Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Donkerblauwe CCFL gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar heel donkerblauwe CCFL's. Heb al zelf 2 CCFL's, maar ze hebben een vrij lichtblauwe gloed en matchen niet goed met mijn Coolermaster 4 LED fan(, de TLF-S12-EB 120mm, btw).
Aan de hand van online foto's van CCFL's is niet goed te zien of de kleur echt donkerblauw is, maar volgensmij hebben het gros van de blauwe CCFL's een lichtblauwe gloed. Bestaan CCFL's met een donkerblauwe gloed en zo ja, waar kan ik ze verkrijgen?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:03
Is een donkerblauwe Luxeon led geen alternatief? Deze hebben gegarandeerd een zeer donkerblauwe kleur.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 14:57
Een beproeft idee is om je CCFL te wikkelen in Gel Sheets oid, zoals dit.

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ik had het zelfde probleem en gebruik nu een Blue SMD LED strip 12V (12 LEDs) wat goed werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door UgotHeinzzd op 31-10-2006 22:06 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 18:50
Ik denk niet dat er donkerblauwe CCFL's zijn. Je kunt denk ik beter zelf iets maken met bijvoorbeeld die gelsheets of je koopt/maakt een ledbalk. Je zou natuurlijk ook nog de leds van de fans kunnen vervangen.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:21
Ik heb weleens een rode CCFL (die geeft bijna roze licht) bewerkt met rode glasverf van de lokale hobbywinkel. Het resultaat is veel dieper rood. Dat moet met blauwe ook prima kunnen.

Maar dan moet je dus geen róde verf nemen :+

• NightCrawler_NX
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-06 21:53
Mijn blauwe CCFL's waren ook te fel... Ik ben naar een autoshop gegaan en heb daar verduisterings folie gehaald en die vervolgens om de CCFL gewikkeld.
Hoe meer lagen des te donkerder het wordt...
Pagina: 1