Hallo,
Ik heb vorige week een aantal nieuwe onderdelen gekocht namelijk:
* MSI 975X Platinum PowerUp Edition
* GEIL (2GB) PC6400 DDR2, CL4 (GeIL GX22GB6400UDC)
* Inel E6700 Core 2 Duo
* Zalman CNPS9700 LED or a Zalman CNPS8000
* XFX Geforce 7800 GTX 256mb
Nou kreeg ik het MB met geen mogelijkheid aan de praat, er kwam geen spanning op te staan en wist zeker dat ik de goeie stekkers erin had gestoken.
Ik heb een Coolermaster RS-450-ACLY en een RS-550-ACLY gebruikt, maar er kwam geen leven in, dus ik dacht dat het MB DOA was, dus heb die weer terug gestuurd. Nu kreeg ik vandaag van de pc boer te horen dat ie het daar wel doet
Hun hebben een LC voeding, type weet ik niet, gebruikt en daar kregen ze wel spanning mee.
In de manual van het MSI MB staat dat de ATX 12v lijn meer dan 18A moet leveren, maar volgens doet de Coolermaster dat wel.
Wie o wie heeft een suggestie voor mij wat te doen?
Ik heb vorige week een aantal nieuwe onderdelen gekocht namelijk:
* MSI 975X Platinum PowerUp Edition
* GEIL (2GB) PC6400 DDR2, CL4 (GeIL GX22GB6400UDC)
* Inel E6700 Core 2 Duo
* Zalman CNPS9700 LED or a Zalman CNPS8000
* XFX Geforce 7800 GTX 256mb
Nou kreeg ik het MB met geen mogelijkheid aan de praat, er kwam geen spanning op te staan en wist zeker dat ik de goeie stekkers erin had gestoken.
Ik heb een Coolermaster RS-450-ACLY en een RS-550-ACLY gebruikt, maar er kwam geen leven in, dus ik dacht dat het MB DOA was, dus heb die weer terug gestuurd. Nu kreeg ik vandaag van de pc boer te horen dat ie het daar wel doet
Hun hebben een LC voeding, type weet ik niet, gebruikt en daar kregen ze wel spanning mee.
In de manual van het MSI MB staat dat de ATX 12v lijn meer dan 18A moet leveren, maar volgens doet de Coolermaster dat wel.
Wie o wie heeft een suggestie voor mij wat te doen?