Toon posts:

iGreen Power 500W vs. RealPower 450

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een voeding van 450 a 500Watt, nou kwam ik na wat research bij deze 2. Maar na een aantal reviews ben ik er nog niet uit welke van de 2 ik zal nemen. Wat ik belangrijk vind is dat hij in de toekomst bij uitbreiding van systeem nog steeds bruikbaar is en hij moet gewoon veel tegelijk kunnen doen.

Welke van de 2 raden jullie aan? of weten jullie een beter keuze?(van +/- 80 euro als prijskaartje)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 22:15 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk allereerst hier eens: Welke voeding heb ik nodig? Deel 15
zonder specs is het voerigens niet echt te zeggen wat voor voeding je het beste zou kunnen nemen.
Wie weet is een 450W wel te licht en moet je een 500W nemen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een 250 Watt voeding, daar draait mijn pc zonder problemen of uitvallen op. de enige rede voor de nieuwe voeding is de aanschaf van een 7900GTO. Vandaar dat het waarschijnlijk allebei wel voldoende zal zijn. beide coolers zijn btw van Coolermaster

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:18:
ik heb momenteel een 250 Watt voeding, daar draait mijn pc zonder problemen of uitvallen op. de enige rede voor de nieuwe voeding is de aanschaf van een 7900GTO. Vandaar dat het waarschijnlijk allebei wel voldoende zal zijn. beide coolers zijn btw van Coolermaster
Is het wel zo'n slim idee om een 7900GTO te kopen??

aangezien ik lees dat je een 250 watt voeding hebt zul je wel geen mega snelle cpu hebben, hierdoor zal je 7900GTO gebottlenecked worden waardoor ie maar op de helft van zn totale vermogen zal presteren,

u got any specs?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:37

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:43:
[...]

aangezien ik lees dat je een 250 watt voeding hebt zul je wel geen mega snelle cpu hebben, hierdoor zal je 7900GTO gebottlenecked worden waardoor ie maar op de helft van zn totale vermogen zal presteren,

u got any specs?
Met een goede 250 watt kan hij best een E6600 met 1x 1 GB geheugen, één HD, één dvd speler en verder alles onboard hebben... Het zal erg krap worden, maar een echt goede 250 watt voeding zou zoiets nog net moeten kunnen trekken...

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:43:
[...]

u got any specs?
ik heb:

Pentium 4 516 (2.93Ghz)
1024 DDR-SDRAM (PC3200)
Gigabyte GA-8I915PM mobo
6200SE Turbocache (huidige videokaart, kan het presteren met lage hoeveelheid Watt verklaren)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
Zonder twijfel de iGreen nemen. Deze heeft een hoger rendement dan de Real Power, heeft 6 SATA aansluitingen (de Real Power heeft er slechts 2) en alle kabels zijn gesleeved (dit is niet zo bij de Real Power).

Verwijderd

Topicstarter
Laagvliegerke schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:10:
Zonder twijfel de iGreen nemen. Deze heeft een hoger rendement dan de Real Power, heeft 6 SATA aansluitingen (de Real Power heeft er slechts 2) en alle kabels zijn gesleeved (dit is niet zo bij de Real Power).
Ok, dus met een oog op de toekomst is de iGreen de beste keuze. bedankt voor de info

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Ik heb de iGreen 500Watt versie voor mijn server; core 2 duo, 6 hdd's en een 7300GT, en de voeding wordt neit eens lauw!! Voltages zijn goed btw.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb de iGreen Power 500W PSU een maand gehad. Op zich is het een super goed ding met stabiele voltage's. Groot nadeel van die voeding is dat ie enorm veel herrie maakt als je het systeem belast. Bij internetten is de voeding redelijk stil maar zodra je gaat gamen maakt ie een tering herrie.
Op de verpakking staat dat ie 17dB produceert maar dat is echt onzin. Ik heb die voeding vrij snel verkocht en een Zalman 460W gekocht die stukken stiller is.

Het is zeker een goede voeding alleen als je van stilte houd zou ik em niet nemen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Terw_Dan meldde al dat deze vraag tig keer gesteld is en dat je het best in Welke voeding heb ik nodig? Deel 15kunt kijken. Helaas lijk je daar weinig gehoor aan te geven. Doe dat gewoon eens - GoT is een en al ervaringen, doe er je voordeel mee :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.