Aangezien ik sinds maandag met mijn nieuwe baan ben begonnen en uitgerekend zondag mijn good-old Saphire 9800Pro (128Mb) de geest heeft gegeven ben ik dringend op zoek naar een vervanger.
Maar, en hierom plaats ik dit topic, ik heb de afgelopen jaren de ontwikkelingen niet bijgehouden en heb dus geen idee meer wat nu gelijkwaardig is, of vergelijkbaar. En dat is dus wat ik zoek.
Bovendien ben ik de afgelopen maanden (gedwongen) 'gesubsidieerd' door de overheid is mijn budget minimaal.
In de Vraag & Aanbod staan wel een paar 9800Pro's maar zijn niet in Den Haag e.o. en is +/- € 75,- normaal voor een 2de hand's?
Dus; Wie kan mij vertellen wat een goed vervangend exemplaar zou kunnen zijn.
(Ik hoef niet meer grafisch geweld dan wat de 9800Pro kan/kon)
en, wie weet is er iemand uit Den Haag e.o. die mij hieraan helpen kan.
Mijn dank is groot.
Maar, en hierom plaats ik dit topic, ik heb de afgelopen jaren de ontwikkelingen niet bijgehouden en heb dus geen idee meer wat nu gelijkwaardig is, of vergelijkbaar. En dat is dus wat ik zoek.
Bovendien ben ik de afgelopen maanden (gedwongen) 'gesubsidieerd' door de overheid is mijn budget minimaal.
In de Vraag & Aanbod staan wel een paar 9800Pro's maar zijn niet in Den Haag e.o. en is +/- € 75,- normaal voor een 2de hand's?
Dus; Wie kan mij vertellen wat een goed vervangend exemplaar zou kunnen zijn.
(Ik hoef niet meer grafisch geweld dan wat de 9800Pro kan/kon)
en, wie weet is er iemand uit Den Haag e.o. die mij hieraan helpen kan.
Mijn dank is groot.