curry684 schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:07:
[...]
Game of the Year tot zover voor mij, definitely.
Maaruhm, ik heb je de afgelopen maanden alleen nog maar zien vloeken dat alles kut is, van de 360 tot ieder spel erop tot eigenlijk ieder ander topic waar ik je tegenkom (in 37PF9731D topic viel het me ineens op). Zijn er eigenlijk ook nog wel dingen waar je
niet een grondige *peep* hekel aan hebt?
[...]
hmm volgens mij overdrijf je een beetje dat ik alles afzeik maar goed;
wat er goed is op de xbox360:
- pgr 3, geweldig spel, goed mee geamuseert, helaas niet meer speelbaar online
- cod 2, meest gespeelde spel ooit, online geweldig (single player beetje sucky maar ja)
splinter cell amuseer ik me ook goed mee, maar kan ik nog geen goed oordeel over vormen
(wat betreft het philips lcd topic; tja van een dergelijk duur product verwacht ik meer eigenlijk... enige wat ik gezegd heb is dat ik in de winkel een toshiba van 1000 euro minder beter beeld vond hebben. Subjectief, maar ik zag dus de meerwaarde niet in van dat scherm)
back on topic; Dead Rising gaat bij mij dus weg, heb em al voor 25 euro kunnen verkopen, dus die kant gaat ie wel op denk ik
ik snap niet wat hier zo geweldig aan is; je moet het spel blijkbaar meerdere malen spelen wil je er wat van bakken, tja ik ben gewoon een middelmatige gamer dus ik haal het inderdaad niet de eerste keer
mijn eerste potje strandde al na 1 dag; zat ergens vast, uur lopen zoeken naar save plek, toen vandaag verder willen gaan waren er opeens 1000 zombies bijgekomen buiten die ruimte en kon ik dus nooit meer levend weg
ontzettende domme AI, de mensen die je moet helpen werken ook echt voor geen meter mee
controls zijn ontzettend irritant en non-intuitief
en dan het herhalingseffect... gaaap wat is deze game saai zeg; het komt neer op steeds hetzelfde, en dan als je het spel dus opnieuw begint ook steeds weer precies dezelfde volgorde en alles
nee tis gewoon niet mijn ding