Oke ik heb nu een bedrag bij elkaar gesprokeld en weet niet wat ik er mee moet doen, dus dacht ik laat ik eens wat nieuws voor de pc kopen.
Nu zat ik te denken aan een overstap naar de core 2 dou proseccoren mijn budget ligt ongeveer rond de €450,-, wat ik voornamelijk doe is; Downloaden, rarren, parren, branden, shriken, msn, internet en natuurlijk Gamen Wat ik van de huidige pc wil houden is; de kast voeding HD`s en de videokaart en de brander. omdat ik 2 harde schijfen heb moet het moederbord raid 0 ondersteunen, verder wil ik graag dat het moederbord een uitgebreide bios heeft( om goed te kunnen oc`en) verder heb ik geen wensen.
Wat ik heb;
Amd 3200+ @ 2.6GHz
Asrock dual sata2
2x 512mb kingston HyperX
2x 160Gb WD caviar schijf
7800GT
brander
Forton 500w bleustorm voeding
en een kast
Dit is wat ik zelf heb samengesteld;
Mobo;
Gigabyte DS3
schijnt een goed oc bordje te zijn en bied ondersteuning voor raid0.
Prijs;€145
Proccesor;
Intet e6300, e6400, e6600.
sneller dan de Amd X2 serie, maar even zien hoeveel geld ik dan heb en dan uitkiezen
Prijs;€178 tot 302.
Geheugen;
Prijs;Corsair TWIN2X 1024-5400C4 1024 MB
1 gb is voorlopig meer dan genoeg kan later nog wel een keertje updaten naar 2gb
Oke dit was mijn idee, nog op of aanmerkingen?
Nu zat ik te denken aan een overstap naar de core 2 dou proseccoren mijn budget ligt ongeveer rond de €450,-, wat ik voornamelijk doe is; Downloaden, rarren, parren, branden, shriken, msn, internet en natuurlijk Gamen Wat ik van de huidige pc wil houden is; de kast voeding HD`s en de videokaart en de brander. omdat ik 2 harde schijfen heb moet het moederbord raid 0 ondersteunen, verder wil ik graag dat het moederbord een uitgebreide bios heeft( om goed te kunnen oc`en) verder heb ik geen wensen.
Wat ik heb;
Amd 3200+ @ 2.6GHz
Asrock dual sata2
2x 512mb kingston HyperX
2x 160Gb WD caviar schijf
7800GT
brander
Forton 500w bleustorm voeding
en een kast
Dit is wat ik zelf heb samengesteld;
Mobo;
Gigabyte DS3
schijnt een goed oc bordje te zijn en bied ondersteuning voor raid0.
Prijs;€145
Proccesor;
Intet e6300, e6400, e6600.
sneller dan de Amd X2 serie, maar even zien hoeveel geld ik dan heb en dan uitkiezen
Prijs;€178 tot 302.
Geheugen;
Prijs;Corsair TWIN2X 1024-5400C4 1024 MB
1 gb is voorlopig meer dan genoeg kan later nog wel een keertje updaten naar 2gb
Oke dit was mijn idee, nog op of aanmerkingen?