Ik heb het volgende probleem. Naar aanleiding van de Streetrod thread heb ik SR1 en 2 van die site gedownload. Omdat ik dit op het werk gedaan heb, testte ik de programma's op mijn laptop. Mijn laptop heeft de feature dat ik een 320x240 window open en dat de omliggende ruimte (desktop = 1024x768) wordt opgevuld met zwart.
Op mijn PC (GeForce 2 GTS + IIyama S701) wordt het zaakje gewoon vergroot naar full-screen (uitermate lelijk dus) en als ik in een window probeer te draaien dan krijg ik de melding dat de betreffende applicatie dat niet kan.
Kan ik mijn PC net zo instellen als mijn laptop ? In de Detonator driver instellingen kom ik hiervoor nl. niets tegen.
Alvast bedankt.
Op mijn PC (GeForce 2 GTS + IIyama S701) wordt het zaakje gewoon vergroot naar full-screen (uitermate lelijk dus) en als ik in een window probeer te draaien dan krijg ik de melding dat de betreffende applicatie dat niet kan.
Kan ik mijn PC net zo instellen als mijn laptop ? In de Detonator driver instellingen kom ik hiervoor nl. niets tegen.
Alvast bedankt.