Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] escapeteken aan eind van RML content blokkeert RML

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Spreekt voor zich:

code:
1
2
3
4
5
[i]X[/]
[i]X\[/]
[i]X\Y[/]
[i]\[/]
[i]\\[/]

X
[i]X[/]
X\Y
[i][/]
\

Let op, dit gebeurt ook binnen de code-tag! Die \\ is in wezen \\\\, check maar de view source.

[ Voor 42% gewijzigd door BalusC op 27-10-2006 12:15 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Oh ja natuurlijk :X

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Beste BalusC,

Naar aanleiding van het niveau en de inhoud van de threads gestart door jou op GoT wil ik je met klem vragen om de registratievoorwaarden en dan met name het gedeelte over forumgedrag nog eens rustig en aandachtig door te nemen:

Registratievoorwaarden: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Forumgedrag: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Het is ons namelijk opgevallen dat de vragen die je op het forum stelt met een redelijke inspanning van jouw kant door jezelf zijn te beantwoorden. Dit door logisch na te denken, documentatie na te slaan, de FAQs op GoT te bekijken, elders op Internet te kijken (de GoT-search, www.google.com of support.bedrijf.com bijvoorbeeld), of gewoon door zelf wat te proberen. Als je dat al doet is het raadzaam dergelijke zaken te noemen in je topicstart, momenteel lijkt het er net iets teveel op dat je het vooronderzoek een beetje afraffelt.

Het forum is met name bedoeld voor de problemen waar je zelf niet uitkomt NÁ het raadplegen van bovengenoemde zaken of de GoT-Search. Mocht je dan alsnog een topic / reactie willen plaatsten probeer dan volledig te zijn. Vertel niet alleen wat je wilt bereiken, maar ook wat je al zelf hebt geprobeerd, en waarom dat niet werkte. Lees verder ook het Beleid van het subforum eer je daar een topic opent, daar staat namelijk ook een hoop informatie in. Maar dat staat allemaal ook in de registratievoorwaarden uitgelegd.

Hier heb je jouw posthistory: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/13964
Lees de sluitmessages van de door jou gestarte topics en eventueel de reacties van anderen nog eens rustig door met dit mailtje in je achterhoofd.

Ik hoop dat het je een beetje duidelijk is, en je begrijpt waarom ik dit mailtje heb gestuurd, anders raad ik je aan om eerst Tweaker- en forumervaring op te doen op sites als www.beginnersweb.nl, www.iksnaphetniet.nl, www.helpmij.nl, etc zoals uitgelegd in de FAQ Forumgedrag. Daarna kun je met voldoende basiskennis terugkeren, waardoor we alleen maar meer plezier aan elkaar zullen hebben :)

Met vriendelijke groet,

moto-moi / Hylke,
Serveradmin,
Gathering of Tweakers.
>:)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter