Op woensdag 31 januari 2001 13:54 schreef Tom het volgende:
Haast iedereen loopt hier met een icon dat ze ingesteld hebben bij 'profile', een knopje dat een paar pixels naast de FAQ knop zit. Rara hoe kunnen ze wel de profile knop zien maar niet de FAQ knop
Dat die John hem niet ziet is gewoon onzin:
- in de kroeg (waar die topic gepost was) staat namelijk wel een duidelijke FAQ waar het ook in staat.
- hij had ook een icon.
In de gesloten John-topic stel jij dat vragen naar illegale zaken meteen tot een ban leidt. In aansluiting wijs ik je even op de posting van Flip-Flap in Stoute Usertjes:
Allereerst FrankGuthrie GoT-ters opper poster (nog wel )
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door FrankGuthrie - dinsdag 23 januari 2001 23:19
Ik ben op zoek naar een leidje van Kate Bush.
Sexual healing. (orgineel van Marvin Gaye)
Op napster is er een die erg verrot is, heeft iemand de goed versie, stuur me dan effe een mailtje.
--------------------------------------------------------------------------------
Reaktie HlpDsk:
quote:
Dit is toch wel op het randje Frank.
Hoezo op het randje HlpDsk? Voor het vragen naar illegale zaken zijn al meer users geband.
Wordt de volgende dag door HBM de volgende post ingestuurd:
quote:
Heb hem thuis op CD, zal hem vanavond wel ff rippen (waar die MTV/Braun CD's al niet goed voor zijn )
Met deze post lijkt het mij dat de rip van HBM niet voorzichzelf bestemd is.
Nu zou je HBM (die dus nogal hypocriet opriep tot de ban van John) ook meteen moeten bannen. Als je tenminste consequent wil zijn.
Als dat niet gebeurt, zijn jullie zelf ook hypocriet bezig. Jullie meten dan met twee maten. Dat zullen jullie vast jullie goed recht vinden (en dat is het wellicht ook), maar het staat nogal slordig.
Ter info: Hypocriet staat in het woordenboek onder de H en Consequent onder de C.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)