Woei, een goeie morgen allemaal 
Alhoewel woei? Waarom eigenlijk woei? Geen idee eigenlijk.....
Na een week zonder stats ben ik vandaag extra vroeg opgestaan om die week zeer zorgvuldig in te halen. Een week zoder stats is een week niet geleefd. Op zich is dat handig want als je een week niet hebt geleefd ga je gewoon een week langer mee. Als je al 40+ bent is die week mooi meegenomen. Moet ik dus in het vervolg vaker een week zonder stats doen
Of zijn de lessen filisoferen voor dummies misschien niet helemaal goed begrepen 
Goed, met de nieuwste aflevering van Battlestar Galactica in de downloadqueue gaan wij eens samen naar de stats kijken. Ow, Kennen jullie die? Batttlestar Galactica? De oudjes onder ons kennen Lorne Greene nog wel en de stoere Starbuck. Samen spanden ze de strijd aan tegen de Cylons. Wrede robots die in hun blikken hoedanigheid complete planeten uitroeiden.
Tegenwoordig wordt het weer uitgezonden. Geen Lorne Greene meer maar die pokdalige politiechef uit Miami Vice. De Cylons lijken nu echt onverslaanbaar en ook Starbuck is met de tijd meegegaan....
Okay, dat wetende dus echt naar de stats:
Twee nieuwe leden: Koudijs en momfert. van harte welkom!
Heel veel mijlpalen:
Wilfred, gefeliciteerd!
Maikel van Dinther, gefeliciteerd!
[DPC]Division_Brabant, gefeliciteerd!
Jussi Dittmer, gefeliciteerd!
Peter Vinke, gefeliciteerd!
Phrostbite, gefeliciteerd!
Net4z, gefeliciteerd!
Plato, gefeliciteerd!
BULTS000, gefeliciteerd!
RonnieW, gefeliciteerd!
doppie, gefeliciteerd!
Met zoveel postief nieuws zal de lijst inhalers weldra kleiner worden lijkt me zo...
Alhoewel woei? Waarom eigenlijk woei? Geen idee eigenlijk.....
Na een week zonder stats ben ik vandaag extra vroeg opgestaan om die week zeer zorgvuldig in te halen. Een week zoder stats is een week niet geleefd. Op zich is dat handig want als je een week niet hebt geleefd ga je gewoon een week langer mee. Als je al 40+ bent is die week mooi meegenomen. Moet ik dus in het vervolg vaker een week zonder stats doen
Goed, met de nieuwste aflevering van Battlestar Galactica in de downloadqueue gaan wij eens samen naar de stats kijken. Ow, Kennen jullie die? Batttlestar Galactica? De oudjes onder ons kennen Lorne Greene nog wel en de stoere Starbuck. Samen spanden ze de strijd aan tegen de Cylons. Wrede robots die in hun blikken hoedanigheid complete planeten uitroeiden.
Tegenwoordig wordt het weer uitgezonden. Geen Lorne Greene meer maar die pokdalige politiechef uit Miami Vice. De Cylons lijken nu echt onverslaanbaar en ook Starbuck is met de tijd meegegaan....
Okay, dat wetende dus echt naar de stats:
Twee nieuwe leden: Koudijs en momfert. van harte welkom!
Heel veel mijlpalen:
Wilfred, gefeliciteerd!
Maikel van Dinther, gefeliciteerd!
[DPC]Division_Brabant, gefeliciteerd!
Jussi Dittmer, gefeliciteerd!
Peter Vinke, gefeliciteerd!
Phrostbite, gefeliciteerd!
Net4z, gefeliciteerd!
Plato, gefeliciteerd!
BULTS000, gefeliciteerd!
RonnieW, gefeliciteerd!
doppie, gefeliciteerd!
Met zoveel postief nieuws zal de lijst inhalers weldra kleiner worden lijkt me zo...
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子