Toon posts:

Show je PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over: ''Het show je pc topic''

Mijn vraag is waarom zijn dit soort topics er alleen in de huiskamer(waar ik overigens geen toegang tot heb) en mogen er wel topics zijn zoals: show je apple, show je home-cinema en pecs en mogen er geen topics zijn van show je computer? Want ik denk dat mensen hier ook wel behoefte aan hebben want lang niet iedereen heeft toegang tot de HK!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Een dergelijk topic heeft maar een beperkte meerwaarde, aangezien het tonen van alle PC's op zich niet zo heel veel opschiet ;) . Apples en home-cinema hebben nog iets 'bijzonders' en een specifieke gebruikersgroep erachter hangen. Dit in tegenstelling tot een willekeurige PC. In de huiskamer is het denk ik meer op zijn plaats, aangezien het daar ook nog een community aspect heeft.

Daarnaast is - denk ik - de ervaring met dat soort topics dat ze al snel vervallen in oeverloze slowchat :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Tja persoonlijk heb ik niet zoveel behoefte aan zulk soort topic's. Het worden snel opsomlijsten en dat pagina's lang. Weinig discussiemateriaal imo en niet leuk om te lezen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt nu snap ik het tenminste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JHS schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:58:
Apples en home-cinema hebben nog iets 'bijzonders' en een specifieke gebruikersgroep erachter hangen. Dit in tegenstelling tot een willekeurige PC.
Computer discriminatie :o

Apples zijn ook niks anders dan computers (vooral nu het geen PPC based machines meer zijn :/ ) en imho zijn show je PC topics wel nuttig om bijvoorbeeld te zien hoe anderen hun kabels wegwerken :)

Getekend een computer eigenaar die een beetje moe wordt van al dat Apple gehype ... vroeger was een Apple hebben tenminste iets speciaals !! Nu absoluut niet ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

nero355: Vandaar de aanhalingstekens :) . Ik doelde bij apples dan ook voornamelijk op de specifieke gebruikersgroep. Je hebt echter op zich wel een punt, belangrijker is dan denk ik ook de ervaringen met dergelijke topics die kennenlijk bij algemene PC's niet goed uitpakken, en bij apples wel :) . Dat daardoor bijvoorbeeld manieren van kabelwegwerking niet gedeeld kunnen worden door alle gebruikers moet dan denk ik helaas maar op de koop toe worden genomen ;) .

DM!

Pagina: 1