Toon posts:

TV Kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Graag zou ik een tv kaart willen kopen met afstandsbediening, teletekst en timeshfiting. Ik heb alleen geen idee welke ik moet kopen. Nu vind je op internet een hele hoop informatie en meningen, maar ik wil het toch aan jullie vragen dien er waarschijnlijk zeker verstand van zullen hebben. Welke tv kaart kan ik nu het beste kopen en waarom?

Alvast bedankt voor de reacties! _/-\o_

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 11:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Laten we anders eerst eens beginnen met een paar modellen die je zelf gevonden hebt op basis van de dingen die je al gelezen hebt.... geef eens een lijstje van een paar stuks anders...

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Voor TV kaarten is een groot topic in AVH, lees deze even door:
Tv kaart(en) en de kwaliteit er van, Deel II

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Die criteria gelden natuurlijk ook voor topics over TV-kaarten. Bovendien is hier wel vaker over gebabbelt en kun je met de Search ook best wel wat vinden.
Begin eens met een lijstje van eisen voor je zelf op te stellen en modellen te vinden die daar aan vol doen. Ga dan aan de slag met de voor en nadelen van elk van de modellen en streep zo 1 voor 1 dingen weg.
Als je onbekende dingen tegenkomt probeer dan dmv zoeken te achterhalen wat het inhoud. En als je dan nog steeds vragen hebt maak je een topic waarin je duidelijk neerzet wat je eisen zijn, wat je hebt uitgezocht en waar je precies vragen over hebt. :)

Ook geeft Just_I je een goed topic wat het waard is even door te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 26-10-2006 13:05 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.