Gecko is in eerste instantie een renderengine, wat Epiphany gebruikt van de rest van Mozilla's framework mbt HTTP, state management etcetera en wat daar verder omheen gebouwd is is iets waar jij en ik geen weet van hebben.
Ik heb op dit moment gewoon "accept all cookies" aan staan, echter wordt ik nog steeds gewoon op GoT en Tweakers.net eruitgegooid.
Kan je daar wat verder op ingaan? Wanneer wordt je 'eruit gegooid'? Is dat na een bepaalde tijdsduur (en hoelang dan), na het switchen tussen forum en frontpage of terug, bij specifieke handelingen? Heb je al eens een HTTP sniffer mee laten draaien om te kijken wat er precies gebeurd? Heb je er ook last van in andere browsers (plain vanilla Firefox bijvoorbeeld)? Zijn er andere zaken die misschien voor ons van belang zijn om dit probleem nader te onderzoeken?
Andere sites, zoals de archlinux developer area, blijf ik gewoon tot in eeuwigheid op ingelogd, dus er is gewoon iets mis in de code die op deze website gebruikt wordt.
Feit is dat hoewel er hier mensen zijn die dit probleem ook schijnen te hebben (meerendeels onder IE6 though) er blijkbaar ook vele mensen zijn die nergens last van hebben (waaronder ikzelf). Het is dus niet zo eenvoudig om te stellen dat het aan onze code zou moeten liggen. Dat site X er geen last van heeft zegt op zichzelf helemaal niets.
Het is altijd goed geweest met deze browser, en sinds een tijdje begon de frontpage ineens te bokken, na de usermerge is GoT dus ook aan het bokken.
Kan je ook aangeven sinds wanneer ongeveer de frontpage is 'gaan bokken'?