• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Via je instellingen kan je ontvangst-bevestiging van SMS-jes aanzetten. Als ik vervolgens op zo'n ontvangst-bevestiging ga staan en op de groene knop (bellen dus) druk, lijkt de telefoon te hangen. Hierna moet ik de batterij even loshalen om hem weer aan de praat te krijgen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Niet online
Wat ik eigenlijk wilde weten: ben ik de enige die hier 'last' van heeft?

Verwijderd

Ik heb er geen last van.

Ohja, ik heb nog de oude firmware.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik niet in ieder geval..

• pven
  • Niet online
Ik heb versie 03.01 (21-08-00), misschien dat dat een verkeerde is of misschien dat Telfort iets uitvreet?

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Heb wel andere bugs (hebs versie 3.01). bekende bug is wanneer regioinfo aanstaat, profiel niet zichtbaar is. Waar ik zelf last van heb is de toetsenblokkering in combinatie met een carkit. Wanneer deze aanstaat en je stopt hem in de carkit gaat het goed. Als je hem eruit haalt moet hij weer in de toetsen blokkering teruggaan. Dit doet hij dan niet, of na een tijdje. Soms zegt ie dat hij geblokkeerd is, terwijl dat niet zo is. Is erg irritant. Hebben meer mensen dat en kan je ook zelf je firmware upgraden zonder naar een Nokiacenter te moeten?

Yepaap

• pven
  • Niet online
Een soortgelijk probleem heb ik ook. Laatst was het zo ver, dat mijn keyboard gelocked was. Ik netjes op menu en * geramd, om vervolgens de melding te krijgen dat het keyboard op slot was gezet. Die melding bleef maar komen, waarna ik de batterij ff heb getild.

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Er zijn er dus meer met dit probleem, mijne is ook weleens vastgelopen. Moet hem misschien maar een keer upgraden met nieuwe versie. Heb jij ook 3.01 ?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09
hoe wou je dat doen ... dat updaten??
volgens mij kan helemaal niet, ik zou het zelf ook wel willen maar ik heb er nooit achter kunnen komen hoe..

Strava

• pven
  • Niet online
Dat kan je niet zelf, dat moet je bij een Nokia Servicecentre laten doen. Er zijn wel programma's los te vinden op het internet die het kunnen, maar die zijn niet zo betrouwbaar.

Is er trouwens ergens een meldpunt voor dit soort bugs?

Pagina: 1