Toon posts:

Saphire 9800PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik sinds maandag met mijn nieuwe baan ben begonnen en uitgerekend zondag mijn good-old Saphire 9800Pro (128Mb) de geest heeft gegeven ben ik dringend op zoek naar een vervanger.

Maar, en hierom plaats ik dit topic, ik heb de afgelopen jaren de ontwikkelingen niet bijgehouden en heb dus geen idee meer wat nu gelijkwaardig is, of vergelijkbaar. En dat is dus wat ik zoek.
Bovendien ben ik de afgelopen maanden (gedwongen) 'gesubsidieerd' door de overheid is mijn budget minimaal.

In de Vraag & Aanbod staan wel een paar 9800Pro's maar zijn niet in Den Haag e.o. en is +/- € 75,- normaal voor een 2de hand's?

Dus; Wie kan mij vertellen wat een goed vervangend exemplaar zou kunnen zijn.
(Ik hoef niet meer grafisch geweld dan wat de 9800Pro kan/kon)

en, wie weet is er iemand uit Den Haag e.o. die mij hieraan helpen kan.
Mijn dank is groot.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom moet het per se in Den Haag zijn? De TNT bezorgt immers door heel het land. Verder is het zo dat 75€ nog een redelijk normale prijs is, hoewel ik denk dat het wel steeds moeilijker wordt zo'n ding te slijten voor dat bedrag :P.

Je kunt dan wellicht beter een 6800 nemen voor rond de 80 á 90 € (en dan heb je hem nieuw ook nog eens).

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

-1 slechte topictitel :#

heb je al een beetje ingelezen? heb je al wat voorbeelden bekeken van V&A?
als hij niet meer zo sterk hoeft te zijn als de 9800 (dus Office only ofzo) dan voldoet volgens mij bijna elke 2e hands of nieuwe kaart boven de paar tientjes.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Je mag mijn 6800 LE kopen voor 75 :Y

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-07 17:17

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Is dit leuk genoeg?

XFX GeForce FX5200 128MB (TV Out), PVT34KNT

Ander kun je nog even rondsnuffel op T.net V&A:

Tweakers.net Vraag & Aanbod ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jazzper schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:47:
-1 slechte topictitel :#

heb je al een beetje ingelezen? heb je al wat voorbeelden bekeken van V&A?
als hij niet meer zo sterk hoeft te zijn als de 9800 (dus Office only ofzo) dan voldoet volgens mij bijna elke 2e hands of nieuwe kaart boven de paar tientjes.
+1 je hebt gelijk, topictitel is bagger

Ik wou dat ik mij in kon lezen, maar heb hier nauwelijks tot geen tijd voor.
En, de 9800Pro heeft echt zijn dienst bewezen met WoW, CoD, HL2 e.d.
Dat wil ik ook nog wel blijven doen....

Maar verder acht ik mijn vraag legitiem en zoek ik dus soort van hulp van mede tweakers.
Als dat niet past of tegen de regels in gaat om op deze manier op zeer korte termijn weer fatsoenlijk te kunnen kompjoeteren, dan mag er een slotje op. (Ik zit nu met een stokoude HP VL400 (733Mhz) te werken die ik gisteren van WinME heb voorzien) De eerst komende maanden heb ik geen geld om mijn oude kaart fatsoenlijk te vervangen.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

pricewatch

voor <60 euro heb je een nieuwe 9800 pro?

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Hoi, ik heb toevallig nog een 9800Pro 128MB van Sapphire en ik woon in Den Haag ;)
De standaard koeler is wel vervangen door een Arctic Silencer. PM me maar als je intresse hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Soar schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:22:
Hoi, ik heb toevallig nog een 9800Pro 128MB van Sapphire en ik woon in Den Haag ;)
De standaard koeler is wel vervangen door een Arctic Silencer. PM me maar als je intresse hebt.
:)

Aangezien ik geen PM kan versturen: wil je mij melen op "demeteor_at_gmail_dot_com"?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:19:
[...]

:)

Aangezien ik geen PM kan versturen: wil je mij melen op "demeteor_at_gmail_dot_com"?
PMs kunnen ook alleen modjes sturen ;)
DMs kun je gewoon aanzetten in je prefs :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Ik wou dat ik mij in kon lezen, maar heb hier nauwelijks tot geen tijd voor.
Niet bepaald een houding die past op GoT :o

Het is hier geen helpdesk, als je gewoon kant-en-klare oplossing wilt, ga naar de dichtstbijzijndste PC boer en vraag hem...

Zie ook: GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.