Kijk, feedback heb ik wat aan!Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:37:
[...]
Nog een paar opmerkingen:
Het display zit nu in een scherm. Beetje moeilijk uit te leggen, maar de shift-ledjes vallen nu buiten het display. Ik denk dat het mooier is om alles in 1 venster te maken, anders zie je straks het schermpje, met daarin het beeld met nog een schermpje. Moeilijk te beschrijven, als het niet overkomt wil ik het wel even uittekenen ofzo![]()
Ik zie overgens nog geen snelheidsmeter. De digit voor de aanduiding van de versnelling mag wat mij betreft wel redelijk groot zijn, met op de 2e plek de grootte van de snelheidsaanduiding.
Verder, bestaat er een mogelijkheid om dit programma ook met andere spellen te laten werken? De 2 spellen die het meest gebruikt zullen worden in de simulator zijn GTR2 en LFS. Het zou natuurlijk super zijn om voor bijde spellen dezelfde 'cockpit' te kunnen gebruiken. Hier is op veel racefora heel veel vraag naar, maar nog niemand die iets dergelijks heeft ontwikkeld.
Dan nog het GTR2 logo onderaan, ik denk dat het mooier is om geen reclamebanners in een teller te hebben. Ik hou van een overzichtelijke weergave, en die heb je zeker, alleen verstoord de banner de boel een beetje. Het MoTec logo staat wel weer super![]()
Voor de rest, nogmaals veel dank voor je tijd en moeite, ik waardeer dit enorm!
- Die ledjes ga ik dan integreren, bijvoorbeeld in de rand van het display? You name it...
- Die versnellingsaanduiding maak ik wat groter.
- Tja, de aanduiding van de snelheid moet ik nog even naar kijken, staat op de planning. Dat is wat lastiger want die wordt niet gelogd.
- Dit programma gaat zeker niet werken met andere programma's. Daar kan ik verder ook niks aan doen.
- Die GTR2 banner is de ActiveX control in het Visual Basic programma. Die logt alle data uit het spel. Daarom is dit programma ook alleen geschikt voor GTR2. Dit control is geschreven door ene Nye, die ook actief is op RSC. Hij is
Je mag 'm als freeware gebruiken en je programma ook releasen, maar dan moet zijn control, dat logo dus, in het zicht zitten. Daarom hebben al die programma's dit logootje er staan. Ik kan wel kijken of ik 'm uit het zicht kan plaatsen, maar goed dan mag ik het programma eigenlijk niet zomaar aan iedereen beschikbaar stellen. Dat is ook niet fair tegenover die gozer.
Als alleen jij het programma gaat gebruiken kan ik het control wel uit het zicht plaatsen.
Trouwens om te testen is het wel goed dat je 'm ziet, want daar komt te staan of GTR 'running' is en of ie data logt (LOGGING DATA).
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.