Toon posts:

Keyboard probleem acer travelmate 2310

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie dat ook? Het keyboard van m,n laptop, acer 2310, werkte ineens niet meer. Alles opnieuw geïnstalleerd en het werkte weer. Voor vijf minuten... Veel gezocht en bleek dat het de Launchmanager kon zijn. Die gedeïnstalleerd maar dat maakte niet uit. Met vogelen in de instellingen zag ik dat de energiemeter in het energiebeheer ging hangen als je dat koos. Is niet met taskmanager uit te zetten. In aparaatbeheer de accu uitgezet en nu werkt opeens het toetsenbord weer.
Is natuurlijk niet de meest elegante oplossing en ik ben benieuwd hoe lang het helpt. Hebben jullie een betere oplossing? Is het een virus misschien? Of een uopdate van windoows?
8)7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer eens een ander OS (livelinuxje ofzo). Als het probleem daar ook inzit dan zou ik eens een biosupdate doen, kijken of dat wat oplost :)

Verwijderd

Ik heb nu het zelfde probleem je zal zeggen dat het software matig moet zijn?

Verwijderd

Met een oude acer travelmate heb ik dit probleem ook gehad. Eerst werd het probleem verzoorzaakt doordat ik keurig met een cd van een logitech muis installeerde. Na installatie deed het toetsenbord het niet meer. Alles gedeinstalleerd en de muis er zo aangeplugd en toen was het probleem opgelost.

Daarna nogmaals dit probleem gehad door een SP2 update van Windows. Op de site van Acer is dit bekend en moet je je bios updaten, toen heeft het toestenbord het weer even gedaan en daarna was het weer over.

Verwijderd

Oke de bios updaten,
Ik ben daar niet echt in thuis
Hoe moet dat?

mvg,

hvdg.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:08: