Ik moet toch zeggen dat ik vind dat er een behoorlijk ruime keuze voor vinyls is hoor..
Auto's: Vind het assortiment erg beperkt! Net alsof EA gaat bezuinigen op de rechten om merken te mogen gebruiken. Beetje jammer!
In het begin wel ja. Op het eind, regent het ineens unlockte Tier3 auto's.. Verder zitten er bij de challenges ook een boel. Ik denk dat dit spel de NFS met de meeste auto's ooit is. Erg jammer alleen dat je ze pas laat krijgt, en een boel gewoon
niet..
Drifts: Ik hoor veel dat iedereen het moeilijker vind om te driften terwijl ik het juist makkelijker vind, de auto's glijden wel erg makkelijk weg, maar als je het tegensturen een beetje door hebt kun je behoorlijk mooie drifts maken. Daarin zit ook een bug dat als je de muur zachtjes raakt je punten niet verdwijnen.
De drifts zijn inderdaad niet echt moeilijk, vooral niet als je een goede auto ervoor hebt. Ik vind het alleen erg jammer dat je dat automatisch terugsturen niet uit kunt zetten. Verder denk ik dat het geen bug is, maar dat het met opzet zo is dat je langs de muur mag schrapen, en dat wat aantikken ook mag..
Crew: Leuk, maar onrealistisch! Omdat mijn Crew de hele tijd van achter naar voor rijd wint hij speedtraps e.d. daarbij halen ze de rest soms wel erg makkelijk in. Vind ook raar dat dit erin zit. Nutteloze functie die het voor mij een beetje verpest.
Je kunt inderdaad, als je nog met 'n Tier2 auto rijdt, alle races met crew in het laatste deel laten winnen door Nikki. Ik reed vrij ver vooraan, of bijna, en liet haar gewoon naar me toe komen, na een tijdje slipstreamen liet ik d'r gaan, en reed ze zo eerste. Bij speedtraps is het inderdaad helemaal makkelijk; je kunt Nikki extra hard laten rijden door haar 'op te piepen' als ze in de buurt van 'n trap is...
Canyon: Heb de eerste Canyon race nu, paar keer geprobeerd en dat valt tegen met de RX8, krijg 'm niet helemaal lekker getuned en op het juiste moment de achterkant laten glijden is nog wel eens lastig. Dan heb je het eindelijk gehaald met 150K punten, ga je racen blijft je pijltje hangen en moet je HELEMAAL opnieuw beginnen... erg frustrerend

Koop een goed toetsenbord

Maargoed, ik ben van mening dat de Canyons behoorlijk k*t zijn ja. Ze zijn, vooral op 't eind, veel te moeilijk in verhouding met de rest. Als je per ongeluk in de vangrail rijdt, of je auto achterstevoren zet, moet je ook je übergoede 1e race weer over doen..

Graphics: Ronduit SLECHT, niet zozeer de kwaliteit al dat het gewoon een exacte kopie is van de vorige versies. Bezuiniging van EA, beetje jammer.
Dus ze moeten elke keer anders zijn? Ik speelde het hier op max, en vond het er erg aangenaam uit zien. Jammer alleen dat het in de nacht is, en dat je auto net een spiegel is.. En ja, ze hebben textures/models uit andere NFS games gebruikt en ge-update.. Maargoed, ik heb d'r geen problemen mee..
Conclusie:
Leuk om je even mee te vermaken, maar niet te lang te spelen. En vind het zeker z'n geld niet waard, beetje jammer van het geld!
Inderdaad, het spel is hier véél te kort voor..

Er zitten wat nieuwe dingen in, maar vind het slecht uitgewerkt. Zelfs de intro filmpjes zien er slechter uit dan voorgaande versies! Voor de mensen die het willen kopen zeg ik: "Wacht maar op een nieuwe versie, dit is zonde van je geld".
De intro filmpjes zijn inderdaad vrij vaag. Ze zien er uit als een goedkope CAM van een nieuwe film, maar hebben weer wél realistsche belichting enzo..

Ja, ook mensen met de originele versie hebben crashes. En nee, de crack die het meest gebruikt wordt is NIET slecht. In w2k compatible mode gaat 'ie alleen trippen.
Heb hem zelf ook ja, crack doet 't prima..
[
Voor 6% gewijzigd door
TheZeroorez op 10-11-2006 19:16
]