Toon posts:

[XP] kan niet inloggen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een vriendin van mij kan niet meer inloggen in XP... wat te doen? ze weet haar ww e.d. nog wel maar kan er gewoon niet in komen.

Ik hoop spoedig wat te horen!

Vriendelijke groet,

Bas

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-03 12:38
Melding ?
Wat zegt de support site van Microsoft hiervan ?

Jimster, modje in spe ? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 29-10-2006 12:10 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14
Hoi, welkom op GoT.
GoT is geen helpdesk waar je even je vraag kan neergooien. Op GoT wordt van je verwacht dat je eerst zelf je probleem probeert op te lossen. Geef aan wat je hebt geprobeerd. Gebruik ook de GoT Search, omdat de kans zeer groot is dat je vraag al eerder door een ander gesteld is. Neem ook even Het algemeen beleid en Algemene gedragsregels (Netiquette) door.

[ Voor 4% gewijzigd door Jimster op 29-10-2006 12:09 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38

bonzz.netninja

Niente baffi

Wat jimster zegt.

Maar om je toch een beetje op weg te helpen, in het beginscherm waar je je wachtwoord moet intikken, 2x cntrl-alt-del, daarna bij gebruikersnaam administrator intikken, en bij wachtwoord......je administrator wachtwoord. Daarna profile van betreffende vriendin ( :) ) bekijken en eventueel wachtwoord resetten

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Mijn glazenbol geeft aan dat je eens in veilige modes moet proberen op te starten.

Mijn bol is een beetje wazig vandaag dus de rest van je specs kan ik niet precies zien. Zou je deze toch nog even zelf willen vermelden ?

[edit]
bonzz.netninja: Dat kan alleen bij XP Pro, bij Home kun je alleen in veilige modes inloggen als admin.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 12:13 ]

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

:P jouw glazen bol is duidelijk beter dan de mijne dat je ziet dat het gaat om xp home en niet pro :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Maar wat geeft ie voor meldingen dan?

Voor de zekerheid toch miss even van
Modbreak:Knip. Het is niet de bedoeling wachtwoorden te achterhalen, zie ook Het algemeen beleid #security

[ Voor 53% gewijzigd door F_J_K op 29-10-2006 15:09 . Reden: wachtwoorden achterhalen is niet de bedoeling. Hooguit wachtwoorden resetten. ]

Verwijderd

Topicstarter
het is een franse packert bell notebook, kan dat ding niet eens in veilig modus krijgen, als ik F8 toets krijg ik de keuze vanaf welke drive ik wil booten maar niet veilige modus optie, doe ik dan wat verkeerd?

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:28:
het is een franse packert bell notebook, kan dat ding niet eens in veilig modus krijgen, als ik F8 toets krijg ik de keuze vanaf welke drive ik wil booten maar niet veilige modus optie, doe ik dan wat verkeerd?
Dan druk je te vroeg op F8

0.0

Verwijderd

Topicstarter
ben er idd achter bedankt!

bij het opstarten geeft hij aan dat het betreffende account wegens veiligheids redenen niet geopend kan worden...

als je toch van dit account gebruik maakt gaat hij alle persoonlijke data aanpassen?? duurt iig veel te lang...

rechten aangepast echter zonder resultaat. ook nieuw account gemaakt met alle rechten,,, zelfde probleem...

zit nu in veilige modus... kan ik vanaf hier een backup maken door bijvoorbeeld een dvd te branden of is dat teveel gevraagd van de veilige modus?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 14:55 ]

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Heb je de post van jimster uberhaupt gelezen?

ik zou trouwens gewoon even de rechten e.d opnieuw instellen van het account van de vriendin

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Backup maken kan best. Of je dat alleen op een DVDtje wilt doen vraag ik me dan af. Doe het dan tenminste op twee DVD's.

Geef even de precieze foutmeldingen en niet een interpretatie of vertaling, het is mij namelijk nog steeds niet duidelijk wat er precies gebeurt. Perrtsoonlijke data aanpassen zeg mij in ieder geval helemaal niets en die specifieke melding 'wegens veiligheids redenen' in google gooien doet ook niets.

Maar misschien heb je wle last van malware, lees en volg daarom "even" de sticky (andersgekleurde) topics bovenaan Beveiliging & Virussen door voor tips hieromtrent.

Ik pas de topictitel alvast een beetje aan, wellicht wordt dat nog wat aangevuld. Zie ook alle andere topic(titel)s in Windows Clients en het Windows Clients - Policy
En inderdaad welkom :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank!

Dit is de exacte foutmelding:

Windows ne peut pas charger le profil stocké localement. Les causes possibles de cette erreur incluent des droits de sécurité insuffisants ou un profil local endommagé. Si ce probleme persiste contactez votre administrateur réseau.

In het nieuw gebruikers/admin account dat ik aangemaakt heb in veilige modus kan ik haar bestanden niet zien, ik heb deze account alle rechten gegeven...

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-03 11:21
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:37:
Hartelijk dank!

Dit is de exacte foutmelding:

Windows ne peut pas charger le profil stocké localement. Les causes possibles de cette erreur incluent des droits de sécurité insuffisants ou un profil local endommagé. Si ce probleme persiste contactez votre administrateur réseau.

In het nieuw gebruikers/admin account dat ik aangemaakt heb in veilige modus kan ik haar bestanden niet zien, ik heb deze account alle rechten gegeven...
Ik heb dan wel een franse achternaam maar ik snap er de ballen niet van frans..

Mischien handig dit te vertalen naar onze voertaal NL of anders ENG..

dank :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Dat staat mooi uitgelegd in Error Message: "Windows Cannot Load the Locally Stored Profile"

Verder moet je even ownership nemen van haar bestande, hoe je dat kunt doen staat in de FAQ :)

Verwijderd

Topicstarter
Super! zal aan mij liggen maar ik zie die FAQ over het overnemen van ownership nergens staan.. zou je me beetje kunnen helpen?

Hartelijk dank!!

Bas

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-01 15:31

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank!

Ik ben bezig met de backup, heel erg bedankt voor alle hulp!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 17:23 ]

Pagina: 1