[XP] Registratie bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 1.259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:16

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hallo allemaal,

Een lange tijd terug heb ik ooit ergens gelezen dat er een bepaald bestand in windows xp is, welke, als je na een format en reïnstall, deze weer terug zet op zijn oude plek je niet de registratie cyclus meer door hoeft te gaan. Dat bestand zou namelijk het registratie bestand zijn.

Nu heb ik op google al gezocht, maar niks gevonden. Zowel in het Nederlands niet als in het engels niet. Ook hier op GoT kon ik het niet vinden. Kan zijn dat ik verkeerd kijk of op een verkeerde manier zoek, maar kom er in ieder geval niet achter.

Iemand hier die weet welk bestand het is, of waar ik de informatie erover kan vinden?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:29
Wat is er mis met gewoon activeren? als je over je limiet heen zit, MS bellen en je situatie uitleggen. Dan krijg je een code en kan je gewoon activeren.

Verwijderd

Ik geloof dat het WPA.dbl is.
Deze staat in je system32 dir.

Ik heb ooit eens het advies van MS gekregen op dit bestand te back-uppen.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:16

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ErikCornelissen schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:56:
Wat is er mis met gewoon activeren? als je over je limiet heen zit, MS bellen en je situatie uitleggen. Dan krijg je een code en kan je gewoon activeren.
De limiet is inderdaad het probleem. En ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen dat ze bij microsoft niet zo coulant waren, dus daarom gewoon het zekere voor en onzekere en dat bestand backuppen.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:59:
Ik geloof dat het WPA.dbl is.
Deze staat in je system32 dir.

Ik heb ooit eens het advies van MS gekregen op dit bestand te back-uppen.
Dank voor je antwoord. Zal die eens backuppen. En even googelen op dat bestand dan kom ik er denk ik snel genoeg achter of het die daadwerkelijk is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Tegen mij deden ze heel normaal.
Ik had toen een NIC vervangen en daardoor kon ik XP niet opnieuw installeren.

Gebeld en het probleem uitgelegd, gelijk een activatiecode ontvangen en de tip om dat bestand bij de CD te bewaren :)

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:27
http://www.zdnet.nl/talkb...&tbid=47951&inc=subthread

(maar je zal het ook al wel gevonden hebben vermoed ik)

ps: zou dus om twee bestanden gaan.
Pagina: 1