| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Oh dit is GAAF
...
Meestal lopen ditsoort projecten op den duur in de soep maar niet altijd: we blijven hopen!
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
damn! ik hoop dat dit project echt doorgaat!
als het doorgaat: wanneer is de release ongeveer dan?
als het doorgaat: wanneer is de release ongeveer dan?
Verwijderd
Hehe, lekker 
Bij die vorige topic heb ik het nr 1 ff gedownt en ben meteen weer bezig gegaan met herinneringen ophalen...Heb nu alweer de 4 duurste auto`s in m`n garage staan
.
Bij die vorige topic heb ik het nr 1 ff gedownt en ben meteen weer bezig gegaan met herinneringen ophalen...Heb nu alweer de 4 duurste auto`s in m`n garage staan
Verwijderd
vorige topic? versie downloaden?Op zaterdag 27 januari 2001 20:39 schreef Adro het volgende:
Hehe, lekker
Bij die vorige topic heb ik het nr 1 ff gedownt en ben meteen weer bezig gegaan met herinneringen ophalen...Heb nu alweer de 4 duurste auto`s in m`n garage staan.
daar w'ik niks van!
Laten we hopen dat het echt uitkomt
ik heb nu nog een comp met 12 hertz staan om alleen dat spel te spelen
ik heb nu nog een comp met 12 hertz staan om alleen dat spel te spelen
Dat staat op http://www.quakerally.com/Op zaterdag 27 januari 2001 13:13 schreef Sp1ke het volgende:
Hoe staat het er trouwens voor met Quake Rally 3???????
(is nog niet beschikbaar bij de weg)
Wat ik helemaal te gek vindt is het "Do you want to quit to DOS ?"
Dan ben ik weer helemaal terug in de tijd.
Ik zag alleen de datum van SR1 en toen voelde ik me wel een redelijke ouwe bok. (1989)
Dan ben ik weer helemaal terug in de tijd.
Ik zag alleen de datum van SR1 en toen voelde ik me wel een redelijke ouwe bok. (1989)
Verwijderd
streetrod was toen wel heeeel vreed. Ik hoop wel dat ze een beetje goeie graphics en realisitcs erin pleuren. Die plaatjes die ik zag zagen er nie echt lekker uit...of was dat nog van een ouwe?
Streetrod 1 en 2 waren allebei vet! Ik ben pas 19, maar ik heb ze allebei VEEL gespeeld..
Pagina: 1