Toon posts:

verwisselen mp3 inhoud

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Mijn muziek verzameling is de laatste tijd van slag! Er veranderen spontaan mp3 bestanden van inhoud. Nummers beginnen anders, eindigen anders of zijn helemaal anders dan dat de titel doet vermoeden. Dit is ook het geval bij nieuwe cd's die download! Vlak na downloden is alles nog in orde maar de dag erna lig heel de boel door de war....

Is dit een virus, een trucje om mp3 download te ontmoedigen of kan het wellicht aan mijn instellingen liggen.

Wie helpt me uit de brand?

BvD

Wouter

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Scan dan eens voor de zekerheid op virussen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:59
Bug in Winamp, Windows media player... ??

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

doe eens een schijfcontrole voor de zekerheid, wellicht is je MFT of FAT niet helemaal lekker meer en gaat hij verkeerde clusters aan verkeerde bestanden koppelen.
Dit zou veroorzaakt kunnen worden door brak geheugen (dat heb ik ook eens meegemaakt, heel vervelend allemaal).

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

heb het zelf alleen een keer meegemaakt nadat ik data recovery gedraaid had op een gare schijf. Nummers van andre hazes met stukken hiphop er doorheen. Heel vaag maar het het geeft geen verklaring voor jouw probleem. Ben wel benieuwd wat het is...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Topicstarter
een bug in wimamp of MP is het niet want ik heb ook geprobeert de muziek in andere programma's af te spelen. Zelfde probleem.

Ik ben onlangs overgestapt van P4 naar AMD, eigenlijk alles vernieuwd behalve voeding en hardeschijven. (de hardeschijf waar de muziek op draait is nog geen half jaar oud). Zou het misschien kunnen zijn dat de fouten veroorzaakt zijn door de schijfcontrole? (die heb ik gedraaid vlak na opnieuw inelkaar klussen van mijn pc en die vond toen een hoop 'problemen'(albumart e.d) vanaf dat moment heb ik de eerste problemen gekregen. ik had het idee dat het met de nieuwe hardware configuratie te maken had maar nu gebeurt het me dus weer?

om een lang verhaal kort te maken kan het aan de overstap van P4 naar AMD liggen?

hoop dat iemand wat weet

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Heb je toentertijd een reïnstall van Windows gedaan en je bestanden automagisch door de wizard laten backuppen?
Of heb je handmatig een backup gemaakt, en deze later teruggezet?

In het eerste geval: de wizard zal de boosdoener zijn, in het tweede geval kan ik je niet helpen met het aanwijzen van de schuldige.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem te verhelpen? Ik zie nergens in je posts terug wat voor research je al hebt gedaan, wat je al hebt uitgesloten, waar je nu op vastzit. En dat is hier op GoT niet de bedoeling, zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) :)

Neem om te beginnen eens de OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot? door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.