Toon posts:

My Book 250 GIG data aanwezig maar onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mybook 250 GIG die tot nu toe altijd perfect werkte.

deze nacht nog film bekeken, geen probleem. Deze ochtend zet ik mijn pc aan en schiet de mybook niet in gang, even later krijg ik hem wel aan, toont hij de E: drive, zelfs het mybook ivcoontje onderaan in tray komt tevoorschijn, maar ik zie er geen data op. (gewoon leeg)

het rare is dat hij wel al voor 120 GIG gevuld is en dat er nog maar 100 gig op vrij is, maar toch kan ik die data niet zien? hoe kan dit nou.?

ben ik nu alles kwijt ??? !!

ik heb deze drive geprobeerd via USB én firewire, zelfde resultaat, ook op een andere windows XP pc.
(ik gebruik namelijk win xp)

ik heb wel gemerkt dat de bestandsindeling FAT32 is op deze externe my book HD, kan dit?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 11:43 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer het eens met een datarecover prog om nog wat data terug te halen dmv een van de tools die hier genoemd is OM FAQ / Beleid
Dus je hoeft niet per definitie alles kwijt te zijn.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe je verloren gegane data kunt recoveren staat gewoon in de FAQ van dit subforum uitgelegd :) Doe er je voordeel mee en volg de aldaar beschreven informatie en tips. In jouw geval kun je het beste de schijf uit de behuizing halen en in de PC zelf aansluiten om het recoveren te versoepelen.

Gebrek aan aantoonbare inzet en research in de topicstart plus FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 01-11-2006 12:49 ]

Dit topic is gesloten.