effe John helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:51

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
john: (11:28 PM) he, ik zit ook op tweakers op dit moment, en sorry dat ik je lastig val.. maar enig idee waarom ik de hele tijd code 9 krijg als ik iets wil posten? ik ben ingelogd en krijg dan deze melding
Je hebt niet de rechten om hier te posten, voor vragen kun je mailen naar gathering@tweakers.net

enig idee?

nash12345

4POX: (11:29 PM) Effe denken.. Je kunt dus niet posten.. Is dat bij alle topics zo¿

john: (11:29 PM) ja... maar ik heb het hiervoor wel gedaan.. bijvoorbeeld bij mooi vrouwen 4.....de zusters in bikini bijvoorbeeld

4POX: (11:30 PM) Misschien is een topic al gesloten.. Als je vage probelemen blijft houden moet je je cookie wissen en dan opnieuw inloggen

john: (11:30 PM) het lullige is dat ik het in princiepe ook niet kan vragen, omdat ik niet kan posten...takkezooi

john: (11:31 PM) ik zal mijn cookie eens wissen... alleen uitloggen heeft geen resultaat... bedankt tot zover

4POX: (11:31 PM) Ik hoor het wel.. s

john: (11:31 PM) is goed!

john: (11:36 PM) geen resultaat....zou je niet eens een subject willen openen met deze vraag?

AKA Rinkel weblog

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hij is dus gebanned... zie zijn eerste post

• 4POX
  • Laatst online: 09:51

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
4POX: (11:38 PM) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/116911

john: (11:39 PM) tnx.. eens kijken of het wat oplevert.. baal er behoorlijk van.. overigens is dit mijn eerste dag als tweaker!

4POX: (11:39 PM) gewoon de url over een uurtje weer checken.. ik ben morgen rond 1830 wel weer online

john: (11:40 PM) is goed... ik waarschijnlijk ook wel weer.....bedankt voor je tijd in ieder geval!

john: (11:42 PM) reactie is aldaar... : Hij is dus gebanned... zie zijn eerste post
maar waarom dan? heb niets uit gevreten (in ieder geval niet dat ik weet)

4POX: (11:44 PM) Jij gebanned of iemand anders ¿¿¿

john: (11:44 PM) volgens Buzz, ben ik gebanned!

4POX: (11:44 PM) Heb je verbinding via een proxy server¿

john: (11:44 PM) via de cabel (casema, takkezooi)

4POX: (11:45 PM) Maar zit in je internet explorer ingestelt dat je een proxy server gebruikt

john: (11:47 PM) weet niet goed waar ik dat zo snel moet zoeken...echter 2 dingen:
ik kon het eerst wel (uurtje geleden) en dit heb ik snel gevonden kun je daar wat mee:
http://proxycfg.netsetter.com/gencfg.asp?id1=_QdxDSXeNhQ&id2=r3709OnmPe2

4POX: (11:48 PM) En als je opties->verbindingen->laninstellingen->proxy .. Wat staat daar dan

john: (11:49 PM) staat niet aan gevinkt (use a proxy server)

4POX: (11:49 PM) Zijn er meer mensen die je pc gebruiken

john: (11:49 PM) daddy....why?

4POX: (11:50 PM) Als er wordt gezet dat je gabant ben moet dat iets zeggen.. Heb je ook al een ander account geprobeert

4POX: (11:50 PM) gezet=gezegt

john: (11:50 PM) nee dat nog niet...kan weleens een nieuwe naam aanmaken.. heb ik dan ook een nieuw emailadres nodig?

4POX: (11:51 PM) Weet ik niet

john: (11:51 PM) ik zal wel eens even proberen!

john: (11:51 PM) bedankt in ieder geval!

4POX: (11:52 PM) Ik post zometeen die laatste stukje gesprek ook wel effe.. Dan kunnen ze daar zien wat misschien het probleem is...

john: (11:53 PM) okay bedankt... ik zla het wel even in de smiesen houden!

AKA Rinkel weblog

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hij heeft geen IP ban, anders konie heel tweakers.net niet eens bereiken.. dus die proxy settings veranderen heeft geen zin.. gewoon ff opnieuw registreren met een ander emailadres (geen gratis hotmail ofzo dat mag niet...)

vind het wel een beetje vreemd dat ie meteen gebanned is.. je krijgt toch altijd eerst een waarschuwing.. maarja anyway vragen naar cracks mag niet dus missschien wel terechte ban...

• Buzzman
  • Niet online
Daar gaat HBM over, hij had in SU een ban aangevraagd...

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:03

AntonT

One Ton!

Wat en hoe weet ik niet, maar inderdaad is hij 100% zeker gebanned. HBM zal binnenkort wel langskomen hier... :)

• Buzzman
  • Niet online
Het ging dus hierom:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/116806

En aangezien ik persoonlijk dus dacht dat hij een cloon was ofzo (hij had al een icon enzo), dacht ik dus dat hij dit expres deed. HBM misschien ook wel.

Alleen als het zijn eerste topic was, sja, "newbie", dan moet ie maar een keer de faq lezen, dan is bannen iets overdreven ja.

Hij is trouwens niet irritant ofzo, gezien zijn laatste postings...

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Heeft iemand een URL voor de cd-crack van fifa2001....
bedankt
Eerste post, duidelijk geen FAQ or whatever gelezen. En dan meteen zo'n vraag.

De Zero Tolerance Policy van GoT Kroeg is hier erg duidelijk in.

Adjes/Modjes correct me if I'm wrong.

• Buzzman
  • Niet online
Je hebt gelijk... Alleen kwam het bij mij dus niet zo over alsof hij duidelijk wist wat hij fout had gedaan... aangezien die log files hierboven.

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 11:59

CTVirus

Dexterslab FAN

Ja hartstikke gelijk en zolang hij geen ip ban heeft kan ie opnieuw reggen een andere (betere >:)) username kiezen en zijn leven beteren!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind t een beetje hard hoor. Als hij t niet in de kroeg had gevraagd dan was hij ook niet gebanned. What happened 2 helping NewB'z???

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op woensdag 31 januari 2001 01:49 schreef saviour het volgende:
Ik vind t een beetje hard hoor. Als hij t niet in de kroeg had gevraagd dan was hij ook niet gebanned. What happened 2 helping NewB'z???
Klopt. Daar heeft nog nooit iemand direct een ban voor gekregen. Als dat ook onder die 'zero tolerancy' valt, dan is die te ver doorgeschoten. Ik denk dat die meer slaat op de problemen die in het voormalige Onzinforum opdoken: te veel onzinnige 'leuter maar door' topics (en flamewars). Dit is een simpele warez-request die normaliter met hoogstens een waarschuwing wordt afgedaan. De meesten doen dit dan ook maar één keer. Daarna weten ze beter.

Ik denk dat HBM een beetje overijverig is. Of bangraag.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zoiets heet zero-tolerance beleid, te lui om FAQ te lezen en meteen cracks vragen -> ban. Er staat bovenaan de kroeg een FAQ en bovenin de balk een FAQ. Die had hij best even door kunnen kijken.

Is hard ja, maar wat moeten we met een zero-tolerance beleid als we ons er niet aan houden. Newbies die hier alleen komen voor cracks/serialtjes hoeven we hier niet.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op woensdag 31 januari 2001 01:49 schreef saviour het volgende:
Ik vind t een beetje hard hoor.
hmm zoiets noemen ze nou zero-tolerance.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.