As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Die van mij ligt nu bij nokia voor reparatie, misschien dat ze die update er meteen overheen zetten?
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
amsterdamOp woensdag 31 januari 2001 19:24 schreef Accident het volgende:
De Nokia store in .......?
Dat dus minder mooi voor mij 
Ik woon in zoetermeer.
Maar nog altijd beter als m'n telefoon 2 weken kwijt ofzo..
Ik woon in zoetermeer.
Maar nog altijd beter als m'n telefoon 2 weken kwijt ofzo..
Nokia Store in Den Haag (sorry voor het late reageren)
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Waar zit die Nokia-store in Den Haag? Ik kan nl. geen adres vinden in het telefoonboek.
Is die upgrade gratis?
Is die upgrade gratis?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nokia house zit volgens mij tegen over V&D in de spuistraat. Kan je dan wachten op je update ?
Verwijderd
Zit inderdaad in de Spuistraat tegen over de V&D. In elk geval daar in de buurt en aan de overkant daarvan.Op donderdag 01 februari 2001 15:09 schreef Yepaap het volgende:
Nokia house zit volgens mij tegen over V&D in de spuistraat. Kan je dan wachten op je update ?
Wat zit er in die Update of wat wordt er precies ge-update.
De firmware van je telefoon wordt geflasht
/edit
Ik heb net naar de Nokia Store in Den Haag gebeld en ze w88 nog op de kabel en denken die binnen een week in huis te hebben.
/edit
Ik heb net naar de Nokia Store in Den Haag gebeld en ze w88 nog op de kabel en denken die binnen een week in huis te hebben.
Okeeee... de firmware wordt geflasht, zit er dan een bug in de huidige firmware?????? Wat is er dan niet goed.
Check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/106388Op donderdag 01 februari 2001 18:44 schreef MaxPoweR het volgende:
Okeeee... de firmware wordt geflasht, zit er dan een bug in de huidige firmware?????? Wat is er dan niet goed.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1