Ik heb mijn 990 nu ongeveer 3 weken en na de update ben ik best tevreden alleen dat gedoe met de alarm / herinnering. Vaak, maar niet altijd gaat de alarm die ik na het afgaan heb uitgezet door links onder op het scherm te tikken na 5 of 10 of 18 min of zelfs na 1 uur zonder reden weer af en pas als ik hem helemaal deactiveer door het vinkje weg te halen stopt hij. Nu is dat ook niet zo'n probleem als je het eenmaal weet maar als ik op UIT druk zou hij niet moeten SLUIMEREN ook niet pas na 1 uur. Kent iemand dat probleem? Groetjes fridel
Je 990?! En wat mag dat wezen, een magnetron?
Ff wat duidelijker zijn
Ff wat duidelijker zijn
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Volgens Google, http://images.google.nl/i...TF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi is een 990 een motor, camera of een vliegtuig. In al deze gevallen hoort het hier dus niet thuis.
Kortom: wees eens even lekker duidelijk!
Kortom: wees eens even lekker duidelijk!
[ Voor 25% gewijzigd door Zephaniah op 31-10-2006 20:48 ]
Dus kan topicstarter de vraag beter daar stellen indien bovenstaande het geval is.
In alle andere gevallen lijkt het me weinig zinvol om een discussie op te zetten over wat een '990', die niet uitgaat als je op het scherm tikt, nu precies is.
In alle andere gevallen lijkt het me weinig zinvol om een discussie op te zetten over wat een '990', die niet uitgaat als je op het scherm tikt, nu precies is.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()