Toon posts:

[GTA:SA] Spel start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey allemaal

ik heb wat problemen met gta sa
als ik het icoontje aanklik dan krijg ik zwart beeld (wat normaal hoort te zijn)
maar daar springt ie terug naar het bureaublad
het gekke is dat hij het altijd gedaan heeft

kan iemand mij misschien helpen

MVG The Spanierd

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat probleem heb ik ook een keer gehad. Een reinstall van de game loste het probleem op :) Waar het precies aan lag weet ik niet, maar daarna werkte het weer prima.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat al geprobeerd zonder succes :|

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Welkom op GoT,

Het beeld springt dus na het opstarten van GTA SA terug naar je desktop? Waarschijnlijk heb je dan problemen met een lage spec van je systeem. Kun je even posten wat voor processor/grafikaart/geheugen je hebt.

Daarnaast kun je nog proberen om de drivers bij te werken tot de laatste versies.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Orginele versie? Of gedownload...Met verkeerde cracks wil dit ook nog wel eens gebeuren ;).

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hiervoor zijn topic reports

Heb je misschien iets aan dit draadje?

GTA San Andreas crash bij starten

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 10:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nvidia geforce Ti 4200 met 128 mb

processor: intel pentium 4
RAM geheugen: 512mb RAM

drivers heb ik al bijgewert tot de beste maar nog steeds de zelfde fout
ik heb de orginele versie

en ik heb dat topic al doorgelezen en uitgevoert wat er staat maar dat wert ook niet

• Coldcat

Coldcat

HODL

Oke, je systeem moet in staat zijn om het spel te kunnen draaien. Het spel heeft gedraaid en de specs zien er goed genoeg uit. Heb je misschien dingen verandert sinds je het spel de laatste keer werkende hebt opgestart?

Laat bovendien je virusscanner en spyware detector lopen, misschien levert dat nog wat op.

Verwijderd

Topicstarter
ik speel het spel niet op deze computer maar op een andere en daar zitten zover ik weet geen virussen op

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:39:
ik speel het spel niet op deze computer maar op een andere en daar zitten zover ik weet geen virussen op
Voor zover ik weet zit er ook geen spyware op een nieuwe computer, helaas is na vijf minuten internetten dat al meteen verandert terwijl ik helemaal niets verkeerds gedaan heb.

Een extra controle kan dus nooit kwaad, je weet nooit wat er met je pc is gebeurd zonder dat jij daar iets van afweet.

• Vr4nckuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 23:58
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:39:
nou mijn oplossing.

start het configuratie programma wat bij GTA:SA hoort, en verander de resolutie naar 800X600 (redelijk standaard).

verander je ook je desktop settings naar 800 X 600.

start het spel op,

ik had dit probleem ook eens. Het bleek dus dat mijn desktop resolutie te hoog stond, waardoor er iets mis ging met switchen naar een andere resolutie.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan het spel niet opstarten dus ik kan ook niet bij de configuraties van gta sa

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:49:
ik kan het spel niet opstarten dus ik kan ook niet bij de configuraties van gta sa
Ga naar mijn documenten en dan naar GTA San Andreas user Files. Verwijder in die map gta_sa.set. Hierna zijn alle instellingen gereset en dit heeft in het verleden vaker crash problemen bij het opstarten opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
nee sorry ook al geprobeerd dat hadden ze ook al aangeraden op een ander forum
Pagina: 1