Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.529 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Pixxa schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:40:
Gaaf filmpje! Leuk om zoiets eens te zien 'it has 64mb memory!' :D
en wel 20GB schijfruimte!!!111 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MintyDoerak schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 04:28:
Hmmz, zit er goed uit...

Mag ik vragen wat voor een Apple dat is..??
Dat is inderdaad de Cube
djneo-nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:26:
mijn vraag wat voor externe hardeschijf is dat vind hem wel mooi
En dat is inderdaad een Toshiba.

De behuizing van de Toshiba vind ik ook mooi maar sijtig genoeg ziet het er allemaal heel windowsachtig uit wanneer het felblauwe ledje brandt.

Toen ik de cube heb gekocht was alles standaard/origineel. 450Mhz G4, 20GB HD...
Ik heb er 120GB HD in gestoken en het ram uitgbreidt naar 448MB. Je zou verwondert zijn hoe vlot OS X 10.4.8 er niet op draait. Binnekort komt er nog een latje van 512mb bij en dan zou het helemaal goed moeten zijn.
Het leuke aan de cube is buiten het design en de minimale geluidsproductie (geen fans!) het feit dat praktisch alles upgradable is (optische drive, processor...) Dus ik kan er nu lekker op werken en wanneer ik het geld er voor heb en de tijd dan doe ik een upgrade. De 2 belangrijkste (HD + ram) zijn al uitgevoerd.
Het nadeel eraan vind ik het toetsenbord (typt echt niet lekker) en de éénknopsmuis (daar kan ik dus echt niet deftig mee werken). Dan toch maar vervangen ten nadele van de "originaliteit" vd setup..?
Nog andere zijn de de bussnelheid (ivm eventuele cpu-upgrades zal dit d bottleneck vormen) en het feit dat er geen USB 2.0 aanwezig is (aangezien praktisch al mijn randaparatuur USB 2.0 vereist).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:13:
[...]

Dat is inderdaad de Cube

[...]

De behuizing van de Toshiba vind ik ook mooi maar sijtig genoeg ziet het er allemaal heel windowsachtig uit wanneer het felblauwe ledje brandt.

Toen ik de cube heb gekocht was alles standaard/origineel. 450Mhz G4, 20GB HD...
Ik heb er 120GB HD in gestoken en het ram uitgbreidt naar 448MB. Je zou verwondert zijn hoe vlot OS X 10.4.8 er niet op draait. Binnekort komt er nog een latje van 512mb bij en dan zou het helemaal goed moeten zijn.
Het leuke aan de cube is buiten het design en de minimale geluidsproductie (geen fans!) het feit dat praktisch alles upgradable is (optische drive, processor...) Dus ik kan er nu lekker op werken en wanneer ik het geld er voor heb en de tijd dan doe ik een upgrade. De 2 belangrijkste (HD + ram) zijn al uitgevoerd.
Het nadeel eraan vind ik het toetsenbord (typt echt niet lekker) en de éénknopsmuis (daar kan ik dus echt niet deftig mee werken). Dan toch maar vervangen ten nadele van de "originaliteit" vd setup..?
Nog andere zijn de de bussnelheid (ivm eventuele cpu-upgrades zal dit d bottleneck vormen) en het feit dat er geen USB 2.0 aanwezig is (aangezien praktisch al mijn randaparatuur USB 2.0 vereist).
kan je niet beter een (tweedehands) macmini kopen ofzo, die heb je al voor 350 euro. ipv veel geld in upgrades te stoppen, het blijft een zwaar verouderde machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:56:
[...]

De Cube is geen collectors item...
Idd geen collectors item, wel nogsteeds vrij uniek om te zien ;) op ebay zie je ze al staan voor 100-150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik vind m nog lelijk ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:56:
[...]

De Cube is geen collectors item aangezien er daarvoor gewoon te veel gemaakt zijn. Een TAM is bijvoorbeeld wel een collectors item en zijn ook wat duurder. Cubes zijn nog regelmatig te koop, zo staan er op marktplaats al 6 en op tweedehandsmac staan er ook 6.
Met collectors item word denk ik eerder bedoeld dat veel Apple-fans zoiets wel willen hebben, en dat hij best gewild is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:13:
[...]

Dat is inderdaad de Cube

[...]

Klinken die Apple pro speakers nog een beetje? Ik kan me voorstellen dat de bass in GarageBand niet echt overkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-PHREAK schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:20:
[...]

kan je niet beter een (tweedehands) macmini kopen ofzo, die heb je al voor 350 euro. ipv veel geld in upgrades te stoppen, het blijft een zwaar verouderde machine.
Ik heb zelf destijds ook een Cube gekocht in plaats van een Mini. Natuurlijk heb je met een Mini meer waar voor je geld, maar daar gaat het niet om bij een Cube. Een Cube koop je niet rationeel, maar emotioneel. Zelf vind ik het de mooiste computer ooit gemaakt.
Daarnaast moet je je bedenken dat de Cube al in 2000 uitgebracht is. De Cube was destijds niet een consumer Mac zoals de Mini dat wel is. De Cube was zo bijzonder omdat deze veel kleiner en stiller was dan een normale PowerMac G4 maar wel net zo snel.
Een Mini kun je bijna niet upgraden een Cube wel. Er bestaan gewoon Cubes met een dual 1,8 GHz G4, 1,5 GB RAM en een ATI Radeon 9800 Pro. Hiermee kun je ze sneller maken dan een Mini G4.
En als je wilt upgraden is dat ook een bijzonder ervaring. Lijkt alsof je een reactor moet ontmantelen.
Afbeeldingslocatie: http://images.smalldog.com/apple/cube_open.jpg

De Cube blijft altijd een bijzondere Mac mede doordat Steve Jobs himself er ook een groot fan van is. Dan hij dat nog steeds is, is wel gebleken uit het ontwerp van de Apple Store in New York.
Afbeeldingslocatie: http://www.buzzpatrol.com/news/images/fifth-ave-apple-store-1.jpg
weeraanmelden schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:19:
[...]

Klinken die Apple pro speakers nog een beetje? Ik kan me voorstellen dat de bass in GarageBand niet echt overkomt..
Speakers ontbreekt het aan lage tonen maar daar is ook een oplossing voor namelijk de iSub van HarmanKardon. Past er goed bij en daar komen voldoende lage tonen uit kan ik je verzekeren en de buren ook. >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.prismastore.com.cy/images/isub.jpg

Ik zal mijn Cube ook weer eens op de foto zetten binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een relaunch van de cube met een Core 2 Duo 2.33Ghz processor, full-size videokaart, 3.5" HDD en genoeg ruimte voor geheugenuitbreiding (alsin: niet verplicht dual-channel, en niet zo selectief zijn als de Macbooks) zouden veel mensen direct kopen. Hij zou dan perfect tussen de Mac Mini en de Mac Pro liggen: De Mac Cube. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Die Cube blijft :9~ Zodra mn 'normale' setup helemaal klaar is, ga ik ook eens kijken voor een cube... vond ze vroeger ook altijd al vet, maar toen waren ze onbetaalbaar, net zoals die oude 22' cinema display :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 03:12:
De Cube blijft altijd een bijzondere Mac mede doordat Steve Jobs himself er ook een groot fan van is.
De Apple Cube vindt zijn roots in de NextCube, welke ook onder Steve Jobs werd ontwikkeld. De cube was gewoon een ode aan wat het werk van Next voor Apple zou moeten gaan betekenen. En dat is wel gebleken. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Vanochtend m'n MacBook binnengekregen! Wat een apparaat. Nog vrijwel nooit met OSX gewerkt, maar het is zo easy! Paar foto's gemaakt, camera eraan en binnen een paar minuten een slideshow met Frontrow... Geweldig! :)

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/2u7aexw.jpg

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je positieve sfeer over je nieuwe macbook niet veranderen hoor, maar foto's maken op je computer zetten en vervolgens een slideshow maken gaat toch net zo makkelijk en snel als in windows of zie ik dit nu verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Oh, neen. Met iPhoto gaat het allemaal veel simpeler, en in Windows heb je ook niet zoiets gemakkelijks/moois als frontrow. Met de bijgeleerverde afstandsbediening op play duwen, en gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:54:
Ik wil je positieve sfeer over je nieuwe macbook niet veranderen hoor, maar foto's maken op je computer zetten en vervolgens een slideshow maken gaat toch net zo makkelijk en snel als in windows of zie ik dit nu verkeerd? :?
Ja inderdaad, camera inpluggen en kiezen voor "Diavoorstelling", daar gaat hij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens ik ben overtuigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Hier mijn bureautje

Afbeeldingslocatie: http://files.zertox.be/dump/mydesksmall.jpg
Een macbook 2 ghz met 2gb ram + 24" dell scherm
Een mac mini G4 1gb ram + 20" philips scherm
Die windows pc is ook gekoppeld aan dat 24" scherm.

En dan nog wat leuk speelgoed eh ;)

[ Voor 7% gewijzigd door anyonas op 21-01-2007 14:06 ]

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o wow , ik denk dat er hier iemand geld te veel heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:11:
:o wow , ik denk dat er hier iemand geld te veel heeft :p
Da valt allemaal heel goed mee hoor ;) Het duurste op die bureau is wel die camera. De macbook en cisco phone zijn van het werk. De printer en de 2 schermen heb ik in promotie gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Ja inderdaad, camera inpluggen en kiezen voor "Diavoorstelling", daar gaat hij al.
Dat kan Windows Vista ook prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
anyonas schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Da valt allemaal heel goed mee hoor ;) Het duurste op die bureau is wel die camera. De macbook en cisco phone zijn van het werk. De printer en de 2 schermen heb ik in promotie gekocht ;)
wat voor camera is het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:45:
[...]

Dat kan Windows Vista ook prima hoor ;)
Ik duidde dan ook op de manier hoe Windows XP dat doet, ben ik op mijn Mac iig nog niet tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
rjvisje schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:57:
[...]

wat voor camera is het precies?
Een canon 30D + handle en de 70-200 f/2.8L IS USM lens.

Ooit zal ik nog wel overstappen naar full frame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:16:
[...]

Ik duidde dan ook op de manier hoe Windows XP dat doet, ben ik op mijn Mac iig nog niet tegengekomen :P
Frontrow >> Foto's >> diavoorstelling kiezen.

Dan krijg je er zelfs een mooi exotisch muziekje achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:04:
[...]

bij mij is het het muziekje dat ook uit die paddestoelen in de efteling komt, weinig exotisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:04:
[...]

offtopic:
Maar niet rechtstreeks van je camera, daarvoor moet ik iPhoto opstarten en koffie gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je er wat meer geheugen instoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
via preview en dan shift command f kan het ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:38:
via preview en dan shift command f kan het ook :Y)
Ja en het stomme aan die 'geweldige' diavoorstelling van Apple is dat er max 96 foto's getoond kunnen worden..Wat betreft snel foto's kijken is XP hier toch wel beter in. Daar klik je 1 foto aan met de standaard foto-viewer in XP en klikt gewoon op het pijltje van volgende of desnoods een diavoorstelling starten in hetzelfde venster. Hierbij maakt het niet uit of het nou 10 of 1000 foto's zijn. Bij de Voorvertoning van OS X moet je dan altijd nog de hele map met foto's selecteren om ze daadwerkelijk in die 'Lade' te krijgen en vervolgens door je fotomap te kunnen scrollen. Ik heb sinds kort dit programma JustLooking geinstalleerd en dit doet eigenlijk precies hetzelfde als de XP wijze van foto's bekijken: snel en simpel dus!
Nu zal ik hier te horen krijgen dat iPhoto daarvoor gemaakt is, maar ik vind het zelfs op een CoreDuo Mac met 1,5 GB ram nog steeds erg langzaam bij de eerste keer opstarten. Plus het feit dat je alle foto's er eerst in moet importeren. In Leopard komt er eindelijk een betere Thumbnail/fotoviewer, dus dan hopelijk van de huidige, vrij omslachtige, procedures af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Jongens, zullen we weer terug gaan naar plaatjes en gepraat daaromheen? Dit heeft niets meer met "show je apple" te maken :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1/21/t_mbp012007i_3c71m_e2d710e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/21/t_mbp012007i_3c71m_ee4cee7.jpg

Mijn laatste aanwinst: 17 inch MBP 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:12
Sinds vorige week een MacBook 2.0Ghz 1GB :D
Moet alleen nog een mooi plekje voor verzinnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.bornslippy.net/dump/desk_small.jpg

Overzichtje:
MacBook 2.0Ghz
Windows Pc'tje
Sony 19" TFT scherm
Harman Kardon AVR 135 Receiver
WesternDigital NetCenter 320GB
usb stickje
en usb bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 22:54

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Sorry maar ik moet 't kwijt: wat een ontzettend LELIJK scherm is dat!!!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat mijn MBP deze week geleverd wordt (als het goed is) alvast maar een fototje van mijn opstelling:D

Bureau is alleen wel aan een vernieuwing toe..

Afbeeldingslocatie: http://idisk.mac.com/eriktiekstra/Public/dump/apple.jpg

Wat zie je:

iMac G5 20"
1.8GHz PPC
1GB DDR SDRAM
Maxtor OneTouch 200GB Firewire+USB2

Canon Pixma IP5000

iPod
60GB
Sennheiser PX200 koptelefoon

Nokia N73
2GB miniSD

Sony PSP
1GB Memory Stick Duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
zwahiel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:18:
Ach ja smaken verschillen, maar ik vind hem wel mooi :) En het beeld zelf is prachtig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

SanderI schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:05:
Sinds vorige week een MacBook 2.0Ghz 1GB :D
Moet alleen nog een mooi plekje voor verzinnen.
[afbeelding]

Overzichtje:
MacBook 2.0Ghz
Windows Pc'tje
Sony 19" TFT scherm
Harman Kardon AVR 135 Receiver
WesternDigital NetCenter 320GB
usb stickje
en usb bluetooth
[vreselijk offtopic]
Bacardi onderzetters!! You rule!
[/vreselijk offtopic]

Is t niet wat om je book boven je HK neer te zetten en dan via mooie switch met je tobo en muis op je scherm te kunnen bedienen?

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderI schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:41:
[...]

Ach ja smaken verschillen, maar ik vind hem wel mooi :) En het beeld zelf is prachtig moet ik zeggen.
Ik vind dat idd ook een supermooi scherm, broer van een vriend van me heeft um.
Vooral de Xblack laag zorgt ervoor dat het contrast veel hoger lijkt dan bij gewone TFT panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
[vreselijk offtopic]
Bacardi onderzetters!! You rule!
[/vreselijk offtopic]

Is t niet wat om je book boven je HK neer te zetten en dan via mooie switch met je tobo en muis op je scherm te kunnen bedienen?
Zat ik ook over te denken, maar die HK wordt redelijk warm na een tijdje. Dus zat ik nog te twijfelen of dat de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uruviel359
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 11:39
Mijn habitat in minder opgeruimde staat. Hopelijk binnenkort foto's van mijn kamer in Groningen.
U ziet:
MacBook CoreDuo(zwart, 2,0Ghz, 1GB), Logitech UltraX keyboard, LG Flatron Wide 19", LaCie Porche 160GB, Logitech X-230 speakers, Microsoft mouse, iPod Nano 1st gen(2GB), Sennheiser HD210 koptelefoon en veel troep.

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/129/366923165_ff6fee66e0.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:04
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:40:
Voordat mijn MBP deze week geleverd wordt (als het goed is) alvast maar een fototje van mijn opstelling:D

Bureau is alleen wel aan een vernieuwing toe..

Afbeeldingslocatie: http://idisk.mac.com/eriktiekstra/Public/dump/apple.jpg 
Wat heb jij voor KPN apparaat hangen daar ?
Dikke WiFi antenne ?

-nevermind-

zie nu dat er twee mini antenne's opzitten
zag het voor een iets anders uitgevoerd apparaat aan :X

[ Voor 12% gewijzigd door Kaspers op 23-01-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ Gast..je hebt geen smaak. Dat is een van de beste Sony schermen die
bestaan en die er irl ook nog heel fraai uitzien. Ga maar eens rondkijken als je
in de stad bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:47:
[...]

Wat heb jij voor KPN apparaat hangen daar ?
Dikke WiFi antenne ?

-nevermind-

zie nu dat er twee mini antenne's opzitten
zag het voor een iets anders uitgevoerd apparaat aan :X
haha!
Nu ik er naar kijk op de foto ziet het er idd raar uit! Ik moet nog eens wat anders vinden om de kabels weg te werken. Zo'n zwarte buis is niet alles :D

Het is gewoon een KPN Experia Box....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:01:
[...]
:/ Gast..je hebt geen smaak. Dat is een van de beste Sony schermen die
er bestaat en die ook nog heel fraai is irl. Ga maar eens rondkijken als je
in de stad bent.
Vind het ook een erg mooi scherm, maar komt niet echt mooi uit op dat bureautje. Alles is nogal rommelig en staat dicht op elkaar. Als je dat scherm en de MacBook naast elkaar zet op een groot leeg wit bureau, dan begint iedereen spontaan te kwijlen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Zo lelijk vind ik hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
Vind het ook een erg mooi scherm, maar komt niet echt mooi uit op dat bureautje. Alles is nogal rommelig en staat dicht op elkaar. Als je dat scherm en de MacBook naast elkaar zet op een groot leeg wit bureau, dan begint iedereen spontaan te kwijlen :9~
Das wel een idee, maar moet ik eerst ff puin ruimen onder mijn bureau zodat ik die pc en versterker daaronder kan neerzetten.

dus misschien binnenkort een update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-08 19:46
Nou ik ook maar eens dan...

Afbeeldingslocatie: http://xini.org/desktop.jpg

Je ziet:
  • Xbox 360 + controller en wat games
  • iPod Nano 4 gyg
  • Nokia N90
  • Samsung SGH-i320
  • Dell 2407WFP 24"
  • MBP 17 inch op iCurve
Nu nog een groot en leeg bureau :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 10-09 22:54

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zoals gezegd smaken verschillen. Ik vind het er verschikkelijk uitzien. Het doet me meteen denken Nuevo schermen die mijn baas vroeger verkocht. Die vond ik ook altijd verschikkelijk!

En dat ik het scherm er verschikkelijk uit vind zien zegt niets over de kwaliteit van het scherm hoor ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik vind zo'n Dell scherm juist om te kwijlen!

De Dell 17 & 19" schermen vind ik niet mooi, maar de wat grotere formaten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:43
Apart. Ik dacht dat de 17" C2D alleen in 2.33 GHz was...

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gluten Parody schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:53:
[...]

Apart. Ik dacht dat de 17" C2D alleen in 2.33 GHz was...
Het kan een refurb of gewoon een ouder model zijn. De 17" is namelijk ook een tijdje met 2,16 Ghz geleverd. :)
Edit: Volgens wikipedia was de update van Apple van een 2,16 Ghz CD naar een 2,33 Ghz C2D.
Inderdaad vreemd dan. : :?

[ Voor 18% gewijzigd door Satch op 24-01-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:43
Precies. Dit plaatje kan alleen maar van een iMac
of een 15" MPB zijn... maar het plaatje van MM2005
is ook een 15". Zal wel een typefoutje zijn dan :P

[ Voor 47% gewijzigd door Gluten Parody op 24-01-2007 15:27 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
Omdat het ook een 15 inch MBP is :)
Zie je heel duidelijk aan de speakers en de power knop.
Heb zelf een 17 inch en daar zie je dat de power knop naar links afwijkt op de speaker(omdat 17 inch breder is), bij 15 inch zit ie precies in het midden. De goedkoopste versie van nieuwe lichting MBP is 2.16 GHZ C2D

[ Voor 4% gewijzigd door Optix op 24-01-2007 19:20 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Hier mijn werkplekje :)

Is studentenkamer dus niet heeeel netjes :>

Mijn lieve Mini Macje G4 1,42GHz met 1GB geheugen.
Hierbij Lacie 250GB HD en 19" IIYama scherm.

Pc doet er niet toe, stom ding. Alleen leuk voor een spelletje af en toe.

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/599/desktop4et.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Laatst online: 10-09 15:07

Kvn

Oei, daar zou ik geen vrouw durven uitnodigen...

Kan je die pc niet beter via een KVM switch aansluiten? Hou je wat meer plek over :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:41
Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06523/Buro.jpg

Dit was het eerst , tot 4 dagen terug de iMac 17" werd verkocht.

Toen was het leeg ..

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/Leeg.jpg

Vrijdag was de grote dag :innocent:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/Mac.jpg

iMac 24" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Laatst online: 16-05 00:07
Waar is die TV gebleven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:41
Die staat nu naast het bureau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Laatst online: 10-07 14:51
Nu nog die zwarte boxjes van je bureau :P Is wel een hele verbetering van 17" naar 24"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:19:
[...]

offtopic:
Maar niet rechtstreeks van je camera, daarvoor moet ik iPhoto opstarten en koffie gaan halen.
Koffie halen nog wel. Als je al die tijd die je sinds de aanschaf van je MacBook hebt besteed aan het typen van klaagposts over dat ding had besteed aan werken, had je inmiddels -uitgaande van minimum loon- genoeg geld gehad voor 2GB RAM, en dan was je MacBook WEL snel geweest...

En het kan WEL direct van je camera, als de geheugenkaart van je camera maar als disk wordt gezien. Open Finder - navigeer naar de foto's -> selecteer ze -> Option+Click (of rechtsklik) -> Slideshow :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op zondag 28 januari 2007 @ 03:30:
[...]

Koffie halen nog wel. Als je al die tijd die je sinds de aanschaf van je MacBook hebt besteed aan het typen van klaagposts over dat ding had besteed aan werken, had je inmiddels -uitgaande van minimum loon- genoeg geld gehad voor 2GB RAM, en dan was je MacBook WEL snel geweest...
offtopic:
Ik heb een standaard Macbook, en ik geloof Apple op hun woord dat een standaard Macbook snel genoeg is voor standaard taken. Waarom zou Apple de standaard Macbook anders standaard 512MB RAM geven? 512MB RAM is genoeg voor normale taken als bv. de iLife suite. iPhoto is gewoon traag, dat kan onmogelijk aan mijn 512MB RAM liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:38:
[...]

offtopic:
Ik heb een standaard Macbook, en ik geloof Apple op hun woord dat een standaard Macbook snel genoeg is voor standaard taken. Waarom zou Apple de standaard Macbook anders standaard 512MB RAM geven? 512MB RAM is genoeg voor normale taken als bv. de iLife suite. iPhoto is gewoon traag, dat kan onmogelijk aan mijn 512MB RAM liggen.
*proest*

Gooi eens gauw 2Gb (iig meer als 512MB) in je MacBook.. wedden dat ie dan sneller is..

Maarja, als je enkel wil zeiken.. be my guest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Laatst online: 10-09 15:07

Kvn

SyS_ErroR schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:06:
[...]

*proest*

Gooi eens gauw 2Gb (iig meer als 512MB) in je MacBook.. wedden dat ie dan sneller is..

Maarja, als je enkel wil zeiken.. be my guest :P
Hij heeft wel een punt, lever geen standaardapplicaties mee met je hardware als dit niet snel genoeg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Kvn schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:13:
[...]

Hij heeft wel een punt, lever geen standaardapplicaties mee met je hardware als dit niet snel genoeg is..
Dus je hebt liever een incomplete laptop met minder software dan een complete laptop met iLife etc. die wat langzamer draait...

Ik begrijp ook niet dat ze nog leveren met 512MB, maar het is nou eenmaal zo get over it! Of duw er anders 1GB geheugen in en je hebt (bijna) nergens meer last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crijnn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:37:

[afbeelding]
O+ Mac mini blijt toch wel de mooiste mac voor mij, zodra die er is met een core 2 duo en de cinema displays wat goedkoper zijn gaat men iMac eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:14
Crijnn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:37:

afbeelding
offtopic:
Ik hoopte dat iemand het zou vragen, niet dus. Maar welk spelletje is dat op je PC? Texas Hold 'em?
Gratis? Kan je een link geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
lullebakman schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:44:
[...]

offtopic:
Ik hoopte dat iemand het zou vragen, niet dus. Maar welk spelletje is dat op je PC? Texas Hold 'em?
offtopic:
er zijn ZAT gratis holdem poker games.. www.pokerroom.com bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Laatst online: 07:21
lullebakman schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:44:
[...]
offtopic:
Partypoker

[ Voor 13% gewijzigd door Chillem.nl op 28-01-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bureau op het moment:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/89b41703b7acb9977655272079781a58/full.jpg

Wat zie je ?

- MacBook Pro 15" 2.16 Ghz, 2GB
- Dell 2407 24"
- Logitech Z5500
- Ipod 80GB + ergens verstopte dock
- Nokia N73 + N70
- Xbox 360 Controller + wat games
- Leenbakker lamp :D

En wat kleine meuk. Ben toe aan een grotere en stevigere bureau...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Laatst online: 21-12-2024
Mijn desk is binnenkort ook leeg. iMac 20" gaat vanavond weg als 't goed is, en mijn MacBook volgende maand. Plaatsvervangende onderdelen (MacBook Pro + 20" ACD) worden volgende maand besteld. :9

Ik maak straks pics. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
Tsjonge de Dell schermen zijn ook niet weg te slaan uit dit topic :P

Oooh, heb er zelf ook een O+

[ Voor 2% gewijzigd door Optix op 28-01-2007 18:51 . Reden: typo ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:37

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn kat ligt dezer dagen steeds op mijn MBP omdat het daar lekker warm is. Is dat een probleem, of niet? Ik merk iig geen echte temp stijging.

Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/MacbookPro/images/IMG_8562.jpg

Wel schattig :) Ik had alleen een 17" moeten kopen, dan past ze er helemaal op.

[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 28-01-2007 20:57 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Hmm, je hebt al Leopard op je MBP? :+

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
AntiChris schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:18:
Hmm, je hebt al Leopard op je MBP? :+
;(

Mooie poes, dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:56:
Mijn kat ligt dezer dagen steeds op mijn MBP omdat het daar lekker warm is. Is dat een probleem, of niet? Ik merk iig geen echte temp stijging.
Probeert mijn poes ook elke keer, maar boven op mijn macbook is wel en van de weinige no-go area's in huis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
zonoskar schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:56:
Krassen en haren in je koeling kunnen een resultaat zijn. Waarom leg je er niet een heel erg dun doekje op, als je toch geen tempratuurstijging merkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat ik al de andere mooie setupjes gezien heb post ik mijn bureautje hier ook maar eens.
Wat je ziet:

* Mac mini 1,83-GHz Intel Core Duo-processor, 80Gb hd & 2Gb ram
* Apple Cinema Display 20"
* Sony Lcd tv
* Sony Dolby surround setje + dvd speler
* Powerbook G4 15", 1,67Ghz, 60Gb hd & 1Gb ram
* Logitech toetsenbord + muis

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/Bureau/DSC00001%20(klein).jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/Bureau/DSC00001%201%20(klein).jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/Bureau/DSC00003%20(klein).jpg

Weet iemand hoe ik best die stroomadapter van mijn cinema display (dat momenteel naast de mini ligt) het beste kan wegwerken?
Ik vind de kabel van de dvi connector tov de stroomadapter extreem kort, is hier een oplossing voor zodat ik deze bv op de grond kan leggen ofzo?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:02:
Na dat ik al de andere mooie setupjes gezien heb post ik mijn bureautje hier ook maar eens.
Wat je ziet:

* Sony Lcd tv

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand hoe ik best die stroomadapter van mijn cinema display (dat momenteel naast de mini ligt) het beste kan wegwerken?
Ik vind de kabel van de dvi connector tov de stroomadapter extreem kort, is hier een oplossing voor zodat ik deze bv op de grond kan leggen ofzo?

Groetjes
Gewoon een DVI > DVI kabel ertussen? :)

Nette setup trouwens, erg strak! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:38:
[...]

offtopic:
Fijn dat jij denkt dat dat onmogelijk aan jouw 512MB kan liggen, maar waarom is iPhoto (iLife06) op een PowerBook 1.33GHz met 1280MB RAM dan sneller dan op een MacBook Core Duo 2GHz met 512MB RAM? Toeval? Software bug? Allicht. Toch vreemd dat die software bug als sneeuw voor de zon verdwijnt na een RAM upgrade :+

Met 512MB _zou_ je inderdaad kunnen werken, maar let eens op de pageouts in je Activity Monitor. In het ideale geval is dat aantal 0, dan heb je genoeg RAM. Dat aantal groeit explosief als je met 512MB RAM ook maar 1 app start. Dus wat zegt je dat? Precies: niet genoeg RAM.

Conclusie: plaats meer RAM. Vind jij dat Apple je genaaid heeft door een notebook met te weinig RAM te verkopen? Go for it, klaag ze aan. Ik hoor het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:37

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

J-air schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:42:
Krassen en haren in je koeling kunnen een resultaat zijn.
Haren zullen het probleem niet zijn denk ik. Mijn kat heeft jaren op mijn CRT bak gelegen, en daar zaten ook geen haren in (daar kwam ik achter toen de monitor steeds knetterde en ik dacht dat het aan kattenharen en/of stof lag, niet dus).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:20

Veritas

concedo nulli

Er staat weer een hoop mooi spul tussen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33
Whieee schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:23:
[...]

Met 512MB _zou_ je inderdaad kunnen werken, maar let eens op de pageouts in je Activity Monitor. In het ideale geval is dat aantal 0, dan heb je genoeg RAM. Dat aantal groeit explosief als je met 512MB RAM ook maar 1 app start. Dus wat zegt je dat? Precies: niet genoeg RAM.
ik heb 2 gig en ca. 4000 page outs. is dat dan slecht?? Page-ins btw 440.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
offtopic:
Ik denk van wel, heb hier tijdelijk een Macbook 2Ghz Intel Core Duo 512 MB omdat mijn MBP voor reperatie 2 weken pleite is. Op de MacBook heb ik Page ins/outs: 113095/59145

[ Voor 5% gewijzigd door Optix op 28-01-2007 22:44 . Reden: offtopic ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1/28/snowman/f_P1010008i_f178m_e9e1d09.jpg

mijn setup

Imac 20 inch core2duo
macbook coreduo
ipod nano 2gig
2x320gig firewire Hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

heuker schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:39:
[...]

ik heb 2 gig en ca. 4000 page outs. is dat dan slecht?? Page-ins btw 440.000
ligt een beetje aan de hoeveelheid apps die je draait (Paralles paged bij mij veel weg - en vreet geheugen met 5 VM's :+ ), en aan je uptime ook wel ;) Ik zit nu met een uptime van 2,5 dag aan 502 pageouts, op een iMac Core 2 Duo 2.16GHz met 2GB. Safari, Mail, Adium, XChat Aqua, Skype, iTunes, Activity Monitor, Terminal en Parallels (met 1x Linux VM - 512MB) permanent open.

Met 512MB praat je al snel over enkele tienduizenden pageouts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Mensen, laten we hier niet over geheugenstrategieën gaan praten. We willen foto's zien :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Laatst online: 22:44

Step

step@tweakers.net#

Ik zou er wel een foto van mijn Macbook Pro tussen kunnen zetten maar dat is nou niet bepaald een meerwaarde! Ik had nog wel graag een Mac Mini gekocht met een Apple Cinema 23" maar het geld is op! :P

//Edit:
Euh 23" i.p.v. 24" ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Step op 28-01-2007 23:47 . Reden: Typo! ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24" nog wel! :+ .

als je m vind; let me know ;)

Zal morgen even een foto van mijn kant laten zien, powerbook 15" en powerbook 12" en nog wat leuke accesoires :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
Kvn schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:17:
Oei, daar zou ik geen vrouw durven uitnodigen...

Kan je die pc niet beter via een KVM switch aansluiten? Hou je wat meer plek over :-)
Geen vrouw? Komt hier anders elk weekend een andere 8)
maar die zijn dan zo zat dat ze alleen oog hebben voor mijn masterlijke 2 persoons waterbed O-)

Haha. Normaal gesproken is het ook wel wat netter hoor. Maar doordeweeks heb ik 0 tijd om op te ruimen. Woon in Groningen en studeer in Zwolle en in het weekend moet ik werken dus... :P
Ach.. je slaapt er, meer ook niet echt. Hoeveel ben je nou thuis? Ik bijna nooit iig.

Hoe bedoel je de PC aansluiten via KVM switch? Dat ik alles op 1 scherm doe?
Hmm nee liever niet, wil toch graag gescheiden houden. En fps games op een tft vind
ik toch minder fijn, al is de mijne 2ms.

[ Voor 5% gewijzigd door Crijnn op 29-01-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:02:
Wat je ziet:

* Sony Lcd tv

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Groetjes
Geile shit hoor :9
Maar die adapter, kan je die niet direct onder de Mac plaatsen, onder je bureau?
Dmv van paar schroefjes en een beugeltje waarin je em klemt iod.
Of gewoon aan de achterkant laten bungelen. Of is die adapter erg zwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crijnn schreef op maandag 29 januari 2007 @ 01:01:
[...]

Geile shit hoor :9
Maar die adapter, kan je die niet direct onder de Mac plaatsen, onder je bureau?
Dmv van paar schroefjes en een beugeltje waarin je em klemt iod.
Of gewoon aan de achterkant laten bungelen. Of is die adapter erg zwaar?
Daar is die adapter net te zwaar voor denk ik. Ik heb het zo gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/9545/img1040qt8.jpg

Bureau is toch diep genoeg, en zo zie je er niks van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Doet Apple zo z'n best om ook design van die poweradapter te maken.. willen jullie hem weg hebben... :?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:13:
Doet Apple zo z'n best om ook design van die poweradapter te maken.. willen jullie hem weg hebben... :?
Mja, als je al een mac op je bureau hebt dan heeft de adapter weinig waarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:41:
[...]

Mja, als je al een mac op je bureau hebt dan heeft de adapter weinig waarde ;)
Idd, minimalisme he :) Ik verwacht mijn macbook ook begin volgende week en dat is eigenlijk ook de aanleiding om mijn kamer maar eens te gaan restylen. Laat wel ff wat pics zien als het klaar is (before/after foto's) maar dat word wel dikke shh... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier maar een foto van hoe het er op t moment bij mij uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/5613/overizichtmu6.jpg

Wat je ziet:
- Powerbook 15" 1,67/2Gb/128MB nvram/80Gb.
- Powerbook 12" 1,5Ghz/1,25Gb/64MB nvram/60Gb

wireless mightymouse, en apple wireless mouse.
ook nog samsung 19" tft(wordt gebruik voor windows computer, en soms als 2e scherm)

moet zeggen, hoe langer ik met apple werk hoe beter het bevalt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:59:
[...]

Daar is die adapter net te zwaar voor denk ik. Ik heb het zo gedaan:

[afbeelding]

Bureau is toch diep genoeg, en zo zie je er niks van :+
Is idd een mooie oplossing maar ik ga mijn scherm nog tegen de muur ophangen dus is't niet echt een goede oplossing voor mij :'(.
Ik ga eens informeren voor zo'n dvi > dvi kabel en ook eens informeren dat hij dan geen kwaliteitsverlies heeft ofzo....

Ps: mooi design of niet, ik snap niet dat ze bij apple niet gewoon kunnen nadenken..., alles werken ze tot in detail af maar wie wil nu een poweradapter op zijn bureau hebben liggen :? ipv gewoon die kabel een beetje langer te maken dan kan je't zelf nog kiezen é...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:35:
[...]
Ik ga eens informeren voor zo'n dvi > dvi kabel en ook eens informeren dat hij dan geen kwaliteitsverlies heeft ofzo....
Kwaliteitsverlies is niet aan de orde als je een goede kabel koopt, die geen tientallen meters lang is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik mijn MBP vorige week binnen heb gekregen maar ff een update van mijn opstelling:

http://idisk.mac.com/eriktiekstra/Public/dump/myapple001.jpg
http://idisk.mac.com/eriktiekstra/Public/dump/myapple006.jpg

Linkjes van gemaakt. DM me even als je ervoor hebt gezorg dat deze plaatjes ook daadwerkelijk publiek toegankelijk zijn, zodat we niet met z'n allen password-schermpjes voor onze neus krijgen hier :)

[ Voor 33% gewijzigd door dawuss op 09-02-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.aerea.nl/macbookpro/AA02-800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aerea.nl/macbookpro/JF01-800.jpg

Zo.. En nog meer foto's staan op Aerea.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 18:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Mijn twee macs:
Afbeeldingslocatie: http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/30/f_IMG9218i_1693m_1fbdf9f.jpg

Een 12" PowerBook G4 (867 MHz, 640MB Ram, 40GB HDD)
Een 15.4" MacBook Pro (2.33GHz C2D, 2GB Ram, 160GB HDD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 03:06:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zo.. En nog meer foto's staan op Aerea.nl :P
Kunstig hoor :9
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar regeltjes:

# Ga niet teveel offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).

# Maak a.u.b. 2 foto's. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.

# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.