werkgeheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Derodu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02 13:31
Goedemorgen,

Ik heb op dit moment 1gb werkgeheugen(2x512). Ik zie dat dit minimaal is en kan
dit vernemen bij bepaalde games. Mijn vraag is hoeveel werkgeheugen moet ik
plaatsen zodat ik de komende tijd genoeg heb en niet weer over een paar maanden
nieuwe moet gaan plaatsen.

Met vriendelijeke groeten,

Robert

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:06
Lees dit maar eens: PMG FAQ #hoeveelram
En verder kan je eens wat tests doorkijken om te zien met hoeveel geheugen de games die jij wilt draaien het goed doen, en eens in de handleidingen van die games kijken wat de aanbevolen hoeveelheid geheugen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 30-10-2006 10:44 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat Jesse wel voldoende antwoord hierop geeft, verder valt er ook weinig over te zeggen, je kunt beslissen om nieuwe spellen te kopen en die eisen dan opeens meer geheugen, niet iets wat je maanden van tevoren aan kunt zien komen, succes in ieder geval :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Welkom op Tweakers.net :)

Het is me werkelijk een raadsel waarom je denkt dat deze vraag in dit forum zou horen.

Zoals je in Frontpage Algemeen FAQ -- laatste update: 21 augustus 2006 kunt lezen is dit forum bedoeld voor vragen en opmerkingen betreffende de frontpage van Tweakers.net, waar nieuws en reviews gepubliceerd worden.

Het onderwerp van jouw vraag hoort op zich meer in één van de fora uit de hoofdgroep Harde waren, maar ik kan je alvast vertellen dat men je daar ook naar FAQ's en Google zal verwijzen als je je vraag op deze manier dumpt. Op GoT wordt namelijk van je verwacht dat je zelf probeert je probleem op te lossen, bijvoorbeeld door reviews te lezen en informatie op te zoeken.

Tot slot nog een belangrijke tip: lees altijd eerst de policy en de faq van het forum waar je wil gaan posten even door. Dan voorkom je slotjes als dit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yoeri op 30-10-2006 10:47 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.