Toon posts:

Externe Harde schijf op tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

steeds meer vind ik externe harde schijven terug op internet die je rechtstreeks op tv kunt aansluiten, met afstandsbediening. Heeft iemand hier ervaring mee? hoe is de kwaliteit? Kan je er divx mee afspelen?

greetz.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-02 08:41
Start google en zoek een review :) kom je al een heel eind mee. Op tweakers is het de bedoeling dat je zelf het eea uitzoekt. Sitecom verkoopt er volgens mij een paar.

[ Voor 14% gewijzigd door m3gA op 02-11-2006 15:54 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Als eerste welkom op GoT *O*

Ik wil je echter dringen verzoeken om Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en Algemene gedragsregels (Netiquette) door te lezen!

Zoals m3gA is het inderdaad de bedoeling dat je eerst het een en ander zelf uitzoekt. Wil je een leuk topic, dan wordt er van je verwacht dat je daar zelf als topic starter wat moeite voor doet. Immers, als wij jou willen helpen, verwachten wij ook dat jij je inzet.

Uit je bovenstaande topicstart blijkt dat helaas niet. Als er zoveel van die dingen te vinden zijn, dan moet er vast meer info van te vinden zijn, net als reviews of gebruikerservaringen. Link desnoods naar deze info, geef een aantal voorbeelden.

Vergeet ook niet om even het forum af te zoeken. Misschien is er wel een vergelijkbaar topic te vinden.

* voodooless laat het topic voorlopig even open, want het onderwerp is op zich toch wel interessant.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Volgens mij zit je ook in het verkeerde forum... Wat dacht je van PMD

En dan iets van deze :) mediaplayer

[ Voor 29% gewijzigd door Caveman op 02-11-2006 20:28 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Als dit jullie manier van helpen is...... dank U

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:43

Asteroid9

General Failure

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:27:
Doe nou niet zo negatief...

Op een forum wordt van je verwacht dat je de policy doorleest. Als jij dat niet wil doen ligt dat toch echt aan jou...

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• DenDries
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 15:37
Een vriend van me heeft de Tvix gekocht, echt cool ding! Soort van externe hd waarmee je je films kan afspelen van de interne hd, netwerk, etc

Bied ondersteuning voor divx, xvid, .srt, enz

Meer info: http://www.tvix.co.kr/eng/Products/HDM5000U.aspx

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:27:
* Ray mompelt iets van 'er is ook een beginnersnet' http://www.hccbg.nl/index.html wellicht dat je je daar beter thuisvoelt ?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Oke, zo is het genoeg! Als je denk dat je lekker lui achter je PC'tje kunt blijven zitten en wachten op antwoorden, dan heb je het mis. Er wordt gewoon inzet verwacht.

Als je van een mod terechtgewezen wordt, en daarna ook nog een botte opmerking maakt daarover, maak je jezelf niet echt populair. Niet bij de users, en niet bij de mods.

Nu mag het topic dus wel dicht, want op deze manier heeft het geen enkel nut.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.