Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
wat is dead rising toch een *peep* spel zeg, die gaat meteen de prullenbak in
hoogste irritatie factor in een game ooit zeg... niet kunnen saven fatsoenlijk, opeens nadat je gesaved hebt zijn er 80x zoveel zombies in een ruimte dan daarvoor, waardoor je niet meer verder kan omdat je maar 1 streepje hebt

die freaking walkie talkie piept om de 2 minuten, sjezus... wat erger ik me dood op dit spel

hoe hebben ze dit ooit hoger dan een 5 kunnen geven???

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 06-11-2006 17:33 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Op één van de blogs van IGN(Matt-IGN als ik het me goed herinner) stond dat alle Xbox 360 consoles op de IGN redactie en bij de IGN redacteurs thuis al minstens één keer kapot zijn gegaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
M@cer schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:52:
Voor mensen die een 360 willen halen. BIj verschillende Bart Smit en E-Plaza winkels (weet niet of het bij alle winkels is) krijg je woensdag 7 november 's avonds 15% korting.
Ik weet niet op wat jij gisteren gedaan hebt, maar ik zou nog maar eens in mijn ogen wrijven en nog een s op de kalender kijken want met deze post ga je een heleboel mensen zwaar ongelukkig maken. :(

7 november is een Dinsdag

De barstmit/e-plaza actie loopt in veel filialen en duurt van 17:00 tot 21:00, iedereen is welkom en op=op.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:37
devv05 schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:02:
Van mij mogen ze die hele Japanse markt ook gewoon droppen zo langzamerhand. Al ben ik wel benieuwd hoe populair Blue Dragon, Lost Odyssey, Lost Planet en Trusty Bell er gaan worden.
Beter doen ze dat niet!!!
Dan gaat die 360 snel de deur uit en ga ik voor de PS3.
Ik hou echt van japanse games, ook wel westerse maar de grote reden dat ik de 360 had aangeschaft zijn dat deze games er ook op uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
edit-

[ Voor 98% gewijzigd door .GoO op 06-11-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:24:
Het viel me laatst trouwens op dat de ledjes voor op de console niet meer synchroon lopen met de animatie van de Xbox opstart beeld.

Eerst gaan de ledjes aan en doen de "animatie" daarna begint het beeld pas met die "animatie"
heeft iemand anders dit ook?

Verder niet zo'n big deal hoor... maar het viel me in eens op.
Bij mij loopt het beeld 1 / 2 seconden achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
curry684 schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:06:
Hoeveel procent van de adinkomsten van die site krijg je eigenlijk dat je hem in de helft van je posts moet aanhalen?
Bwhahaha... iets met pot en ketel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Phusebox schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:26:
wat is dead rising toch een *peep* spel zeg, die gaat meteen de prullenbak in
hoogste irritatie factor in een game ooit zeg... niet kunnen saven fatsoenlijk, opeens nadat je gesaved hebt zijn er 80x zoveel zombies in een ruimte dan daarvoor, waardoor je niet meer verder kan omdat je maar 1 streepje hebt

die freaking walkie talkie piept om de 2 minuten, sjezus... wat erger ik me dood op dit spel

hoe hebben ze dit ooit hoger dan een 5 kunnen geven???
Game of the Year tot zover voor mij, definitely.

Maaruhm, ik heb je de afgelopen maanden alleen nog maar zien vloeken dat alles kut is, van de 360 tot ieder spel erop tot eigenlijk ieder ander topic waar ik je tegenkom (in 37PF9731D topic viel het me ineens op). Zijn er eigenlijk ook nog wel dingen waar je niet een grondige *peep* hekel aan hebt?
MetroidPrime schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:34:
Op één van de blogs van IGN(Matt-IGN als ik het me goed herinner) stond dat alle Xbox 360 consoles op de IGN redactie en bij de IGN redacteurs thuis al minstens één keer kapot zijn gegaan.
Ik geloof dat bij ons de score zit op 5 of 6 v/d 15. Zit zelf aan m'n 3e.
TangLeFuzZ schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:05:
[...]

Zoals? Ik weet dat te pas en te onpas spammen hier niet op prijs wordt gesteld (ben schijnbaar 3 jaar crew geweest of zo). Mij zie je dan ook niet linken tenzij het direct relevant is. Tis niet alsof die 50 linkjes die je van GoT krijgt relevant zijn :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 14:09
He,

Vraagje..

Stond ook al op het punt een X360 te kopen maar nu met die BartSmit actie is het niet moeilijk meer.
Alleen nog een klein vraagje.

1. Ik wil op m'n monitor spelen via de VGA kabel die te koop is, alleen kost die bij BartSmit 29,95. Is die ergens anders goedkoper of zou ik een ander merk moeten kiezen?

2. Ook wil ik het aansluiten op m'n Logitech Z5400 hierbij wil dan gebruik maken van de optische aansluiting, waar haal ik die en waar moet ik daarbij op letten icm met die VGA kabel?

Oh waar zal ik tussen kiezen, gewoon los premium(€339,-) samen met Deadrising(€51) of het het Saints Row PACK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MetroidPrime schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:34:
[...]

Precies.. die bedoelde ik (althans, dat klinkt bekend dus dat zal 'm wel zijn :))
Geen xboxic nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:05:
[...]

Njah,
Je kan overdrijven, ik wist nooit iets van bijv. Xbox 360 only, door mensen hier ken ik de site, en bezoek ik hem nu dagelijks, maar ik klik toch niet op de ads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik ga hem morgen halen, de premium.
Nou vroeg ik me af. Heb een gewone, simpele, Philips CRT 82 cm breedbeeld. Wil de 360 qua geluid aansluiten op mijn Harman Kardon AVR130. Uiteraard digitaal. Zit alles in de set wat ik daarvoor nodig heb? Of kom ik dan morgenavond thuis, en kan niks :)
Wat ik dus niet zo snel uit de SP kan halen (of ik lees er domweg overheen), is of er een kabel in de premium set zit, waarmee ik hem kan aansluiten op de scart van mijn tv, en of er dus een kabel bij zit waarmee ik DD5.1 kan aansluiten op mijn AVR130.

Ben ik verplicht om nou de advanced scart te kopen? En zo ja, als ik die koop, heb ik dan nog iets extra's nodig voor digitaal geluid?

* UltraSub kinda lost here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:07:
[...]

Game of the Year tot zover voor mij, definitely.

Maaruhm, ik heb je de afgelopen maanden alleen nog maar zien vloeken dat alles kut is, van de 360 tot ieder spel erop tot eigenlijk ieder ander topic waar ik je tegenkom (in 37PF9731D topic viel het me ineens op). Zijn er eigenlijk ook nog wel dingen waar je niet een grondige *peep* hekel aan hebt?

[...]
hmm volgens mij overdrijf je een beetje dat ik alles afzeik maar goed;

wat er goed is op de xbox360:
- pgr 3, geweldig spel, goed mee geamuseert, helaas niet meer speelbaar online
- cod 2, meest gespeelde spel ooit, online geweldig (single player beetje sucky maar ja)

splinter cell amuseer ik me ook goed mee, maar kan ik nog geen goed oordeel over vormen

(wat betreft het philips lcd topic; tja van een dergelijk duur product verwacht ik meer eigenlijk... enige wat ik gezegd heb is dat ik in de winkel een toshiba van 1000 euro minder beter beeld vond hebben. Subjectief, maar ik zag dus de meerwaarde niet in van dat scherm)

back on topic; Dead Rising gaat bij mij dus weg, heb em al voor 25 euro kunnen verkopen, dus die kant gaat ie wel op denk ik

ik snap niet wat hier zo geweldig aan is; je moet het spel blijkbaar meerdere malen spelen wil je er wat van bakken, tja ik ben gewoon een middelmatige gamer dus ik haal het inderdaad niet de eerste keer
mijn eerste potje strandde al na 1 dag; zat ergens vast, uur lopen zoeken naar save plek, toen vandaag verder willen gaan waren er opeens 1000 zombies bijgekomen buiten die ruimte en kon ik dus nooit meer levend weg

ontzettende domme AI, de mensen die je moet helpen werken ook echt voor geen meter mee

controls zijn ontzettend irritant en non-intuitief

en dan het herhalingseffect... gaaap wat is deze game saai zeg; het komt neer op steeds hetzelfde, en dan als je het spel dus opnieuw begint ook steeds weer precies dezelfde volgorde en alles

nee tis gewoon niet mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb nu sinds zaterdag een Xbox360 en het is echt geweldig :) Ik had alleen een vraagje. Ik heb er een draadloze Controller bijgekocht, maar het linker pookje piept bij het bewegen ervan (zo'n geluid alsof je het zou willen smeren). Degene met draad doet dit niet..., Komt dat vaker voor of moet ik gewoon terug? Heel erg irritant is het niet, maar het gaat mij meer om de levensduur van zo'n ding.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
UltraSub schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:24:
Nou vroeg ik me af. Heb een gewone, simpele, Philips CRT 82 cm breedbeeld. Wil de 360 qua geluid aansluiten op mijn Harman Kardon AVR130. Uiteraard digitaal. Zit alles in de set wat ik daarvoor nodig heb? Of kom ik dan morgenavond thuis, en kan niks :)
Wat ik dus niet zo snel uit de SP kan halen (of ik lees er domweg overheen), is of er een kabel in de premium set zit, waarmee ik hem kan aansluiten op de scart van mijn tv, en of er dus een kabel bij zit waarmee ik DD5.1 kan aansluiten op mijn AVR130.

Ben ik verplicht om nou de advanced scart te kopen? En zo ja, als ik die koop, heb ik dan nog iets extra's nodig voor digitaal geluid?

Bij de premium kit zit een component-kabel met een verloopstukje (composiet beeld).
Dit geeft op een normale tv niet het optimale beeld, wil je goed beeld zal je toch voor de Advanced-scart kopen.

En voor je geluid heb je nog een TOS-link kabeltje nodig.

Maar ik ik adviseer je op tijd te gaan, desnoods even in de pauze en er een aan de kant te laten zetten want als ik zie hoe het bij de locale E-plaza gaat, dan is er grote kans dat om 17:10 alle consoles weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:24:

Er komt een kabel bij voor de TV, maar die is in jouw geval alleen composiet (slechtste die je kunt gebruiken). Als je dus de advanced SCART-kabel koopt zul je een veel scherper beeld krijgen. En om de 360 op je receiver aan te sluiten zul je altijd nog een optische kabel erbij moeten kopen, ongeacht welke kabel je gebruikt.
Preddie schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:54:
Ik heb nu sinds zaterdag een Xbox360 en het is echt geweldig :) Ik had alleen een vraagje. Ik heb er een draadloze Controller bijgekocht, maar het linker pookje piept bij het bewegen ervan (zo'n geluid alsof je het zou willen smeren). Degene met draad doet dit niet..., Komt dat vaker voor of moet ik gewoon terug? Heel erg irritant is het niet, maar het gaat mij meer om de levensduur van zo'n ding.
Als het goed is zou het geen problemen moeten opleveren, en de levensduur van de controllers is ook (zeer) goed te noemen.

En áls hij stuk gaat, MS heeft een uitstekende helpdesk, ze zullen je kosteloos een nieuwe toesturen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
yzf1kr schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:57:
[...]

Bij de premium kit zit een component-kabel met een verloopstukje (composiet beeld).
Dit geeft op een normale tv niet het optimale beeld, wil je goed beeld zal je toch voor de Advanced-scart kopen.

En voor je geluid heb je nog een TOS-link kabeltje nodig.

Maar ik ik adviseer je op tijd te gaan, desnoods even in de pauze en er een aan de kant te laten zetten want als ik zie hoe het bij de locale E-plaza gaat, dan is er grote kans dat om 17:10 alle consoles weg zijn.
Hmm.. Ze weten wel hoe je een set aan de prijs kunt krijgen he, als ik zie wat je er nog allemaal bij moet kopen :X
Naja, dan toch maar een advanced scart dus. Baal ik wel weer er van dat ik weer ergens anders naar toe moet lopen om een toslink kabeltje te halen, of zouden ze dat ook bij e-plaza hebben?

Enne... *kuch* heb er vanmiddag al een weg laten zetten op mijn naam :) *kuch*
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:07:
[...]

Er komt een kabel bij voor de TV, maar die is in jouw geval alleen composiet (slechtste die je kunt gebruiken). Als je dus de advanced SCART-kabel koopt zul je een veel scherper beeld krijgen. En om de 360 op je receiver aan te sluiten zul je altijd nog een optische kabel erbij moeten kopen, ongeacht welke kabel je gebruikt.
Kunnen ze nou niet gewoon meteen die kabel er bij doen, het heet toch niet voor niets premium kit.

* UltraSub zucht...
Schandalig issut.. :P
339 voor de kit, de wireless set er nog bij voor 60, nog eens 25 voor kabels, is 425 en nog geen spel gekocht. En dan te bedenken dat er op alles wat ik hier boven noemde al 15% zit :X

Wil verder niet zeuren of zo hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
UltraSub schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:15:
[...]
Kunnen ze nou niet gewoon meteen die kabel er bij doen, het heet toch niet voor niets premium kit.
Tja...

Met mijn HD-ready LCD ben ik blij dat de beste kabel er in zo'n premium kit er bij zit, en niet zo'n crappy advanced scart. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Phusebox schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:39:
[...]

- pgr 3, geweldig spel, goed mee geamuseert, helaas niet meer speelbaar online
Waarom is die niet meer online speelbaar?
te veel cheaters of geen tegenstanders?

Ik krijg als het een beetje mee zit volgende week m'n xbox360 en eigenlijk wilde ik PGR3 als game erbij halen o.a. het online racen.

Iemand hier trouwens ervaring met Full Auto? De game werd destijds gepubliceerd alszijnde een echte nextgen maar ik hoor er nog maar vrij weinig over.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
yzf1kr schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:23:
[...]

Tja...

Met mijn HD-ready LCD ben ik blij dat de beste kabel er in zo'n premium kit er bij zit, en niet zo'n crappy advanced scart. :+
my thoughts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
UltraSub schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:15:
[...]

* UltraSub zucht...
Schandalig issut.. :P
339 voor de kit, de wireless set er nog bij voor 60, nog eens 25 voor kabels, is 425 en nog geen spel gekocht. En dan te bedenken dat er op alles wat ik hier boven noemde al 15% zit :X

Wil verder niet zeuren of zo hoor ;)
Alles wat je noemt behalve die 339 voor de kit (wat al zeer goedkoop is) is optioneel, je bent tot niks verplicht. Met de Premium kit kun je als je thuiskomt direct aan de gang, maar je hebt wel een optisch kabeltje nodig. Maar zo'n ding kost bijna niks toch? Wireless set is optioneel en die advanced kabel ook. Al zou ik 'm er wel bij kopen, want het beeld wordt er echt een stuk beter door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Even opgezocht via bol.com de spellen waar ik met smart op wacht en de spellen die al wel uit zijn en die zeker op mn verlanglijstje staan:

Game : Release Date:

- Call of Duty : 10-11-06
- Gears of War : 17-11-06
- Tony Hawk Project 8 : 17-11-06
- Rainbow Six : Las Vegas : 16:11-06
- Grand Theft Auto IV : 15-09-07

Titels die ik zeker nog wil hebben:

- Saints Row
- Splinter Cell : Dubbel Agent
- Ghost Recon : Advanced Warface
- Need For Speed : Carbon
- LMA '07

Verder weet ik het even niet meer. Zijn dus nog aardig wat titels die ik moet aanschaffen a 60 euro de stuk - slik - ... hmmmm

[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 06-11-2006 22:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil voor het eerst Live gaan. Heb het een half jaar geleden geprobeerd maar toen lukte het niet. Ik heb dus een kabelmodem. Moet ik gewoon het draadje in de 360 pleuren? en dan op live drukken? Of moet ik ook ieys handmatigs instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSurfer
Ik ben plan op m'n monitor te spelen (Samsung 205BW breedbeeld).

Zorgt deze monitor voor de juiste weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Frisian_Heretic schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:57:
Ik ben plan op m'n monitor te spelen (Samsung 205BW breedbeeld).

Zorgt deze monitor voor de juiste weergave?
Met een VGA kabel? Wat zijn de specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSurfer
20,1'' breedbeeld 6ms, PC op de DVI invoer en uiteraard de Xbox dan op VGA, idd met de VGA-HD kabel.

Ooh, max resolutie 1680x1050 (native).

[ Voor 17% gewijzigd door SidewalkSurfer op 07-11-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Heeft iemand al een DVI only monitor (zoals een Apple Cinema Display) werkend gekregen op een Xbox 360 met Advanced VGA kabel + Converter ???

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Frisian_Heretic schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:10:
20,1'' breedbeeld 6ms, PC op de DVI invoer en uiteraard de Xbox dan op VGA, idd met de VGA-HD kabel.

Ooh, max resolutie 1680x1050 (native).
Ik heb een LG 204 (nogwat) zelfde verhouding als die Samsung. Werkt perfectos op 720p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:46:
ik wil voor het eerst Live gaan. Heb het een half jaar geleden geprobeerd maar toen lukte het niet. Ik heb dus een kabelmodem. Moet ik gewoon het draadje in de 360 pleuren? en dan op live drukken? Of moet ik ook ieys handmatigs instellen?
Als datzelfde kabelmodem ook aan je PC hangt om te internetten, zal ik er eerst ff iets van een router er tussenhangen, wel zo handig ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

T-8one schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:24:
[...]

Ik krijg als het een beetje mee zit volgende week m'n xbox360 en eigenlijk wilde ik PGR3 als game erbij halen o.a. het online racen.
Dan zou ik eerder Test Drive Unlimited halen eigelijk, deze geeft juist een geweldige online ervaring. Je rijd op 1 groot eiland, waar ik na 2 maanden nog steeds niet alles van heb gezien. Er is geen verschil tussen online en offline, behalven dan als je online bent dat er ook 'echte' mensen op de weg rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:50:
Heeft iemand al een DVI only monitor (zoals een Apple Cinema Display) werkend gekregen op een Xbox 360 met Advanced VGA kabel + Converter ???
Ikke wel op m'n 17" Proview goedkope tft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Ik heb gisteren NFS:Carbon gespeeld en dat is me echt 100% meegevallen. Had na de demo er eigenlijk helemaal niks van verwacht, maar na de positieve berichten op het forum van XBW en nadat ik hem goedkoop van iemand kon overnemen heb ik de stap toch maar gewaagd.

Het speelt best lekker en ziet er echt fantastisch uit.. De demo was in dit geval echt geen maatstaf voor het uiteindelijke product.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:46:
E.e.a hangt af van je internet provider, chello bijvoorbeeld onthoud het MAC adres van de 1e client die connect. Alle andere accepteert ie dan niet, dus als je met Chello direct je 360 in je kabelmodem wil prikken zorg dan dat het MAC adres hetzelfde is als dat van je pc.

Een router ertussen zetten zoals een ander al opmerkte is idd handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:49:
[...]

E.e.a hangt af van je internet provider, chello bijvoorbeeld onthoud het MAC adres van de 1e client die connect. Alle andere accepteert ie dan niet, dus als je met Chello direct je 360 in je kabelmodem wil prikken zorg dan dat het MAC adres hetzelfde is als dat van je pc.

Een router ertussen zetten zoals een ander al opmerkte is idd handiger.
En dan even je mac clonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Het is hier nog niet gemeld zie ik, toch wel groot nieuws :) Speciaal voor curryworst het hele bericht
Films en tv-shows komen naar Xbox Live

Dinsdag 07 november 2006 - Wat laatst een groot gerucht was, is nu waarheid geworden. Peter Moore heeft namelijk aangekondigd dat vanaf 22 november films en televisie-series voor de Xbox 360 via Xbox Live Marketplace beschikbaar zullen worden gesteld. Naast deze aankondiging is er ook een video van de functie vrijgegeven.

De video laat je zien wat je allemaal kunt verwachten van deze nieuwe interessante feature. Downloadbare films en tv-shows zullen in overvloed aanwezig zijn op Xbox Live Marketplace, waarbij bepaalde video’s een prijskaartje boven het hoofd hangt. Dit geldt echter niet voor alle films. Door deze aankondiging van Peter Moore lijkt ook een nieuwe Xbox 360 harddisk een feit, want op deze manier zullen veel gamers al snel last krijgen van een te kleine opslagruimte. Prijs en details hierover zijn echter nog niet bekend.

Vanaf 22 november zul je dus kunnen genieten van je favoriete films en tv-shows zoals bijvoorbeeld CSI, Numbers en nog veel meer. TV-series kunnen gewoon op je harddisk blijven staan totdat je deze delete. Voor films geldt een soort huursysteem. Deze zijn twee weken houdbaar en worden 24 uur na het kijken gedelete. Binnen die tijd kun je de film zoveel bekijken als je maar wilt. Tot 2006 zul je de volgende films en tv-series op Marketplace kunnen verwachten:

Adult Swim
Robot Chicken, Aqua Teen Hunger Force

CBS
CSI, Survivor, Jericho, Numb3rs, Star Trek (High Definition remastered)

Comedy Central
South Park, Chappelle's Show

MTV
The Real World, Pimp My Ride

Nickelodeon
Avatar: The Last Airbender, SpongeBob SquarePants

Nicktoons Network
Skyland, The Nicktoons Network Animation Festival

Paramount Pictures
Nacho Libre, Jackass: The Movie, Mission Impossible III

Spike TV
Carpocalypse, Raising the Roofs

Nascar.com
Race Rewind

UFC
The Ultimate Fighter, UFC: All Access
50 van de beste wedstrijden plus een aflevering van 'The Ultimate Fighter'

VH1
Breaking Bonaduce, Hogan Knows Best

Warner Bros. Home Entertainment
The Matrix, Superman Returns (vanaf 28.12.06), Batman Forever, V for Vendetta

De video's zijn tot maximaal 5 gigabyte per stuk groot en een deel ervan is in 720p HD-resolutie. De video's zijn voor zowel gebruikers van Xbox Live Gold als Xbox Live Silver gelijktijdig verkrijgbaar. Hieronder nog een video die de nieuwe feature toont.

bron (met video)
Echt vet! Vooral Southpark in HD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Iemand hier die wel eens met vrienden online speelt met Tiger Woods 2007?
Er waren al tijden problemen met het spelen via de lobby, waar je dus geen last van had als je een private session opstartte...met vrienden spelen ging heerlijk soepel.

Nu dus niet meer...na de dashboard update (weet niet of het daarmee te maken heeft, lijkt me sterk) werken ook de private sessions niet meer soepel.
Gigantische lag in het spelen zelf en zelfs de (private) chat met vrienden werkt praktisch niet meer..je verstaat elkaar gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Max. 5GB ?? Ik vraag me af wat voor compressie ze dan gaan gebruiken aangezien een gemiddelde HD film al snel 12GB is.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
devv05 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:58:
Het is hier nog niet gemeld zie ik, toch wel groot nieuws :) Speciaal voor curryworst het hele bericht

[...]

Voor een show als Southpark lijkt me HD een beetje overkill, op de meest lage resoluties ziet het er gewoon nog goed uit.
Wat ik me wel afvraag is hoe succesvol dit zal zijn, per slot van rekening is de harddisk niet al te groot, zouden ze dan uiteindelijk toch met 'n grotere harddisk gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05

[...]

Ja dat was ook mijn eerste reactie, maar je kunt dus wel overal voor gaan dokken he.
http://www.xboxic.com/news/1939
$3 dollar voor een aflevering, die je ook gewoon op tv kunt zien, of als je die van amerika volgt, toch al download. $6 om een hd film voor een dag te huren. Euh... laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Tuurlijk moet je betalen, voor niks gaat de zon op..

Nu moeten ze bijna wel met een grotere Harddisk komen, want met 5GB per film is 13GB gewoon veel te weinig..

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 07-11-2006 10:08 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
DeepSeven schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:07:
[...]

Ja dat was ook mijn eerste reactie, maar je kunt dus wel overal voor gaan dokken he.
http://www.xboxic.com/news/1939
$3 dollar voor een aflevering, die je ook gewoon op tv kunt zien, of als je die van amerika volgt, toch al download. $6 om een hd film voor een dag te huren. Euh... laat maar.
Ik had ergens gelezen 4 euro voor een film. Als ik 'm dan in HD kan kijken en hij download snel zal ik daar vast wel eens gebruik van maken. Series moeten idd niet te duur zijn, 2 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
M@cer schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:07:
Tuurlijk moet je betalen, voor niks gaat de zon op..

Nu moeten ze bijna wel met een grotere Harddisk komen, want met 5GB per film is 13GB gewoon veel te weinig..
mwah ze willen gewoon dat je 5gb vrijhoudt, en die zijn toch drm protected voor maximaal 1 dag te gebruiken, en wie gaat er 2-3 films per dag huren?

zullen er niet veel zijn
dus MOETEN is een groot woord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

S2S

[...]

Fantastisch! _/-\o_

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Phusebox schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:14:
[...]

mwah ze willen gewoon dat je 5gb vrijhoudt, en die zijn toch drm protected voor maximaal 1 dag te gebruiken, en wie gaat er 2-3 films per dag huren?

zullen er niet veel zijn
dus MOETEN is een groot woord
De tv-series zijn onbeperkt houdbaar, ik denk meer dan die max 5 gb zijn (HD). Films misschien alleen in dvd-kwaliteit? Anders zit je zo op 20 GB voor een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zelfs al heb je 100 gig, als je aardig wat kijkt zul je al snel dingen gaan moeten weggooien, en dat doet pijn als je ervoor betaald hebt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Kijk video's aanbieden...dat is iets wat ik idd nog mistte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
DeepSeven schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:27:
Zelfs al heb je 100 gig, als je aardig wat kijkt zul je al snel dingen gaan moeten weggooien, en dat doet pijn als je ervoor betaald hebt :P.
Maar als je eenmaal voor betaald hebt kan je ze onbeperkt blijven downloaden, dus echt weggooien is het niet (zo gaat het tot nu toe met alles tenminste). Geld natuurlijk niet bij die films, maar die hoef je ook niet op je HD te laten staan.

Voorlopig trouwens alleen in USA, dus je moet wel een USA accountje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

naar dat ze in de states al Gow kunnen kopen en spelen :( me wanna play 2 :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand COD3 al ergens gespot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hiero, Call of duty 3 is regiovrij en kost maar 38 euro incl verzendkosten.
http://www.play-asia.com/...v-49-en-84-j-70-1mh0.html
Maar 38 euro. Wel nog 1 weekje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

The Otherside schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:24:
Het viel me laatst trouwens op dat de ledjes voor op de console niet meer synchroon lopen met de animatie van de Xbox opstart beeld.

Eerst gaan de ledjes aan en doen de "animatie" daarna begint het beeld pas met die "animatie"
heeft iemand anders dit ook?

Verder niet zo'n big deal hoor... maar het viel me in eens op.
Euh, was dat dan zo? Nooit op gelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Btw GOW heeft al wat 10en ontvangen _/-\o_ :D

[ Voor 14% gewijzigd door S2S op 07-11-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
In Nederland ligt deze pas vrijdag in de winkels zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:08:
ja hiero, Call of duty 3 is regiovrij en kost maar 38 euro incl verzendkosten.
http://www.play-asia.com/...v-49-en-84-j-70-1mh0.html
Maar 38 euro. Wel nog 1 weekje wachten
Is dat een vaste prijs? Het is namelijk niet erg duur....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Als ik vanavond als ik mijn box heb, eerst een offline account aanmaak, kan ik dat daarna ook gebruiken voor live? Of moet ik dan weer een nieuwe nick verzinnen? Ik denk, ik vraag maar, voor ik dan meldingen krijg, your nickname already exists.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:24:
Ja en GOW is vandaag beschikbaar in de USA.
Damn, nou moeten wij weer 10 dagen aanhoren hoe vet et wel niet is... :X

Kan niet wachten tot ik iemand een curb stomp kan geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
Gaaf die actie bij Bart Smit.

Ik kan na een aantal berekeningen het beste voor een xbox pack met saint row gaan plus pes6.

Kosten 429 + 60 = 489 -15% = 415 euro

Dat lijkt me toch een leuke deal :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:54:
[...]

Ja en GOW is vandaag beschikbaar in de USA.
Damn, nou moeten wij weer 10 dagen aanhoren hoe vet et wel niet is... :X

Kan niet wachten tot ik iemand een curb stomp kan geven _/-\o_
Ja idd :( maar ik hoop hem de 15 - 15 te hebben. Ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan om niet op de topics te klikken op verschillende fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:58
Microsoft biedt films en series aan via Xbox
Uitgegeven: 7 november 2006 11:11
REDMOND - Het softwareconcern Microsoft gaat films en televisieseries aanbieden via zijn Xbox-spelconsole. Bezitters van zo'n spelcomputer met een harde schijf, een snelle internetverbinding en een abonnement op Xbox Live kunnen vanaf 22 november tegen betaling videomateriaal downloaden.

Het bedrijf heeft contracten afgesloten met onder meer MTV Networks, CBS, Paramount Pictures en Warner Brothers. Via de Xbox kunnen daardoor series als Southpark en films als The Matrix worden binnengehaald.
Afleveringen van series worden eigendom van de klant, films worden in feite gehuurd. Na het downloaden van een speelfilm heeft de Xbox-bezitter twee weken de tijd om de film te bekijken. Na aanvang van het kijken, blijft de film nog 24 uur bewaard op de Xbox.

Dit bericht stond op NU.nl, is MS nu niet een beetje verplicht om toch eens een grotere HD uit te brengen want hiermee is met 1 film je HD vol. |:(
Hoe vinden jullie de mogelijkheid om films en series te downloaden? En weet iemand al hoeveel dit gaat kosten?

Edit: Ik zie dat iemand anders dit bericht ook al gepost had 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 07-11-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Kijk eens een aantal posts boven je :O

ok, je hebt het zelf al gezien ...

[ Voor 33% gewijzigd door fulgore op 07-11-2006 12:04 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
UltraSub schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:52:
Als ik vanavond als ik mijn box heb, eerst een offline account aanmaak, kan ik dat daarna ook gebruiken voor live? Of moet ik dan weer een nieuwe nick verzinnen? Ik denk, ik vraag maar, voor ik dan meldingen krijg, your nickname already exists.. ;)
Als je account al bezet is op Live, dan moet je een nieuwe verzinnen.
Wij hadden beide een account aangemaakt en beide hebben nu een andere accountnaam in zowel de 360 als op Live (360 account wordt namelijk gewoon meteen meegenomen).
Gelukkig is het voor ons niet moeilijk om nemen te bedenken omdat we de namen voor Guild Wars gebruiken (zowel voor als achternaam), gelukkig heb je ook genoeg ruimte om een naam in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Hahaha, films huren via de xbox, wat een crap. Zeker 5 euro per film, twee uur downloaden en dan wordt ie fijn met DRM tools weer van je disk gehaald of onbruikbaar gemaakt.....

FLOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

* mindcre8r heeft net COD3 gekocht :)

no nog wachten tot mijn werkdag af is :(

69,95 hakt er toch in hoor pfffff.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:05:
Hahaha, films huren via de xbox, wat een crap. Zeker 5 euro per film, twee uur downloaden en dan wordt ie fijn met DRM tools weer van je disk gehaald of onbruikbaar gemaakt.....

FLOP!
4,- per film.

En inderdaad, als je bij Videoland een SD DVD huurt, mag je hem daarna houden :+
yorroy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:00:

Dit bericht stond op NU.nl, is MS nu niet een beetje verplicht om toch eens een grotere HD uit te brengen want hiermee is met 1 film je HD vol. |:(
Iets meer dan 4GB voor 1 film.

Maar goed, ik snap de discussie niet. Dit is iets extra's. Toen je jouw 360 kocht wist je niet dat het er aan kwam.

Gewoon, een extra service, die handig kan zijn, en je af en toe gebruikt.

Ik was vorige week flink ziek. Dan is het lekker als je even een filmpje op kan zetten :)

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 07-11-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:05:

FLOP!
Wat lul je nou? Als je een dvd huurt ben je dat geld ook kwijt en meot je ook nog uit de deur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
mindcre8r schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:22:

Dat doe je wel een beetje zelf, de adviesprijs is 65 euro en hij is bij verschillende winkels voor 55 of 60 te krijgen. Ik haal 'm wel bij Play-Asia voor 35 inc, samen met FEAR ook voor 35 inc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
yorroy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:00:
http://www.engadget.com/2...he-hd-dvd-retail-box-too/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je em gehaald ? :9~
De aanbieding bij play-asia is erg leuk maar ik kan absoluut geen week wachten...
Zo in de pauze maar ff op jacht in de Amsterdamse Poort.
S2S schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:24:
Welke sites ? Ik ben zelf nog geen review tegen gekomen (bv op gamerankings)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Ik wil hem ook gaan halen maar hoe is deze game op live??

Moet ik het multiplayer net zo voorstellen als battlefield?? als dat nl zo is komt ie er zekah 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThatsHollywood schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:46:
[...]

Ik wil hem ook gaan halen maar hoe is deze game op live??

Moet ik het multiplayer net zo voorstellen als battlefield?? als dat nl zo is komt ie er zekah 8)
Volgens lijkt multiplayer inderdaad op battlefield, alleen op kleinere schaal. Veel minder voertuigen bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 06-09 20:38
is het al bekend of gears of war ook regio vrij is ? . In dat geval kan ik en cod3 en gow bestellen bij play-asia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

cod3 is niet regiovrij geloof ik...

ik heb em weg bij de bartsmit in Zaandam.. ze hadden net de doos open ;) stond nog niet in de schappen :)

had zoeits ook ooit al eens met Age of Emprires 3 :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat Gamespot GOW een 9.6 geeft !
Dat belooft wat O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mindcre8r schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:59:
cod3 is niet regiovrij geloof ik...

ik heb em weg bij de bartsmit in Zaandam.. ze hadden net de doos open ;) stond nog niet in de schappen :)

had zoeits ook ooit al eens met Age of Emprires 3 :)
Volgens PlayAsia is CoD3 wel regiovrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

TheVMaster schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:17:
[...]

dan kan je door een week te wachten 15E uitsparen..of meer :D lekker doen!

ik ga vanaaf lekker genieten

Afbeeldingslocatie: http://www.mrexchange.nl/GoT/cod3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door mindcre8r op 07-11-2006 13:26 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Call of duty 3 gisteravond zitten spelen. Oh my god wat een mooie game. In vergelijking met het tweede deel zitten er toch wel een hoop nieuwe, leuke elementen in!

Als je begint met spelen merk je dat je nog meer midden in het spel zit, midden in een oorlog, midden in een verhaal. De explosies, de kogels, het is allemaal veel heftiger als COD 2. Ook merk je dat er een afhakers in je team zitten die niet meer verder willen. Er zit een duidelijker vehaal.

Ook een leuk element is dat als je een hoek om gaaat er soms onverwacht iemand staat te wachten en je bij de keel grijpt. Dan moet je heel snel op RT en LT drukken om zo het gevecht te winnen.

De graphics zijn opgepoetst en strakker, het beeld vloeiender en ook wordt het beeld af en toe onzuiver bij explosies... echt vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheVMaster schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:17:
[...]

Zijn het niet gewoon regiovrije versies ?
De spellen die ze bij Play-Asia verkopen zijn dan de regiovrije versies, maar ik denk niet dat de versies die nu bij de Bart Smit etc. liggen regiovrij zijn. Let hier dus wel even op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
Ik heb bij de Bart smit mijn Xbox 360 Pes 6 pack weg laten zetten, kan mijn vriendin hem dalijk op halen zit namelijk ziek thuis.

Heb alleen een vraagje hoe weet je welke drive er in die packs zitten?
Is dat al bekend en zo ja welke zou dat dan kunnen zijn en is dit een goede?

Hoorde iets dat het net zou zijn als met de orginele xbox dat er drives zijn die slecht lezen.

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven!

Alvast bedankt!!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Het Official Xbox Magazine heeft onlangs een review van Gears of War gepubliceerd en gaf de game een dikke 10, wat toch wel aangeeft dat eigenlijk gewoon niemand deze game aan zich voorbij mag laten gaan. Volgende week, wanneer de game reeds in vele huiskamers ligt, zal er voor de Amerikanen een speciaal toernooi georganiseerd gaan worden samen met nog wat andere evenementen via Xbox Live.

bron: http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2841
:)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:01:
Ik lees net dat Gamespot GOW een 9.6 geeft !
Dat belooft wat O+
Voor de geïnteresseerden onder ons.
http://www.gamespot.com/p...hp?sid=6161197&pid=928234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we zullen maar even afwachten wat de wat bekendere gamesites voor een rapportcijfer geven over GoW. Dit lijkt mij wel erg optimistisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
En ik kan weer bellen naar MS.... dit wordt de 3de keer en enkel om te zorgen dat mijn xbox opgehaald word. Vind beetje vermoeient worden...

edit: nog 2 dagen wachten en dan zou mijn xbox opgehaald moeten worden... :O

[ Voor 22% gewijzigd door DialOut op 07-11-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
crap zeg ik hoor net dat ik CoD3 heeeel misschien vrijdag krijg en anders pas de week erna... so much for pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:52:
Nou we zullen maar even afwachten wat de wat bekendere gamesites voor een rapportcijfer geven over GoW. Dit lijkt mij wel erg optimistisch. ;)
http://reviews.cnet.com/G...505-11457_7-31414802.html

9.6 van Gamespot dus....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Arunia schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:04:
[...]

Als je account al bezet is op Live, dan moet je een nieuwe verzinnen.
Wij hadden beide een account aangemaakt en beide hebben nu een andere accountnaam in zowel de 360 als op Live (360 account wordt namelijk gewoon meteen meegenomen).
Gelukkig is het voor ons niet moeilijk om nemen te bedenken omdat we de namen voor Guild Wars gebruiken (zowel voor als achternaam), gelukkig heb je ook genoeg ruimte om een naam in te voeren.
Maar als ik dus offline een account aanmaak, en ik ga Live, wordt geprobeerd om die account ook op Live te creëren? Ach, ik steek gewoon meteen een utp er in vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
UltraSub schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:15:
[...]
Maar als ik dus offline een account aanmaak, en ik ga Live, wordt geprobeerd om die account ook op Live te creëren? Ach, ik steek gewoon meteen een utp er in vandaag :)
Klopt, als je een algemene naam gekozen hebt is het een grote kans dat je opnieuw een unieke gebruikersnaam moet kiezen.

[ Voor 16% gewijzigd door DialOut op 07-11-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
is COD3 nu al te krijgen in de winkel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

In sommige winkels schijnt hij al te liggen ja, zo niet in de schappen dan wel achter de balie.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
Op gamespot zelf staat nog niks, maar de userreviews die er al zijn geven gemiddeld een 9.6.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Videoservice is echt wel top, HD films kan je afaik in de gemiddelde videotheek nog niet huren, en nu kan je ze dus wel bekijken, zonder dat je een HD-DVD of Blu-Ray speler nodig hebt. Wel apart dat het in 4,7GB wordt gestopt, ik bedoel, dat kan dus zelfs op een single layer DVD, zou je die HD-DVD's en Blu-Ray discs niet eens nodig hebben. Ik neem aan dat het met een hele boel compressie gebeurd, waar toch genoeg processorkracht voor is, en in een gemiddelde DVD speler niet. Prijs vind ik ook mee vallen, kost evenveel als een nieuwe film huren.

Nu nog hopen dat er Nederlandse ondertiteling wordt geleverd (if available) voor sommige mensen, mij maakt het echter niet uit, goed voor je woordenschat :+

En die Amerikanen hebben al GoW ;( Nog even wachten :z

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 07-11-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik kan niet wacht op GOW. Dit wordt echt zeer bruut. Was het maar alvast 17 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Live Silver is gratis en geeft recht op het online spelen in de weekenden, een eigen profiel en een rits statistieken.

bron: pcmweb.nl

Dit komt uit een vrij 'oud' artikel, wat ik mij nou afvroeg, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
koendt schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:08:
Live Silver is gratis en geeft recht op het online spelen in de weekenden, een eigen profiel en een rits statistieken.

Nee, er zijn soms gratis weekenden en weken, tijdens de E3 bijvoorbeeld, maar dit is niet regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

koendt schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:08:

Nee, het klopt niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Nou mijn Xbox is net opgehaald door UPS :/

Dat wordt afzien; kan iig rustig nadenken welke games ik meteen ga aanschaffen daarna... CoD3 of GoW... ff afwachten.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

GoldieLox schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:59:
[...]

Op gamespot zelf staat nog niks, maar de userreviews die er al zijn geven gemiddeld een 9.6.
Nee dat is niet waar, user-reviews geven een 9.4, en de ''Editor's Review'' van GS een 9.6.

1up review online, 10/10 :

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3154958

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 07-11-2006 15:19 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

TXB GOW 9.6

Killer app jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 06-09 20:38
Ik zie dat de minder legale GoW (NTSC) ook op PAL systemen draait, kunnen wij brave jongens/meiden hier een conclusie uit trekken. en de game bij play-asia bestellen :D. Scheelt weer een 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BlowFish schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:49:
Ik zie dat de minder legale GoW (NTSC) ook op PAL systemen draait, kunnen wij brave jongens/meiden hier een conclusie uit trekken. en de game bij play-asia bestellen :D. Scheelt weer een 30 euro.
Volgens PlayAsia zelf niet als ik het goed gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Die 'minder legale versies' van spellen zijn altijd ontdaan van de regio check, dus het zegt weinig over het originele spel.
Play Asia zegt het nog niet te weten maar ik verwacht niet dat de Aziatische versie het gaat doen hier. (dat is de goedkoopste)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.