HD opgesplits

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03-2025
Hoi ik heb al een week of 3 een nieuwe systeem volledig.
en heb daarbij een hardeschijf van 320 gig gekocht het is een Maxtor 6v320F0 16mb raid en 7200rpm
toen ik alles in elkaar had gezet ging ik windows instaleren windows zag slechts maar 127gig van de totale 320 en ik dacht en had wat rondgevraagd dat het aan mijn windows versie lag.
Heb windows xp home een van de allereerste edities heb wel SP2 erop zitten. Maar ik wist niet cker.
Toen had ik laatst gekeken in mijn systeem beheer en zag bij de opslag media staan dat de 127 gig in gebruik was als NTFS systeem en toen zag ik de overige 170 gig staan als ongebruikt.
Ik ben beginner qua diep in Hardware te zitten en vroeg me af hoe dat ik die 2 media's bij elkaar kan voegen zodat ze alletwee leiden als C:/ zoals het al had moeten zijn.

weet iemand hoe ik dit kan toepassen of oplossing hiervoor hebben?

heb hier nog een screenshot ervan
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/9852/hdyh6.th.jpg

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de FAQ van dit subforum :) OM FAQ / Beleid » Hoe/waarmee kan ik mijn schijf/schijven het beste indelen? (en eventueel ook Mijn harddisk wordt als 128GB herkend, hoe zit dat? voor de achtergrondinformatie).

FAQ-gevalletje, topic dicht dus.

Dit topic is gesloten.