Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Matched: m600i
Jammer dat ze er teveel fratsen erbij hebben gegooit. De opvolger van zowel de p990i en m600i ziet er naar mijn mening te wannabe 'hip' uit. Ik vond de m600i juist mooi door z'n simpelheid in het ontwerp waardoor het wel een mooie en praktische telefoon was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 15:29
Geen matches
Sinds kort ben ik ook aan de Vista. Opzich werkt alles prima, behalve de software van SE. |:( Na veel gerommel heb ik het programma wat ergens op pagina 30 hier staat kunnen installeren. Als ik mijn telefoon aansluit wordt deze wel herkend en worden de drivers (verder) geïnstalleerd. Maar vervolgens heb wordt de m600 niet herkend (wel in bestandsoverdracht-modus, maar niet in telefoon-modus). Via bluetooth verbinden heb ik al eerder geprobeerd (XP) maar was toen al geen succes. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb trouwens Vista Home Premium 32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
TonY EaT PastA schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:29:
Sinds kort ben ik ook aan de Vista. Opzich werkt alles prima, behalve de software van SE. |:( Na veel gerommel heb ik het programma wat ergens op pagina 30 hier staat kunnen installeren. Als ik mijn telefoon aansluit wordt deze wel herkend en worden de drivers (verder) geïnstalleerd. Maar vervolgens heb wordt de m600 niet herkend (wel in bestandsoverdracht-modus, maar niet in telefoon-modus). Via bluetooth verbinden heb ik al eerder geprobeerd (XP) maar was toen al geen succes. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb trouwens Vista Home Premium 32 bits.
Volgens mij stond het hier in dit topic ook ergens tussen, dat Vista support van SEUS pas in het (derde?) kwartaal van dit jaar te verwachten viel? Tot die tijd denk ik dus maar af en toe met een kabeltje aan een XP-bakkie hangen! :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:52
ppaddo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:52:
De M610/P700 heeft weer een nieuwe naam gekregen, namelijk de P1i....
Wel leuk die telefoon, maar ik moet die camera niet in dat ding. Ik heb nu die M600i, en ideaal zo zonder camera, want ik mag dit niet ivm mijn werkzaamheden hebben. Nu dat ding zonder camera, en dan neem ik hem ook (de opvolger van de m600i dus)

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Geen matches
ppaddo schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:47:
[...]

Volgens mij stond het hier in dit topic ook ergens tussen, dat Vista support van SEUS pas in het (derde?) kwartaal van dit jaar te verwachten viel? Tot die tijd denk ik dus maar af en toe met een kabeltje aan een XP-bakkie hangen! :)
Hopelijk komt degelijke iSync support al eerder, maar ik vrees dat we op Leopard moeten wachten.. (of heb ik iets gemist? :))

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 20:01
Geen matches
[...]

Volgens mij stond het hier in dit topic ook ergens tussen, dat Vista support van SEUS pas in het (derde?) kwartaal van dit jaar te verwachten viel?
Q2 is mij via support verteld, SEUS nog later. Zie ook http://www.sonyericsson.com/vista/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Geen matches
[...]

Ah! Het werkt, na (per ongeluk) meerdere herstarts! O-) Synchroniseren met Outlook is bij mij nu geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Geen matches
Iemand al meer (gelekte) info over de M610i?
Originele planning was juni 2007 release date. Maar ik hoor er nog zo weinig over.
Het lijkt mij namelijk een perfecte vervanger van mijn N70.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waarom het uploaden van een mp3-tje van ongeveer 4 mb van pc naar mn m600i wel minuten kan duren? Dat is toch niet normaal zo lang als dat duurt? Had dit ook al bij mn vorige telefoon de samsung d710... Is echt heel a-relaxt dat het zoooo lang duurt om een cd-tje erop te zetten! Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Geen matches
KnoppenSpook schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:21:
Iemand al meer (gelekte) info over de M610i?
Originele planning was juni 2007 release date. Maar ik hoor er nog zo weinig over.
Het lijkt mij namelijk een perfecte vervanger van mijn N70.
Het SonyEricsson P1i topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Geen matches
Top!, Bedankt. Tja, als je blijft zoeken op 610i kom je d'r niet natuurlijk. :)
Woei!

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zou graag mijn M600i willen gebruiken om via m'n MacBook met een bluetooth verbinding op het internet te kunnen. Iemand enig idee hoe ik dat instel?

Als ik de bluetooth wizard op m'n MacBook doorloop dan moet ik op een gegeven moment een CID string invullen, maar ik weet niet wat dit moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
ik heb een m600i op het oog
heb er een gezeien op marktplaats voor 100 maar die geeft geen scherm na firmware update kan je dit verhelpen? grt

TIm

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
centenbakkie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:02:
heb er een gezeien op marktplaats voor 100 maar die geeft geen scherm na firmware update kan je dit verhelpen? grt

TIm
Lijkt me niet, ik zou het er in ieder geval niet op gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49

TIm
Een firmware update helpt niet. Voor zo'n 175 euro kan je een goede m600i krijgen zonder veel gebruikerssporen. Je moet altijd even vragen naar batterij/lader probleem en dergelijke problemen, die hier in het topic aan de orde komen.

Heb ik ook gedaan en de beste vent was zeer behulpzaam ik heb geen enkel probleem met de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter

TIm
Dat probleem heb ik ook eens gehad, als je met "geen scherm" bedoelt dat het SE-logo continu in beeld blijft. Na nog een keer updaten werkte het toen wel. Misschien kan je het van tevoren proberen voordat je de koop definitief maakt? Dit probleem had ik met de vorige firmware. De laatste firmwareupdate maakte alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
MrAcid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:08:
Ik zou graag mijn M600i willen gebruiken om via m'n MacBook met een bluetooth verbinding op het internet te kunnen. Iemand enig idee hoe ik dat instel?

Als ik de bluetooth wizard op m'n MacBook doorloop dan moet ik op een gegeven moment een CID string invullen, maar ik weet niet wat dit moet zijn?
Als je het zo invuld:

Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07203/Picture2.png

En dan de GPRS scripts voor SE gebruikt die op deze pagina staan moet het lukken.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02
kenny89 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:43:
net mijn m600i voorzien van nieuwe firmware. Hijs inderdaad vele malen sneller geworden :*) . Heeft er iemand trouwens ervaring met het swappen van behuizingen ? Ik wil misschien een witte behiuzing van cnn.cn halen aangezien dat incl keypad maar 25 dollar kost.
Waar heb je die keypads te koop gezien?
Want ik heb zonder te weten perongelijk een AZERTY versie gekocht. Als ik weet dat die toetsenbordjes los te koop zijn kan ik eens kijken of ik er ergens QWERTY firmware in kan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 17:09
Geen matches
Ralpy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:15:
[...]

Want ik heb zonder te weten perongelijk een AZERTY versie gekocht. Als ik weet dat die toetsenbordjes los te koop zijn kan ik eens kijken of ik er ergens QWERTY firmware in kan flashen.
www.eu-gsm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Geen matches
Ralpy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:15:
[...]

in de reply die je gequote hebt staat de website ;) , http://www.cnn.cn
Losse keypads kosten 4,99 dus dat is wel goedkoop. Qua kwaliteit zijn ze hetzelfde als de OEM. Ik heb zeer goede ervaringen met cnn.cn , aangezien alle producten OEM kwaliteit zijn dus hetzelfde als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Geen matches
Hebben jullie er ook last van dat de verf naast de stylus-houder en het scrollwieltje eraf begint te bladeren? Bij mij is de zilverkleurige verf al een aardig eind heen... (Mijn telefoon is overigens ongeveer 3/4 jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bluppy2 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:44:
Hebben jullie er ook last van dat de verf naast de stylus-houder en het scrollwieltje eraf begint te bladeren? Bij mij is de zilverkleurige verf al een aardig eind heen... (Mijn telefoon is overigens ongeveer 3/4 jaar oud)
Jep, bij het scroll wieltje begint het bij mij te slijten, heb deze zo'n half jaar, misschien iets langer.

Ik zie trouwens dat je je frontje er af kan halen, is dat het hoesje van de batterij eraf halen. En dan het schroefje los maken?
Heb nu een zwarte, en een witte is misschien ook wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Geen matches
is bij mij ook , daarom ben ik ook gaan kijken naar een replacement housing . Wit leek me ook wel tof , aangezien dat wel 'anders' is dan de standaard zwarte telefoontjes tegenwoordig. Bij cnn.cn zijn de witte keypads uitverkocht , maja , misschien maar eens een replacement housing halen:D als de witte keypads weer binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Geen matches
Heb de witte versie nu ook ongeveer 3/4e jaar. Zilver bultje bij scrollwieltje is al een tijdje verfloos "op de top". ;)
Voor de rest geen slijtage.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Ik heb een zwarte, nu zo'n beetje een jaar en nog steeds in absolute nieuwstaat.

En om nou te zeggen dat ik er extreem voorzichtig mee ben..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
fmb schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:05:
[...]

Heb de witte versie nu ook ongeveer 3/4e jaar. Zilver bultje bij scrollwieltje is al een tijdje verfloos "op de top". ;)
Voor de rest geen slijtage.
Bij mij hetzelfde, heb hem over een maand precies ene jaar :*) Nog maar 1 jaar te gaan en dan gaan we weer rustig een nieuwe uitzoeken *smile* hopelijk is er dan weer een update op de P1 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Sony Ericsson M610i communicator approved by the FCC [ 18-05-2007 17:58 ]

Author: Irina Turina Translation by: Rytchkova Anja Send news to friend Discuss in forum

Sony Ericsson M610i communicator (the codename Lizy) has been approved by the US Federal Communications Commission (FCC). The official documents, except for the manual and photos, are already available at the FCC site. The rumors about the model have been roaming the web suggesting that the communicator is an heir of the M600i communicator.

The FCC documents provide some details, however there are quite poor – the device features GSM 900/1800/1900 and UMTS networks, Bluetooth and Wi-Fi.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/SonyEricssonM610i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja goed, wat moeten we daarmee? Ik was niet bang dat hij niet door de fcc keuring heen zou komen omdat hij in feite niet heeeeel erg anders is als de m600i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:03:
[...]

Ja goed, wat moeten we daarmee? Ik was niet bang dat hij niet door de fcc keuring heen zou komen omdat hij in feite niet heeeeel erg anders is als de m600i.
Status update en dat hij dus nu niet meer een gerucht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
DaannO schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:04:
[...]

Status update en dat hij dus nu niet meer een gerucht is. :)
Ehh aangezien ik hierboven ergens al een directe link naar de P1i product page op de site van Sony Ericsson heb geplaatst, zullen er maar weinig mensen vanuit zijn gegaan dat die (M610)/P1i een "gerucht" is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:22:
[...]

Ehh aangezien ik hierboven ergens al een directe link naar de P1i product page op de site van Sony Ericsson heb geplaatst, zullen er maar weinig mensen vanuit zijn gegaan dat die (M610)/P1i een "gerucht" is. :P
Je haalt me de woorden uit de mond, enige wat nog niet bekend is is welke datum hij precies uit komt... Q2 is een beetje wazig. Ben benieuwd hoe support van m600i blijft, aangezien P1 op dezelfde software draait ben ik benieuwd of ze de m600i ook blijven updaten... Zou nie gek wezen,

Trouwens het is nog steeds niet mogelijk om de led in de infraroodpoort te gebruiken om te knipperen als je bijv een nieuw bericht hebt? Waarom kun je hem wel testen (lees laten knipperen) in testmenu en waarom gebruiken ze die led gewoon niet nuttig ipv het onderhand bejaarde infrarood.... Softwarematig moet het te doen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Geen matches
Waarom keurt de FCC een product met de naam M610i goed als datzelfde product P1i gaat heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Geen matches
RoelJewel schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:50:
Waarom keurt de FCC een product met de naam M610i goed als datzelfde product P1i gaat heten?
Omdat ze het (waarschijnlijk) over een totaal ander product hebben. De P1i is de opvolger van de W950 en de M610 van de M600. Maar ik kan me vergissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, dan vergis je je...

De P1i is duidelijk de opvolger van óf de P990 óf de M600i. Maar, aangezien er door officiële bronnen is bevestigd dat dit niet de opvolger van de P990 is, betekend dit dat dit de opvolger is van de M600i. Naast de P1i moet er, volgens dezelfde bronnen ook nog een opvolger komen van de P990 met specificaties die richting de N95 gaan.

Wat ook niet overwacht zal zijn, is dat er binnenkort ook nog een 'Walkman' versie van de P1i zal worden aangekondigd, die natuurlijk, zoals alle ander 'Walkman' toestellen een 'W' modelnaam krijg. Als ik mag gokken, dan gok ik op de W1i

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Ginz schreef op zondag 20 mei 2007 @ 02:12:
Wat ook niet overwacht zal zijn, is dat er binnenkort ook nog een 'Walkman' versie van de P1i zal worden aangekondigd, die natuurlijk, zoals alle ander 'Walkman' toestellen een 'W' modelnaam krijg. Als ik mag gokken, dan gok ik op de W1i
Jij mag voortaan niet meer gokken! ;)

offtopic
W1i, zouden ze dan geen ruzie krijgen met Nintendo met zijn Wii?

[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 20-05-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ginz schreef op zondag 20 mei 2007 @ 02:12:
Ja, dan vergis je je...

De P1i is duidelijk de opvolger van óf de P990 óf de M600i. Maar, aangezien er door officiële bronnen is bevestigd dat dit niet de opvolger van de P990 is, betekend dit dat dit de opvolger is van de M600i. Naast de P1i moet er, volgens dezelfde bronnen ook nog een opvolger komen van de P990 met specificaties die richting de N95 gaan.

Ik ga is binnenkort een belletje doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Geen matches
Ik kon vanochtend weer een nieuwe firmware update doen, eens zien of er nieuws is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de M600i kopen voor de organizer functies, en dan met name de agenda, todo-list en notities. Op de site van Sony Ericsson kan ik maar beperkte functies proberen. In de review op mobile-review.com laten ze van de todolist niets zien, maar vertellen ze wel wat over categorieen.

Wat ik wil weten is: hoeveel stappen kost het om todo's toe te voegen, te verwijderen, te wijzigen en te bekijken? Kun je todo's bekijken in een lijst? Hoeveel stappen kost het om een todo van categorie te veranderen?

Ik vraag dit omdat als het te ingewikkeld is om todo's te gebruiken, dan gebruik ik ze niet en kan ik de telefoon beter niet kopen. Eventuele screenshots zouden helemaal geweldig zijn.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
todo's / taken synct ie *NIET* met outlook! Zal zo je vragen ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 22:17

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Geen matches
wessel99 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:40:
Ik kon vanochtend weer een nieuwe firmware update doen, eens zien of er nieuws is!
Kan je de nieuwe firmware versies posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
telefoon (generic world 1):

CXC 162037 R9F011
bluetooth:
CXC162058 R3A01
organiser:
CXC162071 R6A16
organiser:
CXC162071 R6A16
CDA
CDA162011/1 R6A13

hoop dat dat zo duidelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
wessel99 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:50:
telefoon (generic world 1):

CXC 162037 R9F011
bluetooth:
CXC162058 R3A01
organiser:
CXC162071 R6A16
organiser:
CXC162071 R6A16
CDA
CDA162011/1 R6A13

hoop dat dat zo duidelijk is
Lijkt erop dat alleen de organiser software bijgewerkt is. Daar heb ik namelijk versie R6A13 van. Verders is alles idem dito.

Merk je soms verbeteringen met de agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Geen matches
Ik hoop dat die alarm-bug er eens uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
ToFast schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:59:
Ik hoop dat die alarm-bug er eens uit is
Die is toch al weg sinds de vorige update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:56:
Ik wil de M600i kopen voor de organizer functies, en dan met name de agenda, todo-list en notities. Op de site van Sony Ericsson kan ik maar beperkte functies proberen. In de review op mobile-review.com laten ze van de todolist niets zien, maar vertellen ze wel wat over categorieen.

Wat ik wil weten is: hoeveel stappen kost het om todo's toe te voegen, te verwijderen, te wijzigen en te bekijken? Kun je todo's bekijken in een lijst? Hoeveel stappen kost het om een todo van categorie te veranderen?

Ik vraag dit omdat als het te ingewikkeld is om todo's te gebruiken, dan gebruik ik ze niet en kan ik de telefoon beter niet kopen. Eventuele screenshots zouden helemaal geweldig zijn.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
@Wessel
To-do's worden prima gesync'd met outlook 2003 onder XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
sorry foutje, via de exchange activesync applicatie van roadsync niet, excuses!

Ouwe topper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Geen matches
ppaddo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:44:
[...]

Die is toch al weg sinds de vorige update?
Ja dat dacht ik ook en heb het alarm al zon 3weken goed in gebruik en sinds vandaag blijft het klokje staan en wil alarm er niet meer af. F*nking bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
Geen matches
Iemand enig idee hoe online streams geminimaliseerd kunnen worden? Op dit moment stopt de stream als ik een andere applicatie op de voorgrond krijg. More > minimize bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Geen matches
Ik melde een tijdje terug dat alles op Vista werkte (behalve de update). Maar het synchroniseren gaat niet helemaal lekker. De verbinding is prima, maar hij vergeet elke keer de instellingen. Alsof je iedere keer het programma net geinstalleerd hebt. Redelijk frustrerend. Maar dat is niet alles, hij heeft ook problemen met verjaardagen. Want ik heb op 1 dag vier dezelfde verjaardagen erin staan. Als ik ze weg haal bij outlook, plant de telefoon het weer terug en visa versa. Als ik de data uit Outlook en uit mn telefoon verwijder, snapt hij het wel... Maarja daar was het programma toch voor |:(

Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

Misschien maar een firmwareupdate doen op een XP machine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand (wessel99?) die antwoord kan geven op mijn vragen? Ik zou namelijk niet weten hoe ik anders aan de info kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:47:
Iemand (wessel99?) die antwoord kan geven op mijn vragen? Ik zou namelijk niet weten hoe ik anders aan de info kan komen...
Todo's of taken zijn best makkelijk toe te voegen. Je kan ze ook in het standby scherm zetten en onder het plusje van vandaag heb ik ook de taken staan die nog gebeuren moeten.

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/sonyericsson_m600i/foto06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 11:37
Geen matches
Is het echt zo noodzakelijk dat je batterij helemaal opgeladen is bij update service?

Ik probeer hem nu up te daten, maar het lukt niet. Ik haal de batterij eruit, doe hem weer terug, houd de C ingedrukt, en doe de kabel erin. Dan springt het beeldscherm even wit, en dan weer zwart...

M'n batterij is niet helemaal opgeladen...

Ik heb trouwens ook problemen met het versturen van smsjes, m'n vriendin ontvangt er soms een paar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Geen matches
Aenarion schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:51:
Is het echt zo noodzakelijk dat je batterij helemaal opgeladen is bij update service?

Ik probeer hem nu up te daten, maar het lukt niet. Ik haal de batterij eruit, doe hem weer terug, houd de C ingedrukt, en doe de kabel erin. Dan springt het beeldscherm even wit, en dan weer zwart...

M'n batterij is niet helemaal opgeladen...

Ik heb trouwens ook problemen met het versturen van smsjes, m'n vriendin ontvangt er soms een paar niet.
Batterij hoeft niet helemaal opgeladen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
Ik kan hem alweer updaten... iedere week een update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Geen matches
wessel99 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:52:
Ik kan hem alweer updaten... iedere week een update??
Ze zijn hard aan het werk daar bij SE. :)

Wil je straks weer de versienummers van je geupdate firmware posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
will do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
phone:
cxc162037 R9F011
bluetooth:
CXC162071 R6a16
Organizer:
CXC162071 R6a16
CDA:
CDA162011/1 R6A13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Matched: grote
Ah, nieuwe bluetoothfirmware, ik hoop dat de problemen met mijn nokia carkit nu opgelost zijn.

Ik snap niet dat SE niet alle updates verzameld en dan een grote update uitbrengt. Je blijft alle instellingen terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Geen matches
Ik heb het 1x gehad dat ik een smsje kreeg en dat in de melding van "Nieuw Bericht Ontvangen" ook al de eerste 2 regels van het smsje stonden, op mijn mainscreen dus! Heeft iemand enig idee of dit in te stellen is, of hoe het anders komt dat dit 1x gebeurd is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Geen matches
Ik heb net geupdate maar alles is bij het oude gebleven. Heb ook een generic world 1 telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Geen matches
Ja en ook beetje irritant dat ze voor de verscheidene CDA's niet tegelijk uitkomen. Ik heb /26 dat duurt nog wel een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoi!

Ik heb nu Surf & Mail Totaal van KPN. Werkt prima. Ik had zonet ook mijn mailaccounts aan de praat, maar het wil met de nieuwe instellingen van kpn nu niet meer lukken. Ik wil niet graag terug op de vorige instellingen, omdat ik begreep dat deze buiten de Surf & Mail Totaal-bundel valt. Ik krijg agile messenger ook niet meer aan te gang.

Hebben hier meer mensen "Surf & Mail Totaal" van KPN. Hebben juliie je email wel binnen kunnen krijgen? (gewoon pop3 of gmail?)

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Even heel snel een vraag, kan je bij de M600i ook van die mooie thema's als bij andere SE (niet UIQ) telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Geen matches
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
In de catagorie rare dingen heb ik net weer een nieuwe ontdekt. Ik stuurde net een sms-je van 140 tekens. Het woord kopieren stond er in. Ik spelde het eerst met een "ë" en de m600i dacht dat het meerdere sms-jes waren, twee stuks. Terwijl het nog steeds 140 tekens waren... Best bijzonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
TonY EaT PastA schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:10:
In de categorie rare dingen heb ik net weer een nieuwe ontdekt. Ik stuurde net een sms-je van 140 tekens. Het woord kopieren stond er in. Ik spelde het eerst met een "ë" en de m600i dacht dat het meerdere sms-jes waren, twee stuks. Terwijl het nog steeds 140 tekens waren... Best bijzonder!
Over dit probleem is al eens melding gemaakt in dit topic. Dat heeft te maken met die trema op de e. Dit zijn dan nog steeds 140 tekens, maar kost blijkbaar zoveel extra data dat de vrije ruimte van de overige 20 tekens opgesnoept worden. Er is zelfs een speciaal topic hierover op GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn M600i van het weekend geupdate en nu staan mijn contactpersonen in volgorde van ACHTERNAAM, VOORNAAM. Weet iemand of dit aan te passen is (voor de update zat er een optie om zelf te bepalen hoe contactpersonen getoond worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:29:
heb mijn M600i van het weekend geupdate en nu staan mijn contactpersonen in volgorde van ACHTERNAAM, VOORNAAM. Weet iemand of dit aan te passen is (voor de update zat er een optie om zelf te bepalen hoe contactpersonen getoond worden)?
Jazeker, bij contactpersonen > instellingen(eerst naar onderen scrollen) > sorteren op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Geen matches
Kan je tomtom 6 eigenlijk ook op het telefoongeheugen installeren ipv op de memory_stick? De kaarten etc moet je dan natuurlijk wel op de mem_stick plaatsen. Zal Tomtom hierdoor sneller draaien(refreschen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Geen matches
is er een oplossing bekend voor het lage volume van eigen mp3's als wekker geluid? Na mn update vandaag naar de nieuwste firmware is hij totaal waardeloos geworden als wekker! :(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Heeft er iemand nog een Stylus over die ik van hem/haar kan kopen?
De mijne is vandaag werkelijk in het niets opgelost! :(

Alvast heel erg bedankt!
dadj schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:22:
is er een oplossing bekend voor het lage volume van eigen mp3's als wekker geluid? Na mn update vandaag naar de nieuwste firmware is hij totaal waardeloos geworden als wekker! :(
Staat het volume van je mediaplayer op max? Dit moet ik ook altijd doen om het geluid van TomTom op een behoorlijk niveau te krijgen. Die twee lijken gekoppeld te zijn, maar met het verhogen van het volume in Tomtom gaat het volume van de mediaplayer niet mee!

[ Voor 64% gewijzigd door PaT op 07-06-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Geen matches
ppaddo schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:54:
[...]

Staat het volume van je mediaplayer op max? Dit moet ik ook altijd doen om het geluid van TomTom op een behoorlijk niveau te krijgen. Die twee lijken gekoppeld te zijn, maar met het verhogen van het volume in Tomtom gaat het volume van de mediaplayer niet mee!
Yep, staat hoog.. :{ heeft geen invloed op de wekker alleen op muziek playback..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Geen matches
ppaddo schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:54:
Heeft er iemand nog een Stylus over die ik van hem/haar kan kopen?
De mijne is vandaag werkelijk in het niets opgelost! :(
Ik had zo'n zelfde verdwijning vandaag...ze gaan volgens mij per 3...nog meer geganigden? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
xon schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:21:
[...]

Ik had zo'n zelfde verdwijning vandaag...ze gaan volgens mij per 3...nog meer geganigden? :-)
Kewl, inkoopactie!!!! :)

(Als niemand anders er een wil, dan wil ik er ook wel twee houden...scheelt toch!)

[ Voor 15% gewijzigd door PaT op 07-06-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik wil wel meedoen!

heb de chinese namaak geprobeerd maar die is niet al te stevig

(namaak behuizingen zijn trouwens wel prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
vegterwouter en Xon,

Willen jullie even de Direct Message mogelijkheid aanzetten via Myreact -> voorkeuren? Dan kunnen we e.e.a. regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtom plus

ik heb tomtom 6 al een tijdje draaiend op mijn m600i. werkt uitstekend, dus nu wil ik ook die plus diensten, maar op een of andere manier krijg ik een fout melding.
tomtom kan geen verbinding maken ofzo.

ik heb een Hi-abo.

weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
weet iemand waar de witte keypad van de m600i te verkrijgen is ? behalve dan bij een willekeurig SE service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 18:37
Geen matches
ben benieuwd wanneer SE nu met de vista drivers komt....

wil mijn telefoon updaten al zal dat misschien moeilijk worden laatst geupdates zo'n 2 maanden geleden en werd na de update mijn telefoon niet meer herkend door windows xp

helaas ontplofte mijn comp :) en heb nu een nieuwe maar alleen met vista erop.

ziet er naar up dat ik even langs een service center moet met de telefoon...

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
Geen matches
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de telefoon als Bluetooth Remote Control (als Bluetooth HID) te gebruiken, net als de K700i/K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:57

Budha

Online ergo sum

Geen matches
dadj schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:22:
Ik heb dit probleem dus ook. Het alarm is nauwelijks meer hoorbaar waardoor ie dus gewoon nutteloos is geworden. En ook pas sinds de laatste firmware. Voorheen was het perfect.

Het standaardalarm klinkt iets harder, maar is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:47
tntkiller schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:13:
ben benieuwd wanneer SE nu met de vista drivers komt....

wil mijn telefoon updaten al zal dat misschien moeilijk worden laatst geupdates zo'n 2 maanden geleden en werd na de update mijn telefoon niet meer herkend door windows xp

helaas ontplofte mijn comp :) en heb nu een nieuwe maar alleen met vista erop.

ziet er naar up dat ik even langs een service center moet met de telefoon...
volgens mij is het pas in september mogelijk om middels vista de m600i te updaten...... de software suite is wel al geschikt voor vista, alleen niet alle functionaliteit is beschikbaar, waaronder natuurlijk de seus..... zucht.....

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:33:
[...]

volgens mij is het pas in september mogelijk om middels vista de m600i te updaten...... de software suite is wel al geschikt voor vista, alleen niet alle functionaliteit is beschikbaar, waaronder natuurlijk de seus..... zucht.....
En je kunt niet even een xp laptop van iemand lenen? Of even een dual-boot maken? Als je hem echt wilt updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
praseodymium schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:50:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de telefoon als Bluetooth Remote Control (als Bluetooth HID) te gebruiken, net als de K700i/K750i?
Aan dit antwoord heb je waarschijnlijk geen bal, maar ik heb ooit ergens gelezen dat er een dev-tooltje van SE is (maar daar kan ik ook helemaal naast zitten hoor) waarmee je er inderdaad een remote van kon maken.

De M600 lijkt mij nou echter niet de meest fantastische telefoon om dat er mee te gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Geen matches
Voor bluetooth remote zou je dit eens kunnen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:47
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:27:
[...]

En je kunt niet even een xp laptop van iemand lenen? Of even een dual-boot maken? Als je hem echt wilt updaten....
Sterker nog ik heb de update al uitgevoerd op een xp machientje. Alleen jammer dat al mijn andere software wel onder vista werkt, alleen tooltje van SE niet. En dat ze dan meer dan een half jaar nodig hebben om hun software werkend te krijgen onder vista. (No flame intended, ze zullen echt wel bezig zijn daarmee, maar misschien zijn ze er wat laat mee begonnen.) Ik was al helemaal blij dat die software suite onder vista werkte, maar in die software suite van SE zat altijd ook de seus (update service). Alleen zat er een mooi rood kadertje om het icoontje met de melding dat dit nog niet onder vista werkt.
Het zal uiteindelijk vast wel werken, alleen ja...... de P1i komt er ook weer aan, tegen de tijd dat de seus update tooltje geschikt is voor vista, zit ik al aan een andere phone.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Geen matches
praseodymium schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:50:
Ik vind Salling Clicker wel erg fijne software daarvoor... Het is misschien iets te uitgebreid doordat het ook ondersteuning heeft voor bijv. proximity detection, maar ik vond het programma zeker zijn geld waard...

http://www.salling.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een MSX emulator voor de M600i? Er is natuurlijk fMSX60 maar die gaat het volgens mij niet doen op UIQ 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb sinds kort deze m600 van SE.
Op het eerste zicht lijkt mij dit een schitterend toestel. Het heeft alles wat ik wil, mooi design,...
Ik heb gisteren ook de laatste update gedaan en alles lijkt goed te werken!

Alleen heb ik wat problemen met het synchroniseren van mijn agende en contactpersonen.
Soms wordt een contactpersoon gewoon gekopieerd, zodat hij dan 2keer in mijn gsm zit...
Daarnaast had hij ook problemen om mijn taken gedurende een ganse dag op een deftige manier te kopieren. Bijvoorbeeld een verjaardag begint om 2u 's nachts en eindigt pas om 2u de volgende dag in Outlook. Daardoor wordt dat ook op die manier terug gekopieerd naar mijn gsm.
Waardoor ik mijn agenda opnieuw mag instellen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Hoe zit het met de batterij bij dit toestel bij jullie? Ik heb in het begin wat problemen gehad (elke 2 dagen opladen). Maar nu begint het te werken, al is het nog niet altijd even stabiel: het gebeurt dat ik 30% batterij verlies op 1 dag en dan de dag derna slechts 2%... Dit verschil lijkt mij enorm groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
Geen matches
ohno_nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:47:
Voor bluetooth remote zou je dit eens kunnen proberen!
Die ben ik tegengekomen, maar helaas heb je hiervoor client-side software nodig die alleen op Windows werkt. De 'kracht' van de K700i/K750i is dat het als Bluetooth HID werkt en dus alleen een Bluetoothverbinding nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zie net nieuwsbericht dat er weer een aantal nieuwe telefoons zijn geintroduceerd, wel mooi hoe SE toch verder gaat met de touchscreens. Je ziet steeds meer telefoons met "gevoelige" schermen (zoals de W960) van SE komen terwijl Nokia en Motorola hiermee toch sterk achterblijven. Alleen de Windows smartphone's en SE heeft ze op dit moment, ik zie de battle van de W960 tegen de Iphone met plezier tegemoed, de betere muziekeigenschappen (standaard bleutooth sterio headset meegeleverd en meer ervaring met muziek op gsm's) van SE tegen de marketingtools van Apple.... That's gonna give one hell of a fight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:43:
Zie net nieuwsbericht dat er weer een aantal nieuwe telefoons zijn geintroduceerd, wel mooi hoe SE toch verder gaat met de touchscreens. Je ziet steeds meer telefoons met "gevoelige" schermen (zoals de W960) van SE komen terwijl Nokia en Motorola hiermee toch sterk achterblijven. Alleen de Windows smartphone's en SE heeft ze op dit moment, ik zie de battle van de W960 tegen de Iphone met plezier tegemoed, de betere muziekeigenschappen (standaard bleutooth sterio headset meegeleverd en meer ervaring met muziek op gsm's) van SE tegen de marketingtools van Apple.... That's gonna give one hell of a fight!
Dat gaat Apple gewoon winnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
MrAcid schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Zoals een maat van me gisteren nog zei "al is die iPhone een drol in een doos, dan nog zal Apple ze als warme broodjes kunnen verkopen".

De iPhone zal echter toch wel een andere markt aanspreken dan de M600i/P1i en consorten. De iPhone moet hethebben van zijn interface en het "lifestyle" gevoel, terwijl SE zijn toestellen veel serieuzer in de markt zet. Ze zullen dus allemaal wel hun deel van de markt in weten te pikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Geen matches
MrAcid schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Misschien in Amerika, maar hier in Europa moet Apple eerst nog maar even een provider vinden die de iPhone in zijn assortiment wil opnemen. Geruchten gaan dat Apple een percentage wil hebben van elk abbo wat bij een iPhone verkocht wordt, en dat zien ze hier in Europa niet zo zitten... :)

Bovendien ben ik het eens met ppdado, zeker omdat de iPhone op de zakelijke markt gewoon minder te bieden heeft dan deze SonyEricsson telefoons (denk aan navigatie mogelijkheden, er komt vast geen TomTom voor de iPhone zolang je alleen maar met HTML/JS kan programmeren, maar ook dingen als Exchange). En dan hebben we het nog niet eens over de prijs gehad... :)

(maargoed, dit was beetje offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Voor de w950i is een nieuwe firmware beschikbaar, voor de m600i ookal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
ToFast schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:58:
Voor de w950i is een nieuwe firmware beschikbaar, voor de m600i ookal?
Volgens de duitse vrienden van SE World is firmware R9G007 de nieuwste. Wie heeft hem erop gezet? (ging het deze keer wel goed?).

Dit zouden de verbeteringen moeten zijn:
- Prestaties verbeterd
- Lesezeichen (hoe vertaal je dat? herinneringen ofzo???) Leesteken/Bladwijzer (?) en Notities per Remote-Sync synchroniseerbaar
- Nieuwe Functie: Betalingstransactie (????)
- Voor-geinstalleerde Programma's geupdate

(sorry voor de crappy vertaling)

[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 19-06-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hmn nieuwe sync optie.

Als ze nou eens je smsjes laten syncen, dat vind ik veel handiger.
Interglot zegt dat "Lesezeichen" Leestekens of bladwijzers betekent.

Ik vind het namelijk echt een gemis dat je smsjes niet naar je computer kan overzetten(voor zover ik weet en heb gezocht) ik moet sommige smsjes namelijk bewaren, en om nou 100 smsjes te gaan emailen heb ik niet zo'n zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
weet er iemand hoe je een bluetooth pan voor je internet instelt?

Wil met mijn laptop via de M600i internetten, maar twijfel of hij dit kan. Bij de K800i zet je gewoon "bluetooth internet" aan en hij doet het. Bij de M600i is het iets lastiger en me nog niet gelukt. Zou het het liefst via PAN doen ipv dialup, als dat mogelijk is?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste