[XP]Registratiefile opslaan + terugplaatsen image?

Pagina: 1
Acties:

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Volgende week komen ze in mijn laptop een nieuwe harddisk plaatsen en nu ga ik een image nemen van m 'n huidige hdd om zo alles in een keer terug te kunnen plakken..

Nu weet ik dat er programmas zijn waarmee je je windows key en office key kunt kopiere en deze later gewoon mee kan terugzetten zonder dan te mo eten activeren.

Nu als ik een image terugplaats dan krijg ik meteen bij het opstarten al te zien dat ik MOET activeren, ik kom dus windows gewoon niet meer in, Is er een mogellijkheid om dan toch nog die key files terug te plaatsen? of wordt het gewoon bellen omdat ik al te vaak heb geformatteerd?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zeker bij een laptop kun je beter even bellen. Bij een PC kán het moeilijker gaan omdat daar vaker onderdelen worden vervangen en de PC bij lange na niet meer lijkt op de oorspronkelijke PC.

Zelfde vraag: [XP] Registratie bestand

ARME AOW’er

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je bedoelt die wpa.bdl die in \windows\system32 staat?

Geen succes verzekerd.. je kan het proberen. Het is mij 1x gelukt, maar een tweede keer werkte het niet.
Trouwens, een complete disk image (sector-based) van je hele HDD, dus niet alleen de partitie vereist hier geen heractiveren.
Misschien heb je toch iets anders?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device