[Multiplatform] Need for speed - Carbon [Deel 2] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.527 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

-NRG- schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:53:
Ik heb op dit moment Mercedes SLR, Aston Marton DB9, Lamorghini Galardo en een Nissan Skyline.

De mercedes rijd echt heerlijk (Te Goed) driften gaat er alleen niet mee want hij heeft te veel grip.
Driften is wel weer leuk met de DB9 en de lambo heb ik alleen voor sier :P
En de Nissan Skyline is mijn favo tunings auto.

Heb alle gebieden veroverd >:) maar nog wel wat races te gaan.

Ik had op de site gezien dat de BMW GTR er weer in zou zitten deze nog niet gezien iemand een idee?
Is te unlocken door de rewardcard helemaal te doen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
-NRG- schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:53:
Ik had op de site gezien dat de BMW GTR er weer in zou zitten deze nog niet gezien iemand een idee?
Zit in een challenge en is te unlocken met de reward cards. Maar ik dacht dat je daarvoor veel teveel moest gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Mijn spel knalt er nog steeds uit zodra de pc opgestart is. Heb het opnieuw opstarten na systeemfout uitgezet, nu krijg ik een blue screen of death en kan als nog de pc opnieuw opstarten.
Licht niet aan de drivers.
Nieuwst directx heb ik ook al..
Zou me god niet meer weten wat er aan de hand is. Zit nu dus wel met een originele versie van NFSC thuis.

(nog even refreshen voor diegenen die mijn vorige post niet gelezen hebben)
AMD 3200+
MSI Radeon x1900XT
1 gig ram

Zou het allemaal makkelijk moeten kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Maak anders even een eigen topic aan in Spielerij - Problemen & Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

ThunderNet schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:55:
[...]

Is te unlocken door de rewardcard helemaal te doen :)
Met de M3 speel je volgens mij de gold canyon sprint (kheb er gister mee gereden, echt tering veel grip)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

Iemand ervering met spelen op internet... ik wou vanmiddag tegen een maat van mij, ik heb hem kunnen toevoegen aan mijn vriendenlijst maar daar blijft het bij... ik heb niet tegen hem kunnen spelen (ik kan hem niet vinden) weet iemand hoe dit moet?

(en via hamachi kan het ook niet omdat ze de LAN eruit hebben gesloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Spel uitgespeeld, die Audi Lemans gaat als de brandweer in Quick Match.

Na wat gedoe de laatste afdaling gewonnen van deze bak, met een niet vol getunede EVO, deze kar leek mij nog beter te gaan dan de Impreza waarmee ik niet dicht genoeg in de buurt kon komen van die sukkel met die pet.... ;)

Al met al wel weer een leuk spel van de NFS reeks, mag alleen wel een keer ietsjes realistischer worden.........

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Effe creatief bezig geweest met de GT500:
Afbeeldingslocatie: http://madmarky.net/zooi/Eleanor.jpg

De goede velgen zitten alleen niet in het spel, dus zelf maar iets aan het sculpten geweest. Met de nodige upgrades doet ie het prima voor bijv speedtrap races of driften, maar verwacht niet dat je het spel ermee uitspeelt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

-tom-562 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:12:
[...]

Met de M3 speel je volgens mij de gold canyon sprint (kheb er gister mee gereden, echt tering veel grip)
Ik heb hem vandaag vrijgespeeld. Zeeer jammer dat je niet kan free roamen ermee. Dat is ook het punt waarop ik bij NFS:MW ermee ben opgehouden :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Flame17 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:20:
Spel uitgespeeld, die Audi Lemans gaat als de brandweer in Quick Match.

Na wat gedoe de laatste afdaling gewonnen van deze bak, met een niet vol getunede EVO, deze kar leek mij nog beter te gaan dan de Impreza waarmee ik niet dicht genoeg in de buurt kon komen van die sukkel met die pet.... ;)

Al met al wel weer een leuk spel van de NFS reeks, mag alleen wel een keer ietsjes realistischer worden.........
Hoe en wanneer heb jij die EVO unlocked? ik wil hem ook maar kheb hem nog niet.
Ik zit nu net in het rode gedeelte. Dus moet daar wel zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
spoiler:
Daar zit hij ergens ja, een Canyon race dacht ik. Check gewoon even alle races die er zijn daar, als 'ie er nog niet bij staat moet je even een nieuw deel van het 'stacked deck' unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
thnx :) ik ga weer verder spelen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MadMarky schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:30:
Effe creatief bezig geweest met de GT500:
[afbeelding]

De goede velgen zitten alleen niet in het spel, dus zelf maar iets aan het sculpten geweest. Met de nodige upgrades doet ie het prima voor bijv speedtrap races of driften, maar verwacht niet dat je het spel ermee uitspeelt.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Damn wat een geile auto :9 Die mag elke dag voor de deur staan hier O+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Even vraagje, wat is nou de beste tier 3 auto? Heb nu zoveel keus... Heb nu een lambo bijna fully tuned. Zit op 85%

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik heb de lambo murc gebruikt, fully tuned houd ie darius makkelijk bij

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Vanaf dat ik de Toyota Supra kon kiezen heb ik daarmee alles gehaald :*) :9~

edit: ow en dus ook uitgespeeld ;)

[ Voor 19% gewijzigd door scorpie op 09-11-2006 23:24 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wow. Die Elise is echt gaaaaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Heb er vrij lang mee gereden, maar zodra je Murcielago's en Carrera's tegen gaat komen in het rode gedeelte schiet ie toch wel wat tekort. Kwestie van zo snel mogelijk de Ford GT/Carrera GT/McLaren SLR unlocken en daarmee verder gaan. Als je de Murcielago weet te unlocken met een Elise ben je een knappe jongen, dat ding hield ik niet bij :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb heel veel Tier 3 auto's unlockt alleen in dat rode gedeelte zit geen car lot (darius land) dus kan geen tier3 auto's kopen. En in sommige races schiet m'n elise gewoon wat te kort :(

Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
RedHat schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:52:
Ik heb heel veel Tier 3 auto's unlockt alleen in dat rode gedeelte zit geen car lot (darius land) dus kan geen tier3 auto's kopen. En in sommige races schiet m'n elise gewoon wat te kort :(

Iemand oplossing?
Naar een van de andere gebieden gaan waar wel een car lot staat? (Of er gewoon heen jumpen op de World Map).... dan kun je ze wel gewoon kopen. Dat heb ik dus ook gedaan :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
nee daar staan ze ook niet, heb net een lambo gewonnen maar geen car in car lot

Ik kijk wel even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Ik ben van Alfa Brera -> Lotus Elise -> (gewonnen) Mazda RX7 -> Mercedes SLR McLaren -> Porsche Carrera GT gegaan.
Die Mercedes moet je echt vol op oversteer en grip zetten om daar nog een beetje de bochten mee door te kunnen komen op 100km+. Snel, maar bochten ho maar.
Carrera GT ook vol op oversteer gezet en dan is Darius een eitje. Gewoon afremmen voor een bocht, insturen, stuur los en gas vol open.
Ingehaald en 10s voorgebleven, klaar :)
Met de Mercedes lukte het me niet.

Nou zijn die challenges en quick races wel behoorlijk saai, die hadden ze van mij gewoon in de career modus mogen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

OverSoft schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 03:13:
Ik ben van Alfa Brera -> Lotus Elise -> (gewonnen) Mazda RX7 -> Mercedes SLR McLaren -> Porsche Carrera GT gegaan.
Die Mercedes moet je echt vol op oversteer en grip zetten om daar nog een beetje de bochten mee door te kunnen komen op 100km+. Snel, maar bochten ho maar.
Carrera GT ook vol op oversteer gezet en dan is Darius een eitje. Gewoon afremmen voor een bocht, insturen, stuur los en gas vol open.
Ingehaald en 10s voorgebleven, klaar :)
Met de Mercedes lukte het me niet.

Nou zijn die challenges en quick races wel behoorlijk saai, die hadden ze van mij gewoon in de career modus mogen gooien.
Ik ben van RX8 naar Clio naar Carrera GT gegaan. Ik had ook nog een Supra gekocht maar daar heb ik niet eens mee gereden omdat ik er toen achterkwam dat je de heat van je auto ook goedkoper kon verlagen (ik veranderde hem steeds van looks, maar dat was dus helemaal niet nodig).

Ook stom dat je het spel kan uitspelen zonder alle races gereden te hebben trouwens :/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
MadMarky schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:55:
[...]

Heb er vrij lang mee gereden, maar zodra je Murcielago's en Carrera's tegen gaat komen in het rode gedeelte schiet ie toch wel wat tekort. Kwestie van zo snel mogelijk de Ford GT/Carrera GT/McLaren SLR unlocken en daarmee verder gaan. Als je de Murcielago weet te unlocken met een Elise ben je een knappe jongen, dat ding hield ik niet bij :P
Ik heb die race tegen de murcielago gewonnen met een rx7. Dat was ook niet heel erg makkelijk maar wel te doen.

mijn auto volgorde rx8->rx7->clio v6->murcielago->skyline-> (toen ik muit had heb ik nog een carrera gt gekocht.

Je kon bij een challange in een lotus europa s rijden. Weet iemand hoe je die krijgt in de Quick Match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Vraagje van mijn kant:

Ik speel met toetsenbord, zijn er nog meer die dat doen of is alles met een stuurtje?

Een vet snelle bak als de Lambo( bijv) is niet te besturen op die manier en gebruik dus altijd in NFS minder dikke auto's, de Clio en EVO enzo zijn met toetsenbord prima te besturen.

Wat zijn de ervaringen met stuur in vergelijk met toetsenbord en de verschillende Tier auto's.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik ben van Alfa Brera > Aston Martin DB9 (gewonnen), + Dodge Charger (gewonnen, driftwagen) > Ford GT gegaan. Ik heb de GT pas gekocht toen ik alle Tier3 troep unlocked had, gaat chill man :o

Maargoed, eens kijken of ik de boel vanmiddag uitspelen kan..
Flame17 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:31:
Vraagje van mijn kant:

Ik speel met toetsenbord, zijn er nog meer die dat doen of is alles met een stuurtje?
Allemaal tobo. Het spel is niet echt realistisch, dusseh... stuurtje is niet nodig :P

[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 10-11-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
die Dodge Viper is ook debiel snel.... alleen maakt geen bochten, maar who cares als je in 4 seconden (met nos) op de 200 zit :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Ik had eerst de Mazda RX8, daarna zodra die vrij kwam de Mazda 3 MPS gekocht (gewoon omdat ik het IRL een vette auto vind). Daarna die RX7 gewonnen maar verkocht. Daarna die dodge charger gekocht en helemaal getuned. Toen ehb ik die Aston Martin gekocht en getuned, maar die reed echt zwáár bagger. Ondertussen heb ik die mazda's verkocht. Toen heb ik die aston martin verkocht en de supra gekocht. Getuned etc, en 1 race later unlockte ik de skyline, toen heb ik die genomen en verder alles verkocht en 't spel uitgespeeld met de skyline :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Gisteren NFS C eraf gegooid, spel crashte steeds! Ben tot het laatste 'eiland' gekomen.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:38
Ik heb alle NFS spellen gewoon met toetsenbord gespeeld, zo moeilijk is dat toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Flame17 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:37:
[...]

Auto van kleur/uiterlijk veranderen wil ook nog weleens helpen.
Je heat verlagen kan ook bij " Car select" menu. als je hier (uit mijn hoofd) optie 1 kiest kan je je auto verkopen maar ook de heat verlagen, dmv een geldbedrag wat je moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Bij welke auto kon de super charcer nou uit de hood komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Brantje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:22:
Bij welke auto kon de super charcer nou uit de hood komen?
Bij een aantal, ik heb het bij een shelby en een camaro gedaan. Je kan een bepaalde "hood" kiezen dan moet je die 'autosculpten'. En dan komt er een supercharger uit je hood omhoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bij alle klassieke ami's (Charger R/T, Camaro SS, Hemi Cuda, GT500) kun je een luchtinlaat uit de motorkap laten komen, hiervoor heb je de blown-over of de charged autosculpt hood nodig. Persoonlijk vind ik de charged verreweg het beste staan.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:39
Ik heb sinds gisteren ook Need for Speed: Carbon, ik kan het spel alleen niet lekker spelen want mijn toetsen blijven regelmatig "haken", dit is vooral erg lastig bij een race, als je wat naar links stuurt, en je wagen blijft naar links sturen, dan knal je tegen iets aan, sta je stil, je wilt weer optrekken om verder te racen, je draait naar links je wilt wil rechtdoor, maar de wagen blijft lekker naar links rijden. Ik heb dit ook buiten het racen, in het menu ook, als je bijvoorbeeld je car een paintjob geeft en je moet ene kleur kiezen daar blijft ie ook hangen... Het is op alle pijltjes toetsen.

Iemand anders die daar ook problemen mee heeft/ Iemand enig idee wat het kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Nou ik weet niet precies wat je nou bedoeld. Maar bij een vorige EA game is er wel eens een bug geweest waardoor een invoerapparaat de invoer verstoorde. ALs je dan in het menu kwam dan ging dan was het of je de --> in gedrukt hield. Dit probleem onstond toen bij mensen met ene multimedia toetsenbord. Maar is uiteindelijk wel opgelost met ene patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Rubie niet met de pijltjestoetsen werken.

Probeer deze setting eens:
QWE + IOP
gas-nitro-rem + links-speedbreaker-rechts
sturen met een hand / gas+rem met een andere hand, werkt veel beter.
Voor veel mensen is wijsvinger+ringvinger meer ontspannen dan wijsvinger+middelvinger. Toetsen wat hoger op het toetsenbord kiezen, ook meer ontspannen. Heb net 24 uur achter elkaar Carbon gedraaid, nergens last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik wil Need for Speed High Stakes!!!!
Racen in dorpen, polders, tunnels en superveel auto's. Racen met als inzet je auto... Wat een geweldig spel was dat zeg!!! Niets tunen, gewoon standaard Corvettes, Porsches, Ferrarí's....

Ik wil een remake, ik vind Carbon maar tegenvallen... Heb het gevoel dat ik underground speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubie-The-Sysop schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:50:
Ik heb sinds gisteren ook Need for Speed: Carbon, ik kan het spel alleen niet lekker spelen want mijn toetsen blijven regelmatig "haken", dit is vooral erg lastig bij een race, als je wat naar links stuurt, en je wagen blijft naar links sturen, dan knal je tegen iets aan, sta je stil, je wilt weer optrekken om verder te racen, je draait naar links je wilt wil rechtdoor, maar de wagen blijft lekker naar links rijden. Ik heb dit ook buiten het racen, in het menu ook, als je bijvoorbeeld je car een paintjob geeft en je moet ene kleur kiezen daar blijft ie ook hangen... Het is op alle pijltjes toetsen.

Iemand anders die daar ook problemen mee heeft/ Iemand enig idee wat het kan zijn ?
Ik heb precies hetzelfde probleem!

Ik dacht dat het wellicht aan mijn stervende videokaart (X800 XT PE) lag en de daardoor verbaasde drivers, maar dat is toch onwaarschijnlijk, vooral als jij niet in een dergelijke situatie zit.

Ik hoop echt dat er iets aan wordt gedaan want dit maakt vele races die een peuleschilletje moeten zijn bijna onhaalbaar. :(

Mijn toetsenbord is overigens een PS/2 Logitech Ultra-X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan
http://www.egn.com.au/for...id=77440&st=0&#entry77440
zelfde pijltje naar links probleem hier was de oplossing dus
"All Fixed! Thanks Bounty Hunter. I don't have a joystick but for some reason the game thought my Hercules DJ Console was a controller. So as soon as i disconnected it i had no problems. Thing is the DJ Console was my sound card so whenever i play the game i have to switch to my old sound blaster, but oh well all is good now."

Verder bij de carbon demo readme:
"BACKGROUND PROGRAMS
===================
Avoid running other programs in the background.

Programs starting up automatically can cause Need for Speed
Carbon DEMO to lose control of the screen and keyboard, possibly
causing an unstable PC environment. We strongly recommend that you
shut down or suspend applications that start up automatically or
programs that automatically run other applications at specified times
before running Need for Speed Carbon DEMO. These include, but are not
limited to:
- Windows System Agent
- Windows Task Scheduler
- Windows "Disk Cleanup" utilities

Similarly, message boxes and dialog boxes from other programs or from
Windows itself can also cause Need for Speed Carbon DEMO to lose
control of the screen and keyboard, possibly causing an unstable PC
environment. We strongly recommend that you shut down all other
applications before running Need for Speed Carbon DEMO. These
include, but are not limited to:
- Email programs
- Calendar, appointment, or contact applications
- Network or Internet chat programs

Also, connections to/from non-dedicated servers can be disrupted when
background programs or screen-savers launch. We recommend that you shut
down other applications and run Need for Speed
Carbon DEMO by itself whenever possible."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:39
Tja ik gebruik gewoon me onboard geluidskaart. Ik heb er 2 toetsenboreden op geprobeerd 1 Microsoft Multimedia Keyboard, en de ader was ook een Microsoft maar dan een Keyboard Elite For Bleutooth.

@ Gianni Rombios, thnx voor je tip, ik ga het zo even proberen, ik hoop dat ik er snel gewend aan raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet via LAN ofzo :? ik zie het nergens staan :(

Edit: En waar kun je je auto's verkopen. Aangezien je er maar 5 tegelijk mag hebben :'(

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Cyclonist schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:10:
Ik heb alle NFS spellen gewoon met toetsenbord gespeeld, zo moeilijk is dat toch niet ;)
Klopt, alleen valt het me op dat je dan met die dikke bakken niet goed kan corrigeren, die kleinere auto's ( ook met veel pk's) zijn veel beter te handelen.

En ja, altijd NFS uitgespeeld met Tobo, ook op de moelijkste optie.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:13:
Kun je niet via LAN ofzo :? ik zie het nergens staan :(
Ik denk dat het voldoet als je gewoon je I-net stekker d'r uit trekt, en je LAN erin stopt, kun je vanzelf een LAN game joinen ;)
Edit: En waar kun je je auto's verkopen. Aangezien je er maar 5 tegelijk mag hebben :'(
Gewoon in je safe house bij je auto's, dan ergens bij de 'advanced options' oid die onderaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het voldoet als je gewoon je I-net stekker d'r uit trekt, en je LAN erin stopt, kun je vanzelf een LAN game joinen
Dus je kan in de game geen LAN-game starten?? en dus ook niet via hamachi??????? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

TheZeroorez schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:02:
[...]
Ik denk dat het voldoet als je gewoon je I-net stekker d'r uit trekt, en je LAN erin stopt, kun je vanzelf een LAN game joinen ;)

[...]

Gewoon in je safe house bij je auto's, dan ergens bij de 'advanced options' oid die onderaan staan.
Dat heet career options om precies te zijn :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 01:03
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:10:
[...]
Dus je kan in de game geen LAN-game starten?? en dus ook niet via hamachi??????? :(
Ik heb het ook nog niet gevonden... Wil graag met een vriend van me racen over internet, maar als je niet zelf de rooms kan kiezen waar je in wilt gaat dat niet lukken 8)7

Zit nu zelf @ 63% en probeer met de db9 races te winnen, maar meestal lukt het maar net... :/

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:14
Altijd racegames met keyboard hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jellerbert schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:18:
[...]

Ik heb het ook nog niet gevonden... Wil graag met een vriend van me racen over internet, maar als je niet zelf de rooms kan kiezen waar je in wilt gaat dat niet lukken 8)7

Zit nu zelf @ 63% en probeer met de db9 races te winnen, maar meestal lukt het maar net... :/
Tip: Koop de Elise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Ik heb hem trouwens uitgespeeld en vond hem slechter dan Most Wanted en Underground 1. Meer in de trent van NFSU2, eigelijk een niet zo boeiend beetje baggerspel..

Zou hem uiteindelijk een magere 6 als cijfer geven.

Mede door de debielheid van het spel, dat de moeilijkheidsfactor ineens verdubbelt word en de eerste 70% te simpel is. Eindbaas zou ik het maar niet over hebben dat slaat nergens meer op.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:52
heb hem uitgespeelt op 98%

1 race lukt me niet dus ik koop een shelby tune die vol nog niet gelukt, nieuwe wagen gekocht lambo ffs weer niet, nu met de corvette weer mislukt en me geld is op :Z :P

verder is het een te makkelijk spel had de laatste boss met me half getunde supra ingemaakt.

tijdens bochten piept je wagen te veel maakt me motor een geluid alsof ik 300 ga terwijl ik maar 60 reed :Z verder wel een leuke game alleen vind hem zijn geld niet waard

is er btw al een oplossing voor die fout in nsfc.exe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wacht op een patch en kap verder eens met zeuren mensen!
Iedereen heeft last van een spel dat steeds crasht, het topic volspammen ermee maakt het ook niet anders.

En dat je met een GT500 of Corvette de eindbaas niet haalt is nogal logisch, je hebt ook zoiets als wegligging nodig in de canyon ;)
Een Murcielago zou moeten lukken, maar Darius blijft lastig.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Darius vond ik uitermate simpel met de lambo. Door een foutje van mijn kant ging ik em net niet voorbij. Aan het einde van de canyon had ik nog 23K punten oid. Door de stad bleef ik em makkelijk voor.
Flame17 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:31:
Vraagje van mijn kant:

Een vet snelle bak als de Lambo( bijv) is niet te besturen op die manier en gebruik dus altijd in NFS minder dikke auto's, de Clio en EVO enzo zijn met toetsenbord prima te besturen.

Wat zijn de ervaringen met stuur in vergelijk met toetsenbord en de verschillende Tier auto's.
Ik heb em helemaal uitgespeeld met keyboard en de lambo murc. Stuurtje vind ik niet fijn werken in NFSC

[ Voor 14% gewijzigd door Acid_Burn op 10-11-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Audigy 2 ZS, maar vertik het om die er uit te trekken alleen voor dit spel; als dat het probleen zou zijn moet het spel gewoon herschreven worden.

Verder zijn er geen van de genoemde services of programma's actief tijdens het spelen van NFSC, dus dat zou het probleem ook niet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:27:
[...]

Ik gebruik een Audigy 2 ZS, maar vertik het om die er uit te trekken alleen voor dit spel; als dat het probleen zou zijn moet het spel gewoon herschreven worden.

Verder zijn er geen van de genoemde services of programma's actief tijdens het spelen van NFSC, dus dat zou het probleem ook niet kunnen zijn.
Ik heb ook een Audigy 2 ZS, maar geen problemen hier. Probeer eens een andere versie drivers voor die kaart. Nieuwere of oudere maakt niks uit, gewoon een aantal proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Net uitgespeeld.. allemaal übergemakkelijk. Er zijn welgeteld twee races waar ik moeite mee had: De canyon tegen die Lambo, en de canyon tegen de eindbaas, heb ik alle twee pas in de derde keer gehaald..

Ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb om alle Challenges nog te gaan doen ook... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Same here, ook een Audigy 2 en geen problemen! Speel het spel nu sinds een paar dagen;

Autoscuplten: Grappig, als het nou nog invloed heeft op hoe je auto reageert zou het helemaal netjes zijn. Vind alleen dat sommige dingen op 0% te weinig verschillen van 100%. Het is gewoon een extra (nutteloze) functionaliteit
Performance: Upgrades zijn niet veel veranderd alleen dat je iets meer kan instellen. Dit maakt het iets uitdagender om te spelen met de manier waarop je auto gaat reageren in bochten bij het optrekken.
Aftermarket: Behoorlijk uitgebreid! Dat is wel leuk dat er nu meer keuze is op een aantal dingen. Zo kun je volgens mij meer velgen kiezen.
Vinyls: Zitten niet echt hele bijzondere tussen deze keer! Vind het een beetje jammer gedaan! Natuurlijk kun je weer zelf wat maken, maar vind de graphische kwaliteit ervan erg slecht!
Auto's: Vind het assortiment erg beperkt! Net alsof EA gaat bezuinigen op de rechten om merken te mogen gebruiken. Beetje jammer!
Drifts: Ik hoor veel dat iedereen het moeilijker vind om te driften terwijl ik het juist makkelijker vind, de auto's glijden wel erg makkelijk weg, maar als je het tegensturen een beetje door hebt kun je behoorlijk mooie drifts maken. Daarin zit ook een bug dat als je de muur zachtjes raakt je punten niet verdwijnen.
Circuits: Niets aan veranderd alleen dan onderstaand:
Crew: Leuk, maar onrealistisch! Omdat mijn Crew de hele tijd van achter naar voor rijd wint hij speedtraps e.d. daarbij halen ze de rest soms wel erg makkelijk in. Vind ook raar dat dit erin zit. Nutteloze functie die het voor mij een beetje verpest.
Canyon: Heb de eerste Canyon race nu, paar keer geprobeerd en dat valt tegen met de RX8, krijg 'm niet helemaal lekker getuned en op het juiste moment de achterkant laten glijden is nog wel eens lastig. Dan heb je het eindelijk gehaald met 150K punten, ga je racen blijft je pijltje hangen en moet je HELEMAAL opnieuw beginnen... erg frustrerend |:(
Graphics: Ronduit SLECHT, niet zozeer de kwaliteit al dat het gewoon een exacte kopie is van de vorige versies. Bezuiniging van EA, beetje jammer.

Conclusie:
Leuk om je even mee te vermaken, maar niet te lang te spelen. En vind het zeker z'n geld niet waard, beetje jammer van het geld! Er zitten wat nieuwe dingen in, maar vind het slecht uitgewerkt. Zelfs de intro filmpjes zien er slechter uit dan voorgaande versies! Voor de mensen die het willen kopen zeg ik: "Wacht maar op een nieuwe versie, dit is zonde van je geld".

Dit is natuurlijk mijn mening tot nu toe, veranderingen voorbehouden ;)

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik vind het erg jammer dat de keuze in de career zo beperkt is. Erg leuk dat er een Murcielago LP640 of een koenigsegg CCX in het spel zit, maar je moet ze eerg unlocken en kunt ze dan alsnog alleen in de quickrace gebruiken.
En zoals de Chevelle SS, wie krijgt het nu voor elkaar om die te unlocken?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vegterb schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:49:
Drifts: Ik hoor veel dat iedereen het moeilijker vind om te driften terwijl ik het juist makkelijker vind, de auto's glijden wel erg makkelijk weg, maar als je het tegensturen een beetje door hebt kun je behoorlijk mooie drifts maken. Daarin zit ook een bug dat als je de muur zachtjes raakt je punten niet verdwijnen.
Hoezo is dat een bug? Een zacht tikje mag schijnbaar gewoon.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MadMarky schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:25:
Wacht op een patch en kap verder eens met zeuren mensen!
Iedereen heeft last van een spel dat steeds crasht, het topic volspammen ermee maakt het ook niet anders.
Zijn er ook mensen met het orginele spel waarbij het crasht? Ik heb het idee dat de crashes aan een slechte crack liggen en ik denk niet dat EA die gaat patchen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Dat er wat probleempjes zijn met de eindbaas is niet verwonderlijk, die Audi Le Mans is niet zomaar even een autootje.

Met mijn EVO kon ik hem wel benaderen en hield aan het eind nog 896 puntjes over, net genoeg voor de overwinning.
Heb wel een paar keer geprobeerd hem van de weg te duwen maar dat is volgens mij niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens! Ik heb Carbon, net gekregen en ik heb nu al Kenji verslagen. Helaas niet z;n auto gewonnen. Ik heb echter wel m'n Mazda RX-8 een opknap beurt gegeven, prachtig, vind ik zelf dan:

http://img67.imageshack.us/img67/4480/carbon1ca2.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
vegterb schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:49:
Vinyls: Zitten niet echt hele bijzondere tussen deze keer! Vind het een beetje jammer gedaan! Natuurlijk kun je weer zelf wat maken, maar vind de graphische kwaliteit ervan erg slecht!
Ik moet toch zeggen dat ik vind dat er een behoorlijk ruime keuze voor vinyls is hoor..
Auto's: Vind het assortiment erg beperkt! Net alsof EA gaat bezuinigen op de rechten om merken te mogen gebruiken. Beetje jammer!
In het begin wel ja. Op het eind, regent het ineens unlockte Tier3 auto's.. Verder zitten er bij de challenges ook een boel. Ik denk dat dit spel de NFS met de meeste auto's ooit is. Erg jammer alleen dat je ze pas laat krijgt, en een boel gewoon niet..
De drifts zijn inderdaad niet echt moeilijk, vooral niet als je een goede auto ervoor hebt. Ik vind het alleen erg jammer dat je dat automatisch terugsturen niet uit kunt zetten. Verder denk ik dat het geen bug is, maar dat het met opzet zo is dat je langs de muur mag schrapen, en dat wat aantikken ook mag..
Crew: Leuk, maar onrealistisch! Omdat mijn Crew de hele tijd van achter naar voor rijd wint hij speedtraps e.d. daarbij halen ze de rest soms wel erg makkelijk in. Vind ook raar dat dit erin zit. Nutteloze functie die het voor mij een beetje verpest.
Je kunt inderdaad, als je nog met 'n Tier2 auto rijdt, alle races met crew in het laatste deel laten winnen door Nikki. Ik reed vrij ver vooraan, of bijna, en liet haar gewoon naar me toe komen, na een tijdje slipstreamen liet ik d'r gaan, en reed ze zo eerste. Bij speedtraps is het inderdaad helemaal makkelijk; je kunt Nikki extra hard laten rijden door haar 'op te piepen' als ze in de buurt van 'n trap is...
Canyon: Heb de eerste Canyon race nu, paar keer geprobeerd en dat valt tegen met de RX8, krijg 'm niet helemaal lekker getuned en op het juiste moment de achterkant laten glijden is nog wel eens lastig. Dan heb je het eindelijk gehaald met 150K punten, ga je racen blijft je pijltje hangen en moet je HELEMAAL opnieuw beginnen... erg frustrerend |:(
Koop een goed toetsenbord :+ Maargoed, ik ben van mening dat de Canyons behoorlijk k*t zijn ja. Ze zijn, vooral op 't eind, veel te moeilijk in verhouding met de rest. Als je per ongeluk in de vangrail rijdt, of je auto achterstevoren zet, moet je ook je übergoede 1e race weer over doen.. :/
Graphics: Ronduit SLECHT, niet zozeer de kwaliteit al dat het gewoon een exacte kopie is van de vorige versies. Bezuiniging van EA, beetje jammer.
Dus ze moeten elke keer anders zijn? Ik speelde het hier op max, en vond het er erg aangenaam uit zien. Jammer alleen dat het in de nacht is, en dat je auto net een spiegel is.. En ja, ze hebben textures/models uit andere NFS games gebruikt en ge-update.. Maargoed, ik heb d'r geen problemen mee..
Conclusie:
Leuk om je even mee te vermaken, maar niet te lang te spelen. En vind het zeker z'n geld niet waard, beetje jammer van het geld!
Inderdaad, het spel is hier véél te kort voor.. :X
Er zitten wat nieuwe dingen in, maar vind het slecht uitgewerkt. Zelfs de intro filmpjes zien er slechter uit dan voorgaande versies! Voor de mensen die het willen kopen zeg ik: "Wacht maar op een nieuwe versie, dit is zonde van je geld".
De intro filmpjes zijn inderdaad vrij vaag. Ze zien er uit als een goedkope CAM van een nieuwe film, maar hebben weer wél realistsche belichting enzo.. :s
Marzman schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:53:
[...]

Zijn er ook mensen met het orginele spel waarbij het crasht? Ik heb het idee dat de crashes aan een slechte crack liggen en ik denk niet dat EA die gaat patchen :)
Ja, ook mensen met de originele versie hebben crashes. En nee, de crack die het meest gebruikt wordt is NIET slecht. In w2k compatible mode gaat 'ie alleen trippen.Heb hem zelf ook ja, crack doet 't prima..

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 10-11-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het geluid, het gaat zo in schokken, ik weet niet of er iemand dat probleem al gehad heeft, wat kan ik eraan doen?

Mvg Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
lol

Ik heb net een challenge race gedaan waarbij ik met een viper tegen politie niveau 8 moest rijden. Ik had na 2 minuten al 3 lekke banden. Uiteindelijk heb ik na 18 minuten (met heel veel geluk) de politie kunnen ontvluchten. De auto trok van geen meter op en stuurde ook niet meer, maar als ik eindelijk op gang was dan ging het nog best wel. :P

de viper met 3 of 4 lekke banden.
Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/516/carbonviperid7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Heb nu de Mercedes-Benz SLR McLaren ipv de lambo! Echt veel beter :O Wel duur :P Duurde even voordat ik hem kon kopen, maar dan heb je ook wat. Nu haal ik alle canyons makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Laatst online: 15:15

Aapje

Opel-beun
Wat was 't drift record?
Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06455/bitemerobbert.jpg.xs.jpg
1 drift O-)
Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06455/blowme.jpg.xs.jpg
Is 794k genoeg om dat record te verslaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Nope ;)
Deze was ook nog gepost, niet totaal score though :)
http://www.magix-photos.c...211DB9C3ABEA552ABBD43.jpg

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Dat is 8 laps en die van hem maar 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
In het eerste menu: Challanges Series
Drift reeks pakken, 2de drift race
daarop drift ik telkens, pretuned wagen etc

Ik hou een soort van Try to beat me competitie met een klas genoot :+
Zijn record lag op: 620k en daar had ie veel moeite mee :+

Nou wanna see this happen :+

Of de poging voor ik deze post maakte:
Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06455/ookleuk.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:53:
[...]

Volgens mij gebeurd het ook bij originele versies.
Als iedereen toch zijn ervaringen met het spel hier neerschrijft.
Nadat je het spel uitgespeeld hebt vind ik het een spel wat je 1 keer in de zoveel tijd nog een keer speelt gewoon om de leukigheid. GTA achtig, gewoon 1 half uurtje racen en dan weer verder met het werk/huiswerk/vul maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

WTF :/ Ik dus darius challenen... Ik ga uit de bocht bij laatste race ( met punten in canyon ) moet ik ALLES opnieuw doen :? WTF! En ik kan geen geld meer verdienen dus kan ik me wagen niet verder tunen... ( ja kan per race 500 verdienen... duurt me te lang... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:30:
WTF :/ Ik dus darius challenen... Ik ga uit de bocht bij laatste race ( met punten in canyon ) moet ik ALLES opnieuw doen :? WTF! En ik kan geen geld meer verdienen dus kan ik me wagen niet verder tunen... ( ja kan per race 500 verdienen... duurt me te lang... )
Moest je op 1 (=restart) drukken, dan doe je alleen die canyon race over als het goed is...weet niet zeker of het bij bossraces werkt maar ik meen te herinneren van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

omg, zo stom net. IK had met pinkslip de DB9, mooi dacht ik. ff canyon race doen met lambo te halen, lukt het voor geen meter!

IK pak de lotus:
in 1 keer :) Voorbij gereden en weg ermee :)

Lotus = Stuk langzamer, Accelereerd langzamer.
Handling is zelfde, hoewel hij veel beter aanvoelt de lotus..

trouwens, welke lambo is snelst? gallardo of murcie?

[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 10-11-2006 21:40 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Murcie, dik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
In mijn gevoel vind ik de porche carrera gt een stuk sneller dan die lambo, en ook stuk beter in de handling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Hoe kom je aan de 1986 Toyota Corolla AE86/Sprinter Trueno? :?
Ik zag toevallig een Corolla map staan op in de NFS Carbon map, maar heb geen idee hoe je hier aan komt. Aangezien ik deze ook in de topicstart zag staan, moet met deze auto mee gereden kunnen worden.

Deze auto is leuk om lekker met een canyon duel de film Initial D na te spelen. 8) :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Tnx, voor je uitgebreide reactie! Heb het net weer even gespeeld en kunt inderdaad wel uit aardig wat vinyls kiezen! Alleen klapt het spel bij mij soms naar Windows waardoor ik sommige dingen opnieuw moet doen. Ik ben nu op de helft en kan pas kiezen uit een paar auto's waarvan de Porsche toch de beste is en duidelijk sneller dan de DB9 (van een van die leiders).

Maar ja, zoals je vrijwel al mijn puntjes van kritiek ook bevestigd, het spel blijft een beetje jammer...
Nog ff over die filmpjes, dat wordt steeds erger! Alleen mensen zijn echt, de rest is gewoon getekend! Om maar niet te spreken van de grafische kwaliteit van de poppetjes IN het spel... Mjah grafisch is het toch hetzelfde als NFSU?

Nieuw toetsenbord is inderdaad nodig :+

Game concept: Ben wel benieuwd naar wat meningen; is dit concept niet uitgemolken? Het hele tunen en ombouwen van je auto? Bedoel, hoeveel verder en intressanter kun je dit houden en krampachtig proberen er een doorlopend verhaald van te maken? Tijd voor iets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Iets nieuws? New TS coming B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Hallo,
ik had een vraag... kan je hier met split screen spelen? .. dus met 2 spelers achter 1 computer tegen elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Laatst online: 09:43
Ozhan99 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:23:
Hallo,
ik had een vraag... kan je hier met split screen spelen? .. dus met 2 spelers achter 1 computer tegen elkaar?
misschien op de xdoos180x2 ofzo, maar iig niet op de PC versie. Zit niet eens een LAN functie bij, zeer jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
vegterb schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:00:
[...]

Tnx, voor je uitgebreide reactie! Heb het net weer even gespeeld en kunt inderdaad wel uit aardig wat vinyls kiezen! Alleen klapt het spel bij mij soms naar Windows waardoor ik sommige dingen opnieuw moet doen. Ik ben nu op de helft en kan pas kiezen uit een paar auto's waarvan de Porsche toch de beste is en duidelijk sneller dan de DB9 (van een van die leiders).

Maar ja, zoals je vrijwel al mijn puntjes van kritiek ook bevestigd, het spel blijft een beetje jammer...
Nog ff over die filmpjes, dat wordt steeds erger! Alleen mensen zijn echt, de rest is gewoon getekend! Om maar niet te spreken van de grafische kwaliteit van de poppetjes IN het spel... Mjah grafisch is het toch hetzelfde als NFSU?

Nieuw toetsenbord is inderdaad nodig :+

Game concept: Ben wel benieuwd naar wat meningen; is dit concept niet uitgemolken? Het hele tunen en ombouwen van je auto? Bedoel, hoeveel verder en intressanter kun je dit houden en krampachtig proberen er een doorlopend verhaald van te maken? Tijd voor iets nieuws?
Echt uitgemolken is het niet, alleen nog niet vernieuwend. Kijk maar eens naar het oeroude spel Streetrod, daar was het opvoeren/modificeren mooier en beter uitgewerkt.

En ik heb ik ook af en toe last van crashes, alleen als het spel een auto moet laden bij het kiezen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een teleurstelling... ik kan wel een hele waslijst minpunten samenstellen;
- banden piepen bij elke miniscule stuurbeweging
- nog steeds speedbreaker, domste concept dat ik ooit in een racespel heb gezien
- je buddies, waarbij je bijv kunt draften waardoor je nauwelijks meer hoeft te sturen 8)7
- op een 22" crt 1600x1200 alles high en 4xAA vond ik het er nog vies uitzien
- ik kan m'n savegame niet met vrienden delen want je moet dezelfde serial gebruiken 8)7
- :O verzin eens wat nieuws... (maarja wat had ik ook verwacht van EA, de koningen der uitmelkers?)

Zo kan ik nog wel even doorgaan.. Jammer, want ik vond de eerste Need for Speed's zo leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 23:43 . Reden: savegame bla ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 10:55
Ik vraag me af of ik de enige ben die het hele NFS idee totaal zat ben?
Het blijft allemaal hetzelfde en sinds underground is er niks veranderd. Ik heb het spel gedownload maar 1x gespeeld. Meer mensen die er zo ook over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Weet iemand hoe je de Tenzo velgen kunt unlocken? Ik kom ze niet tegen bij de challenges, niet bij de reward cards en ook niet bij de online reward cards. Of heeft EA het voor elkaar gekregen om elementen in het spel te stoppen die uberhaupt niet te unlocken zijn? 8)7

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:08:
Jongens! Ik heb Carbon, net gekregen en ik heb nu al Kenji verslagen. Helaas niet z;n auto gewonnen. Ik heb echter wel m'n Mazda RX-8 een opknap beurt gegeven, prachtig, vind ik zelf dan:

http://img67.imageshack.us/img67/4480/carbon1ca2.jpg
Sorry. Dit kan absoluut niet.

Kleur: fout
Stickers: fout
Dakhapper: extreeeem fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:13:
[...]

Sorry. Dit kan absoluut niet.

Kleur: fout
Stickers: fout
Dakhapper: extreeeem fout :+
Ach ja, smaken verschillen! Vind 'm nog wel gaan! Groen is niet de kleur waar ik voor zou gaan, maar vind 'm wel leuk! Dakhappers... tja, ik heb het er ook niet zo op! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

omg, die is lelijk :)

De mijne:

Lambo Murcie
Lotus
DB 9
Porsche

ff links, anders word zo grote post...

[ Voor 23% gewijzigd door R-B op 11-11-2006 00:33 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:31:

De mijne:

Lambo Murcie
Lotus
DB 9
Porsche

Waarom die lelijke vlag op de porsche? :X (niet dat de vlag lelijk is .... maar wel op een porsche :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Def1ant schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:29:
[...]
misschien op de xdoos180x2 ofzo, maar iig niet op de PC versie. Zit niet eens een LAN functie bij, zeer jammer!
Damn dat meen je niet... Weet iemand een race spel wat dat wel heeft en beetje nieuw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
ik snap er niks van.. ik weet gewoon niet hoe ik een andere wagen kan kopen...

Heb de dodge van Angie ingepikt maar als ik in het main menu onder "my cars" bijv. de Mustang kies en daarna weer naar career en resume career ga dan kan ik die mustang niet meer terug vinden... wat o wat doe ik toch verkeerd...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
R-B schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:31:

De mijne:

Lambo Murcie
Lotus
DB 9
Porsche

Dat is flink wat beter. Jammer dat het telkens dezelfde kleur is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:42:

Heb de dodge van Angie ingepikt maar als ik in het main menu onder "my cars" bijv. de Mustang kies en daarna weer naar career en resume career ga dan kan ik die mustang niet meer terug vinden... wat o wat doe ik toch verkeerd...
Je moet naar Career > Free roam gaan en dan naar je World map, daar zie je zo'n huisje staan: Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/3y7ypv4.jpg genaamd Car lot, daar moet je heengaan en kan je auto's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hij heeft die auto gewonnen (pink slip) niet unlocked.
JohnnyV76 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:42:

main menu-my cars heeft niets met carriere te maken. Gewoon in je safe house de optie "car select" kiezen. Dan vind je em vanzelf terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 11-11-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij vraagt ook hoe hij een andere auto kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
inderdaad... maar ik denk dat dat het is... gewoon even zoeken naar zo'n car lot.... wist niet dat je dat je daar via de map naar toe moest.... ga morgen wel even proberen. Thx 4 the tip en weltrusten :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

zit de pinkslip elke keer onder dezelfde? of is het random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Random.. helaas..
Net weer even gedrift:
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/drift2.jpg
8)
1 lange drift van 2 rondjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar degene met de laagste specs die dit spel speelt. En dan op welke reso en kwali...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:50
Ik draai hem op een AMD 2000+, N6600 TD.
1024 x 768 AA uit, Motion blur and particle uit, car detail high

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.