bezig alleen al om je een keer goed te kunnen verstoppen.
De Challenge races is ook bijna afgerond, alleen nog een paar irritante. 12 minuten lang de politie ontwijken, met Honda MR2 driften, politieauto's aan gort rijden. Racen tegen de politie is gewoon niet te doen, dan ben je zo een kwartier bezig alleen al om je een keer goed te kunnen verstoppen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Het is inmiddels al opgelost
niceAngeloonie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:
Eleanor![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt ze een beetje of niet?
Hoer
Nou, die vind ik anders ook nergens op lijken. Ik heb gisteren echt alle motorkappen geprobeerd, maar ze zijn allemaal een andere vorm, meestal rond of met de motor er doorheen. Dan vind ik de stock hood nog het meeste lijken..MadMarky schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:53:
Die motorkap kan een stuk beter, zie mijn post een paar pagina's terug
Meest linkse gebied van Darius, en dan 1 opzij-Eraser- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:01:
[...]
nicelaatst die film nog gezien (gone in 60 seconds), eens ff kijken met welk gebied je die auto kan unlocken
[ Voor 50% gewijzigd door Angeloonie op 14-11-2006 19:05 ]
tnx, hoef niet eens zelf te zoekenAngeloonie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:02:
[...]
Meest linkse gebied van Darius, en dan 1 opzij
Verwijderd
Ik ben hem nu ook aan het spelen en zie dat ik elke keer reward cards krijg. Hoe kan ik die benaderen. Verder super vet spel!
Staat een paar posts boven die van jou

spoiler:
Het hoofdmenu dus
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mystic_Jack schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:56:
De Challenge races is ook bijna afgerond, alleen nog een paar irritante. 12 minuten lang de politie ontwijken, met Honda MR2 driften, politieauto's aan gort rijden.

Hoe durf je
Sorry.

Toyota MR2

Ik wist bij het typen van dat bericht dat ik het fout had, maar nu weet ik waarom.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
waar staat de savegame? ik wil hem even backuppen omdat ik een auto wil tunen, alleen ik vind het altijd zonde van het geld, dus als ik hem toch niet wou kan ik die andere savegame weer gebruiken...
sorrie ik had nog niet gezocht
@hieronder toch bedankt
hmzz ik dacht kom laat ik eens even online gaan kijken, kan ik helemaal nergens inkomen ik krijg steeds een foutmelding kan niet meedoen probeer een andere race oid... (ja ik heb de legale versie)
* meedoen aan gamesessie
* kan niet meedoen aan de game, probeer mee te doen aan een andere game
ik heb hem nog niet uitgespeeld, ben bij het bovenste gedeelte wat je moet veroveren
SoaDmaggot schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 09:28:
[...]
Waar ze altijd staan, in je My Documents map (NFS Carbon)
ik zou het wel even testen door die map weg te halen
@hieronder toch bedankt
hmzz ik dacht kom laat ik eens even online gaan kijken, kan ik helemaal nergens inkomen ik krijg steeds een foutmelding kan niet meedoen probeer een andere race oid... (ja ik heb de legale versie)
* meedoen aan gamesessie
* kan niet meedoen aan de game, probeer mee te doen aan een andere game
ik heb hem nog niet uitgespeeld, ben bij het bovenste gedeelte wat je moet veroveren
[ Voor 110% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-11-2006 21:07 ]
Staat wss onder je "my documents"... daar staat een NFS Carbon folder.koekoek2003nl schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:49:
waar staat de savegame? ik wil hem even backuppen omdat ik een auto wil tunen, alleen ik vind het altijd zonde van het geld, dus als ik hem toch niet wou kan ik die andere savegame weer gebruiken...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Is dit wel mogelijk ? Met een tier 1 auto het spel uitspelen.feep schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:38:
woohoo![]()
ik heb m uit. Ik ben maar verder gegaan om te kijken of ik de skyline nog zou krijgen, maar niet dus.![]()
Ik heb m nu helemaal uit gereden in mijn mazda tier1. Ik had bij de race met darius nog 15 punten overDat was echt heeeeeeel erg close.
[afbeelding]
Dan rijden ze je toch allemaal voorbij in het laatste stadsdeel en dan vooral de laatste 4 bossraces...
Je maakt mij niet wijs dat je de racewars met een tier 1 auto allemaal gewonnen hebt.
Ik heb zelf de 3 race wars van de niet-darius gebieden met een tier 1 auto gewonnen. Maar die andere gaat nevernooit lukken lijkt me toch... zijn zulke lange races...Acid_Burn schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:36:
Je maakt mij niet wijs dat je de racewars met een tier 1 auto allemaal gewonnen hebt.
hehe online doet het eindelijk, dat prooi race is echt lachen zeg, dan is 1 iemand de prooi(duh) en moet de rest als politie hem stoppen, en na zoon tijd verandert iemand van prooi
echt geweldig
alleen een beetje vreemd als ik een race zoek, en ik zeg dat ik alleen met tier 1 of 2 auto wil rijden, kom ik altijd gewoon in een tier3 groep, nou dat is leuk... daar zit je dan met je pinkslip aston martin beetje tegen fully tuned lambo's te rijden
echt geweldig
alleen een beetje vreemd als ik een race zoek, en ik zeg dat ik alleen met tier 1 of 2 auto wil rijden, kom ik altijd gewoon in een tier3 groep, nou dat is leuk... daar zit je dan met je pinkslip aston martin beetje tegen fully tuned lambo's te rijden
Als je de laatste boss hebt verslagen (Darius) dan krijg je toch zijn auto?? Ik kan em nergens vinden.
Wat ook zo wazig is... als je in het in hoofdmenu voor "My Cars" kiest en je voegt er eentje toe aan je garage, maar kiest uiteindelijk niet voor die auto en gaat gewoon een stap terug (dus weer naar je garage) dan zie je de audi heel even staan. Maar je kunt er dus niks mee.
Iemand die hem wel al heeft?
Nu alleen nog alle challenge races doen en dan is het helemaal klaar. Daarna maar is online autotjes eruit rijden.
Wat ook zo wazig is... als je in het in hoofdmenu voor "My Cars" kiest en je voegt er eentje toe aan je garage, maar kiest uiteindelijk niet voor die auto en gaat gewoon een stap terug (dus weer naar je garage) dan zie je de audi heel even staan. Maar je kunt er dus niks mee.
Nu alleen nog alle challenge races doen en dan is het helemaal klaar. Daarna maar is online autotjes eruit rijden.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Je kan 'm alleen bij de quick races selecteren of voor online. In de career kun je 'm inderdaad niet gebruiken.Peppio schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:42:
Als je de laatste boss hebt verslagen (Darius) dan krijg je toch zijn auto?? Ik kan em nergens vinden.
Hoe kan ik eigenlijk een auto kopen?
moet je dan via de map naar een bepaald huisje rijden?, want ik kan in het menu het zo 123 niet vinden.
is het mogenlijk om alleen met GOT mensen te racen? ik wil graag met nederlanders racen, lekker ouhoeren en er hier discussies over voeren
moet je dan via de map naar een bepaald huisje rijden?, want ik kan in het menu het zo 123 niet vinden.
is het mogenlijk om alleen met GOT mensen te racen? ik wil graag met nederlanders racen, lekker ouhoeren en er hier discussies over voeren
[ Voor 33% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-11-2006 13:18 ]
Ga naar de map en check de "legend" ofzo, dan zie je wel huisje, "Car Lots" zijn waar je dus auto's kan kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 15-11-2006 13:55 ]
dat is toch onzin dat ik er eerst naar toe moet rijden om een auto te kopen? waarom kan dat niet gewoon via het menu, die races ook allemaal die wil ik ook zo snel mogelijk halen, dan ga ik toch ook niet eerst door de stad heen rijden om zo een race te starten.Vandread schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:55:
Ga naar de map en check de "legend" ofzo, dan zie je wel huisje, "Car Lots" zijn waar je dus auto's kan kopen
maarja misschien is dat ook wel persoonlijk, maar is er een mogelijkheid dat ik vannavond met wat tweakertjes kan gaan racen?
Gewoon Free Roam, dan naar de map, en dan kan je gewoon direct klikken op een Car Lot...
Iemand mss tips om beter door die canyons te rijden ?
Ik zit hier bij die laatste race tegen Darius in de canyon en ik begin een beetje radeloos te worden omdat niks lukt en het domme is dat je dan alle 4 de bossraces opnieuw moet gaan doen.
Het achtervolgen wil nog wel lukken maar op kop rijden dus niet.
Ik zit hier bij die laatste race tegen Darius in de canyon en ik begin een beetje radeloos te worden omdat niks lukt en het domme is dat je dan alle 4 de bossraces opnieuw moet gaan doen.
[ Voor 28% gewijzigd door internaut op 15-11-2006 15:59 ]
Ik heb ook heel lang zitten proberen om die Darius te verslaan, het is me uiteindelijk gelukt om door zo'n lange bocht op het einde zo'n beetje hem in te halen en 10 sec voor hem te blijven.
[ Voor 7% gewijzigd door Rickz op 15-11-2006 16:05 ]
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Met welke wagen rijdt je internaut? De baan wat oefenen via quickrace is wel een idee. De ene keer gaat Darius harder dan de andere keer. Als je alles met de 4 pijltjes doet misschien een goede reden om de besturing te veranderen.
Tip: kies een fatsoenlijke autointernaut schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:50:
Met een RX7, Elise of Mustang zal het je niet lukken, kies voor een McLaren SLR, een Ford GT, een Murcielago of Carrera GT. Verder is het vooral een kwestie van oefenen.
[ Voor 51% gewijzigd door MadMarky op 15-11-2006 16:07 ]
Met de Supra - Skyline - RX7 - gallardo, wat mss wel zou moeten , is het niet gelukt.
Met een Lancer kwam ik al dichter maar nog niet uitgetest met een SLR of Ford GT.
Murcielago en de Carrera GT heb ik niet en ik rij idd met de pijltjestoetsen.
Met een Lancer kwam ik al dichter maar nog niet uitgetest met een SLR of Ford GT.
Murcielago en de Carrera GT heb ik niet en ik rij idd met de pijltjestoetsen.
[ Voor 19% gewijzigd door internaut op 15-11-2006 16:11 ]
Het helpt wel als je sturen en remmen/gas geven over twee handen verdeelt (zoals grand prix - a+z gas+rem en ,+. voor links en rechts). Even wennen maar helpt duidelijk! (ik gebruik zelf q+e en o+[). Zijn zat mensen die met de pijltjes harder gaan maar die zouden nóg harder gaan met dit soort toetsensetting.
Bij mij scheelt het (in TMN) niet of ik met AZ + pijltjes voor sturen, of enkel pijltjes rijd..
Petje af!Acid_Burn schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 03:15:
Random.. helaas..
Net weer even gedrift:
[afbeelding]
1 lange drift van 2 rondjes
*beetje late reactie

[ Voor 4% gewijzigd door bullitnl op 15-11-2006 17:00 ]
Lukt makkelijk, gewoon goed tunen, en heeeel veel nitro misbruiken. Naast de bochten goed uitgaanAcid_Burn schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:36:
Damnn! Hoe goed kan die kerel driften. Twee rondjes op het limiet rijden en nul fouten.
Respect hoor
je gaat mij niet wijsmaken dat dat met een toetsenbord gebeurd is, dat is duidelijk met een joystick of stuurtje gedaan, dat ik veel makkelijker
ik kan wel 1 miljoen halen met het toetsenbord maar 2 miljoen met een toetsenbord lukt echt niet.
[ Voor 13% gewijzigd door tjtristan op 15-11-2006 17:34 ]
Het is eigenlijk meer racen dan driften maar wel een leerzaam filmpje!
Ik zou als ik jou was een auto nemen die heel lekker stuurt. Het is namenlijk belangrijker dat je snel de bochten door gaat dan dat je snel bent op het rechte stuk.(heb hieronder een een filmpje van mij bijgevoegd ter inspiratieinternaut schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:50:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5512752790483724578
Ik vind het juist makkelijker om met de pijltjes te spelen en dan met je linker hand de nos speedbreaker (en handrem) te doen. Als je je controls gaat veranderen als je al een tijdje hebt gespeeld lijkt het me nog moeilijker.Gianni Rombios schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:33:
Het helpt wel als je sturen en remmen/gas geven over twee handen verdeelt (zoals grand prix - a+z gas+rem en ,+. voor links en rechts). Even wennen maar helpt duidelijk! (ik gebruik zelf q+e en o+[). Zijn zat mensen die met de pijltjes harder gaan maar die zouden nóg harder gaan met dit soort toetsensetting.
Saturnus, een macor schrijven die dit kan zal moeilijker zijn dan dit doen met 'n stuur/joystick.
Achja wist ik veel... 
Er bestaat dus niet eens een programma die ongeveer 6 toetsen tot op de 1/10 sec. kan timmen?
We've got work to do.
Er bestaat dus niet eens een programma die ongeveer 6 toetsen tot op de 1/10 sec. kan timmen?
We've got work to do.
Bij de laatste racewars voordat je aan darius zijn gebied mag beginnen reden ze echt weg van me, zelfs met nitro zijn ze niet bij te houden in een fully tuned porsche dat is tier 2.BaBoOn schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:26:
[...]
Lukt makkelijk, gewoon goed tunen, en heeeel veel nitro misbruiken. Naast de bochten goed uitgaan
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=w_QNe3YtLTg Ook best ziek, maar hij doet het ook met joystick. Wel jammer dat die multiplier stopt op 20, anders had ie nog veel hoger kunnen halen.
Dat ene filmpje kan echt nooit, hij houd ineens op met glijden en zit vast in een wel heel erg vloeiende drift in bochten

Welke? Die eerste kan best, gewoon terugsturen en plank gas. Die tweede ziet er toevallig wel macro uit
Midden van de track, superstrak, heel de tijd..
Tja, of mijn gepost filmpje kan weet ik ook niet.
Ik kan het allerzins zo niet.
Ik heb het maar uit een thread op het Telenet games forum.
[quote]feep schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:47:
[...]
Ik zou als ik jou was een auto nemen die heel lekker stuurt. Het is namenlijk belangrijker dat je snel de bochten door gaat dan dat je snel bent op het rechte stuk.(heb hieronder een een filmpje van mij bijgevoegd ter inspiratie
) Het is de race tegen de lamborghini murcielago. Die is iets makkelijker dan die tegen darius. Ik reed in m'n nissan 240 sx (heb ik m mee uitgespeeld)
Hier heb ik wel wat aan.
Bedankt.
Ik kan het allerzins zo niet.
Ik heb het maar uit een thread op het Telenet games forum.
[quote]feep schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:47:
[...]
Ik zou als ik jou was een auto nemen die heel lekker stuurt. Het is namenlijk belangrijker dat je snel de bochten door gaat dan dat je snel bent op het rechte stuk.(heb hieronder een een filmpje van mij bijgevoegd ter inspiratie
Hier heb ik wel wat aan.
Bedankt.
[ Voor 68% gewijzigd door internaut op 15-11-2006 18:34 ]
Verwijderd
Moet wel kunnen hoor, een macro voor zo'n racespel lijkt me behoorlijk onmogelijk te maken. Het gaat gewoon om die multiplier hoog te krijgen, verder is die gast van YouTube gewoon goed zoals op al z'n filmpjes is te zien.
ook een tip om aan punten te komen als je voorop moet rijden is door te botsen met de achterligger... elke aanraking is +5000 punten voor jou... alleen zorgen dat ie je niet inhaalt!MadMarky schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:06:
[...]
Tip: kies een fatsoenlijke auto
Met een RX7, Elise of Mustang zal het je niet lukken, kies voor een McLaren SLR, een Ford GT, een Murcielago of Carrera GT. Verder is het vooral een kwestie van oefenen.
Verwijderd
Ik moest mijn pc opnieuw installeren en dacht slim te zijn door een back-up te maken van het mapje:
NFS Carbon
In mijn documenten, dit is namelijk je saved game map, ik had onder xp een nieuwe gebruiker aangemaakt en getest, die kon de game openen.
Maar schijnbaar slaat NFS iets op in de file waaraan hij ziet dat het om een andere (nieuwe) installatie van NSF gaat.
Unable to load stivo
Krijg ik te zien.
Hoe kan ik toch nog die save game openen?, ik heb nog een orginele back up ervan.
NFS Carbon
In mijn documenten, dit is namelijk je saved game map, ik had onder xp een nieuwe gebruiker aangemaakt en getest, die kon de game openen.
Maar schijnbaar slaat NFS iets op in de file waaraan hij ziet dat het om een andere (nieuwe) installatie van NSF gaat.
Unable to load stivo
Krijg ik te zien.
Hoe kan ik toch nog die save game openen?, ik heb nog een orginele back up ervan.
Phuncz in "[Multiplatform] Need for speed - Carbon ..."
Keygen gebruikt ?
Misschien tijd dat dat in de startpost komt, het is namelijk wel handig voor meerdere mensen.
Keygen gebruikt ?
Misschien tijd dat dat in de startpost komt, het is namelijk wel handig voor meerdere mensen.
Is eventjes lastig maar went heel erg snel. Dit is juist erg handig wat nitro en speedbreaker betreft, dat zijn dan de middelste knoppen uit qwe en op[. Handbrake blijft spatiebalk. Schakelen kan met de alt knoppen. Maar goed genoeg hierover want op papier overtuigen dit soort verhalen nooit zo ergfeep schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:47:
[...]
Ik vind het juist makkelijker om met de pijltjes te spelen en dan met je linker hand de nos speedbreaker (en handrem) te doen. Als je je controls gaat veranderen als je al een tijdje hebt gespeeld lijkt het me nog moeilijker.
Verwijderd
je kan hem ook gewoon inhalen als hij voor rijd. Dan ben je meteen klaar. En dan hoef je niet 2 keer naar beneden te rijden.JohnnyV76 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:04:
[...]
ook een tip om aan punten te komen als je voorop moet rijden is door te botsen met de achterligger... elke aanraking is +5000 punten voor jou... alleen zorgen dat ie je niet inhaalt!
/me rijd met een Dodge Charger een Aston Martin DB9 aan de buitenkant van een hairpin voorbij. En trekt hem er vol uit.
Wat je ook kan proberen is goed blokken (let op zijn lichten dan weet je waar hij ongeveer zit) meestal remt hij behoorlijk en op de rechte stukken flink gas geven. Met de Corvette win je dan vrij gemakkelijk. Probeer met de Corvette de banden eens op grip te zetten ook een goed idee.
[ Voor 15% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-11-2006 22:21 ]
Verwijderd
Ik heb het spel geinstalleerd op een pc met een GF7900GT met de allernieuwste Nvidia drivers en ook de nieuwe direct x 9.0C, maar als ik het spel start krijg ik elke keer gewoon een zwart scherm. Niet dat mijn scherm uitgaat en in standby mode maar het geeft gewoon een zwart scherm in een reso van ong 800x600 of nog lager. En vervolgens gebeurt er gewoon niks. Waar kan dit aan liggen?
iemand een idee of suggestie?
iemand een idee of suggestie?
Dit topic is gesloten.