Dankjewel.
Ik heb zelf een zwarte macbook en wil eigenlijk binnenkort een dell 24 inch ding aanschaffen. Alleen een wit toetsenbord? Naaah!
Ik zie hier nog niemand met een mooi (mac compatible) zwart toetsenbordje....
Verwijderd
Gehaktbal schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 01:33:
Ik heb zelf een zwarte macbook en wil eigenlijk binnenkort een dell 24 inch ding aanschaffen. Alleen een wit toetsenbord? Naaah!

Logitech MX5000
Verwijderd
En bovenstaande MX5000 is dus niet Mac Compatible. Althans, ik neem aan dat je een Mac toetsenbord zoekt en geen toetsenbord met een windows indeling die het op een Mac ook wel doet.
Je kunt kijken naar Matias
Logitech heeft een beperkt aantal inclusief witte namelijk:
S530 for Mac
Logitech Access Keyboard
Logitech Cordless MX Duo
Cordless Navigator Duo
Elite Keyboard
Een oud Apple Pro keyboard misschien.

En zelfs Microsoft heeft er een aantal
S530 for Mac
Logitech Access Keyboard
Logitech Cordless MX Duo
Cordless Navigator Duo
Elite Keyboard

Verwijderd
Dan maar eens een foto van mijn mac mini media center.

http://img502.imageshack.us/img502/8495/minihtpcar7.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/8495/minihtpcar7.jpg
- Wat zie je:
- Mac Mini core solo 512mb
- Miglia TV-micro
- Enorm 21-inch IBM crt monitor (hier komt ooit nog eens een mooi tft schermpje)
- Senseo Koffiezetapparaat
Ik zoek inderdaad een mac toetsenbord, desnoods een mac/pc toetsenbord met de apple toetsen als de windhoos toetsen...Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 02:34:
En bovenstaande MX5000 is dus niet Mac Compatible. Althans, ik neem aan dat je een Mac toetsenbord zoekt en geen toetsenbord met een windows indeling die het op een Mac ook wel doet.
S530 for Mac
Logitech Access Keyboard
Logitech Cordless MX Duo
Cordless Navigator Duo
Elite Keyboard
[afbeelding]
de S530 is een mooi setje .. alleen..... wit
Damn wat heb jij allemaal aangesloten op je MB?
leuke opstelling verder trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door Underworld op 01-02-2007 18:03 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
zo is het bij mij ook hoor.Underworld schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:03:
[...]
Magsafe
Netwerk
Externe monitor
Externe usb hub
Geluid
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Verwijderd
- MagsafeUnderworld schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:03:
[...]
- Netwerkkabel, voor internet te delen via Aiport naar iMac G3
- USB switch, en daarop zit: iPod & koelplaat & logitech mx518
- USB externe drive
- aangesloten op stereo
- en dan op de koelplaat zijn er nog usb-sloten: sony cybershot dsc-s600
Ik weet het, wat rommelig, maar met 2-usbpoorten op mijn macbook, ben ik gewoon niet veel
Verwijderd
Kijk, da's nou multi-functioneel bezig zijn.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:11:
[...]
- Magsafe
- USB externe drive
- aangesloten op stereo
Ik weet het, wat rommelig, maar met 2-usbpoorten op mijn macbook, ben ik gewoon niet veel
Coole setup overigens, erg leuk om je Macje op de stereo aan te sluiten, kan ik van mee spreken
Wat voor koelplaat is dat? Zitten daar ook nog extra usb aansluitingen op?Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:11:
[...]
- Magsafe
- USB externe drive
- aangesloten op stereo
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Het antwoord op je tweede vraag staat letterlijk in de post die je quote?Royal schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:49:
[...]
Wat voor koelplaat is dat? Zitten daar ook nog extra usb aansluitingen op?
Met wat voor kabel doe je dat? Ik ben al wel wezen zoeken op Internet maar weet niet goed hoe ik dat het best kan omschrijven
Ik ben dus van plan om mn iMac op dezelfde manier aan te sluiten...
Ik denk een verloop tulp -> 3,5 mm jack kabel.Kadonder schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:37:
[...]
Met wat voor kabel doe je dat? Ik ben al wel wezen zoeken op Internet maar weet niet goed hoe ik dat het best kan omschrijven![]()
Ik ben dus van plan om mn iMac op dezelfde manier aan te sluiten...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Bedoelde meer hoeveel usb poorten er totaal nog opzitten, verkeerd geformuleerdVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:26:
[...]
Het antwoord op je tweede vraag staat letterlijk in de post die je quote?
het was laat, laten we het daar op houden
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Tezien:
- Apple Macbook (Core Duo 2.00Ghz, 2GB Mem, 80 GB HD etc)
- Dell 2005FPW Monitor (Aangesloten op de Macbook via een Aten KVM Switch)
- Logitech Z4 Speaker set
- SE k800i Telefoon
- Apple keyboard & Logitech MX518 muis
- WD MyBook Firewire drive 160 GB
- Aten KVM Switch (Er staat hier namelijk nog ergens een Windows machine stof te vangen)
[ Voor 15% gewijzigd door AMFan op 03-02-2007 18:17 ]
@ AmFan, mag ik vragen waar je dat bureau vandaan hebt. Vind het er erg goed uitzien, en zoals je het hebt ingericht is helemaal tof. Ben zelf nog op zoek naar zoiets...
Ik heb het bureau overgenomen van me stiefvader. Ik weet dus niet waar het gekocht is, maar ik kan het wel even navragen zodra ik hem weer zie. Overgens die plank waar me monitor op staat heb ik er zelf tussen gemonteerd. Die hoort namelijk onder het bureau te komen (voor de printer oid) maar dat vind ik zelf alleen maar in de weg zittenRed schreef op zondag 04 februari 2007 @ 02:40:
@ AmFan, mag ik vragen waar je dat bureau vandaan hebt. Vind het er erg goed uitzien, en zoals je het hebt ingericht is helemaal tof. Ben zelf nog op zoek naar zoiets...
Edit: Bureau komt van de Leen bakker
[ Voor 3% gewijzigd door AMFan op 04-02-2007 14:58 ]
mja idd, je gebruikt wel de volledige functies ervan, like it shut beVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:39:
[...]
Kijk, da's nou multi-functioneel bezig zijn.![]()
Coole setup overigens, erg leuk om je Macje op de stereo aan te sluiten, kan ik van mee spreken
Ik heb hem zelf gewoon op speakers aangesloten, Stereo heb ik niet, staat alleen maar in de weg enzo
Maar optisch lijkt me ok wel cool, is er beter geluid te horen? ruisvermindering oid?F e r o x schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:56:
Ik doe het met een optische kabel.
[ Voor 12% gewijzigd door Underworld op 04-02-2007 15:17 ]

iMac G3-750
Specs:
* 500MHz
* 256MB ram (inmiddels 768MB)
* 20GB HDD
+ gloednieuw tobo
prijs: € 30,=
staat Mac OS X op btw
[ Voor 18% gewijzigd door ReseTTim op 05-02-2007 09:09 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hoe bevallen die Logitech Z4 en die Dell?AMFan schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:04:
[afbeelding]
Tezien:Niet te zien:
- SE k800i Telefoon
Wallpaper heb ik gevonden in het apple screenshot topic
- Aten KVM Switch (Er staat hier namelijk nog ergens een Windows machine stof te vangen)
Ben zelf namelijk van plan mac mini i.c.m Z4 en Dell monitor te kopen.
mooi bureau idd
Verwijderd
Ik weet niet of je zo nog iets met je Macbook scherm doet, want die lijkt me nu veel te hoog staan om er goed mee te werken. Ik zou 'm iig dichtklappen zodat je videokaart maar 1 scherm hoeft aan te sturen en de kant waar de CD-ROM speler zit aan de voorkant plaatsen. Zie je meteen de kabels ook niet meer.AMFan schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:04:
[afbeelding]
Tezien:Niet te zien:
- SE k800i Telefoon
Wallpaper heb ik gevonden in het apple screenshot topic
Bij een volgende generatie macbooks hoop ik dat ze het aan / uitknopje op de zijkant bevestigen.
nah zondeVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:47:
Tim kennende komt daar een watergekoelde Core 2 Duo in?
maar zat wel te denken om te kijken of ik een slot-in dvd speler in kan trappen.. maarja toen was het dus een slim-line dvd speler.. en dat is mij weer iets te duur..
nog niet echt mee gespeeld.. probleem van tja een hebbe dingetje voor weinig.. want tis gewoon geen geld als je weet dat het toetsenboard hagelnieuw is.. geen vlekje / vuiltje bekeken..
ook mijn vorige G3-350Mhz (white-blue) heb ik toen der tijd om die reden eigenlijk weer verkocht.. maarja meer voor gekregen en deze heeft me weinig gekost en zit nog scherm bij ook
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Van links naar rechts:
- MacBook C2D 2GB
- BenQ X-Touch 800
- Creative I-Trigue L3800
- Dell 2007WFP
- Logitech Desktop Microphone
- Logitech MX Revolution op een Eyepad
- Nokia E50 en MacBook + I-Trigue remote
- Shuttle XPC ST20G5

Op de Shuttle staat nog Windows XP. Dell op VGA-input en ik zit in Windows, Dell op DVI-input en ik kan dmv Synergy met de normale keyboard en muis gelijk verder werken in OSX met Dual Screen. Ideaal!
Het scherm op de macbook staat normaal ook uit, maar wel opengeklapt. Ik denk dat het ivm met warmte niet echt zinnig is de Macbook dicht te klappenVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:05:
[...]
Ik weet niet of je zo nog iets met je Macbook scherm doet, want die lijkt me nu veel te hoog staan om er goed mee te werken. Ik zou 'm iig dichtklappen zodat je videokaart maar 1 scherm hoeft aan te sturen en de kant waar de CD-ROM speler zit aan de voorkant plaatsen. Zie je meteen de kabels ook niet meer.
Bij een volgende generatie macbooks hoop ik dat ze het aan / uitknopje op de zijkant bevestigen.
Die Dell is al een ouder type (volgens mij ook niet meer te koop). En heeft helaas last van een soort inbranding. Als ik me Windows systeem opstart voor een spelletje zie ik heel licht de OS X menubalk bovenin het schermUserNick8482 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:50:
[...]
Hoe bevallen die Logitech Z4 en die Dell?
Ben zelf namelijk van plan mac mini i.c.m Z4 en Dell monitor te kopen.
mooi bureau idd

Met die Logitech Z-4 ben ik ook tevreden. Mooi design, handige bekabelde-remote (volume, bass, audio-in & out, aan-uit knop). En het geluid is zeer aardig te noemen

Wat zie je?
- Macbook Pro
- 2.16GHz Intel Core Duo processor,
- 2 GB memory
- 120GB Serial ATA/100; 5400 rpm
- Wacom Graphire white edition
- Antec Lansing FX6021 boxen
- Ipod 20gb
- Nokia 7360
Wat je niet ziet
- 6 Poorts USB Hub met voeding
- Brother Laserprinter
- Lacie 2,5 inch externe harddisk (80GB)
Binnenkort
- Mac mini c2d
- Imac 20" c2d
De macmini gaat als kleine fileserver dienen samen met een externe mini harddisk (250GB). Gebeurd voor de rest niks spectaculairs mee. De 20" Imac wordt mijn werkstation. Zal wel pics posten als ze binnen zijn
Verwijderd
Allemaal erg netjes en minimalistisch, I likeSerenity schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:11:
[afbeelding]
Van links naar rechts:[afbeelding]
- MacBook C2D 2GB
- BenQ X-Touch 800
- Creative I-Trigue L3800
- Dell 2007WFP
- Logitech Desktop Microphone
- Logitech MX Revolution op een Eyepad
- Nokia E50 en MacBook + I-Trigue remote
- Shuttle XPC ST20G5
Op de Shuttle staat nog Windows XP. Dell op VGA-input en ik zit in Windows, Dell op DVI-input en ik kan dmv Synergy met de normale keyboard en muis gelijk verder werken in OSX met Dual Screen. Ideaal!
Een Logitech muis komt er echter niet in bij mij
Heeft dat ook nog een reden?Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:01:
[...]
Een Logitech muis komt er echter niet in bij mij
Moet zeggen dat de Logitech-drivers (onder Windows) echt om te janken zijn, maar verder maken ze hele nette hardware hoor!
Verwijderd
De muizen van Logitech die ik al gezien heb (op dit draadje en ook elders), vind ik nogal lomp en plasticachtig. Ze passen gewoon beter bij een 'Vista ready greybox' dan bij een MacSyS_ErroR schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:41:
[...]
Heeft dat ook nog een reden?
Moet zeggen dat de Logitech-drivers (onder Windows) echt om te janken zijn, maar verder maken ze hele nette hardware hoor!
Heeft iemand suggesties eigenlijk? Ik werk momenteel met een Kensington Wireless Mini, wel de vorige versie die volledig metaalgrijs is. Dit in combinatie met m'n iBook. Nog niet ideaal vind ik zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 19:34 ]
Verwijderd
Ondertussen een update van m'n opstelling,
2x icy Box 360UE-B-BL (USB2.0 & Firewire 400)
met 1x Seagate 250gig hd (als backup)
en 1x Seagate 200gig hd (voor data)
MacBook 1,83Ghz, 60 gig hd, 1gig ram
Ipod Mini 2nd gen (met kapot scherm)

2x icy Box 360UE-B-BL (USB2.0 & Firewire 400)
met 1x Seagate 250gig hd (als backup)
en 1x Seagate 200gig hd (voor data)
MacBook 1,83Ghz, 60 gig hd, 1gig ram
Ipod Mini 2nd gen (met kapot scherm)

http://img209.imageshack.us/img209/5738/irritantdk0.png
irritant dit, of ben ik de enige die er last van heeft
niet-geresizede plaatjes zijn ook irritant

niet-geresizede plaatjes zijn ook irritant
[ Voor 22% gewijzigd door dawuss op 09-02-2007 12:56 ]
Ja inderdaad...zet je plaatjes in een publieke map
leoaq.fm // Jeune Loop
Is deze post. Heb er geen last van, heb maar 25 posts per paginaUnderworld schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:38:
[afbeelding]
En opgelost
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
KloptUnderworld schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:38:
http://img209.imageshack.us/img209/5738/irritantdk0.png
[mbr]niet-geresizede plaatjes zijn ook irritant :P[/]
maar dat kwam door....
Nog steeds bij mij

(maar niet meer zo vaak...)

Wat je ziet:
iMac 20" C2D, 1GB, 250GB HD etc. (niet veel bijzonders dus)
iPod Shuffle
Sony NW-HD1
Paar romans en studieboeken
Wat je niet ziet:
Nokia 7610
Canon IXUS 800IS (duhh!!)
Wella Contura
meer boeken
Binnekort:
Wireless Keyboard en Muis
Soundsticks II
Samsung D900
ps. Ja de iMac staat in de vensterbank (geniaal idee, afkomstig van mezelf)
[ Voor 5% gewijzigd door MintyDoerak op 10-02-2007 02:29 ]

Wat zie je
- Macbook 2ghz 1gig
- iiyama prolite e435S (aangesloten dmv dvi)
- Creative speaker setje
- Tucano second skin zwart
- 160 gig harde schijf die nu inmiddels in een behuizing zit
Wat er nog komt;
- over een flinke poos misschien een apple desktop achtig apperaat
[ Voor 3% gewijzigd door Flappiewappie op 10-02-2007 11:34 ]
Hier staat wat
Ik heb die poker game ook gedownload. Is het wat voor een beginnende poker?Flappiewappie schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:33:
[afbeelding]
Wat zie je
- Macbook 2ghz 1gig
- iiyama prolite e435S (aangesloten dmv dvi)
- Creative speaker setje
- Tucano second skin zwart
- 160 gig harde schijf die nu inmiddels in een behuizing zit
Wat er nog komt;
- over een flinke poos misschien een apple desktop achtig apperaat
Hyundai SX2 N-Line (2024)
ja, ik heb echter alleen de demo, ben van plan hem te gaan kopen...Beta schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:48:
[...]
Ik heb die poker game ook gedownload. Is het wat voor een beginnende poker?
Hier staat wat

Zoals men zegt, op 1 been kan je niet staan. U ziet, 2 Palm Treo 650's, 1 MacBook Pro, 1 PowerBook G4, 1 iPod 4th Generation 20gb, 1 iPod 5.5th Generation 30gb, 1 flesje water.
:D/-<
Staat buiten beeldVerwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:33:
Geen twee flesjes water?
:D/-<
Mijn bureau weer eens spammen 

Geen designstudio maar een werkplek
Een bende dus, maar wel de situatie waarin het bureau meestal verkeerd, alleen Powerbook staat dan in z'n sleeve, want die gebruik ik thuis niet zo gek veel.
Duidelijk zichtbaar (ondanks de slechte plaat) m'n 24" imac en 15" Powerbook G4. Verder een lege usb-hd houder, telefoons (siemens dect & nokia gsm). Fasttrack usb staat onder mac voor het opnemen van m'n gitaargepruts en een potje betadine voor als Windows het bloed weer eens onder m'n nagels vandaan haalt
Alles draadloos over een Airport Express, overige pc's in huis zitten op een eigen draadloos netwerkje. Monitor en tobo rechts zijn samen met de trackball voor m'n windows-pc die ik nog heb staan, maar die bak gaat weg zodra ik een licentie op Parallels heb. Over 3 maanden ben ik 2 jaar over op Mac en ik wil ab-so-luut niet meer terug, zal alleen maar meer bij komen

Geen designstudio maar een werkplek
Duidelijk zichtbaar (ondanks de slechte plaat) m'n 24" imac en 15" Powerbook G4. Verder een lege usb-hd houder, telefoons (siemens dect & nokia gsm). Fasttrack usb staat onder mac voor het opnemen van m'n gitaargepruts en een potje betadine voor als Windows het bloed weer eens onder m'n nagels vandaan haalt
Alles draadloos over een Airport Express, overige pc's in huis zitten op een eigen draadloos netwerkje. Monitor en tobo rechts zijn samen met de trackball voor m'n windows-pc die ik nog heb staan, maar die bak gaat weg zodra ik een licentie op Parallels heb. Over 3 maanden ben ik 2 jaar over op Mac en ik wil ab-so-luut niet meer terug, zal alleen maar meer bij komen
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dan ook de mijne maar een keer 

Wat zie je? Een Macbook CoreDuo 1,83Ghz 1GBRAM, studieboek, Cafefresco, Samsung telefoon en de woonkamer

Wat zie je? Een Macbook CoreDuo 1,83Ghz 1GBRAM, studieboek, Cafefresco, Samsung telefoon en de woonkamer
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Mooie kamer! En mooi Apple spul natuurlijk!LaZZ schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:22:
[afbeelding]
Verwijderd
Je kent je complementaire kleuren, mooie inrichtingLaZZ schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:22:
[afbeelding]
Bedankt... 
Komende week komen er nog wat schilderijen om het nog iets meer aan te kleden
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Erg mooi hoor.. Zou je nog wat foto's van je inrichting kunnen laten zien? Vind 't echt ontzettend strak!LaZZ schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:17:
Bedankt...

U ziet:
MacBook 13 inch, 1,83 Ghz C2D, 1 GB Ram, 60 GB disk etc. etc.
17 Inch Captiva TFT, P3 600 die een weekje als tijdelijke pc diende.
JBSystems MM-10 Mengpaneel
Rotzooi
Meer Rotzooi
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Heb je een linkje naar die wallpaper?Anti-XP schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:09:
[afbeelding]
U ziet:
MacBook 13 inch, 1,83 Ghz C2D, 1 GB Ram, 60 GB disk etc. etc.
17 Inch Captiva TFT, P3 600 die een weekje als tijdelijke pc diende.
JBSystems MM-10 Mengpaneel
Rotzooi
Meer Rotzooi
Zal er binnenkort nog een aantal plaatsenkitemaster schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:03:
[...]
Erg mooi hoor.. Zou je nog wat foto's van je inrichting kunnen laten zien? Vind 't echt ontzettend strak!
Ik heb em hier:Superhuuper schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:32:
[...]
Heb je een linkje naar die wallpaper?

By GentlemanFinn dus.
Zoals in de filenaam staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Romke op 12-02-2007 15:25 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Dankje
Ik zal binnenkort ook even wat foto's maken van mijn 2 weken oude MacBook!
Is mijn eerste Mac en hij bevalt prima!
Die wallpaper lijkt mij niet helemaal legaal.
Ik heb er nergens staan dat ik em zelf gemaakt heb ofzo.
In de filenaam staat zelfs de naam van de maker.
Maar voor de volledigheid de credits er even onder gezet.
In de filenaam staat zelfs de naam van de maker.
Maar voor de volledigheid de credits er even onder gezet.
Omdat het lijkt op een cover van een pink floyd album
Als dat ervoor zorgt dat er iets legaal is of niet heeft 90% van alle foto's, graphics, ontwerpen, ideeën en noem maar op een probleem.
Meer nog, het IS de cover van een pink floyd album
Meerbepaald dark side of the moon(fantasisch album trouwens hoor
)

Verwijderd
sure thingMYST schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:44:
Meer nog, het IS de cover van een pink floyd albumMeerbepaald dark side of the moon(fantasisch album trouwens hoor
)
[afbeelding]

Tikt dat een beetje lekker zo? Op die standaard? Ik heb nu een iCurve en een los toetsenbord erbij. Dat gaat wel goed maar als je op een dergelijke standaard (welk standaard is dat?) makkelijk bij het toetsenbord kan... Enne Hiro Nakamura for PresidentSoul__assasin schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:25:
Cross post uit de HK
[afbeelding]
klik voor groot/HUGE
let niet op het behang enzo oud huis...
te zien op de foto, MBP 1.83CD 1gig ram, mijn trouwe retro HP printer ADSL modem en linksys routertje
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Harrington on Hold'em deel 2, goed boek, net als deel 1 en 3. Probeer ook zeker eens Hold'em on the Come van Rolf Slotboom.Soul__assasin schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:25:
Cross post uit de HK
[afbeelding]
klik voor groot/HUGE
te zien op de foto, MBP 1.83CD 1gig ram, mijn trouwe retro HP printer ADSL modem en linksys routertje
het typt zeer lekker. het is een erg ergonomische houding.Nitai schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:16:
[...]
Tikt dat een beetje lekker zo? Op die standaard? Ik heb nu een iCurve en een los toetsenbord erbij. Dat gaat wel goed maar als je op een dergelijke standaard (welk standaard is dat?) makkelijk bij het toetsenbord kan... Enne Hiro Nakamura for President
Het is een iLap van rain design.
en jah de hold-em boeken heb ik allemaal had de 2 net trug van een vriend moet stiekem in de boekenkast gezet worden...
www.weefab.com
Je hebt een NabaztagSoul__assasin schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:25:
Cross post uit de HK
[afbeelding]
klik voor groot/HUGE
Hij is blijkbaar stout geweest, staat op straf in de hoek
This space intentionally left blank.
ik had hem als een van de eerste tweakers
zijn zeer leuke speeltjes naast het feit dat de servers het steeds begeven.... ben ik er zeer tevreden over.
en nee hij staat niet in de hoek
www.weefab.com
Laat me raden! .. Veel Glassex in huis?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Mijn vriendin had die twee dingen nog staan. Ze zijn wel mooi, maar praktisch in anders.......
Wat voor programma is dat op je windows-machine? Of is dat een achtergrond?

Mac pro 3Ghz 6gb mem 3tb hdd
30" ACD
Bose companion 5
Ipod nano v2
Sony hdr fx1
3x ps2
@Cain69, Ziet er erg netjes uit!!! Hoe bevallen de bose speakers?
Wel gaaf dat je dan weer zo'n klein tv'tje hebt..Cain69 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:32:
[afbeelding]
30" ACD
Bose companion 5
Ipod nano v2
Sony hdr fx1
3x ps2
Oooit wel eens aangedacht dat die kleine tv een preview tv is voor films die ik op dvd ga zetten om te zien hoe het er op een v uit zou zien 
maar ik zelf heb een sony 52x2000 tv 52"
De bose speakers bevallen me priema echt super geluid je moet geen 5.1 set verwachten maar eerder een 2.1 hij produceert wel een inmens goede center geluid zonder dat je een center heb!!
maar ik zelf heb een sony 52x2000 tv 52"
De bose speakers bevallen me priema echt super geluid je moet geen 5.1 set verwachten maar eerder een 2.1 hij produceert wel een inmens goede center geluid zonder dat je een center heb!!
[ Voor 33% gewijzigd door Cain69 op 17-02-2007 01:29 ]
Best een dikke pats alleen heb je wel windows xp of 2000 open staanCain69 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:32:
[afbeelding]
30" ACD
Bose companion 5
Ipod nano v2
Sony hdr fx1
3x ps2
PhD i.o.
trouwens cain69, wat doe je voor je werk? Want aan je camera te zien en je computer zit je in de video
dus volgens mij maak je porno
dus iemand die aan videobewerking doet maakt meteen porno?Bigg Balls schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:45:
trouwens cain69, wat doe je voor je werk? Want aan je camera te zien en je computer zit je in de videodus volgens mij maak je porno
Dat verdient in elk geval wel goedshadowlyse schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:56:
[...]
dus iemand die aan videobewerking doet maakt meteen porno?
@Maximus klopt Win XP bootcamp
@Bigg balls ik zij toch tegen je dat je niet door moest vertelen dat ik porno acteur ben
haha nee ik doe film & fotografie en zit gelukig niet in de porn industrie!!
@Bigg balls ik zij toch tegen je dat je niet door moest vertelen dat ik porno acteur ben
Jup, en ze hebben alle 3 denk ik ook nog een doel :P:
https://init.linpro.no/pi...2003-December/000126.html
Playstations kunnen ook als Renderfarm gebruikt worden
Verwijderd
M@rijn schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:02:
[...]
Jup, en ze hebben alle 3 denk ik ook nog een doel :P:
https://init.linpro.no/pi...2003-December/000126.html
Playstations kunnen ook als Renderfarm gebruikt worden
Dan heb je volgens mij geen renderfarm meer nodigMac pro 3Ghz 6gb mem 3tb hdd
Verwijderd
Wat doe je in GODSNAAM met zo'n gigantische setup? Ik bedoel, ik vind hem geweldig en zou hem ook wel graag willen, maar wat doe je ermee dat je zulke specs nodig hebt? Internetten kan ook wel met een G3
?
Cain69 in "Het grote "Show je Apple computer" topic..."Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:41:
Wat doe je in GODSNAAM met zo'n gigantische setup? Ik bedoel, ik vind hem geweldig en zou hem ook wel graag willen, maar wat doe je ermee dat je zulke specs nodig hebt? Internetten kan ook wel met een G3?
Cain69 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:53:
@Maximus klopt Win XP bootcamp
@Bigg balls ik zij toch tegen je dat je niet door moest vertelen dat ik porno acteur benhaha nee ik doe film & fotografie en zit gelukig niet in de porn industrie!!

[URL=http://img218.imaggf0387nv4.th.jpg[/IMG][/URL]
Wat je ziet:
iMac Core Duo 2ghz 1,5 GB RAM
Miglia TVmax
Canon MP800R
Philips DCC recorder/speler
telefoon
MX510 muis en apple keyboard
klein portable dvd spelertje boven in beeld
Niet in beeld:
PSP
mobiele telfoon
iPod nano in MM50 dock
EyeTV
hoofdtelefoon
zo, mijn opstelling
Wat je ziet:
iMac Core Duo 2ghz 1,5 GB RAM
Miglia TVmax
Canon MP800R
Philips DCC recorder/speler
telefoon
MX510 muis en apple keyboard
klein portable dvd spelertje boven in beeld
Niet in beeld:
PSP
mobiele telfoon
iPod nano in MM50 dock
EyeTV
hoofdtelefoon
zo, mijn opstelling
[ Voor 61% gewijzigd door NickvdB op 21-02-2007 14:09 ]
je vaders opstelling bedoel je..
btw: respect voor de dcc-speler!
[ Voor 6% gewijzigd door bas-r op 21-02-2007 12:12 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een paar regeltjes:
# Ga niet teveel offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).
# Maak a.u.b. 2 foto's. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.
Een paar regeltjes:
# Ga niet teveel offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).
# Maak a.u.b. 2 foto's. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.