Muurbeugel met motor

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02-2025
Ik heb bij MM Almere een electronisch verstelbare muurbeugel gezien voor een Flat TV.

Het is een beugel die scharnierd aan de zijkant van de LCD/Plasma. je kan dus de hoek instellen m.b.v. een afstandsbediening van plat tegen de muur tot een hoek van ongeveer 90 graden.

Ik heb echt alle mogelijke combinaties geprobeerd in Google, maar kan niet één beugel vinden die zoiets heeft.
Bij de MM weten ze ook niet welk merk het is (waarschijnlijk weer eens een paar nono's gesproken) alleen dat hij 499,- EUR moet gaan kosten.

En deze prijs gaat mij nou net iets te ver, dus ik dacht dat moet op internet goedkoper te vinden zijn, maar helaas ik kan hem helemaal niet vinden op WWW.

Wie kan hem wel vinden, heeft enig idee welk merk het is en/of heeft andere oplossingen?

• Mothergoose
Laat maar, reeds gevonden.

http://www.lava-electroni...ates/specific_product.jsp

Maar blijkbaar niet verkrijgbaar buiten Zweden en Noorwegen :( (op de MM na dan ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door Mothergoose op 23-10-2006 16:00 ]

Verwijderd

hoi...

Ik heb gelezen dat je de nieuwe samsung lcd scherm hebt...
Nu ik ben ook al een tijdje aant twijfelen tussen de philips 37PF9731D10 en de nieuwe samsung...
En ik denk dat ik naar samsung zal gaan , heb een paar reviews gezien en ze lijkt me de beste..
Nu hoeveel hertz heeft dit scherm...?
Heeft dit scherm 100 htz?
Wat is het verschil tussen 100 htz of lager?
Mothergoose schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:33:
Ik heb bij MM Almere een electronisch verstelbare muurbeugel gezien voor een Flat TV.

Het is een beugel die scharnierd aan de zijkant van de LCD/Plasma. je kan dus de hoek instellen m.b.v. een afstandsbediening van plat tegen de muur tot een hoek van ongeveer 90 graden.

Ik heb echt alle mogelijke combinaties geprobeerd in Google, maar kan niet één beugel vinden die zoiets heeft.
Bij de MM weten ze ook niet welk merk het is (waarschijnlijk weer eens een paar nono's gesproken) alleen dat hij 499,- EUR moet gaan kosten.

En deze prijs gaat mij nou net iets te ver, dus ik dacht dat moet op internet goedkoper te vinden zijn, maar helaas ik kan hem helemaal niet vinden op WWW.

Wie kan hem wel vinden, heeft enig idee welk merk het is en/of heeft andere oplossingen?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:44:
hoi...

Nu ik ben ook al een tijdje aant twijfelen tussen de philips 37PF9731D10 en de nieuwe samsung...
En ik denk dat ik naar samsung zal gaan , heb een paar reviews gezien en ze lijkt me de beste..

[...]
Om ff offtopic verder te gaan.
Als heeft je scherm 1Hz refresh rate bij bv Teletekst dan flikkert hij niet zoals de goodold CRT's ;)
Hij zal dus minimaal 25Hz hebben ;) alleen voor games als je bv een htpc aansluit kan het interressant zijn

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Mothergoose
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:44:
hoi...

[...]
Hoe bedoel je off topic ;) ;) ;)

Nee, zoals te lezen in het Samsung topic heeft de LE40F71 geen 100Hz.
De 100Hz gebruikt Samsung om het zogenaamde na-ijlen tegen te gaan, voornamelijk zichtbaar bij snelle bewegingen (tennis bal, vliegtuig over het scherm).
Nou heeft de F71 hier relatief weinig last van naar mijn mening, maar een 100Hz LCD zal hier zo goed als geen last van hebben (zoek even in het Samsung LCD topic)

Aangezien de techniek nog niet perfect is, zelfs bij philips niet }) , ben ik van mening dat als je nu een full-HD LCD wilt hebben je beter voor de Samsung kan gaan. Ik heb nog geen 3000 EUR over voor een 37" full-HD tv (althans de philips slikt geen 1080p) op dit moment, misschien over een paar jaar. maar dan nog een 40" of groter
>:)

On topic:

De beugel wordt ook in nederland geimporteerd door http://www.actualacoustics.nl/ voor 399,-
Komt in de buurt, maar gezien de afstand tot de muur niet meer interessant (7 cm)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:24

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
100Hz bij Samsung zou vergelijkbaar moeten zijn met DNM van Philips... die techniek van Philips vind ik erg geslaagd, en erg mooi effect geven... die van Samsung heb ik nog niet bekeken...

JVC zou ook binnekort met een '100Hz' serie TFT's komen...

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

En wat van de afstand ?
Moest ik een tv tegen mn muur hangen heb ik ong. 3 tot 4 meter afstand...is dat genoeg voor een 40 inch?
Mothergoose schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:05:
[...]

Hoe bedoel je off topic ;) ;) ;)

Nee, zoals te lezen in het Samsung topic heeft de LE40F71 geen 100Hz.
De 100Hz gebruikt Samsung om het zogenaamde na-ijlen tegen te gaan, voornamelijk zichtbaar bij snelle bewegingen (tennis bal, vliegtuig over het scherm).
Nou heeft de F71 hier relatief weinig last van naar mijn mening, maar een 100Hz LCD zal hier zo goed als geen last van hebben (zoek even in het Samsung LCD topic)

Aangezien de techniek nog niet perfect is, zelfs bij philips niet }) , ben ik van mening dat als je nu een full-HD LCD wilt hebben je beter voor de Samsung kan gaan. Ik heb nog geen 3000 EUR over voor een 37" full-HD tv (althans de philips slikt geen 1080p) op dit moment, misschien over een paar jaar. maar dan nog een 40" of groter
>:)

On topic:

De beugel wordt ook in nederland geimporteerd door http://www.actualacoustics.nl/ voor 399,-
Komt in de buurt, maar gezien de afstand tot de muur niet meer interessant (7 cm)

• Mothergoose
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:35:
En wat van de afstand ?
Moest ik een tv tegen mn muur hangen heb ik ong. 3 tot 4 meter afstand...is dat genoeg voor een 40 inch?

[...]
Aangezien het off-topic blijft, lijkt het mij verstandiger dat we deze vragen verplaatsen naar het Topic:
[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 3 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1167945

Hier zul je ook veel info/ antwoorden op je vragen vinden m.b.t de LE40F71

Edit: Intussen toegevoegd aan [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 3

[ Voor 7% gewijzigd door Mothergoose op 09-11-2006 14:35 ]

Pagina: 1