Hoi,
Nadat ik al mijn hardware los te koop heb gezet op V&A, ben ik eens gaan nadenken. Barebone... Laptop...
Tot ik opeens tot de keuze kwam van een laptop.. Ik ben van plan de volgende hardware te kopen omdat ik hier gewoon zeer tevreden over ben:
Recom Toetsenbord Ultra X Blue Light (zwart)
Razer Diamondback Plasma Lim. Ed. Mouse
Cooler Master Behuizing X-Craft Harddisk 3,5" USB2.0/PATA (zwart) (4x)
Samsung TFT Monitor 740BF 17", DVI (zilver/zwart)
Belkin 7ports USB HUB
Totaal: €490,50
Zelf heb ik 4 hdd's liggen die ik dmv externe hdd's op usb hub aan wil sluiten.
Dit wil zeggen dat ik +- €14-1500 euro over heb voor een laptop.
Wat wil ik doen met de laptop?
Met de laptop wil ik gaan gamen, mobiel zijn, en tevens ook downloaden(parren,en rarren). Gamen staat wel op de 1e plaats vind ik.
Nu kwam ik bij mezelf al tot het besluit dat ik een compacte laptop wel fijn vind. Echter hoe kleiner de laptop, hoe slechter de videokaart. Vandaar dat een 7600 of x1600 wel minimaal is voor de laptop die ik wil gaan kopen.
Daarnaast dacht ik aan een duo core, Intel Of AMD, maakt niet uit geen bepaalde eisen. Minimaal 1GB geheugen of 2GB, bij 1GB max 1 stick zodat ik later kan uitbreiden.
De hdd moet 7200RPM zijn, de grote minimaal 80GB mits mogelijk.
Welke laptop?
Nu komt het dillema, welke moet ik nu nemen? Er zijn er tegenwoordig zoveel.... Zepto, Alienware, Dell, Toshiba etc etc....
Dus nu mijn vraag richting mijn mede tweakers, naar het lezen van de reviews etc heb ik geen keuze kunnen maken uit de laptop... Hij moet stevig zijn, dus geen Acer.
Wie o wie gaat mij helpen?
Die krijgt van mij een biertje.
Nadat ik al mijn hardware los te koop heb gezet op V&A, ben ik eens gaan nadenken. Barebone... Laptop...
Tot ik opeens tot de keuze kwam van een laptop.. Ik ben van plan de volgende hardware te kopen omdat ik hier gewoon zeer tevreden over ben:
Recom Toetsenbord Ultra X Blue Light (zwart)
Razer Diamondback Plasma Lim. Ed. Mouse
Cooler Master Behuizing X-Craft Harddisk 3,5" USB2.0/PATA (zwart) (4x)
Samsung TFT Monitor 740BF 17", DVI (zilver/zwart)
Belkin 7ports USB HUB
Totaal: €490,50
Zelf heb ik 4 hdd's liggen die ik dmv externe hdd's op usb hub aan wil sluiten.
Dit wil zeggen dat ik +- €14-1500 euro over heb voor een laptop.
Wat wil ik doen met de laptop?
Met de laptop wil ik gaan gamen, mobiel zijn, en tevens ook downloaden(parren,en rarren). Gamen staat wel op de 1e plaats vind ik.
Nu kwam ik bij mezelf al tot het besluit dat ik een compacte laptop wel fijn vind. Echter hoe kleiner de laptop, hoe slechter de videokaart. Vandaar dat een 7600 of x1600 wel minimaal is voor de laptop die ik wil gaan kopen.
Daarnaast dacht ik aan een duo core, Intel Of AMD, maakt niet uit geen bepaalde eisen. Minimaal 1GB geheugen of 2GB, bij 1GB max 1 stick zodat ik later kan uitbreiden.
De hdd moet 7200RPM zijn, de grote minimaal 80GB mits mogelijk.
Welke laptop?
Nu komt het dillema, welke moet ik nu nemen? Er zijn er tegenwoordig zoveel.... Zepto, Alienware, Dell, Toshiba etc etc....
Dus nu mijn vraag richting mijn mede tweakers, naar het lezen van de reviews etc heb ik geen keuze kunnen maken uit de laptop... Hij moet stevig zijn, dus geen Acer.
Wie o wie gaat mij helpen?
Die krijgt van mij een biertje.