Ga er maar gewoon vanuit dat het werkt

btw, die mammaplank heeft wel een PCIe x16 slot, maar er zijn maar 4 lanes van de 16 zijn aangesloten waardoor je effectief niet zoveel bandbreedte overhoud

niet dathet niet voldoende is hoor...AGP is nog snel genoeg voor de huidige videokaarten, maar PCIe is voorbereidheid op de toekomst en ik voorzie dat je in de toekomst met de aankomende DX10 kaarten misschien wel bandbreedte bottlenecks gaat krijgen op dat PCIe slot.
Persoonlijk zou ik ff doorsparen en een AM2 (met PCIe, DDR2, SATA2 enzo) systeem nemen, aangezien S939 er uit gaat.
AM2 is nl de toekomst. Zelfde idee als met PCIe enzo. Het voldoet nu nog wel, maar straks niet meer, daarom is AMD nu al het AM2 socket aan het invoeren en haalt S939 zoveel mogelijk uit de handel.
Verkoop tegen die tijd gewoon je SocketA bak zoals je die nu hebt.
Met een paar maand zijn de DirectX 10 kaarten er, en AM2 is ondertussen al aardig ingeburgerd en even duur, dan niet goedkoper, als S939.
Daarnaast kan je wss midden volgend jaar geen S939 CPU's meer krijgen in de winkel, en dan zit je met de gebakken peren als je wil upgraden.
Beetje onder het mom van : Als je het doet, doe het dan goed. Een AthlonXP3200 kan nog wel even mee enzo.
editje: persoonlijk zou ik nog even wachten tot volgend jaar iig. Haal je belasting teruggave binnen indien van toepassing (doe je een bij- of vakantie baantje? Tbiljet aanvragen en invullen ergens eind februari/begin maart

), spaar nog even en koop dan een vette PC en laat het huidige systeem nog even staan, want die is nog best rap.
[
Voor 59% gewijzigd door
McKaamos op 30-10-2006 21:19
]